Jätin tyttöystävän lihavuutensa takia
Kun tavattiin, hän oli hoikka ja urheilullinen, kuten minäkin. Mutta sitten suhteessa piti minua itsestäänselvyytenä ja alkoi lihoa kovaa vauhtia. Sanoin suoraan, etten pidä lihavuutta viehättävänä ja toivoisin, että hän laihtuisi. Ei suostunut. Odottelin hetken, että vielä muuttaisi mielensä ja tekisi asialle jotain, mutta muutaman kuukauden kuluttua päätin erota, kun muutosta ei ollut näköpiirissä. On itsekästä olla pitämättä itsestään huolta kumppanin iloksi, oli kyse sitten ulkonäöstä tai muusta käytöksestä ja olemuksesta. Itse olen miehenä aina pitänyt huolen siitä, että yritän olla parhaimmillani kumppanilleni. Mielestäni tämä on itsestäänselvyys.
Joitain kuukausia myöhemmin eksäni sitten otti taas yhteyttä ja kertoi hankkivansa "kostokroppaa", mutta silti että halusi minut takaisin. Kiva, mutta liian myöhäistä. Olen jo uuden naisen kanssa, joka pitää huolta itsestään ja osaa kunnioittaa myös minua.
Kommentit (276)
Lihava nainen on kuuma ja ihana!!!
Tosi monelle miehelle kilot eivät merkitse mitään, normaalit miehet kun eivät ole samanlaisia kuin palstalla ruikuttavat homoukkelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis ok jättää mies kaljuuntumisen takia? Seurustelun alussa oli tuuheat hiukset niin koen oloni jopa huijatuksi. Ei voi olla terveellistä kaljuuntua noin nuorena. Itsellä paksut hiukset edelleen eli täten oikeus vaatia samaa mieheltä.
Kaljuuntumiseen ei liiemmin pysty vaikuttamaan, toisin kuin lihomiseen, joka on oma valinta. Etkö todellakaan löytänyt parempaa vertailukohdetta? -ap
Eli olet kalju myös😂 huonot geenit
Ei mun suvussa miehillä ole mitään ongelmaa asian kanssa, joten oletan, että myös itse voit pitää hiuksesi päässä.
Mun isällä täysi tuuhea tukka, samoin äidillä vanhaan ikään. Onko jäänyt kaljulääkkeet syömättä, oma syy!
Kirurgia on muuten tehokkaampaa.
Kiiltävästä kupolista ei ole mitä siirtää.
Vierailija kirjoitti:
Ap oli varmaan huono sängyssä ja tyttöystävä lohduttautui ruoalla 🤭
Onpas tasokasta keskustelua. Läski on tunkeutunut aivoihisi asti?
Vierailija kirjoitti:
Tosi monelle miehelle kilot eivät merkitse mitään, normaalit miehet kun eivät ole samanlaisia kuin palstalla ruikuttavat homoukkelit.
Homot ja netissä keimailevat pedofiilit, ne täällä viihtyy.
Täähän on oikeen huutonetti.😄
Tässä vielä parempi ketju:
Keskustelu - Mieheni rupsahti - jätin hänet. | Aihe vapaa | Vauva https://share.google/e0w9IXvsg3G9ctxWS
Ihan perusteltu päätös, ap. Älä välitä ketjun ulisijoista. Taitavat itse olla lihavia ja aihepiiri liippaa liian läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää minusta (olen nainen, jos sillä on mitään väliä). On vähän eri asia, jos vanhenee ja rupsahtaa normaalisti. Mutta jos lihoo lihomistaan, niin kyllähän se kertoo ihmisen elintavoista ja arvoista aika paljon. Jos itse pitää enemmän terveistä vaihtoehdoista, niin mitä yhteistä edes on?
Totta, mutta ap on muuten myös kusipää.
En jaksanut lukea koko ketjua. Mitä hän on sanonut että ansaitsee kusipään leiman?
Lihavia naisia ärsyttää, etteivät kaikki pidä lihavuudesta. Siinä kaikki. Se riittäisi varmaan melkein jo murhan oikeutukseksi näille.
Niinkö on? Mitä jos joku julistaisi, että jätti miehensä impotenssin tai kaljuuden takia. Varmaan miehet alkaisi kiitellä, miten hyvä kun puhutaan vihdoin asiat suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis ok jättää mies kaljuuntumisen takia? Seurustelun alussa oli tuuheat hiukset niin koen oloni jopa huijatuksi. Ei voi olla terveellistä kaljuuntua noin nuorena. Itsellä paksut hiukset edelleen eli täten oikeus vaatia samaa mieheltä.
Eihän kenenkään kanssa ole pakko olla, ei kaljujen eikä lihavien. Muuten on ontuvaa verrata lihavaa ja kaljua. Kaljuuntumiselle ei voi mitään, lihomiselle voi. Jos on rakastunut hoikkaan ja arvostaa hoikkaa ulkonäköä, liikunnallisuutta jne, niin kumppanin lihominen voi olla inhottavaa. Toisia ulkonäön muuttuminen haittaa, toisia ei. Se on vain hyväksyttävä.
Kaljuuntumiselle voi todellakin tehdä jotain.
Niinku mitä? Jos tarkoitat, että istutetaan uudet hiukset ( vai mikä se oikea termi on ), niin saattaa monelle olla liian kallista puuhaa. Ja onko se varmaa, että nekään pysyvät?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi kertoa olevansa tyhmä, ilman että sanoo sitä suoraan?
Lihottamalla itsensä laardiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntumiseen ei liiemmin pysty vaikuttamaan, toisin kuin lihomiseen, joka on oma valinta. Etkö todellakaan löytänyt parempaa vertailukohdetta? -ap
Eli olet kalju myös😂 huonot geenit
Ei mun suvussa miehillä ole mitään ongelmaa asian kanssa, joten oletan, että myös itse voit pitää hiuksesi päässä.
Mun isällä täysi tuuhea tukka, samoin äidillä vanhaan ikään. Onko jäänyt kaljulääkkeet syömättä, oma syy!
Kirurgia on muuten tehokkaampaa.
Kiiltävästä kupolista ei ole mitä siirtää.
Siirräppä sitten vaikka munakarvasi tai osta hiussiirre joltain😘👴🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää minusta (olen nainen, jos sillä on mitään väliä). On vähän eri asia, jos vanhenee ja rupsahtaa normaalisti. Mutta jos lihoo lihomistaan, niin kyllähän se kertoo ihmisen elintavoista ja arvoista aika paljon. Jos itse pitää enemmän terveistä vaihtoehdoista, niin mitä yhteistä edes on?
En jaksanut lukea koko ketjua. Mitä hän on sanonut että ansaitsee kusipään leiman?
Lihavia naisia ärsyttää, etteivät kaikki pidä lihavuudesta. Siinä kaikki. Se riittäisi varmaan melkein jo murhan oikeutukseksi näille.
Niinkö on? Mitä jos joku julistaisi, että jätti miehensä impotenssin tai kaljuuden takia. Varmaan miehet alkaisi kiitellä, miten hyvä kun puhutaan vihdoin asiat suoraan.
Impotenssiin ja kaljuuteen tuskin pystyy itse vaikuttamaan samalla tavalla kuin itsensä lihavaksi syömiseen, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kenenkään kanssa ole pakko olla, ei kaljujen eikä lihavien. Muuten on ontuvaa verrata lihavaa ja kaljua. Kaljuuntumiselle ei voi mitään, lihomiselle voi. Jos on rakastunut hoikkaan ja arvostaa hoikkaa ulkonäköä, liikunnallisuutta jne, niin kumppanin lihominen voi olla inhottavaa. Toisia ulkonäön muuttuminen haittaa, toisia ei. Se on vain hyväksyttävä.
Niinku mitä? Jos tarkoitat, että istutetaan uudet hiukset ( vai mikä se oikea termi on ), niin saattaa monelle olla liian kallista puuhaa. Ja onko se varmaa, että nekään pysyvät?
Tämä mies julistautui tohtoritutkijaksi! Ja kyllä ne rahat saa, kun viitsii tehdä asialle jotain. Ei laihduttaminenkaan mitään helppoa hommaa ole.
Seurustelen lihavan miehen kanssa. Olen kaunis hoikka noin 60 kg nainen , mieheni painaa 100 kg.
En siis olen pinnallinen nainen jolle ulkonäkö jotain merkitsee. Luonne on se jonka kanssa seurustelen ja arvostan kivaa mieheni luonnetta. Olen aina arvostanut tässä 15 vuoden aikana. On minulla ollut kosijoita, rikkaita ja komeavartaloisia. Ne olisi luultavasti pettänyt minua, mieheni on uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Impotenssiin ja kaljuuteen tuskin pystyy itse vaikuttamaan samalla tavalla kuin itsensä lihavaksi syömiseen, eikö niin?
LÄÄKKEET!
Lihavuus lääketieteen mukaankin sairaus.
Jätit siis sairaan tyttöystäväsi hänen sairauden takia.
Aika törkeää.
Varsinkin kun sinä mitä todennäköisimmin sen sairauden hänelle aiheutit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kusipää niin joku voi hyvin suuttua ja reagoida vaistojensa mukaan. Pidä siis suutasi supulla ainakin oikeassa elämässä. Älä mene aukomaan päätäsi yhtään kenellekään, oman turvallisuutesi vuoksi. Siinä ei auta itkut jos tulee puukko rintaan.
Perus (vai persu?) ressukalle riittää ulkonäkö junkkarointiin. Vantaalainen kansanperinne mm.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen lihavan miehen kanssa. Olen kaunis hoikka noin 60 kg nainen , mieheni painaa 100 kg.
En siis olen pinnallinen nainen jolle ulkonäkö jotain merkitsee. Luonne on se jonka kanssa seurustelen ja arvostan kivaa mieheni luonnetta. Olen aina arvostanut tässä 15 vuoden aikana. On minulla ollut kosijoita, rikkaita ja komeavartaloisia. Ne olisi luultavasti pettänyt minua, mieheni on uskollinen.
Eli myönnät, että seurustelet epäviehättävän miehen kanssa, koska tämä epätodennäköisemmin pettäisi sinua. No jaa, mikäs siinä. Mutta mitä ap hyötyisi lihavasta kumppanista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies julistautui tohtoritutkijaksi! Ja kyllä ne rahat saa, kun viitsii tehdä asialle jotain. Ei laihduttaminenkaan mitään helppoa hommaa ole.
Laihduttaminen on helppoa: jättää herkut vähemmälle, syö kunnon ruokaa, liikkuu edes vähän. Siihen ei tarvitse rahaa eikä lääkäreitä niinkukn hiussiirteisiin
Hyi! Oletko joku kaljupää? Papanrahjus