Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan tupakin polttajia

Vierailija
25.07.2026 |

Lopettakaa tuo paskan vetäminen oikeasti niin 90-lukua. 

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakantumppien määrä kaduilla ja puistoissa kertoo kaiken heidän älykkyydestään.

Tuo viesti kertoo paljon sinun älykkyydestäsi. Ei kaikkea, koska jokainen tokun ihminen ymmärtää, ettei yksittäinen asia voi kertoa kaikkea kenenkään älykkyydestä. 

Vierailija
22/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiiniaddiktit ovat niin lapsellisia. Se tutti pitää saada mieluiten tunnin välein, eikä yhtään mitään väliä, että muut ihmiset kärsivät savuhaitoista ja jo pelkästään se ällöttävä löyhkä on vastenmielistä. Jos nyt vaikka jollain bussipysäkillä joku tyyppi piereskelisi sarjassa lihapieruja, muut vetäytyisivät muualle. Mutta kun se on se ihana tupakka, sitä pitää muiden sietää.

Mitkään varoitukset keuhkosyövästä eivät mene perille. "Ei se minua koske". "Kelmeistä sormistani se viimeinen tupakka putoaa." 

Sitten kun saattohoidossa itketään tuskissaan elämän perään, ei pahemmin uhota. Ja tämä ei ole keksittyä tarinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakantumppien määrä kaduilla ja puistoissa kertoo kaiken heidän älykkyydestään.

Tuo viesti kertoo paljon sinun älykkyydestäsi. Ei kaikkea, koska jokainen tokun ihminen ymmärtää, ettei yksittäinen asia voi kertoa kaikkea kenenkään älykkyydestä. 

Jos olisikin vain yksi. Tupakkapaikkojen ohi kulkiessa näkee satoja tumppeja maassa, vaikka tuhkakuppi on alle metrin päässä.

Vierailija
24/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikotiiniaddiktit ovat niin lapsellisia. Se tutti pitää saada mieluiten tunnin välein, eikä yhtään mitään väliä, että muut ihmiset kärsivät savuhaitoista ja jo pelkästään se ällöttävä löyhkä on vastenmielistä. Jos nyt vaikka jollain bussipysäkillä joku tyyppi piereskelisi sarjassa lihapieruja, muut vetäytyisivät muualle. Mutta kun se on se ihana tupakka, sitä pitää muiden sietää.

Mitkään varoitukset keuhkosyövästä eivät mene perille. "Ei se minua koske". "Kelmeistä sormistani se viimeinen tupakka putoaa." 

Sitten kun saattohoidossa itketään tuskissaan elämän perään, ei pahemmin uhota. Ja tämä ei ole keksittyä tarinaa.

Entäpä pyhä viina? 🥱

Vierailija
25/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan polttanut, mutta tupakoinnin demonisointi on jotenkin nurinkurista.

Miksi viinapulloissa ei ole pääkallon kuvia?

Vierailija
27/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne ihmisiä ole vaan kusipää saatanoita

Vierailija
28/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta en ota sinulta käskyjä vastaan kun en ota keneltäkään muultakaan. 

Paitsi pomolta jotka maksaa sun palkan, ellet pysty elämään ilman mitään kela tukia yhteiskunnan järjestelmön ulkopuolella. Niin sitten sinua ei koske mitkään käskyt 

Vierailija
29/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne ihmisiä ole vaan kusipää saatanoita

Puhutko itsestäsi?

Vierailija
30/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointihan on nykyään taas cool.

Vierailija
31/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisikin vain yksi. Tupakkapaikkojen ohi kulkiessa näkee satoja tumppeja maassa, vaikka tuhkakuppi on alle metrin päässä.

Veikkaa kuinka monta tupakkaa keskiverto tupakoitsija polttaa kuukauden aikana. Tupakointi on huomattavan yleistä maahan.muuttajien parissa. Joku irakilainen ei edes ymmärrä mikä tuhkakuppi on. 

Vierailija
32/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla on kyllä aina ollu tuo "taskutuhkis" eli ilmatiivis pieni lasipurkki mukana, niin kauan kun olen polttanut. Yhtäkään tumppia en koskaan ole maahan heittänyt, kuten en yhtään mitään muutakaan roskaa. 

Vierailija
33/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla on kyllä aina ollu tuo "taskutuhkis" eli ilmatiivis pieni lasipurkki mukana, niin kauan kun olen polttanut. Yhtäkään tumppia en koskaan ole maahan heittänyt, kuten en yhtään mitään muutakaan roskaa. 

Sama. En heittele maahan mitään roskia. En tupakantumppeja enkä mitään muutakaan. 

Vierailija
34/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole. Se vaan kertoo siitä, että olet trash. 

Vierailija
35/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole. Se vaan kertoo siitä, että olet trash. 

Miten niin? Puhut vain omista ennakkoluuloistasi. Et muusta.

Vierailija
36/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. En heittele maahan mitään roskia. En tupakantumppeja enkä mitään muutakaan. 

Minä heitin pienenä jäätelöpaperin auton ikkunasta... Sain sellaisen löylytyksen isältäni, että yhtään roskaa ei jäljiltäni ole sen jälkeen päätynyt maahan, ei vaikka olen tupakoinut 30 vuotta. 

Vierailija
37/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Low IQ tunnusmerkki = tupakointi 

No jotain järkeä siinä mulla on. Suojatyöpaikka,hyvä liksa ja pitkät lomat.

Vierailija
38/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mustia ja homoja ei saa enää haukkua niin huomataan että tilalle haetaan vaan uusia ihmisryhmiä joita vihata. Tupakoija, "inceleitä".

Vierailija
39/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumppaan röökin sun silmään.

Vierailija
40/75 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kuollaan johonkin muuhun, mutta toki rööki edesauttaa kuolemista, eihän tätä käy kieltäminen.

Olisitpa aistinut Helsingin Kurvin silloin joskus, kun bussit menivät siitä letkassa vanhoine diesel-koneineen, ja henkilöautotkin huohottivat raakaa öljysavua hengitysilmaan. Tuolloin myös jarrupalat olivat asbestia, ja sekin pölisi siellä. 

Se epätäydellisen palamisen haju oli jotain aivan muuta kuin nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme