Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin tyttöystävän lihavuutensa takia

Vierailija
15.07.2026 |

Kun tavattiin, hän oli hoikka ja urheilullinen, kuten minäkin. Mutta sitten suhteessa piti minua itsestäänselvyytenä ja alkoi lihoa kovaa vauhtia. Sanoin suoraan, etten pidä lihavuutta viehättävänä ja toivoisin, että hän laihtuisi. Ei suostunut. Odottelin hetken, että vielä muuttaisi mielensä ja tekisi asialle jotain, mutta muutaman kuukauden kuluttua päätin erota, kun muutosta ei ollut näköpiirissä. On itsekästä olla pitämättä itsestään huolta kumppanin iloksi, oli kyse sitten ulkonäöstä tai muusta käytöksestä ja olemuksesta. Itse olen miehenä aina pitänyt huolen siitä, että yritän olla parhaimmillani kumppanilleni. Mielestäni tämä on itsestäänselvyys. 

Joitain kuukausia myöhemmin eksäni sitten otti taas yhteyttä ja kertoi hankkivansa "kostokroppaa", mutta silti että halusi minut takaisin. Kiva, mutta liian myöhäistä. Olen jo uuden naisen kanssa, joka pitää huolta itsestään ja osaa kunnioittaa myös minua. 

Kommentit (276)

Vierailija
141/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään vinkkejä miten tän asian ottaisi naisen kanssa puheeksi? Sama ongelma, mut en haluiais vielä erota.

Lyö sitä ja kiellä lihomasta.

-muslimi

Vierailija
142/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siis ok jättää mies kaljuuntumisen takia? Seurustelun alussa oli tuuheat hiukset niin koen oloni jopa huijatuksi. Ei voi olla terveellistä kaljuuntua noin nuorena. Itsellä paksut hiukset edelleen eli täten oikeus vaatia samaa mieheltä. 

Kaljuuntumiseen ei liiemmin pysty vaikuttamaan, toisin kuin lihomiseen, joka on oma valinta. Etkö todellakaan löytänyt parempaa vertailukohdetta? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerä aloitus. Olisit nyt keksinyt vaikka jonkun oman sanan tuon kostokropan tilalle.

Vierailija
144/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siis ok jättää mies kaljuuntumisen takia? Seurustelun alussa oli tuuheat hiukset niin koen oloni jopa huijatuksi. Ei voi olla terveellistä kaljuuntua noin nuorena. Itsellä paksut hiukset edelleen eli täten oikeus vaatia samaa mieheltä. 

Kaljuuntumiseen ei liiemmin pysty vaikuttamaan, toisin kuin lihomiseen, joka on oma valinta. Etkö todellakaan löytänyt parempaa vertailukohdetta? -ap

Isken sinulta hampaat kurkkuun jos et pian lopeta jankkausta

Tirsk! 🤭

Vierailija
145/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet kalju myös😂 huonot geenit

Ei mun suvussa miehillä ole mitään ongelmaa asian kanssa, joten oletan, että myös itse voit pitää hiuksesi päässä.

Vierailija
146/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain ap:sta hyvin epä-älykkään vaikutelman.

Pinnallisimmat ovat hyvin tyhmiä. 

Itsensä muodottomaksi möykyksi ja tikittäväksi aikapommiksi lihottaminen kuulostaa tyhmemmältä. 

Mutta älykkäänä herrasmiehenä ymmärrät, että se on henkilön oma valinta eikä liity mitenkään sinuun. 

Varsinkin "herrasmiehenä".

Vierailija
147/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella typerä aloitus. Olisit nyt keksinyt vaikka jonkun oman sanan tuon kostokropan tilalle.

Oman sanan? 

Siis ap:n pitäisi alkaa KEKSIMÄÄN sanoja?

Kaikenlaista.

Vierailija
148/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa kirurgilta uudet hiukset eikä rahastakaan korkeakoulutetulla miehukalla pitäisi olla pulaa, joten lopeta ininä ja tee asialle jotain.

Vierailija
149/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet kalju myös😂 huonot geenit

Ei mun suvussa miehillä ole mitään ongelmaa asian kanssa, joten oletan, että myös itse voit pitää hiuksesi päässä.

En ole kalju, vaan minulla on varsin tuuhea tukka. Ei niin, että tällä pitäisi olla merkitystä minkään kanssa. Sinä taas vaikutat aika ikävältä ihmiseltä. -ap

Vierailija
150/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuudelle ei ehkä voi mitään, mutta en tunne vetoa kaljuihin miehiin. No can do

Vierailija
151/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huonot geenitkö ei ole hyvä syy erota?🤭

Vierailija
152/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkijatohtori Helsingistä😄😄😄😄

Et ole. Uskoisin että olet miesmalli, olympiavoittaja, elokuvastara ja kansainvälisen tason avaruusagronomi, joka juurikin omalla jahdillaan viettää lomaa Välimerellä valkokankaalta tunnettujen kuumien misujen kanssa. Olet vaan suomalaiseen tapaan niin vaatimaton. Eihän sinulla koskaan ole edes ollut tyttöystävää, koska komeutesi ja varakkuutesi säikäyttää heidät pois.

Minun pitäisi ehkä olla imarreltu siitä, että pidät tohtoriutta noinkin hienona asiana, mutta tosiasiassa kommenttisi aiheuttaa minussa kiusaantuneisuutta. -ap

Voithan olla tutkijatohtori sen lisäksi. Kyllähän sivistys ja akateeminen tausta paistaa kovasti läpi kirjoituksissasi. Katsos monena mies eläissään. Ei kai älykkyytesi ja urheilullinen vartalosi kumoa sitä, että olet myös luova ihminen joka kehittelee jopa tyhjästä tarinoita, jotka puhuttelevat myös syviä kansan rivejä.

Vierailija
153/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupojan juttuja

Vierailija
154/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isken sinulta hampaat kurkkuun jos et pian lopeta jankkausta

Aa, eli nyt siirryttiin jo väkivaltaan, kun pienet aivot eivät kykene keskusteluun, ja alkoi ihan mahdottomasti ärsyttää oma epäonnistuminen siinä. Tosi kiva. -ap

Vierailija
155/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään vinkkejä miten tän asian ottaisi naisen kanssa puheeksi? Sama ongelma, mut en haluiais vielä erota.

Lyö sitä ja kiellä lihomasta.

-muslimi

Ihanan wokea! 🥰

Vierailija
156/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se järkyttävää jos kumppanille tulee muutamassa vuodessa +10kg lisää. Aika harvassa on ne jotka kokee sen positiivisena. Oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
157/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina saa kirurgilta uudet hiukset eikä rahastakaan korkeakoulutetulla miehukalla pitäisi olla pulaa, joten lopeta ininä ja tee asialle jotain.

Niin, muten jätän sinut kaljukas.

Vierailija
158/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljuudelle ei ehkä voi mitään, mutta en tunne vetoa kaljuihin miehiin. No can do

Kiva juttu. Sinulla on oikeus mihin tahansa preferenssiisi. Mutta miten kaljuus liittyy keskustelun aiheeseen? -ap

Vierailija
159/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan normaalipainoinen ja silti mies löysi ulkonäöstäni vikaa vaikka ei itsekkään ollut mikään brad pitt. Huvittaa kun aika harva on, mutta luulot on suuret. Normaali paino ei tee kenestäkään vielä hyvää ihmistä saati hyvää kumppania. En ikinä itse ottaisi enää miestä joka katsoo vain ulkonäköä. Nuo on ihmisiä kenelle mikään ei riitä, oot normaalipainoinen, hän alkaa valittaa että synnyttäneen vaimon vatsanahka vähän roikkuu vaikka olisi laihtunutkin ym ym. Hyi mitä ihmisiä. Siinä just alkaa ajatella että pitää hakea hyväksyntää siltä toiselta että kelpaa ja näin se toinen saa kaiken vallan suhteessa. Jos haluaa olla yhtä ilkeä niin voi sanoa, että sulla on liian rumat kädet tai ruma naama, muuta naamaasi. Tämä toimi hyvin eksääni joka kiusasi ulkonäöstä, hän haukkui vatsamakkaroista normaalipainoista ihmistä, minä haukuin sitten takaisin että pidän miehistä jolla on lihaksikkaat kädet ja hänellä ei ollut. Näin keski-ikäisenä en enää edes vaivaudu tuollaisiin ihmisiin käyttämään ajatustakaan saati että heidän odotukset kiinostaisi jos he eivät itse ole kuin brad pitt ulkonäöltään. 

Vierailija
160/276 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaan sokea👨‍🦯 opastamaan sokeaa 👨‍🦯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme