Ketä kuuluisaa naista muistutat niin paljon, että siitä on sinulle huomautettu?
Minulle on sanottu monasti että olen yksi yhteen Julianna Moore tai Marcia Cross Breen roomissa Desperate Housewives’issa.
Kyllähän se pitää ihan paikkansa. Hiusten väri, kasvojen luusto ja ihon sävy täsmäävät. Mitä pituuteen ja vartalomalliin tulee, olen hyvilla Marciaa, joka on 180/61 kuin Juliannaa, joka on vain 161 cm!
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on Krista Kiurun asenne, Riikka Purran kirkasotsaisuus, Kirsi pihan nännit ja Sanna Antikaisen juomatavat.
Sun kanssa ois kiva ottaa kuppia, oletan. 🤣
T. Tapola
Parissakymmenissä Belinda Carlyle. No oli kyllä yllätys jo silloin.
Vierailija kirjoitti:
Mervi Tapiolaa muistutin Pelle Miljoonan mielestä. Kailotti tätä mikkiin ja käski mun painua helvetti in, vaikken mitään tehnyt, lavan edessä seisoin. Oikein kunnon maailmanparantaja se Pellekin. En oo sen jälkeen pystyny kuuntelemaan. Loukkasi minun lisäkseni Mervi Tapolaa, en tiedä mistä se viha pursui. Hullu ukko.
Mitäh?
😂
Vierailija kirjoitti:
Vanha Madonna- taulu. Tai Heli Nevakare. Kummastakaan en ole otettu. kuulin näitä vertauksia 14- 35 uotiaaksi .
Ai joku ikonimaalaus? Aika outo. Näyttääkö se Madonna sitten Heli Nevakareelta huivi päässä?
Siskoni muistuttaa Elina Taalasmaan näyttelijää Sanna Luostarista (nyk. Lius).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mervi Tapiolaa muistutin Pelle Miljoonan mielestä. Kailotti tätä mikkiin ja käski mun painua helvetti in, vaikken mitään tehnyt, lavan edessä seisoin. Oikein kunnon maailmanparantaja se Pellekin. En oo sen jälkeen pystyny kuuntelemaan. Loukkasi minun lisäkseni Mervi Tapolaa, en tiedä mistä se viha pursui. Hullu ukko.
Mitäh?
😂
Luit ihan oikein. Tainnu rastaperuukki tyrehdyttää aivojen verenkierron pitkässä juoksussa.
Jenkeissä tuli pari kertaa tietäväisen näköisenä virnistelee jotain hemmoja kyylää yksi lähti seuraa näytän varmaan jollekin staralle ilman meikkiä tai sitten ne oli homoja.
Pamela Andersson (Baywatch-tissityttö). Ihan tosi paljon saman näköisiä ollaan.
Hänen iso-isovanhempansa emigroituivat Suomesta Jenkkeihin yli 100 vuotta sitten, eli hän on 1/8 suomalainen. Ja kyllä vaan, samaa sukua ollaan.
Isot daisarit kulkee meillä geeneissä, ja kaunis ulkomuoto ja mukava luonne. Ja taipumus riippuvuussairauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Se ei varmaan pitänyt mervistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on Krista Kiurun asenne, Riikka Purran kirkasotsaisuus, Kirsi pihan nännit ja Sanna Antikaisen juomatavat.
Sun kanssa ois kiva ottaa kuppia, oletan. 🤣
T. Tapola
Tuskin sentään. Minulla on Sari Essayahin moraali, Laura Huhtasaaren yleissivystys, Sirpa Pietikäisen ajokortti ja Jenna Simulan jalat.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat muistuttavat Millariikka Rytköstä tai Star Warsin Yabba the Huttia.
Varmana myös aileen wuornoksen inkarnaatio linjoilla hakkaa poista viesti nappia diediedie
Vanha Madonna- taulu. Tai Heli Nevakare. Kummastakaan en ole otettu. kuulin näitä vertauksia 14- 35 uotiaaksi .