Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?

Vierailija
28.07.2026 |

Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.

Kommentit (704)

Vierailija
521/704 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisel dildo kunnos?

Vierailija
522/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto päivässä ei ole varmaan liikaa vaadittu jos mies on parisuhteessa aktiivinen ja miellyttävä.

Tuohan on pahin seksin tappaja. Jos haluat enemmän seksiä, niin anna sille vaimollesi niitä orgasmeja ilman että itse saat mitään. Siitä ne naisen halutkin sitten todennäköisesti lähtevät nousuun, kun hän yhdistää seksin omaan nautintoonsa. Silloin kun nauttii, niin alkaa haluta antaa sitä nautintoa toisellekin. 

Olen tätä samaa ihmetellyt välillä. 

Jos minä en jaksa ja halua ja sanon sen, ei huvita, ei fiilistä ja mies alkaa tunkea haluttomalle munaa suuhun, ää 🤮

Se EI ole kivaa, koko elin ei enää kiinnosta oikeasti koskaan sen jälkeen.

Sen sijaan jos noissa hetkissä joko jätetään seksuaalisesti rauhaan mutta ollaan lähekkäin rennosti niin ok ja yhteys säilyy. 

Tai kuten ihana opiskeluaikojen poikkis teki (sääli että elämät vei ihan eri suuntiin) niin kysyi saako hän tuottaa minulle nautintoa lempparitavallani jos kuitenkin innostuisin siitä. Yleensä toimi ja jos ei, ei hän mököttänyt tai kiukutellut. Hänen kanssaan ei haluttomuus vaivannut! 

Nykyään en edes halua suhdetta. Viihdyn yksinkin ja tsänssit saada mies joka ei näe minua edes ihmisenä tuntuvat liian suurilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sooloseksi kielletään? Vai oletko niin Urpo että kerrot sessiostasi

Mitä kaikkea on ok valehdella ja jättää kertomatta suhteessa? Pienistä asioista se alkaa ja paisuu.

Vierailija
524/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miten joku jaksaa olla parisuhteessa niin, että seksiä on kerran viikossa tai parissa? 

Kannattaa ottaa hyvä rakastaja niin on huomattavasti kivempaa kun nautinto on molemminpuolista.

Mua ei silti himota kuin muutamana päivänä ennen ovulaatiota eli kerran kierrossa. Kuukautisten aikaan en halua mitään seksintapaistakaan, koska orgasmi lisää oksitosiinin määrää ja se taas saa kohdun kouristelemaan, mikä on suunnilleen samaa kuin synnytyksessäkin. Eli ei kiitos.

Orgasmissa oksitosiini tuottaa hyvää oloa. Itse harrastan seksiä mahdollisimman paljon kuukautisten aikana niin vuoto loppuu nopeammin. 

Vierailija
525/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset pilaavat itsensä aloittamalla seksielämänsä jo lapsena. Naiset itse kertovat, miten heidän aivonsa ovat todella puutteellisesti kehittyneet alle 25-vuotiaina. Useimmat ovat jo kuitenkin ehtineet harrastaa seksiä vähintään 10 vuotta. Se varmasti jättää jälkensä ja seksi ei välttämättä ole vielä tuohon ikään mennessä ollut kertaakaan nautinnollista. 

Suurimpia virheitä on myös se, että suomalaiset naiset eivät osallistu oman nautintonsa saavuttamiseen mitenkään. Maataan korkkarit kohti kattoa hyvin huonolle pesulle jäänyt toosa ja persvako käryten ja odottaen, että mies nuolisi oikein kunnolla. Hyi että, oikein ilettää ajatuskin!!1

Sitten aletaan ahdistua milloin mistäkin ja syödään erilaisia mt-ongelmalääkkeitä kourakaupalla, että vähäinenkin libido katoaa. Seuraavaksi keräännytään jonnekin av-palstalle vihaamaan porukalla kaikkia miehiä, eli karkoitetaan myös miehiltä halu edes yrittää tyydyttää nainen, joka on turta huonosta, lapsena alkaneesta seksielämästä, on pilannut itsensä lääkkeillä ja joukkohysteria on hoidellut loput.

Voin kertoa ihan kokemuksesta, että kyllä hyvälläkin rakastajalla loppuu mielenkiinto, jos naiset ovat aina se pelkästään vaatimuksia esittävä osapuoli, eivätkä siis osaa itse tehdä mitään oman nautintonsa eteen.

Vierailija
526/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ongelma on että kaikkeen turtuneet "loppuun pannut" eivät ymmärrä että normaali voi vielä halutakin...

Vierailija
527/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset pilaavat itsensä aloittamalla seksielämänsä jo lapsena. Naiset itse kertovat, miten heidän aivonsa ovat todella puutteellisesti kehittyneet alle 25-vuotiaina. Useimmat ovat jo kuitenkin ehtineet harrastaa seksiä vähintään 10 vuotta. Se varmasti jättää jälkensä ja seksi ei välttämättä ole vielä tuohon ikään mennessä ollut kertaakaan nautinnollista. 

Suurimpia virheitä on myös se, että suomalaiset naiset eivät osallistu oman nautintonsa saavuttamiseen mitenkään. Maataan korkkarit kohti kattoa hyvin huonolle pesulle jäänyt toosa ja persvako käryten ja odottaen, että mies nuolisi oikein kunnolla. Hyi että, oikein ilettää ajatuskin!!1

Sitten aletaan ahdistua milloin mistäkin ja syödään erilaisia mt-ongelmalääkkeitä kourakaupalla, että vähäinenkin libido katoaa. Seuraavaksi keräännytään jonnekin av-palstalle vihaamaan porukalla kaikkia miehiä, eli karkoitetaan myös miehiltä halu edes yrittää tyydyttää nainen, joka on turta huonosta, lapsena alkaneesta seksielämästä, on pilannut itsensä lääkkeillä ja joukkohysteria on hoidellut loput.

Voin kertoa ihan kokemuksesta, että kyllä hyvälläkin rakastajalla loppuu mielenkiinto, jos naiset ovat aina se pelkästään vaatimuksia esittävä osapuoli, eivätkä siis osaa itse tehdä mitään oman nautintonsa eteen.

Tekstisi perusteella huomaa, että sinä et ainakaan ole yksi niistä hyvistä. Kuvailut suuseksistä riittää. Selkeästi olet yksi niistä jotka väittää tykkäävänsä nuolla, mutta tekee sen vain joskus ja pitkin hampain. Onneksi aika harvassa tuollaiset. 

Vierailija
528/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstisi perusteella huomaa, että sinä et ainakaan ole yksi niistä hyvistä. Kuvailut suuseksistä riittää. Selkeästi olet yksi niistä jotka väittää tykkäävänsä nuolla, mutta tekee sen vain joskus ja pitkin hampain. Onneksi aika harvassa tuollaiset. 

10/10 ironiaa!

Vierailija
529/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun luettuani voin olla erittäin tyytyväinen puolisooni, jonka kanssa seksiä on ollut jo yli 25 vuoden ajan. Molemmille se on suuri nautinto ja ilman sitä olisimme jotain hiton kämpiksiä. Kumpaakaan sellainen elämä ei todellakaan kiinnosta. Kun asiaan panostaa, niin silloin homma toimii. Kuten kaikissa muissakin asioissa. Kumppaninvalinta onkin tarkkaa hommaa. Ei kannata tyytyä ihan mihin vaan.

Vierailija
530/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää nuolla. Minulla on kyky sytyttää nainen kunnolla siihen tilaan, että kovin pitkää penetraatiota ei tarvita kun nainen saa kunnon orgasmeja.

Sinä puolestasi kuvasit, millainen hygienia sinun alapäästä löytyy ja loukkaannut pelkästä ajatuksesta, että mies kehtaa kieltäytyä kieltäytyä moisen pikku käryn takia.

Vierailija
531/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun luettuani voin olla erittäin tyytyväinen puolisooni, jonka kanssa seksiä on ollut jo yli 25 vuoden ajan. Molemmille se on suuri nautinto ja ilman sitä olisimme jotain hiton kämpiksiä. Kumpaakaan sellainen elämä ei todellakaan kiinnosta. Kun asiaan panostaa, niin silloin homma toimii. Kuten kaikissa muissakin asioissa. Kumppaninvalinta onkin tarkkaa hommaa. Ei kannata tyytyä ihan mihin vaan.

Näinhän se on. Meilläkin yhteistä elämää takana 18 vuotta ja pelkkä pitkä halaus ja suudelma saa vaimon syttymään. Sitten mennäänkin makuuhuoneeseen rakastelemaan.

Vierailija
532/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on kyllä pullollaan katkeria palstamammoja. Seksiä, hyi v.ttu!

Onneksi ihmisten oikea elämä onkin sitten aika paljon erilaista.

Vierailija
533/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sen miehenkin halut vuosien myötä vähenee. Aika aikaa kutakin. Nautin nuorena kun seksiä oli paljon, nyt en enää ihan fyysisesti pystyisi siihen (N45), paikat ei kestä. Alkaa ärsyttää jo sekin jos yksi krt kestää liian kauan. Se ei kuitenkaan tarkoita ettenkö haluaisi ollenkaan, mutta seksuaalisuus on muutakin 

Jaa. Mä olen saman ikäinen kuin sinä, 45. Mun mies on 59 ja ihan molemmat halutaan jatkuvasti. Ei mulla ole mitään "ei paikat kestä", kyllä kestää, pari kertaa päivässä. Eikä näköjään miehenkään halut ole mihinkään kadonneet, päinvastoin.

Vierailija
534/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää nuolla. Minulla on kyky sytyttää nainen kunnolla siihen tilaan, että kovin pitkää penetraatiota ei tarvita kun nainen saa kunnon orgasmeja.

Sinä puolestasi kuvasit, millainen hygienia sinun alapäästä löytyy ja loukkaannut pelkästä ajatuksesta, että mies kehtaa kieltäytyä kieltäytyä moisen pikku käryn takia.

Osui ihan nappiin siis. 😄 Kanssasi huono seksi on taattua ellet löydä sellaisen harvinaisemman naisen joka ei nauti suuseksistä.

En ole loukkaantunut ollenkaan. 😊 Ymmärrän, että tuo on ensimmäinen ajatus jos on kuvoksuva suhtautuminen tähän seksin osa-alueeseen. Olen oppinut tunnistamaan tuollaiset piirteet miehessä ja loukkaantumisen sijasta olen heti lopettanut tapailut kaltaisesi miehen kanssa. Pimppi terve ja aina puhdas sekä neutraalin tuoksuinen.

Valinnanvaraa on ja tarjolla olevista miehistä enemmistö nuolee pimppiä mielellään ja jopa kiihottuu siitä niin valitsin ennemmin sellaisen. Tärkeää, että ei ole tuollaisia rajoitteita koska tykkään, että seksi on monipuolista, leikkisää ja hyväntuulista. 

Vierailija
535/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, taitamatonta sellaista.

Vierailija
536/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin. 

Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.

Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.

Ei kaikkiin parisuhteisiin kuulu seksi. Vaikka kuinka olisi parisuhteessa niin kellään ei ole velvollisuutta antaa seksiä. Sinkkuna voit käydä maksullisilla niin paljon kun lystäät, ja ilotyttökin saa palveluistaan asianmukaisen korvauksen.

Ymmärrän tämän näkökannan mutta samalla (itse puolisoni haluttomuudesta kärsivänä) pidän epäreiluna sitä jos yksipuolisella päätöksellä lopettaa parisuhteen seksielämän täysin. 

Oma puolisoni janoaa kaikenlaista läheisyyttä ja kosketusta, paitsi seksuaalista. Hän haluaa halailua, pussailua ja silittelyä, hänellä on silloin hyvä olla. Kuitenkin mitä pidempään totaaliseksittömyyttä on jatkunut, sitä vaikeammalta tuo muu läheisyys on alkanut minusta tuntua. Se on kuin kaukainen lupaus jostain kauniista johon se kosketus joskus johti, johon se ei enää koskaan johda. Se on alkanut tuntua todella pahalta. Olen alkanut tuntea jopa katkeruutta siitä että puolisoni odottaa minulta itselleen tärkeää kosketusta, mutta vähät välittää siitä että minä kärsin seksuaalisen kosketuksen puutteesta. 

Minä en painosta, minä en kiukuttele. Minä kärsin hiljaisuudessa, usein mieheni vieressä öisin itkien. 

Sanomattakin selvää että näin ei voi enää kauaa jatkua. On traagista joutua luopumaan rakkaudesta ja elämänsä tärkeimmästä ihmisestä, mutta näinkään en voi elää. 

Jos tilanne on sinulle noin hankala, niin ero on hyvin varteenotettava vaihtoehto, jos puolisosi ei esim avoimeen suhteeseen suostu. Seksiin toista kuitenkaan ei painosteta. 

Tilanne on minulle näin hankala, kyllä. Avoin suhde on sellainen jota en edes ehdottaisi koska ei se paranna sitä haavaa jonka tämä tilanne aiheuttaa. Luulen että sellainen rikkoisi minut. Ei se seksi itsessään ole se juttu varsinaisesti (ymmärrän että monille se on sitä mutta minulle ei) vaan se että minun puolisoni, ihminen joka kutsuu minua elämänsä rakkaudeksi, ei kuitenkaan halua minua, eikä tunnu välittävän siitä että minä kärsin. Tämän jälkimmäisen sanon tietysti vähän varovaisesti koska on ihan mahdollista että hän ei aidosti tiedä kuinka paljon minä kärsin. Yritän pitää suruni salassa häneltä, enhän halua että hän tuntee olonsa painostetuksi, ja jotenkin ajattelen että hän saattaisi kokea painostamisena ihan sen jos minä avoimesti kuinka rikki tilanteen johdosta olen. Toki asiasta on aikoinaan puhuttu, mutta ei enää pitkään aikaan. Puhe ei tilannetta mitenkään muuttanut joten lopetin asian esille ottamisen jo aikoja sitten. 

Suru, voimakas sana mutta ehkäpä aivan oikea. Oletko koskaan aidosti näyttänyt suruasi hänelle, itkenyt? Sellainen tilanne ei voi olla johtamatta ainakin sillä kertaa sylin ja silittelyn kautta seksiin. Itkevä mies ei tunnu viholliselta. 

En voi oikein puhua asiasta itkemättä (sekin on minun heikkouteni) joten olen kyllä näyttänyt (sanoittamisen lisäksi) suruni puolisolleni silloin kun asiasta vielä puhuttiin. Joka siis on edelleen mies, ja minä olen nainen. Eikä se koskaan seksiin johtanut, en tiedä mistä sait tuollaisen ajatuksen että surun näyttäminen ei voisi olla johtamatta seksiin. 

En minäkään ja sitä paitsi minusta se tuntuisi säälipanolta. Mun mies jotenkin keksi että lomalla pannaan kerran ja sitten selittää että nyt sitten pidetään tätä yllä mutta se ei koskaan tapahdu, jouluna, syntymäpäivinä. Kunnes sitten minä joka todellakin haluaisin seksiä jouduin sanomaan että en halua panna ollenkaan jos se ikinä halua arkena, mikään helvetin lomapano ei auta vaan loukkaa. Vituttaa jokapäiväinen "rakastan sua" ja pusu kun lähdetään ja tullaan töistä. Sekä aamulla ja nukkumaan mennessä. Taidan olla pidemmällä kuin sinä koska suru ja itkeminen on mennyt jo, nyt vaan olen aikalailla vihainen. 

Sääliseksi on paskaa seksiä.

T. Mies 

Kuulostaa jo siltä, että suhteenne vetelee viimeisiään. Paljon miehellä ikää, ja onko testot kunnossa? Muu fysiikka ok, onko millainen kunto ja kuinka paljon ylipainoa?Harrastaako soolona ja onko aamurektioita?

Seksi itsessään on paskaa seksiä. Parittelun harrastamista. Miksi ihmeessä kukaan edes tekee tällaista?

Olen kerran elämässäni saanut erittäin hyvää tantraseksiä ja se oli ihan vahinko. En ole sitä ennen kokenut mitään vastaavaa. Ja siltikään en obsessoitunut ja addiktoitunut asiaan, sillä ymmärrän että ihmiskehoa ei ole tehty sitä varten, että sillä hinkataan maksimaalisesti sukuelintä nautintotarkoituksessa. 

Ruuan syöminen on sellainen asia, joka kuuluu melkeinpä joka päivään, tosin monet maailmankatsomukset suosittelevat pitämään siitäkin paastoja. Miksi ihmeessä parittelun pitäisi olla säännöllinen, toistuva asia? Kannattaisko ennemminkin vähän kehittää harrastuksiaan ja mieltymyksiään, makuaan, jotta löytäisi elämään muita nautinnon ja innostuksen lähteitä kuin jonkun sukuelimensä kompulsiivisen hinkkaamisen 

Kuten olen sanonut: matalalibidoiset ( tässä casessa ehkä libidoton) eivät voi ymmärtää korkealibidoisten maailmaa. Malliesimerkki. Ihan sama kuin tälle sanottaisiin: miksi sitä ilmaa pitää kurluttaa keuhkoihin ihan koko ajan ja joka päivä.

Se on aika selkeä viesti: en enää halua paritella kanssasi. En halua sinua.

Monet tässäkään ketjussa eivät ilmeisesti piittaa siitä, että antavat tuollaisen viestin puolisolleen.

Vierailija
537/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kestää parisuhdetta jos seksiä ei ole joka viikko. Hulluksi tulee, sairaaksi ja kuolee kiimaan.

Vierailija
538/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sooloseksi kielletään? Vai oletko niin Urpo että kerrot sessiostasi

Taannoinen ex veti parikymppisenä kauheat kilarit, jos menin torjutuksi tulemisen jälkeen koneelle tai vessaan runkulle kun hän meni yöpuulle.

Nykyisessä suhteessa ei omaa kivaa tarvitse salailla puolin eikä toisin. Ja yhteistäkin kivaa on paljon enemmän!

On jotenkin niin vaikea asettua haluttoman ja vihaisen (kaikki haluttomat eivät ole vihaisia ja päin vastoin) naisen päähän, joka pitää puolisoaan niin ällöttävänä ja vastenmielisenä, mutta haluaa samaan aikaan kontrolloida niin paljon, että joku käteenvetokin on uhriutumisen ja rähjäämisen aihe. 

Ei tulisi pieneen mieleenikään suuttua jostain vaimon itsetyydytyksestä. Päin vastoin, mukavaa, että haluja on ja vehkeet toimii.

Palstalla tuntuu, että suurin osa sivuston naisista on vihaamansa ihmisen kanssa parisuhteessa.

Vierailija
539/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on kyllä pullollaan katkeria palstamammoja. Seksiä, hyi v.ttu!

Onneksi ihmisten oikea elämä onkin sitten aika paljon erilaista.

No mitä oletit? Että täällä enemmistö olisi ei-katkeria mammoja 😂

Sitäpaitsi kun tuossa kysyttiin ketjuun vastaavien haluttomien ikää, oltiin jo siinä eläkeiän kynnyksellä. 

Vierailija
540/704 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä sairas ajattelutapa. Naisen ei koskaan kuulu tehdä mitään mitä nainen einitse halua. Miesten taas kuuluu tehdä mitä nainen haluaa eikä mies saa tehdä mitä itse haluaa. Tasa-arvo ei koskaan saa mennä niin pitkälle että naisilla olisi vastuita ja velvotteita ja että miehillä olisi oikeuksia kun sen kuuluu mennä niin että vain miehillä on vastuita ja velvotteita ja vain naisilla on oikeuksia. Mies on olemassa vain meitä naisia varten mutta me naiset ollaan vain meitä itseämme varten. Tämä takia itse olen feministi koska feminismi ajaa tätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi