Poltan liesituulettimen alla jos parveketupakointi kielletään
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Aika jälkeenjäänyttä tupakoida vielä 2000 luvulla.
Aika hankalaa tupakoida muulloin. Aikakonetta kun ei ole vielä keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmianan kaikki sisällä polttelijat isännöitsijälle 🙂 Olen saanut jo 2 häädettyä.
Omaatko röntgenkatseen?
Niin, kun tupakoitsijat eivät ymmärrä, että he haisevat. Haju tulee rappuun.
Kyllä ne ymmärtää. Ihan samoin kuin nämä ulkomaalaiset, jotka täyttävät bussit yms. käryten eksoottisilta ruuiltaan. Sekin käry tarttuu vaatteisiin, hiuksiin jne. ja leviää rappukäytävään ja parvekkeen kautta sisälle, kun tuulettaa.
Asunnossa on yksityisyydensuoja, eli vaikeampi kieltää.
20 v v sitten olimme kaverin kanssa lähdössä matkalle ja ennen viittä aamulla astelimme portaikkoon, yhdestä ovesta hyökkäsi akka huutamaan, kun kaveri alas mennessä sytytti tupakan . Siis ennen viittä !
Kitisijöille tiedoksi että talossa ei ollut mitään kieltoa tupakoinnille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmianan kaikki sisällä polttelijat isännöitsijälle 🙂 Olen saanut jo 2 häädettyä.
Omaatko röntgenkatseen?
Niin, kun tupakoitsijat eivät ymmärrä, että he haisevat. Haju tulee rappuun.
Rapussa asustelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaatko röntgenkatseen?
Rakenteiden kautta haitta leviää. Hyvin itsekästä ja noloa. Nokihaita, satoja haitallisia yhdisteitä terveydelle. Kenelläkään ole mitään oikeutta tuottaa haittaa- saati terveyshaittaa kanssaihmisille. Moinen uhoaminen - kertoo vain tasostasi ja missä vaiheessa olet kehityksen- sekä elämänpolunteillä.
Moisilllekuin sinä, vieläpä osoitetaan oikein kohdealua- TÄSSÄ näin saat käyttää haitallista savuketta. Vielä tyhjennetään savukejäteastia uudelle " asioinnille.
Et liene tyylikäs henkilö millään muotoa.
Sanoo tasokas, tyylikäs henkilö, jonka kirjoitustaitokin on omaa luokkaansa!
Tupakin vastustajat ei tiedäkkään mikä ralli siitä alkaa kun parvekkeella ei saa polttaa. Kokemusta on. En tupakoi mutta sallin ulkotiloissa, myös parvekkeella tapahtuvan sauhuttelun ilman muuta. Nillittäjien maailmaa en halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jatkan polttelua parvekkeella, mutta kiistän kaiken, lisäksi syytän naapuria ja entistä asukasta tupakankeltaisista seinistä ja hajusta (mutku alakerran naapuri). Uhriudun siitä, että minua turhaan syyllistetään,,eikä rehellisen ihmisen sanaan luoteta
Välitarkastus ollut ennen muuttoasi.
Ei ollut, siitä on mustaa valkoisella, eikä edes rempaan ole tehty ikinä loppurarkastusta, ha haa!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti keuhkosyöpä korjaa minä-minä-minä-ap:n ilmaa pilaamasta.
Keuhkoahtautumatauti on myös pirullinen sairaus tupakoitsijoille.
Vaikka olisi lopettanut tupakan polttamisen parikymmentävuotta aikaisemmin niin kyllä se vaan sieltä se tulee päälle.
Vastaavasti kun asbestikin kymmenien vuosien takaa.
Siskonmiehelle kävi näin, keuhkoahtautuma tuli viiveellä. Pari vuotta takaperin lähti tuonpuoleisiin. Keuhkot olivat täysin toimimattomat. Eivät edes ottaneet happilaitteella ilmaa vastaan.
Happilaitteet olivat kotona yli iisi vuotta.
Asiasta kolmanteen, tupakkavero ei kata tupakasta aiheutuvia sairauksien hoitokuluja. Sama on myös alkoholiveron suhteen.
Kyllä se itse asiassa olisi helpompi olla vaan syömättä liikaa. Henkkoht iskuna meni vähän ohi koska en ole ylipainoinen.