Poltan liesituulettimen alla jos parveketupakointi kielletään
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhtä kovis siinä vaiheessa, kun taloyhtiöltä tulee lasku huoneiston korjauskuluista?
Mistä korjauskuluista? Liesituuletin vie käryn
Hajut leviävät hormin muihin asuntoihin.
No ei tasan leviä.
T. LVI-asentaja
Vierailija kirjoitti:
Tupakin vastustajat ei tiedäkkään mikä ralli siitä alkaa kun parvekkeella ei saa polttaa. Kokemusta on. En tupakoi mutta sallin ulkotiloissa, myös parvekkeella tapahtuvan sauhuttelun ilman muuta. Nillittäjien maailmaa en halua.
Miksi röökiä vetävät tunkevat asumaan savuttomiin taloihin?
Vierailija kirjoitti:
Asunnossa ei saa polttaa tupakkaa!
Saa. Kuka sen kieltää? Sinäkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmianan kaikki sisällä polttelijat isännöitsijälle 🙂 Olen saanut jo 2 häädettyä.
Omassa asunnossa saa polttaa sisällä niin paljon kuin haluaa.
Omassa asunnossa saa polttaa sisällä niin paljon kuin haluaa.
Ei vuokralainen voi. Vuokranantajien pitääkin laittaa kamerat omistamiinsa asuntoihin, jotta käryttäjät saadaan kiinni.
Tupakanhajuasuntoja kun on todella vaikea raikastaa jälkeenpäin, mahdotonta jollei tee remppaa ja käytä otsonointikonetta. Vaan ne tulevat vuokraajalle kalliiksi yhden pilliporsaan takia.
Tai sitten röökirääpäleen pitäisi kustantaa kaikki aiheuttamansa hajuhaitat itse.
Mä olen jo vuoden ajan vedellyt liesituulettimen alla röökiä. En jaksa ravata jatkuvasti ulkona tupakalla.
Täällä liesituuletin tulee suoraan naapureille.
Kaikkea voi tehdä kun ei jää kiinni.
Ymmärrän entisenä tupakoitsijana. Se on pakko tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Siis käryt tai tuoksut. Suunnittelu pielessä.
Taloyhtiössäni on tupakointikielto, mutta kannabiksen poltteluun ei puututa. Rappukäytävä lemuaa imelälle.
Vierailija kirjoitti:
🤪
Aha. No siinä tapauksessa liesituulettimesi takavarikoidaan ja saat noutaa sen vasta kun kirjallisesti vakuutat olevasi polttamatta. 😈
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole koskaan haitannut toisten tupakoiden hajut mutta hajuvesien tuoksut ja tiettyjen kansalaisten vaatteiden pesuaineiden hajut aiheuttavat silmien kirvelyä ja nenän vuotoa. En polta itse enkä käytä hajuvesiä ja pyykinpesupulveri on aina ns. hajuusteton.
Parvekkeellako sinua pesuaineet ja hajuvedet vaivaa? Onko tupakka sinusta hajusteeton ?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo vuoden ajan vedellyt liesituulettimen alla röökiä. En jaksa ravata jatkuvasti ulkona tupakalla.
Kohta jaksat kun saat häädön
Vierailija kirjoitti:
Ja laitetaan ruokaa nuotiotulilla pihalla, tupakalta haisevan liesituulettimen alla kukaan pystyy kokkaamaan oksentamatta
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiössäni on tupakointikielto, mutta kannabiksen poltteluun ei puututa. Rappukäytävä lemuaa imelälle.
Kannabis on myös tupakka, kyllä se lasketaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta jaksat kun saat häädön
Miksi häätö tulisi kun ei ole tähänkään asti tullut?
Seuraavaksi häädän sinut.