Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän 5-vuotiaan taitaa olla aika lahjakas matematiikassa

Vierailija
01.10.2008 |

Hän osaa jo laskea esimerkiksi 7+8, 17-9 ja 4*4. Toki olemme vähän harjoitelleetkin, mutta olen silti hämmästynyt siitä miten hyvin hän laskee.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että, lapselle ei opeteta liikaa koulu asiota jotka voivat johtaa turhautumiseen koulun alkaessa, koska hän osaa jo niin paljon sellaista mitä muut eivät.Järkevä lapsen mielinen ja leikkiin perustuva matikka ym päättelykyvyn harjoitteleminen auttaa lasta varsinkin koulun alkuvaiheessa pääsemään helposti mukaan.

Vierailija
22/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko todella että lapsellenne hyvin todennäköisesti tulee alkoholin juomiset, seksin harrastamiset ym. vuotta aiemmin? Nuo menevät usein ikäluokan mukana, kun oman ikäiset ovat vasta kilttejä kuudesluokkalaisia niin se vuotta nuorempi lapsi juopottelee muiden seitsemäsluokkalaisten kanssa.

Olisi varmaan ollut usein tilanteita, että me emme olisi antaneet lupaa johonkin, vaikka hänen (vuotta ja ylikin vanhemmat) luokkatoverinsa olisivatkin saaneet luvan/tehdä jotakin.

Voihan olla että olen tietynlainen curling-vanhempi, kun en halua hänelle tästä aiheutuvaa mielipahaa, mutta no, helpompi varmasti sekä hänelle että meille näin (olemme jo muutenkin aika tiukkapipoja;-))

t. 11/18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niissä on vieläkin vaikeuksia kolmosluokkalaisella, esim. 54-38

Hän osaa jo laskea esimerkiksi 7+8, 17-9 ja 4*4. Toki olemme vähän harjoitelleetkin, mutta olen silti hämmästynyt siitä miten hyvin hän laskee.