Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?

Vierailija
28.07.2026 |

Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.

Kommentit (704)

Vierailija
581/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole parisuhde, jos siinä ei ole jatkuvaa seksiä. Jos ei tätä ymmärrä, niin voi ruveta sinkuksi tai yksinhuoltajaksi. Onneksi minulla on puoliso, joka ymmärtää nämä parisuhteen perusasiat. Tällä palstalla näyttää vain olevan aika monta, jotka eivät ymmärrä tätä asiaa. Seksiä on myös velvollisuus antaa, vaikka sitä ei itse haluaisikaan.

En ymmärrä tuota seksin "tärkeyttä".

Seksi ei ole elinehto. Ihminen pysyy hengissä myös ilman seksiä. Minusta se on verrattavissa lähinnä esim. makeiden herkkujen syömiseen. Jotkut pitävåt niistä ja syövät niitä usein, mutta kaikille makea ei maistu samalla tavalla.

Myönnän, etten näe seksissä mitään kaunista. Jännittävää ja mielenkiintoista se voi olla, mutta kauniina en ole nähnyt sitä koskaan.

Sama homma. Ärsyttää kun mainitaan rakastelu ja että on kauneinta mitä kaksi voi tehdä. Ihan oikeesti hinkata alapäitä yhteen on KAUNEINTA mitä voi tehdä? Vaikka tuntuisi hyvältä niin onhan se ällöttävää.

Itse en jaksais kattoo kotona munaansa jatkuvasti hinkkaavaa äijää, jos itelle seksi ei maistu. Tehköön omissa oloissaan.

Ja asun siis yksin, ei liene yllätys. Parisuhteet koettu.

Joo ei ole yllätys, että asut yksin 😂

Varmaan mukavaa seuraa muutenkin olet ja ystävällinen asiakaspalvelijoille, jne.

Olen ihan mukavaa seuraa kyllä, mutta jos minua ei kiinnosta jatkuva sekstailu niin olen vaan päättänyt ettei minun kannata olla parisuhteessa eikä elää miehen kanssa. Mulla on monta ystävää joita ei myöskään kiinnosta mutta raha kiinnostaa ja siksi pysyvät suhteissa.

Vierailija
582/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, mä en ole harrastanut moniin vuosiin. Ukko ei ole halunnut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa erota, ellei seksiä ole tai se ei suju. Ei kenenkään ole pakko olla kenenkään kanssa nyky-yhteiskunnassa.

Miksi sitten niin moni on suhteessa missä valitetaan esim. seksin puutetta. Onko ihmiset jotain vätyksiä jotka ei rohkene tehdä omalle elämälleen mitään

Miksi ihmiset muutenkin puhuvat asioista, jotka parisuhteessa hiertävät, sen sijaan että heti eroaisivat? Erityisesti jos on pidempi liitto ja lapsia?

Niin jos puhutaan. Mutta jos se seksin puute hiertää niin ei se kuivassa liitossa palaa.

Vierailija
584/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa erota, ellei seksiä ole tai se ei suju. Ei kenenkään ole pakko olla kenenkään kanssa nyky-yhteiskunnassa.

Miksi sitten niin moni on suhteessa missä valitetaan esim. seksin puutetta. Onko ihmiset jotain vätyksiä jotka ei rohkene tehdä omalle elämälleen mitään

Kyllä. Varsinkin miehille tuntuu se, että kotityöt hoituvat, olevan paljon tärkeämpää kuin seksi. 

Jos seksi olisi tärkeämpää, niin sittenhän siitä seksittömästä suhteesta lähtisivät. 

No tämä. Parisuhde halutaan kotityöpalvelun vuoksi, mutta seksi kuulostaa olevan ok ulkoistaa. En voi käsittää. 

Vierailija
585/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä sairas ajattelutapa. Naisen ei koskaan kuulu tehdä mitään mitä nainen einitse halua. Miesten taas kuuluu tehdä mitä nainen haluaa eikä mies saa tehdä mitä itse haluaa. Tasa-arvo ei koskaan saa mennä niin pitkälle että naisilla olisi vastuita ja velvotteita ja että miehillä olisi oikeuksia kun sen kuuluu mennä niin että vain miehillä on vastuita ja velvotteita ja vain naisilla on oikeuksia. Mies on olemassa vain meitä naisia varten mutta me naiset ollaan vain meitä itseämme varten. Tämä takia itse olen feministi koska feminismi ajaa tätä

Blaa blaa, naisen kuuluu antaa seksiä suhteessa ja näin myös feminiiniset naiset tekevät. Feministin kanssa kukaan mies tuskin edes haluaa suhteeseen.

Tuo on huono trolli, mutta niin taidat olla sinäkin.

Vierailija
586/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset muutenkin puhuvat asioista, jotka parisuhteessa hiertävät, sen sijaan että heti eroaisivat? Erityisesti jos on pidempi liitto ja lapsia?

Niin jos puhutaan. Mutta jos se seksin puute hiertää niin ei se kuivassa liitossa palaa.

Ei aina palaakaan, ja silloin ero voi olla paras ratkaisu.

Kuivia kausia tulee väistämättä pidemmässä liitossa eteen. Lasten saannin myötä libido romahtaa ihan biologisista syistä. Menopaussi, erilaiset sairaudet ja vastoinkäymiset elämässä...

Ei haluttomuutta tarvitse hamaan tappiin asti katsella (jos se siis on ongelma), mutta kyseessä voi olla ohimenevä asia, johon voi vaikuttaa. Ero on usein aika raskas prosessi, jos on pitkä liitto ja lapsia.

Kovin mustavalkoista tuo ajattelu. Jos suhteessa kaikki ei ole juuri kuten haluaisin, heti ero. Oiva resepti yksinäiseen vanhuuteen.

Ja olen siis ihminen, jolle seksi on tärkeää ja voi muodostua jopa esteeksi avioliiton jatkumiselle, jos sitä ei ole tai harrastetaan muiden kanssa. Elämässä on kuitenkin paljon muuta ja erilaisia harmaan sävyjä sen mustan ja valkoisen lisäksi.

Vierailija
587/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole parisuhde, jos siinä ei ole jatkuvaa seksiä. Jos ei tätä ymmärrä, niin voi ruveta sinkuksi tai yksinhuoltajaksi. Onneksi minulla on puoliso, joka ymmärtää nämä parisuhteen perusasiat. Tällä palstalla näyttää vain olevan aika monta, jotka eivät ymmärrä tätä asiaa. Seksiä on myös velvollisuus antaa, vaikka sitä ei itse haluaisikaan.

En ymmärrä tuota seksin "tärkeyttä".

Seksi ei ole elinehto. Ihminen pysyy hengissä myös ilman seksiä. Minusta se on verrattavissa lähinnä esim. makeiden herkkujen syömiseen. Jotkut pitävåt niistä ja syövät niitä usein, mutta kaikille makea ei maistu samalla tavalla.

Myönnän, etten näe seksissä mitään kaunista. Jännittävää ja mielenkiintoista se voi olla, mutta kauniina en ole nähnyt sitä koskaan.

Sama homma. Ärsyttää kun mainitaan rakastelu ja että on kauneinta mitä kaksi voi tehdä. Ihan oikeesti hinkata alapäitä yhteen on KAUNEINTA mitä voi tehdä? Vaikka tuntuisi hyvältä niin onhan se ällöttävää.

Itse en jaksais kattoo kotona munaansa jatkuvasti hinkkaavaa äijää, jos itelle seksi ei maistu. Tehköön omissa oloissaan.

Ja asun siis yksin, ei liene yllätys. Parisuhteet koettu.

Kiukkuisen vanhanpiian mielenmaisemaa.

Vierailija
588/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti että on sellainen taituri että saa naisen laukeamaan nopeasti. 😂😂😂😂😂. Hei tyyppi, tää on ihan varma juttu, että ne teeskentelee että homma on nopeasti ohi. Olen tehnyt niin itsekin kun rakastaja on erityisen huono ja tilanne ei miellytä. Tosin näiden kanssa toista kertaa ei tule. Hyvän rakastajan kanssa ei ole edes tarvetta orgasmille, sillä on ihana olla kiihoittuneessa tilassa pari tuntia. 

Se, että sinä feikkaat orkkusi ei suinkaan tarkoita, että kaikki muutkin tekevät niin.

Vierailija
589/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viettää hetken tällä palstalla huomaa ihan pakostakin, kuinka hyvä puoliso mun naiseni mulle on.

On muuten ihan hyvä, että nää katkerat naiset ovat tajunneet sen, että eivät sovellu parisuhteeseen ainakaan miehen kanssa.

Vierailija
590/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun viettää hetken tällä palstalla huomaa ihan pakostakin, kuinka hyvä puoliso mun naiseni mulle on.

On muuten ihan hyvä, että nää katkerat naiset ovat tajunneet sen, että eivät sovellu parisuhteeseen ainakaan miehen kanssa.

Oma mieheni on haluton ja kyvytön. Kunpa olisin sellainen kuin tämän ketjun naiset pääosin. Kunpa minäkään en haluaisi. Elämä ja tämä parisuhde olisivat paljon helpompia silloin. 

Vierailija
591/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on haluton ja kyvytön. Kunpa olisin sellainen kuin tämän ketjun naiset pääosin. Kunpa minäkään en haluaisi. Elämä ja tämä parisuhde olisivat paljon helpompia silloin. 

Sulle kyllä on ratkaisuja tarjolla.

Vierailija
592/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle kyllä on ratkaisuja tarjolla.

Ei oikeastaan. Mies on käynyt lääkärissä ja saanut nappeja jotka eivät toimi. Eikä niihin haluihin oikein taida mitään lääkettä ollakaan. Seksi jonkun random jampan kanssa taas ei kiinnosta millään tasolla. 

Ai niin, ero on tietenkin minullekin mahdollinen. Kai se teille muille on sitten helppoa, mutta ei minulle. Ja onhan se mahdollista että minua ei enää halua kukaan koskaan muutenkaan. 

Vierailija
593/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on paljon velvollisuuksia ja seksi on yksi niistä. Jos ei kelpaa, niin ole yksin.

Kuulostat raiskaajalta. 

Vierailija
594/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on paljon velvollisuuksia ja seksi on yksi niistä. Jos ei kelpaa, niin ole yksin.

Kuulostat raiskaajalta. 

Ja sinä pihtarilta.

Vierailija
595/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat raiskaajalta. 

Ja sinä pihtarilta.

Väärin meni, pahoitteluni. Minä olen meillä se, joka enemmän haluaa. 

Vierailija
596/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat raiskaajalta. 

Ja sinä pihtarilta.

Väärin meni, pahoitteluni. Minä olen meillä se, joka enemmän haluaa. 

Eipä tarkoita vielä yhtään mitään.

Vierailija
597/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan lähes aseksuaali. Joskus helmikuun tienoilla masturboin edellisen kerran ja heti tänään tuli taas sellainen olo, että huvittaisi se touhu. Yhdyntää en ole kaivannut sitten edellisen parisuhteen päättymisen. Olenkin päättänyt elää loppuelämäni sinkkuna, paljon helpompaa kun ei tarvitse palvella ketään miestä. Seksi on yksi vaivalloinen kotityövelvollisuus muiden joukossa.

N36

Vierailija
598/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se parisuhteen liima on nykyään yhteinen asuntolaina eikä mikään seksi. On ihan yks saat anan kärpäspaperi oikein, laskevien asunnonmyyntihintojen aikaan.

Vierailija
599/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit täytyy vaan olla yksin. 

Vierailija
600/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmaan lähes aseksuaali. Joskus helmikuun tienoilla masturboin edellisen kerran ja heti tänään tuli taas sellainen olo, että huvittaisi se touhu. Yhdyntää en ole kaivannut sitten edellisen parisuhteen päättymisen. Olenkin päättänyt elää loppuelämäni sinkkuna, paljon helpompaa kun ei tarvitse palvella ketään miestä. Seksi on yksi vaivalloinen kotityövelvollisuus muiden joukossa.

N36

Seksissä ei ole kerta kaikkiaan mitään vaivalloista.. Paitsi ehkä teille kirjainseksuaaleille.