Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?
Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.
Kommentit (704)
Kuvastaa kyllä hyvin että naiset ei halua tuottaa miehille mitään mielihyvää ja naiset haluaa vain miehestä henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön kohteen. Naisten oitäisi jo vihdoin oppia että ei voi vaatia mieheltä mitäön jos ei ole itse valmis antamaan tai tekemään mitään hyvää miehelle
Ihmisillä on erilaisia libidoja ja haluaa eri verran seksiä. Samoin seksin laatu voi vaikuttaa siihen haluaako sitä vai ei. Osalla myös oma seksuaalisuus voi hukassa eli onkin oikeasti homo tai hetero eikä hetero tai homo, joten seksi ei nappaa sen valitun tyypin kanssa. Yksi perustelu voi olla myös aseksuaalisuus, jolloin ei ylipäätänsä ole seksuaalisia haluja ketään kohtaan.
Eli naiset ei halua tehdä sitä ainoaa positiivista asiaa mitä nainen nainen tuo parisuhteeseen mutta samaan aikaa naiset ei itse mitään muuta vaadikkaan kun mieheltä positiivisia asioita mieheltä ja sitä että nainen vaatii miestä korjaamaan naisen itse aiheuttamat ongelmat
Vierailija kirjoitti:
Kuvastaa kyllä hyvin että naiset ei halua tuottaa miehille mitään mielihyvää ja naiset haluaa vain miehestä henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön kohteen. Naisten oitäisi jo vihdoin oppia että ei voi vaatia mieheltä mitäön jos ei ole itse valmis antamaan tai tekemään mitään hyvää miehelle
Samaa voisi kärjistäen sanoa miehistä. He yleensä haluavat vaimon vain koska tahtovat itselleen kodinhoitajan ja panopuun. Onko noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Missään en ole myös nähnyt niin paljon vieraannuttamisen puolustelijoita tai ilmiön olemassaolon kieltämistä kuin tällä palstalla."
Koska fiksummissa piireissä tuollaista ei tapahdu. Tunnen eroperheitä, ja kaikissa vanhemmat tulevat toimeen keskenään. Jotkut ovat jopa hyviä ystäviä keskenään.
Muutto toiselle paikkakunnalle sitä paitsi tarvii toisen huoltajan suostumuksen jos se vaikuttaa etävanhemman tapaamisoikeuteen.
Fiksu voi myös olla psykopaatti tai narsisti. Tiedän yhden mieslääkärin, joka aivan sairaalla tavalla kontrolloi perheessä mm. vaimonsa ja tyttärensä pukeutumista, syömistä ja rahankäyttöä. Eron tultua romahdutti naisen psyykkisesti, ja nainen ei jaksanut taistella oikeudessa, joten hän sai tyttären huoltajuuden.
Piina jatkui ilmeisesti sisältäen kaikkea muutakin ikävää, tytär sairastui pahaan syömishäiriöön ja oli laitoskierteessä kun viimeksi hänestä kuulin.
Sitten on vielä sellainen aspekti, että suurin osa ihmisistä ei ole kovin fiksuja. Luulisi fiksun ymmärtävän, mitä normaalijakauma tarkoittaa, ja millaisia ovat mediaanin kieppeillä olevat ihmiset.
Lääkäri on ihan tunnettu psykopaattiala. Esimerkikis synnytyslääkäri on ammatti r aiskaaja. Ei sellaista kukaan täyspäinen, normaali ihminen voi tehdä.
Vhamielinen lausunto, mutta totta toinen puoli. Miehen elimistö ei kestäisi niitä tuskia. Synnytyslääkärin ei loogisesti ottaen ja optimaalisesti, kuuluisi koskaan olla mies, eikä synnyttämätön nainen. Synnyttäjien henkiset ja fyysiset traumat vähenisi todennäköisesti paljon.
Itse asiassa on kerrottu, että esim. gynekologeina miehet ovat paljon helläkätisempiä kuin naiset.
Mun kokemus gynekologeista on se, että naiset ovat helläkätisempiä kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset pilaavat itsensä aloittamalla seksielämänsä jo lapsena. Naiset itse kertovat, miten heidän aivonsa ovat todella puutteellisesti kehittyneet alle 25-vuotiaina. Useimmat ovat jo kuitenkin ehtineet harrastaa seksiä vähintään 10 vuotta. Se varmasti jättää jälkensä ja seksi ei välttämättä ole vielä tuohon ikään mennessä ollut kertaakaan nautinnollista.
Suurimpia virheitä on myös se, että suomalaiset naiset eivät osallistu oman nautintonsa saavuttamiseen mitenkään. Maataan korkkarit kohti kattoa hyvin huonolle pesulle jäänyt toosa ja persvako käryten ja odottaen, että mies nuolisi oikein kunnolla. Hyi että, oikein ilettää ajatuskin!!1
Sitten aletaan ahdistua milloin mistäkin ja syödään erilaisia mt-ongelmalääkkeitä kourakaupalla, että vähäinenkin libido katoaa. Seuraavaksi keräännytään jonnekin av-palstalle vihaamaan porukalla kaikkia miehiä, eli karkoitetaan myös miehiltä halu edes yrittää tyydyttää nainen, joka on turta huonosta, lapsena alkaneesta seksielämästä, on pilannut itsensä lääkkeillä ja joukkohysteria on hoidellut loput.
Voin kertoa ihan kokemuksesta, että kyllä hyvälläkin rakastajalla loppuu mielenkiinto, jos naiset ovat aina se pelkästään vaatimuksia esittävä osapuoli, eivätkä siis osaa itse tehdä mitään oman nautintonsa eteen.
Miten jotkut räyhäävät av-mammat, jotka pääosin jotain 60+ Marjattoja edes vaikuttavat parisuhteesi seksielämään? Nyt on kyllä incel/5 postaus.
Siinä olet oikeassa, että itsekäs ja passiivinen rakastaja tappaa halut, tai ainakin niiden kohdistumisen ks. ihmiseen pitkällä aikavälillä.
Tätä haluttomien katkeroiden huutokuoroa seuratessa huomaa kyllä valinneensa hyvän puolison. Taidanpa tänään keksiä hänelle jotain kivaa.
Joillakin naisilla kai limakalvot kestävät tiheämpää toimintaa. Haluttomuuden syy voi olla ihan fysiologiassakin. Jos seksi sattuu, sitä ei yleensä halua usein. Miehillä tietysti myös voivat haluttomuuden syyt olla fyysisiä. Pitäisi hyväksyä ihmisten erilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset pilaavat itsensä aloittamalla seksielämänsä jo lapsena. Naiset itse kertovat, miten heidän aivonsa ovat todella puutteellisesti kehittyneet alle 25-vuotiaina. Useimmat ovat jo kuitenkin ehtineet harrastaa seksiä vähintään 10 vuotta. Se varmasti jättää jälkensä ja seksi ei välttämättä ole vielä tuohon ikään mennessä ollut kertaakaan nautinnollista.
Suurimpia virheitä on myös se, että suomalaiset naiset eivät osallistu oman nautintonsa saavuttamiseen mitenkään. Maataan korkkarit kohti kattoa hyvin huonolle pesulle jäänyt toosa ja persvako käryten ja odottaen, että mies nuolisi oikein kunnolla. Hyi että, oikein ilettää ajatuskin!!1
Sitten aletaan ahdistua milloin mistäkin ja syödään erilaisia mt-ongelmalääkkeitä kourakaupalla, että vähäinenkin libido katoaa. Seuraavaksi keräännytään jonnekin av-palstalle vihaamaan porukalla kaikkia miehiä, eli karkoitetaan myös miehiltä halu edes yrittää tyydyttää nainen, joka on turta huonosta, lapsena alkaneesta seksielämästä, on pilannut itsensä lääkkeillä ja joukkohysteria on hoidellut loput.
Voin kertoa ihan kokemuksesta, että kyllä hyvälläkin rakastajalla loppuu mielenkiinto, jos naiset ovat aina se pelkästään vaatimuksia esittävä osapuoli, eivätkä siis osaa itse tehdä mitään oman nautintonsa eteen.
Tekstisi perusteella huomaa, että sinä et ainakaan ole yksi niistä hyvistä. Kuvailut suuseksistä riittää. Selkeästi olet yksi niistä jotka väittää tykkäävänsä nuolla, mutta tekee sen vain joskus ja pitkin hampain. Onneksi aika harvassa tuollaiset.
En tykkää nuolla. Minulla on kyky sytyttää nainen kunnolla siihen tilaan, että kovin pitkää penetraatiota ei tarvita kun nainen saa kunnon orgasmeja.
Sinä puolestasi kuvasit, millainen hygienia sinun alapäästä löytyy ja loukkaannut pelkästä ajatuksesta, että mies kehtaa kieltäytyä kieltäytyä moisen pikku käryn takia.
Kuulostaa lähinnä siltä, että nainen kanssasi teeskentelee jotta tilanne olisi ohi mahdollisimman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset ei halua tehdä sitä ainoaa positiivista asiaa mitä nainen nainen tuo parisuhteeseen mutta samaan aikaa naiset ei itse mitään muuta vaadikkaan kun mieheltä positiivisia asioita mieheltä ja sitä että nainen vaatii miestä korjaamaan naisen itse aiheuttamat ongelmat
Jos seksin lisäksi puolisosta on pelkkää haittaa... mistä oikein revit näitä naisia?
Sieltä samasta paikasta kuin nämä katkerat av-mammat, joiden mielestä mies on parisuhteessa pelkkä rasite ja seksi ehdoton no-no?
Huvittava kokemus, jonka eräs nainen kertoi. Fysioterapeutti oli ohjeistanut tekemään jumppaharjoituksia, jotka kuulemma tuntuvat hyviltä vastapuolelle seksissä. Muutaman kerran jälkeen vastapuoli oli tokaissut naiselle, että kun sä et siinä aktin aikana tee mitään...ja toinen oli kuitenkin niitä supistuslihaksia siinä jumpannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstisi perusteella huomaa, että sinä et ainakaan ole yksi niistä hyvistä. Kuvailut suuseksistä riittää. Selkeästi olet yksi niistä jotka väittää tykkäävänsä nuolla, mutta tekee sen vain joskus ja pitkin hampain. Onneksi aika harvassa tuollaiset.
En tykkää nuolla. Minulla on kyky sytyttää nainen kunnolla siihen tilaan, että kovin pitkää penetraatiota ei tarvita kun nainen saa kunnon orgasmeja.
Sinä puolestasi kuvasit, millainen hygienia sinun alapäästä löytyy ja loukkaannut pelkästä ajatuksesta, että mies kehtaa kieltäytyä kieltäytyä moisen pikku käryn takia.
Osui ihan nappiin siis. 😄 Kanssasi huono seksi on taattua ellet löydä sellaisen harvinaisemman naisen joka ei nauti suuseksistä.
En ole loukkaantunut ollenkaan. 😊 Ymmärrän, että tuo on ensimmäinen ajatus jos on kuvoksuva suhtautuminen tähän seksin osa-alueeseen. Olen oppinut tunnistamaan tuollaiset piirteet miehessä ja loukkaantumisen sijasta olen heti lopettanut tapailut kaltaisesi miehen kanssa. Pimppi terve ja aina puhdas sekä neutraalin tuoksuinen.
Valinnanvaraa on ja tarjolla olevista miehistä enemmistö nuolee pimppiä mielellään ja jopa kiihottuu siitä niin valitsin ennemmin sellaisen. Tärkeää, että ei ole tuollaisia rajoitteita koska tykkään, että seksi on monipuolista, leikkisää ja hyväntuulista.
Juuri näin. Sama pätee toisin päin. Nainen, joka kammoaa penistä ja suihinotosta on takuu passiivisesta ja yksipuolisesta seksistä.
Näin olen myös huomannut.
T. Eri
Samaa mieltä. 😊 Molemminpäin kivaa puuhaa.
No en kyl muista miten meni..ehkä monta kertaa viikko.Ainoo asia mikä sujui.
Vierailija kirjoitti:
Itse tuon suhteeseen paljon muutakin kuin seksiä. Sitäkin on liki päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin.
Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.
Mitä työtä se haarojen avaaminen sulta vaatii? Sen kun makaat siinä
Vuoden surkein rakastaja on valittu! Ai nainen vaan levittää jalkansa??? Kuinka aikuinen voi olla noin pihalla? Oletko koskaan edes kokeillut? Joskus törmännyt lakanoiden välissä tällaiseen avuttomaan urpoon jonka osaaminen on tasoa 1+1 =… ööö 1? Kannattaa etsiä mieluimmin mies joka on jotain VA=(VTVD)f -tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa olisikin hyvä, jos halut kohtaisivat. Onglemia on luvassa, jos toinen haluaa monta kertaa viikossa ja toiselle riittää kerran pari kuukaudessa.
Juu niin olisi hyvä. Itse en tuon takia viitsi olla parisuhteessa kun koko ajan hoetaan että parisuhteen liima on seksi ja ilman seksiä ei ole parisuhdetta ja pissavälineiden hinkkaaminen vuodesta toiseen on vaan kyllästyttävää. Joskus tekee mieli mutta ei se montaa kertaa vuodessa ole eikä edes usein kohdistu kumppaniin :D
Eli et kiinnostu kumppanistasi vaan katselet muita ihmisiä seksi mielessä. Et ehkä vain ole parisuhde tyyppiä. Luulen että aika tyypillinen ongelma tänä päivänä niin miehissä kuin naisissa. Kuulostaa että reilunta olisi päättää suhde ja alkaa harrastaa satunnaista seksiä niin kuin monet tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole parisuhde, jos siinä ei ole jatkuvaa seksiä. Jos ei tätä ymmärrä, niin voi ruveta sinkuksi tai yksinhuoltajaksi. Onneksi minulla on puoliso, joka ymmärtää nämä parisuhteen perusasiat. Tällä palstalla näyttää vain olevan aika monta, jotka eivät ymmärrä tätä asiaa. Seksiä on myös velvollisuus antaa, vaikka sitä ei itse haluaisikaan.
En ymmärrä tuota seksin "tärkeyttä".
Seksi ei ole elinehto. Ihminen pysyy hengissä myös ilman seksiä. Minusta se on verrattavissa lähinnä esim. makeiden herkkujen syömiseen. Jotkut pitävåt niistä ja syövät niitä usein, mutta kaikille makea ei maistu samalla tavalla.
Myönnän, etten näe seksissä mitään kaunista. Jännittävää ja mielenkiintoista se voi olla, mutta kauniina en ole nähnyt sitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin naisilla kai limakalvot kestävät tiheämpää toimintaa. Haluttomuuden syy voi olla ihan fysiologiassakin. Jos seksi sattuu, sitä ei yleensä halua usein. Miehillä tietysti myös voivat haluttomuuden syyt olla fyysisiä. Pitäisi hyväksyä ihmisten erilaisuus.
Joo, eikä parisuhteessa ole mikään pakko harrastaa seksiä, jos kumpikaan ei sitä halua. Iän myötä on väistämätöntä, että libido lopahtaa ainakin toiselta. Itselleni (mies) seksi puolison kanssa on todella tärkeää sekä emotionaalisesti että fyysisesti. Silti tiedostan hyvin, että ei me hautaan asti panna, ja että elämässä on muutakin.
Jos itse muuttuisin näin kolmevitosena pysyvästi haluttomaksi/kyvyttömäksi fysiologisista syistä, punnitsisin vaihtoehtoja puolison kanssa. Sen sijaan, että yksinkertaisesti laittaisin luukut kiinni asiasta sen enempää neuvottelematta. Koska rakastan puolisoani, ja pidän hänenkin halujaan ja tarpeitaan tärkeinä, toisin kuin moni tähänkin ketjuun vastaavista.
Eikö aseksuaalisuus ole sairaus? Luonnotontahan se on joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta ikävä kyllä. Itse en enään juuri näiden asioiden takia Suomi-naisia edes deittaile eikä onneksi tarvitsekkaan enään. Mietin pitkään että onko minussa jotain vikaa kun ei enään homma kiinnostanut vaan lähinnä etosi, mutta sitten tapasin naisystäväni ja halut palasivat takaisin ja on mukavaa taas nauttia kumppanista ja hän sanoo samaa. Eli puolin ja toisin.
Juuri näin. Sama pätee toisin päin. Nainen, joka kammoaa penistä ja suihinotosta on takuu passiivisesta ja yksipuolisesta seksistä.
Näin olen myös huomannut.
T. Eri