Ketä kuuluisaa naista muistutat niin paljon, että siitä on sinulle huomautettu?
Minulle on sanottu monasti että olen yksi yhteen Julianna Moore tai Marcia Cross Breen roomissa Desperate Housewives’issa.
Kyllähän se pitää ihan paikkansa. Hiusten väri, kasvojen luusto ja ihon sävy täsmäävät. Mitä pituuteen ja vartalomalliin tulee, olen hyvilla Marciaa, joka on 180/61 kuin Juliannaa, joka on vain 161 cm!
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat muistuttavat Millariikka Rytköstä tai Star Warsin Yabba the Huttia.
Rytkönen onkin äärettömän fiksu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Emma Watson
LÄÄH! LÄÄH!
Audrey Hepburnia nuorena. Nykyisin noita-akkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rytkönen onkin äärettömän fiksu nainen.
Sitä emme tiedä mutta tässä onkin kyse ulkonäöstä.
Olen kuullut olevani Glenn Closen, Marilu Hennerin, Kim Wilden ja yhdessä,valokuvassa Cindy Crawfordin näköinen. Kaikki ihan eri tyyppisiä enkä omasta mielestäni ollut yhtään kenenkään noista näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma Watson
LÄÄH! LÄÄH!
👋🏻
Mä oon Emma Watsonin ja NIcole Kidmanin sekoitus
Itselläni on Krista Kiurun asenne, Riikka Purran kirkasotsaisuus, Kirsi pihan nännit ja Sanna Antikaisen juomatavat.
En seuraa kuninkaallisia niin en muista nimeä mutta olisiko ollut englannin Williamin tai Harryn puoliso.
Chris hemswoth mutta kun kuulee että puhun suomea katoaa mielenkiinto
Pamela Andersonia. Nuorena ysärin lopussa tätä kuulin tosi usein, enkä vieläkään ymmärrä miksi. Vartalo ei ollut samanlainen seksikäs, meikkasin huomattavasti vähemmän, hiuksetkin erilaiset. Ei sillä, mielestäni Pamela on tosi kaunis ollut aina. Mutta en minä häntä muistuttanut.
No yksi pikkutyttö luuli minua kerran Elsaksi. Varmaan kun olen vaalea ja minulla oli sininen mekko.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi äitisi muistutti Marja-Leena Sukulaa?
Natalie Portmania ja Alexis Bledeliä ollessani nuori.