Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä kuuluisaa naista muistutat niin paljon, että siitä on sinulle huomautettu?

Vierailija
11.07.2026 |

Minulle on sanottu monasti että olen yksi yhteen Julianna Moore tai Marcia Cross Breen roomissa Desperate Housewives’issa.

Kyllähän se pitää ihan paikkansa. Hiusten väri, kasvojen luusto ja ihon sävy täsmäävät. Mitä pituuteen ja vartalomalliin tulee, olen hyvilla Marciaa, joka on 180/61 kuin Juliannaa, joka on vain 161 cm!

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään. 

Olen niin origenelli yksisarvinen. Ettei toista samanlaista löydy maan päältä. Eli en näytä keskiverto naiselta mistään päin. 

Vierailija
102/109 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani nuorempi jotkut sanoivat, että Tarja Smuraa, Ruusun ajasta tutuksi tullutta näyttelijä Katja Kiurua tai Salkkareiden Aamua eli Henna Tanskasta. Huomasin kyllä itsekin yhtäläisyyksiä näihin. Sittemmin ulkonäöt ovat menneet eri suuntiin. Ja aikoinaan, kun Leonardo DiCaprio alkoi nousta tähdeksi, minua huvitti, koska minusta hän oli aivan erään (naispuolisen) ystäväni näköinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diane Keatonia, silloin joskus kun molemmat oltiin nuoria vielä…..

Vierailija
104/109 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma Minna Haapkylää 2000-luvulla.

Eikä?! Minuakin on kerran vissiin luultu Minna Haapkyläksi! Se oli Teatterin vipissä, joku nainen tuli kysymään: Minna moikka! Onksulla uus hiusväri?? Oikeesti, minun hiukset ovat niiiin punaiset, että aina luullaan värjätyiksi, vaikka otan korkeintaan värihuuhtelun käydessäni kerran kuussa kampaajalla.

Ap

Vierailija
105/109 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on eräässä nuoruuden kuvassa ysärin alussa kuin ilmetty Brigette Nielsen. Toisessa kuin Sharon Stone ja myös Roxetten laulajan laulajan näköiseksi sanottu. Ehkä hiustyyli vaikuttanut enemmän  kuin kasvonpiirteet. On uskomaton kaunotar edelleen. Mulle sanottiin kerran kadulla (nuorena): Ooksä se Raivo Roosna? Nykyisin oma lärvi pikemmin kuin Jutilla, vaikkei edes ylipainoa.

Vierailija
106/109 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini muistutti englantilaisessa sarjassa ollutta naista, tunnussävel "gimme gimme".

Vierailija
107/109 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kuulemma nuorelta Julia Robertsilta :D useammalta henkilöltä tämän kuullut. En itse kyllä näe juurikaan yhdennäköisyyttä, mutta otan toki kivana kohteliaisuutena.

Vierailija
108/109 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Diana. Ja nuorena näytettiinkin omasta mielestänikin samalta, oli aika samanlaiset hiuksetkin, ja ruumiinrakennekin sama. Tyyli olikin sit melko erilainen;-) 

Vierailija
109/109 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindy Lauperin näköiseksi sanottiin kun olimme nuorena tahoillamme pirteähköjä väriläiskiä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi