Miksi syöt mielummin karkkia ja sipsiä kuin oikeaa ruokaa?
Tätä oikein joukolla ihmetellään kun kaupassa on hyvää puhdasta ruokaa
Kommentit (105)
Mulla on kaapissa napostelu porkkanoita. Niitä vedän iltaisin, jos tekee mieli napostella.
Minä syön valmiseineksiä, suklaata ja jäätelöä. Sipsit ei ole kiinnostaneet koskaan.
En kyllä syö. Söisin oikeaa ruokaa jos sitä olisi saatavilla, mutta sipsit ja karkit on nopea ja helppo korvike.
Sipsit on helppo syödä. Ei aina jaksa valmistaa itse ruokaa. Sipseistä saa hyvin kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä syö. Söisin oikeaa ruokaa jos sitä olisi saatavilla, mutta sipsit ja karkit on nopea ja helppo korvike.
Ei ne ole korvike. Ne on puhdasta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön valmiseineksiä, suklaata ja jäätelöä. Sipsit ei ole kiinnostaneet koskaan.
Valmiseinekset laittaa minun vatsan tukkoon. Siksi sipsit.
Syön sekä ruokaa että herkkuja. Oliko sulla muuta mielen päällä, kysy pois vaan.
Mun mielestä ihminen saa olla lihava, mutta se että syö pelkkää sontaa, niin sen kyllä edestään löytää.
se ruoka pitäs tehdä, enkä mä aina jaksa. Sipsit saa valmiina ja siihen voi jonkun dipin ostaa.. Mulla menee samalla kyllä yksi kurkku ja useampi porkkanakin. Semmoisenaan, kun en todellakaan jaksa tehdä.
Karkkia en syö.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaapissa napostelu porkkanoita. Niitä vedän iltaisin, jos tekee mieli napostella.
Teetkö itse vai saako niitä jopa jo kotimaisia
Vierailija kirjoitti:
se ruoka pitäs tehdä, enkä mä aina jaksa. Sipsit saa valmiina ja siihen voi jonkun dipin ostaa.. Mulla menee samalla kyllä yksi kurkku ja useampi porkkanakin. Semmoisenaan, kun en todellakaan jaksa tehdä.
Karkkia en syö.
Eikö kotona tehdyt ranskikset olis terveellisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkkia en syö.
Terveellisempiä kuin sipsit. Tuskin. Sitten se tekeminen kuoriminen, uppopaistaminen, lepuutus ja taas paistoon. Ei kiitos. Silloin kun haluan päästä vaivatta sipsi ja dippi on pelastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on erillisissä pusseissa baby porkkanoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta saako niitä nykyään kotimaisena. Suomalaisena, kun suomessa ollaan. Ne on pitkään tuotu italiasta, enkä suuhuni laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkkia en syö.
Terveellisempiä kuin sipsit. Tuskin. Sitten se tekeminen kuoriminen, uppopaistaminen, lepuutus ja taas paistoon. Ei kiitos. Silloin kun haluan päästä vaivatta sipsi ja dippi on pelastus.
Kaupasta saa valmiita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta saako niitä nykyään kotimaisena. Suomalaisena, kun suomessa ollaan. Ne on pitkään tuotu italiasta, enkä suuhuni laita.
Ihan on Suomalaisia. Googlaa Karotia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkkia en syö.
Kaupasta saa valmiita.
pakko myöntää, ettei mulle tullut mieleenkään. :D Niin vaan ahdistuin siitä kaikesta kuorimisesta. ;) Vaan eihän ne valmiina ole, pitäähän nekin paistaa uunissa tai fryerissä tms. Eikö. Liikaa vaivaa. Kyse on siis päivästä, kun en tee mitään ruokaa. Ostan sipsin, dipin, kurkun ja muutaman porkkanan. Kurkkukin tuikataan dippiin pää edellä ja haukataan, kuten porkkanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole korvike. Ne on puhdasta paskaa.
Ei ole puhdasta paskaa, vaan korvike. Eivät oikean ruoan veroista, vaan korvike. Mutta ihan hyvä korvike. Helppo syödä, kohtuullisen maistuvaa, vaivatonta, energiaa paljon. Useamman aterian voi jättää väliin näillä herkuilla. Oivallista energiatäydennystä haastavissa tilanteissa. Suolantarpeessakin suolaiset sipsit oikein mainio suolan lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkkia en syö.
Kaupasta saa valmiita.
pakko myöntää, ettei mulle tullut mieleenkään. :D Niin vaan ahdistuin siitä kaikesta kuorimisesta. ;) Vaan eihän ne valmiina ole, pitäähän nekin paistaa uunissa tai fryerissä tms. Eikö. Liikaa vaivaa. Kyse on siis päivästä, kun en tee mitään ruokaa. Ostan sipsin, dipin, kurkun ja muutaman porkkanan. Kurkkukin tuikataan dippiin pää edellä ja haukataan, kuten porkkanat.
No kyllä pitää olla todella laiska, jos ei jaksa kaataa pussin sisältöä pellille ja pelti uuniin. :D
Minä syön mielellään molempia.