Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?
Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi suurimmista eron syistä pikkulapsiaikana. Taapero ja /tai vauva valvottavat äitiä, ja kotityöt painavat päälle ja mies vaan vonkaa seksiä eikä osallistu kodin pyöritykseen.
Tuo on se "reality check" jossa miehen laatu punnitaan. Arvostus on menetetty, eikä se tule tuosta vonkaajalla paranemaan, pahenee vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän naisen yksi piirre on, että se tykkää seksistä. Mieluiten aviomiehensä kanssa.
Sehän riippuu miehestä! Ei hyväkään nainen halua seksiä itsekkään ja nopeasti laukeavan nylkyttäjän kanssa.
Ei se riipu AINA siitäkään. Minulla oli sellainen joka olis halunnut tuntikausia aina, lopulta ei tehnyt mieli alkaa hommiin, kun olis mennyt koko ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa olisikin hyvä, jos halut kohtaisivat. Onglemia on luvassa, jos toinen haluaa monta kertaa viikossa ja toiselle riittää kerran pari kuukaudessa.
Juu niin olisi hyvä. Itse en tuon takia viitsi olla parisuhteessa kun koko ajan hoetaan että parisuhteen liima on seksi ja ilman seksiä ei ole parisuhdetta ja pissavälineiden hinkkaaminen vuodesta toiseen on vaan kyllästyttävää. Joskus tekee mieli mutta ei se montaa kertaa vuodessa ole eikä edes usein kohdistu kumppaniin :D
Elät siis kämppiksen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän naisen yksi piirre on, että se tykkää seksistä. Mieluiten aviomiehensä kanssa.
Sehän riippuu miehestä! Ei hyväkään nainen halua seksiä itsekkään ja nopeasti laukeavan nylkyttäjän kanssa.
Saati hitaasti laukeavan nylkyttäjän kanssa. Nopea on sentään nopeasti ohi.
Vierailija kirjoitti:
50 vuotta sitä, nyt alkaa kyllästyttää jo, varsinkin kun nykyinen aina samalla tavoin ...
Tätä ihmettelen, että miten te jaksatte vuosikymmenestä toiseen. Se seksi nyt ei siitä niin kummene. Samaa alapäiden hieromista eri tavoin.
Voisin harrastaa seksiä joka päivä. Olen nainen. Mielestäni seksi parisuhteessa on tärkeää joten on hyvä etsiä puoliso jonka kanssa libidot kohtaavat. Tietysti voi tulla kausia kun on hiljaisempaa mutta pääsääntöisesti huolestuisin jos seksiä ei olisi vähintää 5 krt viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa olisikin hyvä, jos halut kohtaisivat. Onglemia on luvassa, jos toinen haluaa monta kertaa viikossa ja toiselle riittää kerran pari kuukaudessa.
Juu niin olisi hyvä. Itse en tuon takia viitsi olla parisuhteessa kun koko ajan hoetaan että parisuhteen liima on seksi ja ilman seksiä ei ole parisuhdetta ja pissavälineiden hinkkaaminen vuodesta toiseen on vaan kyllästyttävää. Joskus tekee mieli mutta ei se montaa kertaa vuodessa ole eikä edes usein kohdistu kumppaniin :D
Elät siis kämppiksen kanssa?
En elä kenenkään kanssa. Osaan olla yksin.
Jos nainen ei halua, mies on väärä.
Panorobotti taloudessa olisi jees. Sitä voisi käyttää kun ihmistä ei huvita.
On monenlaista holismia, myös seksi holismia. Holismi tarkoittaa kokonaisvaltaista. Siksi seksiholististille se on aina mielessä.
Mun mielestä tasapainoisessa parisuhteessa tehdään muutakin, eikä elämä pyöri yhden asian ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin.
Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.
Mitä työtä se haarojen avaaminen sulta vaatii? Sen kun makaat siinä
Ketä naista kiinnostaa olla patjana? Tai miestä?
Huomaa, että keskustelussa on paljon seksiä vihaavia. Toiset siitä sattuu tykkäämään ja jos satut tykkäämään, niin alapeukkua tulee niin hitokseen.
Vierailija kirjoitti:
On monenlaista holismia, myös seksi holismia. Holismi tarkoittaa kokonaisvaltaista. Siksi seksiholististille se on aina mielessä.
Mun mielestä tasapainoisessa parisuhteessa tehdään muutakin, eikä elämä pyöri yhden asian ympärillä.
Yhden asian ympärillä 😂 panet joka päivä, niin kyllä siihen päivään jää muutakin aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että keskustelussa on paljon seksiä vihaavia. Toiset siitä sattuu tykkäämään ja jos satut tykkäämään, niin alapeukkua tulee niin hitokseen.
En sanonut ettenkö tykkäisi seksistä, se on kivaa JOSKUS. Parisuhteen edellytys tuntuu olevan että sitä on koko ajan, monta kertaa viikossa, eli se on pakollinen suoritus, eikä vain se että harrastaa kun himottaa. Tulee velvollisuus jos on suhteessa. Se vie tykkäämisen pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä jaksa kun kerran viikossa korkeintaan seksiä. Muija halusi 5 kertaa enkä jaksanut.
Ymmärrän tuon. Minä haluaisin esim 2 kertaa kuukaudessa, mies ei tee ikinä aloitetta joten en viitsi itsekään enää kuin harvoin...
Jos seksi on hyvää, sitä harrastaa mielellään. Huonoa seksiä ei tee mieli, eihän siitä saa yhtään mitään ja sitä harrastaessa on kyllä harvinaisen typerä olo, jos jossain, kun mikä tahansa kiinnostaisi enemmän.
Tämmösissä suhteissa missä eletään pihtarin kanssa, niin pitäisi olla kyllä lupa käydä vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi on hyvää, sitä harrastaa mielellään. Huonoa seksiä ei tee mieli, eihän siitä saa yhtään mitään ja sitä harrastaessa on kyllä harvinaisen typerä olo, jos jossain, kun mikä tahansa kiinnostaisi enemmän.
Ei se ole siitäkään kiinni. Seksi on hyvää mutta silti se tuntuu jotenkin itsestäni turhalta. Sitä samaa, aina, vaikka olis hyvääkin, eikö kyllästytä
Vierailija kirjoitti:
Tämmösissä suhteissa missä eletään pihtarin kanssa, niin pitäisi olla kyllä lupa käydä vieraissa.
No mikä pakko kenenkään on olla suhteessa missä ei saa mitä haluaa
50 vuotta sitä, nyt alkaa kyllästyttää jo, varsinkin kun nykyinen aina samalla tavoin ...