Miksi syöt mielummin karkkia ja sipsiä kuin oikeaa ruokaa?
Tätä oikein joukolla ihmetellään kun kaupassa on hyvää puhdasta ruokaa
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran täällä vaan eletään. Miksi se aika pitäisi käyttää pelkän salaatinlehden mussuttamiseen?
Koska sitten on parempi olla ja kivempi elää.
Ei ollut. Kokeilin nuorena, millaista on elämä, kun syö pelkkää vihersalaattia ja pelkää silti lihovansa. Onneksi paranin anoreksiasta ja voin nykyisin herkutellakin ilman paniikkia.
t. eri
Minulla on kohta myös punaviiniä ja pihviä (jos vihdoin viitsin paistaa) ja olen 58kg ja käyn salilla. Ostan vihanneksia, koska ne pidentävät elämää ja sitten syön niitä, koska ne ovat hyviä. Jonkun sipsin tai varsinkaan karkin vetäminen ällöttäisi enkä sen jälkeen jaksaisi kyllä syödä oikeaa ruokaa ja punaviininkin maku menisi varmaan pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö karkkia ja sipsiä. Jos tekee mieli napostella, syön kukkakaalia.
Koetko olevasi jotenkin parempi ihminen kuin ne, jotka syö karkkia ja silpiä?
Senkun syöt. Ahmi oikein.
Miksi et uskalla vastata sinulle esitettyyn kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran täällä vaan eletään. Miksi se aika pitäisi käyttää pelkän salaatinlehden mussuttamiseen?
Ei ollut. Kokeilin nuorena, millaista on elämä, kun syö pelkkää vihersalaattia ja pelkää silti lihovansa. Onneksi paranin anoreksiasta ja voin nykyisin herkutellakin ilman paniikkia.
t. eri
Minulla on kohta myös punaviiniä ja pihviä (jos vihdoin viitsin paistaa) ja olen 58kg ja käyn salilla. Ostan vihanneksia, koska ne pidentävät elämää ja sitten syön niitä, koska ne ovat hyviä. Jonkun sipsin tai varsinkaan karkin vetäminen ällöttäisi enkä sen jälkeen jaksaisi kyllä syödä oikeaa ruokaa ja punaviininkin maku menisi varmaan pilalle.
Siksi kannattakin syödä kunnon ruoka ENSIN ja vasta sitten ottaa karkkia tai sipsiä.
P.S. Vihannekset eivät kenenkään elämää pidennä. Moni hyvinkin paljon vihanneksia syövä on kuollut nuorena siinä missä sokeria jatkuvasti kahviin lappavat muorit elävät 100-vuotiaaksi
Vierailija kirjoitti:
Alle 50? Minkä pituisena?
Kyllä. Alle 50. Mikä siinä on ihmeellistä? Pituutta minulla on jotain 165cm tienoilla.
Itse olen 162/58/25 ja olen koko ikäni ollut pienikokoinen ja varsinkin nuorempana laiha muihin verrattuna :o kypsemmällä iällä vähän isompi, mutta se ei haittaa
En usko, että kukaan, joka syö karkkia päivittäin kokisi sittå mättämistä enää nautinnollisena.
Syön kunnon ruokaa, karkkia ja sipsejä. Miksi en tekisi niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinkin "PELKÄN"
Kukaan ei ole puhunut pelkästä. On myös muita ruokia kuin karkit, sipsit ja salaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Alle 50. Mikä siinä on ihmeellistä? Pituutta minulla on jotain 165cm tienoilla.
Itse olen 162/58/25 ja olen koko ikäni ollut pienikokoinen ja varsinkin nuorempana laiha muihin verrattuna :o kypsemmällä iällä vähän isompi, mutta se ei haittaa
Siinä tapauksessa olet ollut melkoisessa läskiseurassa. Sinun mitoillasi painoindeksi on 22 eli normaalipainon keskivaiheilla. Ei edes lähellä alipainon rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei elämästä selviä hengissä. Nautin asioista niin kauan kuin elän.
Myös hyvä terveys on nautinnollinen
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kukaan, joka syö karkkia päivittäin kokisi sittå mättämistä enää nautinnollisena.
Miksi karkkia pitäisi jotenkin mättää? Minä napostelen karkkia joka päivä, mutta määrät ovat luokkaa 10 lakupalaa tai 5 vanhaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
Ortoreksia on sairaus. Terveeseen ruokavalioon kuuluu myös herkuttelu. Ja ei, kukkakaalin rouskuttamista ei lasketa herkutteluksi. Se on sitä "oikeaa" ruokaa.
Ostin sitä, koska minun teki mieli sitä. Siitä saa hyvän välipalan aterioiden välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se ruoka pitäs tehdä, enkä mä aina jaksa. Sipsit saa valmiina ja siihen voi jonkun dipin ostaa.. Mulla menee samalla kyllä yksi kurkku ja useampi porkkanakin. Semmoisenaan, kun en todellakaan jaksa tehdä.
Karkkia en syö.
Eikö kotona tehdyt ranskikset olis terveellisempiä.
Terveellisempiä kuin sipsit. Tuskin. Sitten se tekeminen kuoriminen, uppopaistaminen, lepuutus ja taas paistoon. Ei kiitos. Silloin kun haluan päästä vaivatta sipsi ja dippi on pelastus.
Kaupasta saa valmiita.
pakko myöntää, ettei mulle tullut mieleenkään. :D Niin vaan ahdistuin siitä kaikesta kuorimisesta. ;) Vaan eihän ne valmiina ole, pitäähän nekin paistaa uunissa tai fryerissä tms. Eikö. Liikaa vaivaa. Kyse on siis päivästä, kun en tee mitään ruokaa. Ostan sipsin, dipin, kurkun ja muutaman porkkanan. Kurkkukin tuikataan dippiin pää edellä ja haukataan, kuten porkkanat.
No kyllä pitää olla todella laiska, jos ei jaksa kaataa pussin sisältöä pellille ja pelti uuniin. :D
Mitään typerämpää ja pahempaa ei ole kuin uunissa lämmitetyt pakasteranskikset. Sipsit on parempia. Kunnolliset ranskikset on hyviä, mutta se tosiaan vaatii paljon valmisteluita ja monessa öljyssä uppopaiston. Ei mikään pikaherkku, ennemminkin sellainen juhlapäivän kohokohta kun koko päivän kokkailee spessuruokaa.
Uunin pitää olla tarpeeksi lämmin(kun ne laittaa sinne) ja niitä pitää paistaa tarpeeksi kauan. Mutta joillain ei vissiin riitä itsekuri edes siihen, että odottaa ruuan olevan valmista.
Ei kun pakaste-eineksistä väärällä menetelmällä ei nyt vaan yksinkertaisesti saa autenttisen veroista. Paskaa mitä paskaa vaikka miten odottelisi. Saa ne hiiltymään juu, mutta paskaa eri muodossa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin.... En minä ainaan söisi karkkeja, jos en nauttisi niistä. Ei ole tapana mättää kilokaupalla päivässä. Karkkejakin voi syödä kohtuudella, jos et vielä tiennyt.
Joskus ei vaan jaksa kokata. Eihän se nyt tarkoita, että joka päivä vetää sipsejä ja karkkia. Elämä olisi ainakin minusta kovin tylsää, jos välillä ei voisi herkutella.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ei vaan jaksa kokata. Eihän se nyt tarkoita, että joka päivä vetää sipsejä ja karkkia. Elämä olisi ainakin minusta kovin tylsää, jos välillä ei voisi herkutella.
Miksi kokkaamattomuuspäivinä ei voi syödä vaikka noutoruokaa tai eineksiä? Miksi juuri karkki korvaa aterian? Itse tulisin todella huonovointiseksi, jos söisin päivän aikana pelkkää karkkia. Siltikin, vaikka tykkään karkeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elämästä selviä hengissä. Nautin asioista niin kauan kuin elän.
Myös hyvä terveys on nautinnollinen
Karkkien syöminen ei estä hyvää terveyttä. Katsos kun karkkeja ei ole mikään pakko mättää kaksin käsin, vaan voi pysyä kohtuullisiss tai jopa pienissä määrissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa olet ollut melkoisessa läskiseurassa. Sinun mitoillasi painoindeksi on 22 eli normaalipainon keskivaiheilla. Ei edes lähellä alipainon rajaa.
Onko sulla ongelmia luetun ymmärtämisessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietääkseni. Sinä kirjoitit, että olet ollut laiha muihin verrattuna. Jos normaalipainon keskivaihella oleva on muihin verrattuna laiha, silloin ne muut ovat yliopainoisia. Muutenhan he olisivat samankokoisia ja pienempiä kuin se normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi jos ei saa kunnollista ravintoa eivät aivotkaan enää toimi niin hyvin. Huomaan tämän itsekin jos en syö. Alan raivoamaan palstalla kuin mikäkin...ja sitten päättelykykin paranee, kun saa kunnon proteiinipitoista ruokaa, seuraavana päivänä. Tämä siis jos syö pelkkää nuudelia, kun ei jaksa mennä kauppaan ja kokata.
Ortoreksia on sairaus. Terveeseen ruokavalioon kuuluu myös herkuttelu. Ja ei, kukkakaalin rouskuttamista ei lasketa herkutteluksi. Se on sitä "oikeaa" ruokaa.