Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin tyttöystävän lihavuutensa takia

Vierailija
15.07.2026 |

Kun tavattiin, hän oli hoikka ja urheilullinen, kuten minäkin. Mutta sitten suhteessa piti minua itsestäänselvyytenä ja alkoi lihoa kovaa vauhtia. Sanoin suoraan, etten pidä lihavuutta viehättävänä ja toivoisin, että hän laihtuisi. Ei suostunut. Odottelin hetken, että vielä muuttaisi mielensä ja tekisi asialle jotain, mutta muutaman kuukauden kuluttua päätin erota, kun muutosta ei ollut näköpiirissä. On itsekästä olla pitämättä itsestään huolta kumppanin iloksi, oli kyse sitten ulkonäöstä tai muusta käytöksestä ja olemuksesta. Itse olen miehenä aina pitänyt huolen siitä, että yritän olla parhaimmillani kumppanilleni. Mielestäni tämä on itsestäänselvyys. 

Joitain kuukausia myöhemmin eksäni sitten otti taas yhteyttä ja kertoi hankkivansa "kostokroppaa", mutta silti että halusi minut takaisin. Kiva, mutta liian myöhäistä. Olen jo uuden naisen kanssa, joka pitää huolta itsestään ja osaa kunnioittaa myös minua. 

Kommentit (276)

Vierailija
261/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sangen huvittava keskustelu. Luulin että lihavat on lupsakoita. 😂

Minäkin luulin ettei miehiä oma kaljuuntuminen haittaa. Joka päivä oppii uusia asioita.

Kyllä varmasti harmittaa kun kauniit hiukset ovat enää hatara muisto. Näkee heti kuinka vanha mies on, näyttää jopa vanhemmalta. 

Vierailija
262/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin on pakkomielle kostokropasta. Jatka elämääsi, äläkä paljasta tyhmyyttäsi. Se kun on luultavimmin syy eroonne. Ja sitä paitsi, kunnioitus ansaitaan.

🙋🐮🐷🐮🐷🐮.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ihastunut mieheen joka alkoi jauhamaan eksänsä lihomisesta ja lähetti vielä vittuilukortin eksälle tämänbpainosta ja kertoi sen minulle. Juu, ei. 

Onko niin tyhmiä olemassa

On! Minullakin on mies jauhanut existään, kaikista romanttisista illoista tähtitaivaan alla ja siitä miten tärkeitä ja upeita ihmisiä he ovatkaan.😳

Vierailija
264/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sangen huvittava keskustelu. Luulin että lihavat on lupsakoita. 😂

En ole lihava. Vituttaa mies, joka luulee naisen olevan hänen omaisuuttaan. N25

Miten ap piti naista omaisuutenaan, kun täysin oma-aloitteisesti tästä luopui? 

Jätti, koska nainen ei totellut häntä tai toteuttanut kaikkia toiveitaan. Se ihminen ei ole siinä sinua varten vaan koska tahtoo olla siinä.

Niin? Ap kunnioitti naisen toivetta valita ahmiminen miehen sijaan ja lähti omille teilleen.  

Vaan, koska hänellä ei ollut valtaa pakottaa häntä laihduttamaan ja jäämään, ymmärrät kai sen kun luet mitä ap kirjoitti. Hän ei kunnioittanut kumppaniaan ihmisenä vaan piti häntä objektina omille mielihaluilleen.

Ap:n kaltaisen ukon voisi  täy tt ää  ja laittaa johonkin museoon näyttikappaleeksi😂 sil m ä  silm ästä

Millä lihaksilla?

Vierailija
265/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä kaikkein kusisimmat trollit saa kaikkein eniten kommentteja? Sokeen reetan umpisokee kissakin näkee, että tämä on taas yksi tuhansista palstainkellin kusisista ripulitrolleista. Sen säälittävän peräkammaripersun ainoa kontakti naisiin on oma äityli.

Vierailija
266/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siinä käy sen uudenkin naisesi kanssa, vain ajan kysymys.

Ei kaikki naiset ole samanlaisia laiskoja paskoja kuten sinä.

Vierailija
267/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ihastunut mieheen joka alkoi jauhamaan eksänsä lihomisesta ja lähetti vielä vittuilukortin eksälle tämänbpainosta ja kertoi sen minulle. Juu, ei. 

On! Minullakin on mies jauhanut existään, kaikista romanttisista illoista tähtitaivaan alla ja siitä miten tärkeitä ja upeita ihmisiä he ovatkaan.😳

Mikä typerys 🤡💩

Vierailija
268/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä kaikkein kusisimmat trollit saa kaikkein eniten kommentteja? Sokeen reetan umpisokee kissakin näkee, että tämä on taas yksi tuhansista palstainkellin kusisista ripulitrolleista. Sen säälittävän peräkammaripersun ainoa kontakti naisiin on oma äityli.

No, itse täällä tunteellisesti suu vaahdossa kommentoit, joten turha ihmetellä, että muutkin helposti provosoitavat läskit toimivat samoin. 

Vierailija
269/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä erota jos muija paisuu, jää enemmän rahaa kun ei mene kaikki sen ruokkimiseen.

Vierailija
270/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lu uli varmaan vaik uttavansa hyv ältä tyypil tä, kun kehui e xi ään.

Vierailija
271/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää. Lihavuus on epäviehättävää, ja mikä oleellisinta, TÄYSIN VAPAAEHTOISTA.

Vierailija
272/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneks olkoon , sit taas nainen vaihtoon, jos lihoo

Miksipä ei jos saa uuden paremman, näinhän me ihmiset toimitaan ja ei siinä mitään väärää ole.

Vierailija
273/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju osoittaa hyvin, miksi lihavia inhotaan. 

Rumia sekä ulkoa että sisältä.

Vierailija
274/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monelle miehelle kilot eivät merkitse mitään, normaalit miehet kun eivät ole samanlaisia kuin palstalla ruikuttavat homoukkelit.

Ei se mitään homoutta ole jos ei halua lihavaa kumppania. En minäkään haluaisi lihavaa miestä.

Vierailija
275/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nyt niin ihastunut tähän kostokroppa-ajatuksen, että tekee aiheesta toistuvia aloituksia.

En ole tehnyt aiheesta aloitusta aiemmin. Aihe on vain ajankohtainen, joten päätin kertoa omasta kokemuksestani. -ap

Uskoo ken tahtoo :D

Vierailija
276/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit tämän typerän aloituksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi