Hitto mikä mökä lähtee kolmesta 10v pojasta!
Jytinää pauketta ja yhdellä helvetin kimittävä ääni 🙉
Kommentit (8)
Ei oo kyl mitenkään ikävä niitä hetkiä, kun omat pojat oli lapsia ja niillä oli kavereita kylässä. Tai siis ihanaa, että kavereita oli, ja lasten lapsuus oli kivaa aikaa, mutta kun vierailun jälkeen korvat soi ja piti tehdä aina jotain pintaremppaa, niin ei, ei oo ikävä. Joku tietenkin kommentoi, että mitäpä annoin niiden käyttäytyä mun kodissa noin, mutta mulle sopiva taso olisi ollut se, että istuvat sohvalla hiljaa, niin ei kai se mitään kivaa lapsuutta ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyl mitenkään ikävä niitä hetkiä, kun omat pojat oli lapsia ja niillä oli kavereita kylässä. Tai siis ihanaa, että kavereita oli, ja lasten lapsuus oli kivaa aikaa, mutta kun vierailun jälkeen korvat soi ja piti tehdä aina jotain pintaremppaa, niin ei, ei oo ikävä. Joku tietenkin kommentoi, että mitäpä annoin niiden käyttäytyä mun kodissa noin, mutta mulle sopiva taso olisi ollut se, että istuvat sohvalla hiljaa, niin ei kai se mitään kivaa lapsuutta ole.
Ulkona on lasten hyvä olla.
Nykyään monet aikuisetkin ovat tuollaisia varsinkin naiset ja tummemman ihon omaavat.
Ettekö osaa kieltää niitä metelöimästä?
Oi muistoja. Kovin meteli lähti kyllä sillon, kun tyttäreni oli alakoulun ensimmäisillä luokilla ja kymmenkunta luokkakaveria tuli synttäreille. Se oli jotakin uskomatonta😂. Poikien synttäreillä oli hiljaisempaa.
He ovat kymmenen vain vuoden ajan. Jo kohta ovat yksitoista.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö osaa kieltää niitä metelöimästä?
Naapurin kakarat. Eihän niille voi mitään tehdä. Ap.
Olisi kyllä hirveää jos lapset juoksentelisivat ja kiipeilisivät pitkin kotia.