Miksi syöt mielummin karkkia ja sipsiä kuin oikeaa ruokaa?
Tätä oikein joukolla ihmetellään kun kaupassa on hyvää puhdasta ruokaa
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 50? Minkä pituisena?
Kyllä. Alle 50. Mikä siinä on ihmeellistä? Pituutta minulla on jotain 165cm tienoilla.
Itse olen 162/58/25 ja olen koko ikäni ollut pienikokoinen ja varsinkin nuorempana laiha muihin verrattuna :o kypsemmällä iällä vähän isompi, mutta se ei haittaa
Siinä tapauksessa olet ollut melkoisessa läskiseurassa. Sinun mitoillasi painoindeksi on 22 eli normaalipainon keskivaiheilla. Ei edes lähellä alipainon rajaa.
Onko sulla ongelmia luetun ymmärtämisessä?
Ei tietääkseni. Sinä kirjoitit, että olet ollut laiha muihin verrattuna. Jos normaalipainon keskivaihella oleva on muihin verrattuna laiha, silloin ne muut ovat yliopainoisia. Muutenhan he olisivat samankokoisia ja pienempiä kuin se normaalipainoinen.
Tuo ei ollut minä, mutta en ole aina painanut yhtä paljon. Se on mitä kirjoitinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ei vaan jaksa kokata. Eihän se nyt tarkoita, että joka päivä vetää sipsejä ja karkkia. Elämä olisi ainakin minusta kovin tylsää, jos välillä ei voisi herkutella.
Miksi kokkaamattomuuspäivinä ei voi syödä vaikka noutoruokaa tai eineksiä? Miksi juuri karkki korvaa aterian? Itse tulisin todella huonovointiseksi, jos söisin päivän aikana pelkkää karkkia. Siltikin, vaikka tykkään karkeista.
Koska joskus vaan tekee mieli sipsejä. Eikä aina tee mieli varsinaisesti syödä mitään. Me ollaan kaikki erilaisia. Sinä tulet huonovointiseksi pelkästä karkista, minä en yleensä.
Tuo ei ollut minä, mutta en ole aina painanut yhtä paljon. Se on mitä kirjoitinkin.
Missä joku väitti jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Missä joku väitti jotain muuta?
Niimpä, sehän se kun ajatus vähän takkuaa.
Rakastan karkkia, mutta kyllä pistäisi etomaan, jos jättäisi ateriat väliin ja korvaisi ne karkeilla.