Jätin tyttöystävän lihavuutensa takia
Kun tavattiin, hän oli hoikka ja urheilullinen, kuten minäkin. Mutta sitten suhteessa piti minua itsestäänselvyytenä ja alkoi lihoa kovaa vauhtia. Sanoin suoraan, etten pidä lihavuutta viehättävänä ja toivoisin, että hän laihtuisi. Ei suostunut. Odottelin hetken, että vielä muuttaisi mielensä ja tekisi asialle jotain, mutta muutaman kuukauden kuluttua päätin erota, kun muutosta ei ollut näköpiirissä. On itsekästä olla pitämättä itsestään huolta kumppanin iloksi, oli kyse sitten ulkonäöstä tai muusta käytöksestä ja olemuksesta. Itse olen miehenä aina pitänyt huolen siitä, että yritän olla parhaimmillani kumppanilleni. Mielestäni tämä on itsestäänselvyys.
Joitain kuukausia myöhemmin eksäni sitten otti taas yhteyttä ja kertoi hankkivansa "kostokroppaa", mutta silti että halusi minut takaisin. Kiva, mutta liian myöhäistä. Olen jo uuden naisen kanssa, joka pitää huolta itsestään ja osaa kunnioittaa myös minua.
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain ap:sta hyvin epä-älykkään vaikutelman.
Pinnallisimmat ovat hyvin tyhmiä.
Itsensä muodottomaksi möykyksi ja tikittäväksi aikapommiksi lihottaminen kuulostaa tyhmemmältä.
Mutta älykkäänä herrasmiehenä ymmärrät, että se on henkilön oma valinta eikä liity mitenkään sinuun.
Itse asiassa lihavuus kuormittaa yhteiskuntaa massiivisesti ja vaikuttaa myös jokaiseen muuhun. -ap
Itse tein saman tempun. En kyllä kertonut että johtuu hänen paisumisestaan. Rakastin ihmisenä, inhosin vaan niitä läskejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kirkkoon tekemään synninpäästösi jatkossa ap. Meille tavallisille maan tallaajille on hyvin raskasta kuunnella tämmöistä.
Tuliko oikein hiki, kun jouduit lukiessasi hieman liikuttamaan silmiäsi lihavassa päässäsi, kun kerran noin raskasta? -ap
Olen jutellut usealle tohtorille ja olet kyllä ihan älyttömän tyhmä kuuluaksesi tähän porukkaan
Vau. Olet jutellut usealle tohtorille. Vaikuttavaa.
Mahtoi olla hieno hetki, kun oikein "tohtorille" puhui! Uu! -ap
Eli sinä et edes ole jutellut yhdellekään, huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain ap:sta hyvin epä-älykkään vaikutelman.
Pinnallisimmat ovat hyvin tyhmiä.
Itsensä muodottomaksi möykyksi ja tikittäväksi aikapommiksi lihottaminen kuulostaa tyhmemmältä.
Mutta älykkäänä herrasmiehenä ymmärrät, että se on henkilön oma valinta eikä liity mitenkään sinuun.
Niin, kumppanisi ei ole omaisuuttasi.
Outoa "keskustelua".
Naiset solvaa ap:ta ilman syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kirkkoon tekemään synninpäästösi jatkossa ap. Meille tavallisille maan tallaajille on hyvin raskasta kuunnella tämmöistä.
Tuliko oikein hiki, kun jouduit lukiessasi hieman liikuttamaan silmiäsi lihavassa päässäsi, kun kerran noin raskasta? -ap
Olen jutellut usealle tohtorille ja olet kyllä ihan älyttömän tyhmä kuuluaksesi tähän porukkaan
Vau. Olet jutellut usealle tohtorille. Vaikuttavaa.
Mahtoi olla hieno hetki, kun oikein "tohtorille" puhui! Uu! -ap
Eli sinä et edes ole jutellut yhdellekään, huomaa.
Ehkä ap ei ole mieleltään sairas niin hänen ei tarvitse puhua tohtoreille.
Ei sulla ap ole mitään tyttöystävää ollut ikinä, ei hoikkaa eikä lihavaa. Vain unissasi. Joten jatka vaan näitä fantasioitasi.
Tohtorismies tinderissä sai raivokohtauksen, kun en vastannut sille tarpeeksi nopeasti 😂
Vierailija kirjoitti:
Ja itse varmaan mässytät sipsejä vieressä kun tyttöystävä vetää pelkkää salaattia. Miehet kuluttaa paljon enemmän, kuin naiset ja sitten pitää koko ajan kotona olla hirveästi ruokaa ja komerot täynnä herkkuja miestä varten. Sinkkuna oli helpompaa pysyä hoikkana kun koti ei ollut täynnä houkutuksia.
Jokainen on toki vastuussa itse mitä syö, mutta kyllä se vaatii kovan itsekurin jos toinen ehdottaa jatkuvasti haetaanko herkkuja. Tukea tarvitaan myös toiselta. Jos oma mies käskisi laihduttaa niin sanoisin että selvä, heti kun herra lopettaa myös itse herkkujen tuomisen kotiin.
Tutkijatohtori Helsingistä😄😄😄😄
Et ole. Uskoisin että olet miesmalli, olympiavoittaja, elokuvastara ja kansainvälisen tason avaruusagronomi, joka juurikin omalla jahdillaan viettää lomaa Välimerellä valkokankaalta tunnettujen kuumien misujen kanssa. Olet vaan suomalaiseen tapaan niin vaatimaton. Eihän sinulla koskaan ole edes ollut tyttöystävää, koska komeutesi ja varakkuutesi säikäyttää heidät pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraselkäisesti toimittu.
Oikein toimittu, mies! Mitä sitä jotain punkeroa alkaa sietämään, jos ei itse tajua omaa parastaan. Noin olisin itsekkin toiminut.
...itsekin...opettele oikeinkirjoitus ettet vaikuta sivistymättömältä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Uskoisin että olet miesmalli, olympiavoittaja, elokuvastara ja kansainvälisen tason avaruusagronomi, joka juurikin omalla jahdillaan viettää lomaa Välimerellä valkokankaalta tunnettujen kuumien misujen kanssa. Olet vaan suomalaiseen tapaan niin vaatimaton. Eihän sinulla koskaan ole edes ollut tyttöystävää, koska komeutesi ja varakkuutesi säikäyttää heidät pois.
Älä unohda listasta lentäjä-kirurgi- DI. Sekä useampi sijoituasunto, omakotitalo (😂) ja valtavat osakesijoitukset. Täällä n.80% on näitä huippumenestyjiä.
Ihan perus DI on jo älykkyydessään tähtitieteellisissä ulottuvuuksissa ap:hen nähden.
Onko mitään vinkkejä miten tän asian ottaisi naisen kanssa puheeksi? Sama ongelma, mut en haluiais vielä erota.
Hän löytää paremman joka arvostaa muuta kuin ulkonäköö.Oo sä ilman ketään.Et tartte ketään.
Vierailija kirjoitti:
Minun pitäisi ehkä olla imarreltu siitä, että pidät tohtoriutta noinkin hienona asiana, mutta tosiasiassa kommenttisi aiheuttaa minussa kiusaantuneisuutta. -ap
On siis ok jättää mies kaljuuntumisen takia? Seurustelun alussa oli tuuheat hiukset niin koen oloni jopa huijatuksi. Ei voi olla terveellistä kaljuuntua noin nuorena. Itsellä paksut hiukset edelleen eli täten oikeus vaatia samaa mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Hän löytää paremman joka arvostaa muuta kuin ulkonäköö.Oo sä ilman ketään.Et tartte ketään.
Ulkonäön ja muun arvostaminen eivät ole toisiaan poissulkevia asioita. Ja kuten jo aiemmin kirjoitin, minulla on jo uusi tyttöystävä, joka myös pitää huolta ulkonäöstään. -ap
Sekin on fiksumpaa tekemistä kuin täällä raivoaminen ihmisten elämän valinnoista.
Oletko kenties lihava? Tiedän vastauksen olevan kyllä joten jatkokysymykseni onkin että oletko sairaalloisen lihava?