Olen alkanut olemaan itsevarma ja se huokuu minusta mutta myöhemmin minua hävettää ja mietin olenko vain sekaisin?
Siis olen käynyt hyvin kivisen tien elämässä ja sitten kovalla työllä parantunut. Olen itsenäinen sekä myös hyvinvoiva suurimman osan ajasta. Näytän mielestäni hyvältä nykyään ja olen saanut varmuutta. Minussa on myös vahvuutta ja voimaa mitä en ole ennen tuntenut. Tunnen itseni naiselliseksi.
Joskus kun olen lenkillä tai muuten ulkona ja ihmisten seurassa niin minusta on ihanaa antaa vain tuon kaiken ns. virrata minusta. En siis puhu ihmisille tai ole muutenkaan juuri erilainen mutta energiani on aika voimakasta ja näyttävää. Näytän hyvinvoivalta ja aika iloiselta. Ihmiset katsovat ja se on ok mutta myöhemmin minua hävettää, että olen jotenkin niin näkyvä kun olen itsevarma olemukseltani. Tietääkö kukaan mistä puhun, samaistuuko joku?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Olet itsevarma ja kuitenkin epäitsevarma.
Niin. Olen siis aika elinvoimainen nykyään, sillä olenhan selviytynyt ja löytänyt voimaa itsestäni, muokkautunut ihmisenä omasta mielestäni enemmän itsekseni. Sitten kuitenkin edelleen kannan osittain sitä vanhaa häpeää joka just tulee jälkikäteen aina ja mietin, että olisiko turvallisempaa olla vain näkymätön tai pienempi kuin mitä tunnen sisäisesti olevani. Kuitenkin kun minulla on energiaa ja hyvä olla niin en vain välitä. Jälkikäteen iskee ahdistus kun olen väsynyt ja mietin, että olenko outo tai minun on vaikea käsittää se, että saako ihminen näkyä ilman, että se lokeroidaan ja sitten lopulta, onko sillä juuri väliä mitä muut ajattelevat jos kuitenkin kunnioittaa kanssaihmisiä. Enhän minä siis tee mitään, häiritse ketään, olen vain oma itseni ja se joskus näkyy vahvana ja iloisena olemuksena. - ap
Esität vielä itsevarmaa. Jatka, älä lopeta, niin susta tulee vielä oikeasti itsevarma ajan kanssa.
Luulen ymmärtäväni, mistä puhut. Olet muuttunut, mutta ehkä elämäsi on esimerkiksi ihmissuhteiden osalta ennallaan tai niukkaa. Tilanne normalisoituu, jos voit saada erilaisia ihmiskontakteja vaikkapa harrastuksista, jolloin voit luonnollisesti olla itsesi noiden voimakkaampien ominaisuuksiesi kanssa.
Olet.