Miksi syöt mielummin karkkia ja sipsiä kuin oikeaa ruokaa?
Tätä oikein joukolla ihmetellään kun kaupassa on hyvää puhdasta ruokaa
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Kerran täällä vaan eletään. Miksi se aika pitäisi käyttää pelkän salaatinlehden mussuttamiseen?
No toivottavasti sua ei jää esim lapset kaipaamaan.
En syö karkkia enkä sipsiä ruoan sijaan. Joskus otan jäkiruoaksi tummaa suklaata. Silti hyvä sokerion ja vähäsuolainen kotiruoka on liian hyvää ja pitää varoa liikakaloreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran täällä vaan eletään. Miksi se aika pitäisi käyttää pelkän salaatinlehden mussuttamiseen?
Meinaatko, että sinä olet kuolematon? :D
KOSKA MÄ VOIN JA MÄ HALUAN! NIIIHHH!!!
Vierailija kirjoitti:
En syö karkkia enkä sipsiä ruoan sijaan. Joskus otan jäkiruoaksi tummaa suklaata. Silti hyvä sokerion ja vähäsuolainen kotiruoka on liian hyvää ja pitää varoa liikakaloreita.
Miksi pitäisi?
N48, joka on koko ikänsä painanut alle 50kg, vaikka syö joka päivä sokeria
Vierailija kirjoitti:
Koska sitten on parempi olla ja kivempi elää.
Vierailija kirjoitti:
KOSKA MÄ VOIN JA MÄ HALUAN! NIIIHHH!!!
Kuinka kauan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan EI OLE parempi olla, jos puputtaa vain salaatinlehtiä. Eihän niissä ole kuin vettä.
En syö karkkia ja sipsiä. Jos tekee mieli napostella, syön kukkakaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
N48, joka on koko ikänsä painanut alle 50kg, vaikka syö joka päivä sokeria
Alle 50? Minkä pituisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Kokeilin nuorena, millaista on elämä, kun syö pelkkää vihersalaattia ja pelkää silti lihovansa. Onneksi paranin anoreksiasta ja voin nykyisin herkutellakin ilman paniikkia.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan se on nähty, että näitä terveellisesti eläviä kupsahtaa ihan samalla lailla. Lisäksi, voit jättää ne karkit ja sipsit kauppaan ja jäädä vaikka auton alle kukkakaali kainalossa.
Alle 50? Minkä pituisena?
Kyllä. Alle 50. Mikä siinä on ihmeellistä? Pituutta minulla on jotain 165cm tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
Siks en niitä nyt kamalasti kaupasta osta kun kaikkea saan omalta pihalta ja metsästä. Kalaa saa vedestä. Sipsiä en ole tehny itse enkä karkkia. Hirven lihaa meillä on pakkasessa. Hyvä syödä pois ennen syksyä. Kelaa mikä säästö kun syö luonnon antimia ja kasvattaa itse ja syö pakkasen tyhjäksi. Leipääkin juuri tein. Oikeastaan vaan maitoa kaupasta.
sellasta se riisitautisen elämä..
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi jotenkin parempi ihminen kuin ne, jotka syö karkkia ja silpiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinkin "PELKÄN"
Ei elämästä selviä hengissä. Nautin asioista niin kauan kuin elän.
Lotta Hintsa ei näytä kovin läskltä, vaikka omien sanojensa mukaan syö jatkuvasti karkkia. Ei, vaikka on pienen vauvan äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi jotenkin parempi ihminen kuin ne, jotka syö karkkia ja silpiä?
Senkun syöt. Ahmi oikein.
Ihan siksi, että sinä saisit runkata vauvapalstalla minun ostoksilleni.