Naapuri putsaa autonsa lumet minun autopaikalleni
Juuri kun olen saanut oman autopaikkani kolattua puhtaaksi ja lähtenyt töihin saapuu naapuri pihalle ja pyhkii velkaisen iglunsa katolta lumet minun parkkiruutuuni. Ei ole tehnyt lumitöitä omasta ruudustaan koko talvena. Minkälaisen heippalapun laittaisi ilmoitustaululle?
Kommentit (22)
Kippaa takaisin naapurin paikalle. Helpommalla pääset sinäkin, kun ei tarvitse työnnellä sen pidemmälle. Jospa sitten naapurillakin jokin lamppu syttyis.
Itse kuskaisin vielä sieltä parkkialueen reunoiltakin naapurin ruutuun muutaman kolallisen. Ehkä jopa jäädyttäisin kasan.
Valitettavasti nämä toisten parkkiruutuhin ja pihoille lumia kolaavat ovat sellaisia, että jos heille annat palautetta tai samalla mitalla niin alkavat entistä vaikeammaksi ja keksimään lisäkiusaa. Helpommalla pääset kun välttelet ko tyyppiä ja vain putsaat oman paikkasi.
Lapioit takas siihen naapurin ruutuun ne lumet.
Hanki lumitykki ja lumeta naapurin autoa ja parkkipaikkaa jatkuvasti! Kohtelias mies putsaisi tietysti samalla naapurinkin auton ja -paikan kun tietää tämän lähtevän pian myös töihin. Mutta eihän vauvapalstalainen tietenkään, ...kele!
Palautat tietenkin lumet omistajalleen ja reiluna ihmisenä annat vielä vähän korkoa päälle.
Sano hänelle tiukalla äänensävyllä, että "nyt juma##uta ku##pää loppuu se pelleily tai tulee nyrkille ihan vimosen päälle töitä, menikö jakeluun?" Näytä nyrkkiäsi tehostaaksesi sanomaa.
Lirauta kaunis keltainen kuvio siihen sen ruudun lumikasaan.
Kirosin itse ihan samaa tänä aamuna! Itse kun putsaan autoni puunaan autojen väliin jäävän alueen "asfalttia myöten" ja sitten tämä törkymöykky tulee, paiskoo lumet pitkin poikin minun ruutuani ja vielä työntää oman autonsa takaa lumet minun autoni taakse kun ei jaksa kolata niitä muualle. Pieni ongelma isossa maailmassa mutta kyllä pääsi pari ärräpäätä tänäänkin. Kolasin lumet sitten siististi takaisin herran auton taakse, pitäkööt hyvänään.
Laita korkeat tolpat oman ruutuusi kulmiin ja elmukelmua ympäri.
Keskustelu kannattaa aloittaa naapurin kanssa niin, että jo kaukaa huudat -Hei apina!
Näin rikot jään heti kättelyssä ja olette molemmat läsnä siinä hetkessä.
Fakta on, että naapurillasi on siihen täysi oikeus. Hankkikaa kunnollinen kiinteistöhuolto, joka kolaa kaikkien parkkipaikat niin ei tarvi kenenkään kitistä asiasta.
Itse en tee tippaakaan lumitöitä, koska taloyhtiössämme on päätetty että "itse tehdään". No, minä en tee. Naapuri nuohoaa "omat tiluksensa" vatupassin ja kakkulapion avulla lumesta millin tarkasti. Siinäkö, mutta minä en.
Olen kurja naapuri, mutta eipä nuo omatkaan naapurit mitään helmiä ole.
Tulisin kuorma-autolla ja kippaisin hiukan, aluksi 10 kuutiometriä, kitisijän parkkiruutuun. Jos se ei auta, tulen seuraavalla kerralla tuplasti isomman kuorman kanssa ja kippaan senkin siihen ruutuun. Tuo on vasta alkuvaiheen toimet. Tankkiauto, generaattori ja lumitykki ovat myös ohjelmistossa.
No voi kauheeta. Minä olen kerran tänä talvena kolannut lumet parkkipaikalta, ja odotan että ennen juhannusta sulaa. Eilen satoi koko päivän lunta ja kiinteistöhuolto tuli puolilta öin auraamaan, maksan asumisesta ja maksan autopaikasta, en ala itse huoltoyhtiön töitä tekemään .
Ajattele kuinka tylsää sinunkin elämäsi olisi ilman sitä naapuria, joka putsaa autonsa lumet autopaikallesi.
Ja taas pääsin aamulla kolaamaan naapurin lumet minun puoleltani kun hän fiksuna ne sinne autonsa päältä pyyhki. Ei ole siivonnut autopaikkaansa koko talvena.
Vierailija kirjoitti:
Fakta on, että naapurillasi on siihen täysi oikeus. Hankkikaa kunnollinen kiinteistöhuolto, joka kolaa kaikkien parkkipaikat niin ei tarvi kenenkään kitistä asiasta.
Itse en tee tippaakaan lumitöitä, koska taloyhtiössämme on päätetty että "itse tehdään". No, minä en tee. Naapuri nuohoaa "omat tiluksensa" vatupassin ja kakkulapion avulla lumesta millin tarkasti. Siinäkö, mutta minä en.
Olen kurja naapuri, mutta eipä nuo omatkaan naapurit mitään helmiä ole.
Et siis omista autoa. Mistä löytyy päivystävä putsaaja kun autot lähtee eri aikaan ja tulee eri aikaan.
Noin tyhmä ei osanne lukea tai ymmärrä lappuja, kolaa lumet takaisin naapurin ruutuun takaisin.
NYT LOPPUU SAATANA SE LUMEN PAISKOMINEN, PERKELE.