Poltan liesituulettimen alla jos parveketupakointi kielletään
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläs todistat kuka polttaa missäkin asunnossa vai eikö polta? Tuskin se naapuri niin tyhmä on et kertoo kyylälle polttavansa liesituulettimen alla. Kyylä tukehtuu pullaansa nyt. Voi voi.
Käry leviää muihin asuntoihin ja rappukäytävään. Jos sattuu rappuun samaan aikaan, kun tupakkanaapuri avaa ovensa, sieltä leviää sankka odööri ilmoille. Niin sanottu tyrmäävä savuseinämä.
Älä sekoita tulipaloon !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmianan kaikki sisällä polttelijat isännöitsijälle 🙂 Olen saanut jo 2 häädettyä.
Omaatko röntgenkatseen?
Rakenteiden kautta haitta leviää. Hyvin itsekästä ja noloa. Nokihaita, satoja haitallisia yhdisteitä terveydelle. Kenelläkään ole mitään oikeutta tuottaa haittaa- saati terveyshaittaa kanssaihmisille. Moinen uhoaminen - kertoo vain tasostasi ja missä vaiheessa olet kehityksen- sekä elämänpolunteillä.
Moisilllekuin sinä, vieläpä osoitetaan oikein kohdealua- TÄSSÄ näin saat käyttää haitallista savuketta. Vielä tyhjennetään savukejäteastia uudelle " asioinnille.
Et liene tyylikäs henkilö millään muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikotiinipussit on keksitty.
Täysin eri asia.
Kyllä niillä korvaa poltettavan tupakan. Itse siirryin nuuskaan vuosia sitten, kun oli kova pakkasjakso. Polttaminen vaihtui nopeasti nuuskaamiseksi. Ei ihmisen kuulu seisoa pakkasessa tupakan takia.
Kyllä on niin pitkissä piuhoissa et taloyhtiö oikeasti alkaisi esim. Meidän kanssa tappelemaan. Iso riski jäädä toiseksi. Taloyhtiöltä lasku...että sellaiset harhat. Ei tule.
Tupakkapelkoiset stasi-ihmiset on ihan paskat housussa kun eivät pääse määräilemään kaikesta kun ne saatanat polttaa ja tekee mitä huvittaa loppupeleissä. Kyllä niin nutturaa kiristää ja hiekkaa on pildessä.
Sängyssä mieluummin ja kuole paskiainen
Vierailija kirjoitti:
Minä poltan niksapusseja yksin pimeässä nenän kautta saunassa.
Mekin ollaan samiksia.
Täytyy myöntää että nautin kontrollifriikkien rääkkäämisestä. Vapaus on tavoiteltavaa. Kaikenlainen pilkun nussiminen on niin turhaa. Harmi etten polta.
Laittaisivat kiellot myös voimakashajuisten eksoottisten ruokien kokkailuun!
Kyllä lähtee sellainen haju, kun afrikkalaiset keittelee tuntikausia kuivattua kalaa. Siinä kalassa on kaikki vielä sisällä, pää, sisälmykset ja kaikki. Laitettu vaan merestä suoraan narulle auringon kuivattavaksi.
Se haju on sellainen että tukka lähtee päästä ja silmistä ripset. Tunkee postiluukusta ja ilmanvaihdosta.
Tupakka on parfyymi sen hajun rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaan mene ulos? Joskus itsekin liesituulettimen alla tupakoineena se on kyllä vähän typerää ja menettää "hohtonsa", sen sijaan, että rauhassa istuu polttamaan.
t: entinen tupakoitsija
Miten ulkona istutaan rauhassa polttamaan, kun ei mitään istuinalustaa lähimainkaan? Helppo se tuoli on vetää siihen liesituulettimen viereen ja istua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhtä kovis siinä vaiheessa, kun taloyhtiöltä tulee lasku huoneiston korjauskuluista?
No ei tule😂😂 lapseni asuu vuokralla talossa jossa on pariin kertaan käyty kaikki asunnot läpi mutta eipä vain löydy sitä joka kessuttelee liesituulettimen alla😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhtä kovis siinä vaiheessa, kun taloyhtiöltä tulee lasku huoneiston korjauskuluista?
Mistä korjauskuluista? Liesituuletin vie käryn
Joku poltti ja isännöitsijälle koko rappu valitti. Ei polta enää.
Tuossa tapauksessa on kyse rakennusvirheestä ja/tai ilmastoinnissa. Helppoon menitte. Kosteusvaurioita ja hometta odotellessa...
Nyt kun on näinkin pätevä hallitus, niin eikö pitäisi nostaa tupakkatuotteiden hintaa 10 eurolla? Tämä maksettaisiin siinä kun ostaa tupakkaa, ja se menisi suoraan valtion kassaan.
Melko huonossa kunnossa pitää olla jos ei jaksa kävellä ulos esim. roska-astioille tupakalle ja takaisin sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikotiinipussit on keksitty.
Täysin eri asia.
Kyllä niillä korvaa poltettavan tupakan. Itse siirryin nuuskaan vuosia sitten, kun oli kova pakkasjakso. Polttaminen vaihtui nopeasti nuuskaamiseksi. Ei ihmisen kuulu seisoa pakkasessa tupakan takia.
Mitä se sinulle kuuluu, kuka seisoo pakkasilla ulkona? Mieluummin käyn välillä ulkona, kun homehdun neljän seinän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmianan kaikki sisällä polttelijat isännöitsijälle 🙂 Olen saanut jo 2 häädettyä.
Omaatko röntgenkatseen?
Niin, kun tupakoitsijat eivät ymmärrä, että he haisevat. Haju tulee rappuun.
Aika jälkeenjäänyttä tupakoida vielä 2000 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on näinkin pätevä hallitus, niin eikö pitäisi nostaa tupakkatuotteiden hintaa 10 eurolla? Tämä maksettaisiin siinä kun ostaa tupakkaa, ja se menisi suoraan valtion kassaan.
Tupakkaveroa maksetaan nytkin siinä samalla, kun ostaa tupakkaa.
-Suomessa tupakan verotus on erittäin korkea: noin 89 % savukkeiden vähittäismyyntihinnasta on erilaisia veroja.-
Miksi tupakoitsijat eivät vain lopeta polttamista? Miksi edes aloittaa, kun siitä ei ole mitään iloa?
Mikä välitarkastus omistusasunnossa on? Älä naurata. En polta niin en polta. Todista toisin.