Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?
Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.
Kommentit (66)
Puhdas peti, ei seksisotkuja enää.
Ihanaahan se on kun mies haluaa. Silloin herää itselläkin halut. Meillä seksiä n. joka toinen ilta ollut jo kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen käy töissä, hoitaa lapset ja kaikki heidän asiansa, hoitaa sukulaisten kanssa tapaamiset ja merkkipäivien muistamiset, hoitaa kodin siivoamisen ja pyykkihuollon, käy kaupassa ja tekee ruoat sekä tiskaa jne jne.
Mies käy töissä ja kuorsaa niin, ettei nainen saa edes nukuttua.
Kaikki vastuu on naisella, mies pakenee harrastuksiinsa heti kun vain töiltään ehtii. Perheen kanssa ei voi viettää aikaa, mutta suuttuu kun nainen ei ole haarat levällään kun mies astuu ovesta sisään.
Tämä olisi hauska karikatyyri ellei olisi totta.
Tähän parisuhdemiinaan ei kannata astua kenenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaahan se on kun mies haluaa. Silloin herää itselläkin halut. Meillä seksiä n. joka toinen ilta ollut jo kymmenen vuotta.
Eikö teillä ole mitään muita menoja? Tekemisiä? Oletteko aina kaksin illat kotona jotta on aina aikaa touhuta?
Vierailija kirjoitti:
Voisin harrastaa seksiä joka päivä. Olen nainen. Mielestäni seksi parisuhteessa on tärkeää joten on hyvä etsiä puoliso jonka kanssa libidot kohtaavat. Tietysti voi tulla kausia kun on hiljaisempaa mutta pääsääntöisesti huolestuisin jos seksiä ei olisi vähintää 5 krt viikossa.
Ei ole suhde kovin hääppöinen, jos pitää oikein huolestua jos ei ole seksiä vähintään 5 kertaa viikossa. 4 kertaa viikossa niin suhde joutaa roskiin?
Vierailija kirjoitti:
Nainen käy töissä, hoitaa lapset ja kaikki heidän asiansa, hoitaa sukulaisten kanssa tapaamiset ja merkkipäivien muistamiset, hoitaa kodin siivoamisen ja pyykkihuollon, käy kaupassa ja tekee ruoat sekä tiskaa jne jne.
Kaikki vastuu on naisella, mies pakenee harrastuksiinsa heti kun vain töiltään ehtii. Perheen kanssa ei voi viettää aikaa, mutta suuttuu kun nainen ei ole haarat levällään kun mies astuu ovesta sisään.
Kaikella ystävyydellä: miksi et eroa?
Vierailija kirjoitti:
No sinulla on sitten mies jota ei perhe-elämä kiinnosta. Samanlaisia vapaamatkustajia on myös naisissa.
Kuka teillä halusi lapsia ja miksi? Eikö vapaamatkustajuus ollut tiedossa ennen hedelmöitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole mitään muita menoja? Tekemisiä? Oletteko aina kaksin illat kotona jotta on aina aikaa touhuta?
Kuinka ihmeen pitkät sessiot teillä arkiseksissänne on? Kyllä meille se puoli tuntia piisaa, eli noin 1/8 netissä roikkumiseen päivittäin käytetystä ajasta.
Mun mies on ainakin ihana ja seksikäskin, mutta ei se sitä tarkoita että sänkytouhut kiinnostaisi yhtään enempää. En tykkää kun karvat pitäisi ajella (en kyllä ajelekaan), meikit sotkeutuu, hiukset ja iho jää haisemaan miehen kainalolta (vaikka rakkaan haju sinänsä miellyttävä onkin) ja lakanat/mikälie alusta tuhriintuu eritteisiin. Hyi, jotain persvako-pallihikeä ja häpykarvoja sohvassa, jotka oon juuri pessy tai lakanoissa jotka oon juuri vaihtanu.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa olisikin hyvä, jos halut kohtaisivat. Onglemia on luvassa, jos toinen haluaa monta kertaa viikossa ja toiselle riittää kerran pari kuukaudessa.
Niin jos puhutaan kymmenien vuosien yhteiselosta, niin aivan varmasti ne halut eivät aina kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Panorobotti taloudessa olisi jees. Sitä voisi käyttää kun ihmistä ei huvita.
Kuulostaa vaivalloiselta, vai osaako se käydä itse suihkussa ja putsata itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän naisen yksi piirre on, että se tykkää seksistä. Mieluiten aviomiehensä kanssa.
Sehän riippuu miehestä! Ei hyväkään nainen halua seksiä itsekkään ja nopeasti laukeavan nylkyttäjän kanssa.
Juuri tämä. Ei ole olemassa kylmiä naisia, on vaan taitamattomia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ihmeen pitkät sessiot teillä arkiseksissänne on? Kyllä meille se puoli tuntia piisaa, eli noin 1/8 netissä roikkumiseen päivittäin käytetystä ajasta.
No kellään ihmisellä jolla on töiden lisäksi muuta elämää, ei ole noin kauan aikaa viettää netissä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin.
Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.
Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ainakin ihana ja seksikäskin, mutta ei se sitä tarkoita että sänkytouhut kiinnostaisi yhtään enempää. En tykkää kun karvat pitäisi ajella (en kyllä ajelekaan), meikit sotkeutuu, hiukset ja iho jää haisemaan miehen kainalolta (vaikka rakkaan haju sinänsä miellyttävä onkin) ja lakanat/mikälie alusta tuhriintuu eritteisiin. Hyi, jotain persvako-pallihikeä ja häpykarvoja sohvassa, jotka oon juuri pessy tai lakanoissa jotka oon juuri vaihtanu.
Joo ja siis aina sitä samaa. Ihan oikeesti, vaikka olis kivaakin, niin vuosikymmenet sitä samaa hinkkaamista saman kanssa, kuinka jollain voi pyöriä sukat jaloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän naisen yksi piirre on, että se tykkää seksistä. Mieluiten aviomiehensä kanssa.
Sehän riippuu miehestä! Ei hyväkään nainen halua seksiä itsekkään ja nopeasti laukeavan nylkyttäjän kanssa.
Juuri tämä. Ei ole olemassa kylmiä naisia, on vaan taitamattomia miehiä.
Terv. Frigidi nainen
Ihana elellä yksikseen. Saan yöni nukkua rauhassa, kun erosin jatkuvasti seksiä vaativasta miehestä. Kotityöt, perheen elatukseen ja lasten kasvattamiseen mies taas ei halunnut osallistua. Semmonen setti.
Pitää? Antaa? Okei. Kuka muka jaksaa parisuhdetta kun se äijä pihtaa kuukausitolkulla. Mun mielestäni joku 5-15 kertaa viikossa on hyvä, normaalia ja parisuhde, ei kämppäkaveruutta. Harmi jos ap ei pidä seksistä. Se on nimittäin parasta ihmisen kanssa jota rakastaa. En koskaan ole "joutunut antamaan", ihan itse menen, otan ja nautin.
Nainen 44v
Kannattaa valita sellainen kumppani jonka kanssa seksi on hyvää ja halut vastaa suunnilleen omia niin toimii siltäkin osin. Itse harrastan seksiä miehen kanssa 6-9 kertaa viikossa. Kivaa on ja jos joskus en jaksa itselle orgasmia niin annan kuitenkin miehelle, että saa tyhjentää itsensä minuun.