Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella kyllästyttää tää lapsien hoito ja niiden kanssa eläminen.

Vierailija
08.11.2008 |

Jos ny.t voisin valita. Niin ei ikinä yhtään pentua muan elämään.

Jos oisin tiennyt etukäteen että jään yksin 4 pienen lapsen kanssa, en ois tehnyt ensimmäistäkään.

Mies, johon luotti ja piti yhdessä tehdä pysyvä pesä, juuh. Just.

Tässä sitä ollaan, loppuunasti väsyneenä ja iloa ei edes lapset enää TUOTA.

Vedänpä tässä sit loput viinit naamariin ja herään taas huomenna totaaliseen sekasortoon ja sotkuun.

Nyt joku sanoo, mikäs sulla kun olet yh ja mies ottaa lapset luokseen joka 2 vkl. >Vaan kun se ei ota. Ei halua ja ei välitä. Ei edes muistanut pojan synttäreitä toissapäivänä.

Lapset nukkuu nyt, joten kippis vaan, juon sen pullon pohjaan asti...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan on asiat vähäsen paremmin eli isä löytyy ja kotoa.

Inhoan sitä ainaista sekasortoa, mankumista, kitinää, ei vaan jaksa!

Vierailija
2/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo tapaus mutta kaikki on minulle niin vaikeaa. En osaa olla vain toisen käytettävissä, vihaan sitä kun en edes aamupalaa saa syödä ilman että toinen vikisee/huutaa vieressä jos on jo itse syönyt. Koko ajan saa vahtia ettei käy mitään, jos katseen kääntää niin suunnilleen verhot revitty alas ja lattia naarmutettu. :( Muuta ei ehdi tehdä kuin siivota, pyykätä, laittaa ruokaa, passata. Kun lähdetään ulos, ei istuta kunnolla rattaissa mutta jos laitetaan kävelemään, juostaan auton alle. Valitetaan kylmää mutta riisutaan vaatteet samantien. Puistossa uskotellaan lapselle että muutakin voi tehdä kuin syödä hiekkaa/myrkyllisiä marjoja/koiranpaskaa, mutta siitä vedetään vaan raivarit. Päivällä ei nukuta, mutta kaatuillaan koko ajan kun ollaan niin väsyneitä.

Ei ole äidin rooli mun roolini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lohduttaa, että kun lapset kasvaa niin helpottaa kummasti.

Vierailija
4/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaali taapero, luulisin...mutta en tykkää tästä yhtään. :( Vauvana oli vielä rauhallisempi, vihasin sitä aikaa ja näen joskus painajaisia siitä vieläkin. Kaikki oli niin vaikeaa, uutta, tuntematonta. Ei lapsia enää koskaan.

3

Vierailija
5/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla mitään tukiverkkoja jotka auttaa arjessa? mummolat , omat sisarukset?

mites olis aupair tai töihinlähtö ja lapset hoitoon?

Vierailija
6/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä juokaan,kuin harvoin. eilen vaan otti kaaliin ja harmitti kun exä ei välittänyt lapsen synttäreistä eikä halunnut tulla edes isänpäivänä moikkaa lapsiaan.

Niin, olen kyllä töissä ja lapset on hoidossa ja koulussa.

Tänään ollut kyllä muuten ihanaa pötkötellä muksujen kanssa ja nauttia vapaapäivästä.

Kunpa noi rakkaat tajuaisi olla tappelematta ja kiukuttelematta , niinkuin eilen tekivät kokopäivän.

Kun nyt luin eilisen viestini, vaikutin todella väsyneeltä ja kypsältä. Ehkä ei ollut kummiskaan huono idea juoda se viinipullo ja tyhjätä aivot .

Jaksamista kaikille muillekin äideille, yksinhuoltajille että parisuhteessa eläville.

Aina tulee väsyneitä päiviä mutta onneksi aurinko taas paistaa ja tulee esiin niiden synkkien pilvien takaa.