Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan tupakin polttajia

Vierailija
25.07.2026 |

Lopettakaa tuo paskan vetäminen oikeasti niin 90-lukua. 

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsija haisee paskalle ainakin kymmenen metrin päähän. Kierrän aina nämä haisunäädät kaukaa. Juuri tulin juoksulenkiltä ja vaihdoin toiselle puolelle katua haisevan tupakoitsijan vuoksi.

Vierailija
62/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän vihaat, ei kiinnosta vihasi yhtään ketään. Sinultahan se on pois jos joudut vihaisena elämään, ei keneltäkään toiselta. 

Onpas surkea kommentti. 

Ootpa pelle. 

Toivottavasti sinä et tule kadulla vastaan, nimittäin suosittelen vakavasti vaihtaa siinä kohtaa puolta. 

Sellaiset voimafantasiat siellä. Voi pientä, varo ettei tule vielä nenä kipeäksi liiasta suun aukomisesta. Sinua kukaan pelkää mutta joku voi vaikka räppästä turpaan kun kyllästyy joutavaan uhoosi. 😂 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsija haisee paskalle ainakin kymmenen metrin päähän. Kierrän aina nämä haisunäädät kaukaa. Juuri tulin juoksulenkiltä ja vaihdoin toiselle puolelle katua haisevan tupakoitsijan vuoksi.

Hikesi haisee sadan metrin päähän. 🤮

Vierailija
64/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se varmaan haittaa heitä ihan kamalasti kun sinä pysyt heistä kaukana. 😂 

Vierailija
65/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakantumppien määrä kaduilla ja puistoissa kertoo kaiken heidän älykkyydestään.

Jaa. Mulla on kyllä aina ollu tuo "taskutuhkis" eli ilmatiivis pieni lasipurkki mukana, niin kauan kun olen polttanut. Yhtäkään tumppia en koskaan ole maahan heittänyt, kuten en yhtään mitään muutakaan roskaa. 

Sinä voit olla puhdas pulmunen, mutta jostainhan ne tumpit maahan päätyvät. Tuskin tupakoimattomilta.

No sekö on minun ongelmani kun minä niitä en heittele? Luuletko minun olevan vastuuss muiden tekemisistä. En esim. syö/juo lainkaan alkoholia/energiajuomia/karkkia/purkkaa/pikaruokia jne  niitäkin pakkauksia tuolla näkyy. Sinäkö olet siis niistä vastuussa jos niitä käytät? 

Tupakointi tekee kiukkuiseksi.

Vierailija
66/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ap:n henkilöllisyyden. Elämässään ei oikeasti ole muuta kuin valittaminen. 🥱

Vierailija
67/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakantumppien määrä kaduilla ja puistoissa kertoo kaiken heidän älykkyydestään.

Jaa. Mulla on kyllä aina ollu tuo "taskutuhkis" eli ilmatiivis pieni lasipurkki mukana, niin kauan kun olen polttanut. Yhtäkään tumppia en koskaan ole maahan heittänyt, kuten en yhtään mitään muutakaan roskaa. 

Sama. En heittele maahan mitään roskia. En tupakantumppeja enkä mitään muutakaan. 

Minä heitin pienenä jäätelöpaperin auton ikkunasta... Sain sellaisen löylytyksen isältäni, että yhtään roskaa ei jäljiltäni ole sen jälkeen päätynyt maahan, ei vaikka olen tupakoinut 30 vuotta. 

Minä heitän aina auton ikkunasta roskat ulos. Tiedän että kaupungissa joku ne korjaa joten mitä sitä turhaan huolehtimaan asioista.

Vierailija
68/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap sinulle kuulu kuka tupakoi, kuka ei, kunhan ei häiritse muita. Minä en pidä kuka ryyppää, kaikkea paskaa sitä juodaankin. He jotka ryyppää eivätkä häiritse minua käytöksellään, on heidän asiansa.

Vierailija
69/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit olla puhdas pulmunen, mutta jostainhan ne tumpit maahan päätyvät. Tuskin tupakoimattomilta.

No sekö on minun ongelmani kun minä niitä en heittele? Luuletko minun olevan vastuuss muiden tekemisistä. En esim. syö/juo lainkaan alkoholia/energiajuomia/karkkia/purkkaa/pikaruokia jne  niitäkin pakkauksia tuolla näkyy. Sinäkö olet siis niistä vastuussa jos niitä käytät? 

Ai. Ei minua vaan kiukuta yhtään mikään, oikeastaan koskaan. Olen päinvastoin hyvin iloinen ja positiivinen ihminen joka elelee vailla huolien häivää. Esitin sinulle vain kysymyksen, etkö osaa vastata? 

Vierailija
70/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. En heittele maahan mitään roskia. En tupakantumppeja enkä mitään muutakaan. 

Minä heitin pienenä jäätelöpaperin auton ikkunasta... Sain sellaisen löylytyksen isältäni, että yhtään roskaa ei jäljiltäni ole sen jälkeen päätynyt maahan, ei vaikka olen tupakoinut 30 vuotta. 

Minä heitän aina auton ikkunasta roskat ulos. Tiedän että kaupungissa joku ne korjaa joten mitä sitä turhaan huolehtimaan asioista.

Sehän on sinun valintasi. Toimi sinä niin, minä toimin toisin. 

Vierailija
71/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaa ihan rauhassa vain, ei se minua liikuta kerta kaikkiaan millään tavalla. 😂 

Kuitenkin kirjoitit useamman viestin tähän ketjuun. Taitaapi liikuttaa. 

Olet rasisti. Koska vihaat tiettyä ihmisryhmää. 

Vierailija
72/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijoita ei pitäisi hoitaa sairaaloissa ollenkaan vaan tarjota näille eutanasiaa. Yhteiskunta säästäisi pitkän pennin.

Maksavat tupakkaveroa yli miljardi euroa vuodessa. Tupakka aiheuttaa sairaanhoitokuluja vain n. 300 miljoonan edestä vuosittain. Ne on hoitonsa moninkertaisesti maksaneet toisin kuin vanhukset ja lihavat. 

Vierailija
73/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan lähti laukalle heti. Minulle on ainakin ihan yksi lysti, millä myrkyllä kukakin haluaa itsensä tappaa. Kunhan se ei häiritse muita.

Vierailija
74/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaa ihan rauhassa vain, ei se minua liikuta kerta kaikkiaan millään tavalla. 😂 

Kuitenkin kirjoitit useamman viestin tähän ketjuun. Taitaapi liikuttaa. 

Kirjoitin yhden, ja nyt toisen: Ei ole koskaan voinut vähempää kiinnostaa mitä kukaan ajattelee minusta. Oli kyseessä mikä asia hyvänsä. Minulla kun ei ole koskaan ollut pienintäkään tarvetta miellyttää ketään, missään, milloinkaan. Sinunkin kannattaisi hankkia itsetunto, ei tarvitsis miettiä mitä joku sinusta ajattelee. Se että kommentoin huvittavia avauksia palstalla, ei kyllä saa minua kiinnostumaan siitä mitä aloittaja minusta kelailee kun sillä ole minulle tuon taivaallisen väliä. Paahan itsetunto kuntoon niin ei ole sinullekkaan. 

Vierailija
75/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijoita ei pitäisi hoitaa sairaaloissa ollenkaan vaan tarjota näille eutanasiaa. Yhteiskunta säästäisi pitkän pennin.

Tupakoitsijoista pienemmät kustannukset sairaanhoidolle Pitkäikäiset savuttomat aiheuttavat sairaanhoidolle neljänneksen enemmän kustannuksia kuin tupakoivat suomalaiset.

Tai palkita...

Vierailija
76/76 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Ei minua vaan kiukuta yhtään mikään, oikeastaan koskaan. Olen päinvastoin hyvin iloinen ja positiivinen ihminen joka elelee vailla huolien häivää. Esitin sinulle vain kysymyksen, etkö osaa vastata? 

Käytän tupakkaa polttavista nimitystä tupakoitsijat. En ole nimennyt sinua nimeltä, enkä ketään muutakaan. Miksi otat asian niin henkilökohtaisesti, jos asia ei koske sinua? Et voi kuitenkaan kieltää, etteikö tupakannatsoja olisi lähes kaikkialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi