Vihaan tupakin polttajia
Lopettakaa tuo paskan vetäminen oikeasti niin 90-lukua.
Kommentit (76)
Siinähän vihaat, ei kiinnosta vihasi yhtään ketään. Sinultahan se on pois jos joudut vihaisena elämään, ei keneltäkään toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointihan on nykyään taas cool.
No eihän ole. Se vaan kertoo siitä, että olet trash.
Kielenkäyttösi paljastaa sanavarastosi suppeuden. Se jos mikä on matalan sosioekonomisen aseman tunnusmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne ihmisiä ole vaan kusipää saatanoita
Puhutko itsestäsi?
Kyse on tupakoivista ihmis jätteistä jotka haisevat paskalle
Miksi minua kiinnostaisi miltä minä nenääsi haisen? Ei ole minun ongelmani yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Low IQ tunnusmerkki = tupakointi
Tupakointi liittyy väestötasolla älykkyyttä enemmän psyykkiseen itsesäätelyyn, hallinnan tunteeseen ja tulevaisuuden odotuksiin/pitkäjänteisyyteen. Esim. sota-aikana 70 % miehistä tupakoi, luku laski sodan jälkeen miltei välittömästi alle 50 % ja on jatkanut siitä laskuaan. Terveydenhuollon ammattilaisista (erit. lähi- ja sairaanhoitajat) muuta väestöä suurempi osuus polttaa, venäläisistä lääkereistä ainakin joitakin vuosia sitten yli puolet. Psykiatriapotilaissa on aika paljon tupakoivia.
Nykyään koulutetut ja varakkaat sekä naiset länsimaissa tupakoivat muita ryhmiä vähemmän, koska heillä on yleisesti ottaen parempi hallinnan tunne (elämä ei tunnu niin epävarmalta, tulevaisuus näyttää hyvältä). Tämän vuoksi näyttää väestötasolla siltä, että älykkyysosamäärällä olisi lievä korrelaatio tupakointitapoihin (taloudellisesti hyvin menestyneillä on keskiarvoa hieman parempi ÄO). Yksilötasolla on yksilöllisiä tekijöitä. Ja aiheuttaahan se tupakointi myös riippuvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kiinnostaa sun vihas, lol 😂😂😂
Ootko joku 13-vuotias kun kirjoitat noin vammaisesti ja typerästi.
Vanhempas ei taida tietää että poltat.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän vihaat, ei kiinnosta vihasi yhtään ketään. Sinultahan se on pois jos joudut vihaisena elämään, ei keneltäkään toiselta.
Onpas surkea kommentti.
Ootpa pelle.
Toivottavasti sinä et tule kadulla vastaan, nimittäin suosittelen vakavasti vaihtaa siinä kohtaa puolta.
Voi että minua itkettää kun ap vihaa minua. En nyt yhtään tiedä, miten tästä selviän ja jatkuuko elämä enään tämän tiedon jälkeen.
AP on niin kiukkuinen, taitaa olla nikotiinin puute päällä. Hahah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakantumppien määrä kaduilla ja puistoissa kertoo kaiken heidän älykkyydestään.
Jaa. Mulla on kyllä aina ollu tuo "taskutuhkis" eli ilmatiivis pieni lasipurkki mukana, niin kauan kun olen polttanut. Yhtäkään tumppia en koskaan ole maahan heittänyt, kuten en yhtään mitään muutakaan roskaa.
Sinä voit olla puhdas pulmunen, mutta jostainhan ne tumpit maahan päätyvät. Tuskin tupakoimattomilta.
Heitä, ap, jo se palava tupakan natsa pois - etkö huomaa. että sormesi palaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas surkea kommentti.
Ootpa pelle.
Toivottavasti sinä et tule kadulla vastaan, nimittäin suosittelen vakavasti vaihtaa siinä kohtaa puolta.
Katkeruus ja viha syö elävältä. Hyvä niin. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas surkea kommentti.
Ootpa pelle.
Sori mutta en hypi pillisi mukaan ja kävelen juuri siellä missä minä haluan. En ota käskyjä vastaan sinulta enkä keneltäkään muultakaan. Tervetuloa kokeilemaan vaihtuuko puoli. Toivottavasti sinulla on varaa hoidattaa sen jälkeen itsesi takaisin kävely kuntoon. 😂
Vierailija kirjoitti:
Voi että minua itkettää kun ap vihaa minua. En nyt yhtään tiedä, miten tästä selviän ja jatkuuko elämä enään tämän tiedon jälkeen.
10v lapsi siellä.
Mä vihaan tupakanpolttajia vain silloin kun ketjupolttaja istuu viereisessä pöydässä kesäterassilla. Silloin poistun muualle. Tulee ravintoloitsijalle tappiota.
Yleensä teen kuten varmaan muutkin, että tsekkaan millaisia tyyppejä terassilla istuu. Jos valkoista roskaa, mun paikka on toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10v lapsi siellä.
Ap taitaa itse olla 6 v. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakantumppien määrä kaduilla ja puistoissa kertoo kaiken heidän älykkyydestään.
Jaa. Mulla on kyllä aina ollu tuo "taskutuhkis" eli ilmatiivis pieni lasipurkki mukana, niin kauan kun olen polttanut. Yhtäkään tumppia en koskaan ole maahan heittänyt, kuten en yhtään mitään muutakaan roskaa.
Sinä voit olla puhdas pulmunen, mutta jostainhan ne tumpit maahan päätyvät. Tuskin tupakoimattomilta.
No sekö on minun ongelmani kun minä niitä en heittele? Luuletko minun olevan vastuuss muiden tekemisistä. En esim. syö/juo lainkaan alkoholia/energiajuomia/karkkia/purkkaa/pikaruokia jne niitäkin pakkauksia tuolla näkyy. Sinäkö olet siis niistä vastuussa jos niitä käytät?
Tupakoitsijoita ei pitäisi hoitaa sairaaloissa ollenkaan vaan tarjota näille eutanasiaa. Yhteiskunta säästäisi pitkän pennin.
Suosittelen muuttamista korpeen. :D
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijoita ei pitäisi hoitaa sairaaloissa ollenkaan vaan tarjota näille eutanasiaa. Yhteiskunta säästäisi pitkän pennin.
Samoin kävisi, jos sinut päästettäisiin kitisemään muille sfääreille.
Kyse on tupakoivista ihmis jätteistä jotka haisevat paskalle