Jätin tyttöystävän lihavuutensa takia
Kun tavattiin, hän oli hoikka ja urheilullinen, kuten minäkin. Mutta sitten suhteessa piti minua itsestäänselvyytenä ja alkoi lihoa kovaa vauhtia. Sanoin suoraan, etten pidä lihavuutta viehättävänä ja toivoisin, että hän laihtuisi. Ei suostunut. Odottelin hetken, että vielä muuttaisi mielensä ja tekisi asialle jotain, mutta muutaman kuukauden kuluttua päätin erota, kun muutosta ei ollut näköpiirissä. On itsekästä olla pitämättä itsestään huolta kumppanin iloksi, oli kyse sitten ulkonäöstä tai muusta käytöksestä ja olemuksesta. Itse olen miehenä aina pitänyt huolen siitä, että yritän olla parhaimmillani kumppanilleni. Mielestäni tämä on itsestäänselvyys.
Joitain kuukausia myöhemmin eksäni sitten otti taas yhteyttä ja kertoi hankkivansa "kostokroppaa", mutta silti että halusi minut takaisin. Kiva, mutta liian myöhäistä. Olen jo uuden naisen kanssa, joka pitää huolta itsestään ja osaa kunnioittaa myös minua.
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis ok jättää mies kaljuuntumisen takia? Seurustelun alussa oli tuuheat hiukset niin koen oloni jopa huijatuksi. Ei voi olla terveellistä kaljuuntua noin nuorena. Itsellä paksut hiukset edelleen eli täten oikeus vaatia samaa mieheltä.
Eihän kenenkään kanssa ole pakko olla, ei kaljujen eikä lihavien. Muuten on ontuvaa verrata lihavaa ja kaljua. Kaljuuntumiselle ei voi mitään, lihomiselle voi. Jos on rakastunut hoikkaan ja arvostaa hoikkaa ulkonäköä, liikunnallisuutta jne, niin kumppanin lihominen voi olla inhottavaa. Toisia ulkonäön muuttuminen haittaa, toisia ei. Se on vain hyväksyttävä.
Kaljuuntumiselle voi todellakin tehdä jotain.
Niinku mitä? Jos tarkoitat, että istutetaan uudet hiukset ( vai mikä se oikea termi on ), niin saattaa monelle olla liian kallista puuhaa. Ja onko se varmaa, että nekään pysyvät?
Tämä mies julistautui tohtoritutkijaksi! Ja kyllä ne rahat saa, kun viitsii tehdä asialle jotain. Ei laihduttaminenkaan mitään helppoa hommaa ole.
Laihduttaminen on helppoa: jättää herkut vähemmälle, syö kunnon ruokaa, liikkuu edes vähän. Siihen ei tarvitse rahaa eikä lääkäreitä niinkukn hiussiirteisiin
Seli seli, nyt heti varaamaan lääkärille aikaa!
Tykkään katsoa, kun läskit suu vaahdossa raivoavat. Hei, ainakin polttavat kaloreita, kun huitovat allikäsillään ilmaa ja hakkaavat raivokkaasti näppäimistöä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään katsoa, kun läskit suu vaahdossa raivoavat. Hei, ainakin polttavat kaloreita, kun huitovat allikäsillään ilmaa ja hakkaavat raivokkaasti näppäimistöä.
Kiva että viihdyt noin hyvin peilin edessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis ok jättää mies kaljuuntumisen takia? Seurustelun alussa oli tuuheat hiukset niin koen oloni jopa huijatuksi. Ei voi olla terveellistä kaljuuntua noin nuorena. Itsellä paksut hiukset edelleen eli täten oikeus vaatia samaa mieheltä.
Kaljuuntumiseen ei liiemmin pysty vaikuttamaan, toisin kuin lihomiseen, joka on oma valinta. Etkö todellakaan löytänyt parempaa vertailukohdetta? -ap
Eli olet kalju myös😂 huonot geenit
Ei mun suvussa miehillä ole mitään ongelmaa asian kanssa, joten oletan, että myös itse voit pitää hiuksesi päässä.
Mun isällä täysi tuuhea tukka, samoin äidillä vanhaan ikään. Onko jäänyt kaljulääkkeet syömättä, oma syy!
Kirurgia on muuten tehokkaampaa.
Kiiltävästä kupolista ei ole mitä siirtää.
Siirräppä sitten vaikka munakarvasi tai osta hiussiirre joltain😘👴🏻
Niinpä, saisi ainakin ihanat kiharat hiukset!!
Miksi miehet eivät tosiaan tee noin? Onko se tuulessa lentävä tupee muka kiva? Kotona kissa köyrii sitä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se järkyttävää jos kumppanille tulee muutamassa vuodessa +10kg lisää. Aika harvassa on ne jotka kokee sen positiivisena. Oli sitten mies tai nainen.
Totta. Ihmeellistä suuttumista ja alatyylistä kielenkäyttöä oikeasta ongelmasta. Lihominen on ongelma, sekä esteettinen että terveydellinen. Ei sitä voi kukaan kieltää. Ymmärrän hyvin, että himo ja vetovoima katoaa, jos puoliso lihoo. Silloin pitää puuttua asiaan. Jollei muu auta, on lopetettava suhde. N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lihavafobista haukkua toista lihavaksi!
Vierailija kirjoitti:
Minun miehellä oli todella pieni penis ja oli todella itsekäs, kun ei suostunut mennä peniksen kasvatus leikkaukseen. Jätin kun kylmän fisun rannalle!
Itseä ei niin koko haittaa, mutta se nahka. Saan tulehduksiakin, leikatun miehen kanssa en saanut. 🥲 Itsekästä ettei pientä nahanpalaa viitsi poistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, eikö se lihavuus nyt olekaan enää positiivinen asia, kun käytät sitä leimakirveenä? Hmm...
Olin ihastunut mieheen joka alkoi jauhamaan eksänsä lihomisesta ja lähetti vielä vittuilukortin eksälle tämänbpainosta ja kertoi sen minulle. Juu, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, eikö se lihavuus nyt olekaan enää positiivinen asia, kun käytät sitä leimakirveenä? Hmm...
Lihavat itsekin tietävät, ettei lihavuus ole hyvä asia. Siksi myös voimakas tunnereaktio ketjussa.
Sangen huvittava keskustelu. Luulin että lihavat on lupsakoita. 😂
Vierailija kirjoitti:
Minun miehellä oli todella pieni penis ja oli todella itsekäs, kun ei suostunut mennä peniksen kasvatus leikkaukseen. Jätin kun kylmän fisun rannalle!
Miksi et tarkistanut heti asiaa. Sehän oli jo otettaessa tuollainen.. Tyhmä tyttö! Se tosin pitenee ja paksunee parruksi hoikan ja seksikkään naisen kanssa, sinun kanssasi ei virkoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole lihava. Vituttaa mies, joka luulee naisen olevan hänen omaisuuttaan. N25
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut mieheen joka alkoi jauhamaan eksänsä lihomisesta ja lähetti vielä vittuilukortin eksälle tämänbpainosta ja kertoi sen minulle. Juu, ei.
Ja sit sä heräsit
Tämä tyyppi se vain trollaa täällä päivät pitkät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lihava. Vituttaa mies, joka luulee naisen olevan hänen omaisuuttaan. N25
Kannattaa harkita psykologilla käyntiä jos keskustelu noin kiivastuttaa.
Oliko pumpattava barbarasi sellainen paksu tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se järkyttävää jos kumppanille tulee muutamassa vuodessa +10kg lisää. Aika harvassa on ne jotka kokee sen positiivisena. Oli sitten mies tai nainen.
Totta. Ihmeellistä suuttumista ja alatyylistä kielenkäyttöä oikeasta ongelmasta. Lihominen on ongelma, sekä esteettinen että terveydellinen. Ei sitä voi kukaan kieltää. Ymmärrän hyvin, että himo ja vetovoima katoaa, jos puoliso lihoo. Silloin pitää puuttua asiaan. Jollei muu auta, on lopetettava suhde. N45
Järkeviäkin naisua näköjään löytyy. 👍
Tahdoin 50-60 kg.
En 100-115kg
Liika on liikaa massaa.
Treenaa itsesi kuntoon, vähennä stressiä, vaihda seksikumppani, osta lääkitys, mitä näitä nyt on.