Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelkää juttujani!!!?

Vierailija
01.10.2008 |

Nyt on kumma. Uusi tuttavuus ilmoitti yhtäkkiä että pelkää jotain juttujani? Mitä ihmettä!? En ole mikään friikki, vaan normaali työssä käyvä asiansa hoitava ihminen. Onko tuo pelkääminen vain ilmoitus että ei kiinnosta vai mitä miehet pelkää?? Itsevarma olen kyllä, sen myönnän. Mies taas vaikuttaa ujolta ja ei puhu kun ahdistuu. Siitäkö tämä pelko?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tutustutte paremmin jos sinäkin vähän hillitset itseäsi. tai sitten ei, mutta on hyvä, että kaikki ihmiset ovat omia itsejänsä sen sijaan että pitäisi esittää muuta kuin on.

Vierailija
2/4 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään älykkö ainakaan. Laita eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on alkanut ahdistamaan se, että mies heittäytyy puhumattomaksi heti kun vastaan tulee jokin vaikeampi asia. Itse haluan puhua asiat selviksi enkä hautoa niitä.

Olemme siis kai liian erilaisia. Mutta edelleen, mitä se mies pelkää? En ole sille tod. mitään hulluja puhunut ja siksi olen äimän käkenä??

Vierailija
4/4 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet kertonut jotain menneisyydestäsi tai tulevaisuuden toiveista mikä hirvittää miestä?

Vai onko sinulla railakas tapa ilmaista asioita, huumorintaju jonka voi käsittää väärin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä