Jätin tyttöystävän lihavuutensa takia
Kun tavattiin, hän oli hoikka ja urheilullinen, kuten minäkin. Mutta sitten suhteessa piti minua itsestäänselvyytenä ja alkoi lihoa kovaa vauhtia. Sanoin suoraan, etten pidä lihavuutta viehättävänä ja toivoisin, että hän laihtuisi. Ei suostunut. Odottelin hetken, että vielä muuttaisi mielensä ja tekisi asialle jotain, mutta muutaman kuukauden kuluttua päätin erota, kun muutosta ei ollut näköpiirissä. On itsekästä olla pitämättä itsestään huolta kumppanin iloksi, oli kyse sitten ulkonäöstä tai muusta käytöksestä ja olemuksesta. Itse olen miehenä aina pitänyt huolen siitä, että yritän olla parhaimmillani kumppanilleni. Mielestäni tämä on itsestäänselvyys.
Joitain kuukausia myöhemmin eksäni sitten otti taas yhteyttä ja kertoi hankkivansa "kostokroppaa", mutta silti että halusi minut takaisin. Kiva, mutta liian myöhäistä. Olen jo uuden naisen kanssa, joka pitää huolta itsestään ja osaa kunnioittaa myös minua.
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Nää on niitä parisuhdekiloja.
Mikä parisuhdekilo? Joku tekosyy lihota? Ei minulle ainakaan mitään kiloja ole ikinä tullut suhteessa. Ja jos tulisi niin ei tulisi mielenkään sanoa että ne johtuisi parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
On siis ok jättää mies kaljuuntumisen takia? Seurustelun alussa oli tuuheat hiukset niin koen oloni jopa huijatuksi. Ei voi olla terveellistä kaljuuntua noin nuorena. Itsellä paksut hiukset edelleen eli täten oikeus vaatia samaa mieheltä.
Eihän kenenkään kanssa ole pakko olla, ei kaljujen eikä lihavien. Muuten on ontuvaa verrata lihavaa ja kaljua. Kaljuuntumiselle ei voi mitään, lihomiselle voi. Jos on rakastunut hoikkaan ja arvostaa hoikkaa ulkonäköä, liikunnallisuutta jne, niin kumppanin lihominen voi olla inhottavaa. Toisia ulkonäön muuttuminen haittaa, toisia ei. Se on vain hyväksyttävä.
Täällä on näköjään monta vihaista tuhtia tyttöä.
Ymmärrettävää minusta (olen nainen, jos sillä on mitään väliä). On vähän eri asia, jos vanhenee ja rupsahtaa normaalisti. Mutta jos lihoo lihomistaan, niin kyllähän se kertoo ihmisen elintavoista ja arvoista aika paljon. Jos itse pitää enemmän terveistä vaihtoehdoista, niin mitä yhteistä edes on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis ok jättää mies kaljuuntumisen takia? Seurustelun alussa oli tuuheat hiukset niin koen oloni jopa huijatuksi. Ei voi olla terveellistä kaljuuntua noin nuorena. Itsellä paksut hiukset edelleen eli täten oikeus vaatia samaa mieheltä.
Kaljuuntumiseen ei liiemmin pysty vaikuttamaan, toisin kuin lihomiseen, joka on oma valinta. Etkö todellakaan löytänyt parempaa vertailukohdetta? -ap
Sinunkaltaisiasi lääkäriAUTISTEJA on alettu kouluttamaan lihavuuden hoitoa ja ERITYISESTI miten kohdella potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan normaalipainoinen ja silti mies löysi ulkonäöstäni vikaa vaikka ei itsekkään ollut mikään brad pitt. Huvittaa kun aika harva on, mutta luulot on suuret. Normaali paino ei tee kenestäkään vielä hyvää ihmistä saati hyvää kumppania. En ikinä itse ottaisi enää miestä joka katsoo vain ulkonäköä. Nuo on ihmisiä kenelle mikään ei riitä, oot normaalipainoinen, hän alkaa valittaa että synnyttäneen vaimon vatsanahka vähän roikkuu vaikka olisi laihtunutkin ym ym. Hyi mitä ihmisiä. Siinä just alkaa ajatella että pitää hakea hyväksyntää siltä toiselta että kelpaa ja näin se toinen saa kaiken vallan suhteessa. Jos haluaa olla yhtä ilkeä niin voi sanoa, että sulla on liian rumat kädet tai ruma naama, muuta naamaasi. Tämä toimi hyvin eksääni joka kiusasi ulkonäöstä, hän haukkui vatsamakkaroista normaalipainoista ihmistä, minä haukuin sitten takaisin että pidän miehistä jolla on lihaksikkaat kädet ja hänellä ei ollut. Näin keski-ikäisenä en enää edes vaivaudu tuollaisiin ihmisiin käyttämään ajatustakaan saati että heidän odotukset kiinostaisi jos he eivät itse ole kuin brad pitt ulkonäöltään.
Lukematta paskaa 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntumiseen ei liiemmin pysty vaikuttamaan, toisin kuin lihomiseen, joka on oma valinta. Etkö todellakaan löytänyt parempaa vertailukohdetta? -ap
Isken sinulta hampaat kurkkuun jos et pian lopeta jankkausta
Aa, eli nyt siirryttiin jo väkivaltaan, kun pienet aivot eivät kykene keskusteluun, ja alkoi ihan mahdottomasti ärsyttää oma epäonnistuminen siinä. Tosi kiva. -ap
Käskin sinun lähteä vetelee, mutta ei mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kenenkään kanssa ole pakko olla, ei kaljujen eikä lihavien. Muuten on ontuvaa verrata lihavaa ja kaljua. Kaljuuntumiselle ei voi mitään, lihomiselle voi. Jos on rakastunut hoikkaan ja arvostaa hoikkaa ulkonäköä, liikunnallisuutta jne, niin kumppanin lihominen voi olla inhottavaa. Toisia ulkonäön muuttuminen haittaa, toisia ei. Se on vain hyväksyttävä.
Kaljuuntumiselle voi todellakin tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet kalju myös😂 huonot geenit
Ei mun suvussa miehillä ole mitään ongelmaa asian kanssa, joten oletan, että myös itse voit pitää hiuksesi päässä.
Mun isällä täysi tuuhea tukka, samoin äidillä vanhaan ikään. Onko jäänyt kaljulääkkeet syömättä, oma syy!
Ap oli varmaan huono sängyssä ja tyttöystävä lohduttautui ruoalla 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää minusta (olen nainen, jos sillä on mitään väliä). On vähän eri asia, jos vanhenee ja rupsahtaa normaalisti. Mutta jos lihoo lihomistaan, niin kyllähän se kertoo ihmisen elintavoista ja arvoista aika paljon. Jos itse pitää enemmän terveistä vaihtoehdoista, niin mitä yhteistä edes on?
Totta, mutta ap on muuten myös kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea koko ketjua. Mitä hän on sanonut että ansaitsee kusipään leiman?
Pienimunaisten miesten akat lihovat. Menkää peniksenpidennysleikkaukseen ja teette palveluksen akalle 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isken sinulta hampaat kurkkuun jos et pian lopeta jankkausta
Aa, eli nyt siirryttiin jo väkivaltaan, kun pienet aivot eivät kykene keskusteluun, ja alkoi ihan mahdottomasti ärsyttää oma epäonnistuminen siinä. Tosi kiva. -ap
Ai nyt jankutus saa uuden tason. Livenä olisit mykkä koira, ei mitään kunnollista saa sanottua ja sosiaaliset taidot simpanssin tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli vitsillä kirjoitettu! Liika ulkonäkökeskeisyys ei ole hyväksi. Eikä kaljuuntuminen haittaa oikeasti vaan tärkeämpää mitä hiusten alla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet kalju myös😂 huonot geenit
Ei mun suvussa miehillä ole mitään ongelmaa asian kanssa, joten oletan, että myös itse voit pitää hiuksesi päässä.
Mun isällä täysi tuuhea tukka, samoin äidillä vanhaan ikään. Onko jäänyt kaljulääkkeet syömättä, oma syy!
Kirurgia on muuten tehokkaampaa.
Ketjun lihaville naisille, miksi ette vain laihduta ja paranna elämänlaatuanne sen sijaan, että raivoatte netissä jollekin anonyymille ihmiselle, siksi, ettei tämä huolisi teitä kumppanikseen lihavuutenne takia? Oikeasti. Miksette vain laihduta?
Vierailija kirjoitti:
Ketjun lihaville naisille, miksi ette vain laihduta ja paranna elämänlaatuanne sen sijaan, että raivoatte netissä jollekin anonyymille ihmiselle, siksi, ettei tämä huolisi teitä kumppanikseen lihavuutenne takia? Oikeasti. Miksette vain laihduta?
Kukaan ei halua sinua, ehkä siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea koko ketjua. Mitä hän on sanonut että ansaitsee kusipään leiman?
Lihavia naisia ärsyttää, etteivät kaikki pidä lihavuudesta. Siinä kaikki. Se riittäisi varmaan melkein jo murhan oikeutukseksi näille.
🤣😂🤣