Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi syöt mielummin karkkia ja sipsiä kuin oikeaa ruokaa?

Vierailija
18.07.2026 |

Tätä oikein joukolla ihmetellään kun kaupassa on hyvää puhdasta ruokaa

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks en niitä nyt kamalasti kaupasta osta kun kaikkea saan omalta pihalta ja metsästä. Kalaa saa vedestä. Sipsiä en ole tehny itse enkä karkkia. Hirven lihaa meillä on pakkasessa. Hyvä syödä pois ennen syksyä. Kelaa mikä säästö kun syö luonnon antimia ja kasvattaa itse ja syö pakkasen tyhjäksi. Leipääkin juuri tein. Oikeastaan vaan maitoa kaupasta.

Vierailija
2/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö. Kuka sanoi, että söisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä minään ruokana syödäkään. Ne ovat herkkuja, joille on oma paikkansa ja aikansa. Lastenkutsuilla voisi olla pettyneitä ilmeitä, jos tarjottaisiin salaattia ja perunaa.

Vierailija
4/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa paljon energiaa ja nopeasti, mä en jaksa kokata. 

Vierailija
5/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostin mansikoita ja vesimelonia. Sipsit on 🤮 

Vierailija
6/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi käsittää. Jos haluan herkutella, niin otan vaikka kalakukkoa tai kyljystä. 

Vierailija
7/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen av-mamma

Vierailija
8/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Franskalaiset on jo sukupuutossa kun eivät ymmärtäneet palvoa Pierre Buissonia. Sipsut pitää ryspiöljyssä paistaa, niin ei käy huonosti. 

Vierailija
9/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ruoanlaitosta ja sen jälkeisestä keittiön siivoamisesta. Valmisruoat eivät maistu mitkään. Myönnän että joskus olen ottanut töihin karkkipussin kun en ole jaksanut tehdä eväitä kun valmisruoka ei kelpaa. 

Vierailija
10/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on hyvää ja voi hengittää. Päivä ilman suklaata sipsejä karkkeja olisi helvettiä.

Vierailija
11/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siks en niitä nyt kamalasti kaupasta osta kun kaikkea saan omalta pihalta ja metsästä. Kalaa saa vedestä. Sipsiä en ole tehny itse enkä karkkia. Hirven lihaa meillä on pakkasessa. Hyvä syödä pois ennen syksyä. Kelaa mikä säästö kun syö luonnon antimia ja kasvattaa itse ja syö pakkasen tyhjäksi. Leipääkin juuri tein. Oikeastaan vaan maitoa kaupasta.

Miksei omaa lehmää? Onko edes kanoja? Entäs muita sikoja, kuin se sohvalla rötköttävä?

Ällös nyt sitten hirmustu. Olen itse 50 vuotias tehdasduunari ukko kerrostalosta. Toki penthousesta.

Vierailija
12/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on diabetes, niin en voi syödä pelkkää paskaa.

Vierailija
13/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin helppoa nautiskella ajan kuluksi. Tässä palstailessakin mukavaa napsaista sipsejä ja karkkeja. Nam.

Vierailija
14/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on hyvää ja voi hengittää. Päivä ilman suklaata sipsejä karkkeja olisi helvettiä.

Markkinat on koukuttaut sut. Ei käy kateeks.

Vierailija
15/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin ennen tuollaista elämää. En enää.

Vierailija
16/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö. En muutenkaan syö epäterveellisesti.

Vierailija
17/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi käsittää. Jos haluan herkutella, niin otan vaikka kalakukkoa tai kyljystä. 

Senkun otat jos ne on sun mielestä herkkua. En minäkään tuollaista käsitä mutta en myöskään ala suurin joukoin ihmettelemään vaan syön karkkini ja sipsini jotka ovat minulle herkkua toisin kuin nuo.

Vierailija
18/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on niin helppoa nautiskella ajan kuluksi. Tässä palstailessakin mukavaa napsaista sipsejä ja karkkeja. Nam.

Syö välillä kuivattuja hedelmiä.

Vierailija
19/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta kotiin (tai oikeastaan muuallekaan)karkkia, sipsiä, jäätelöä, keksejä, tai muita herkkua.

Jos on jossain tarjolla voin muutaman syödä/maistaa

Vierailija
20/105 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon sä painat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi