Ketä kuuluisaa naista muistutat niin paljon, että siitä on sinulle huomautettu?
Minulle on sanottu monasti että olen yksi yhteen Julianna Moore tai Marcia Cross Breen roomissa Desperate Housewives’issa.
Kyllähän se pitää ihan paikkansa. Hiusten väri, kasvojen luusto ja ihon sävy täsmäävät. Mitä pituuteen ja vartalomalliin tulee, olen hyvilla Marciaa, joka on 180/61 kuin Juliannaa, joka on vain 161 cm!
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mervi Tapiolaa muistutin Pelle Miljoonan mielestä. Kailotti tätä mikkiin ja käski mun painua helvetti in, vaikken mitään tehnyt, lavan edessä seisoin. Oikein kunnon maailmanparantaja se Pellekin. En oo sen jälkeen pystyny kuuntelemaan. Loukkasi minun lisäkseni Mervi Tapolaa, en tiedä mistä se viha pursui. Hullu ukko.
Onpas ällöttävä tyyppi, en ois noin mulkuksi uskonut. Pelle nimeä myöten.
Juu. Oli kyllä kamala tilanne. Mahtaakohan nimitellä yleisöään useinkin, vai olinkohan spesiaalitapaus. En oo muulloin keikoillaan käynyt, tonne menin vain tuttuni takia, joka nuoresta asti ollut Pellen suuri fani.
Mä pidin Pelleä kohteliaana herrasmiehenä 😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on Krista Kiurun asenne, Riikka Purran kirkasotsaisuus, Kirsi pihan nännit ja Sanna Antikaisen juomatavat.
Sun kanssa ois kiva ottaa kuppia, oletan. 🤣
T. Tapola
Tuskin sentään. Minulla on Sari Essayahin moraali, Laura Huhtasaaren yleissivystys, Sirpa Pietikäisen ajokortti ja Jenna Simulan jalat.
😂no nyt on kyllä coctail😂 etenkin tuo yleissivistys pistää ihan silmään vai pitäisikö sanoa että ottaa korvaan, riippuu tietty siitä kuuleeko vai lukeeeko jotain 😂😂
Mulla pisti silmään Jenna simulan jalat. 🤣
Millaset on, letkukoivet vai persjalat vai siltä väliltä?
Mun mielestä Simulalla on ihan hyvät kintut
Renee szelwegeriä bridget Jonesista enen hänen kauneusleikkauksiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on Krista Kiurun asenne, Riikka Purran kirkasotsaisuus, Kirsi pihan nännit ja Sanna Antikaisen juomatavat.
T. Tapola
Tuskin sentään. Minulla on Sari Essayahin moraali, Laura Huhtasaaren yleissivystys, Sirpa Pietikäisen ajokortti ja Jenna Simulan jalat.
😂no nyt on kyllä coctail😂 etenkin tuo yleissivistys pistää ihan silmään vai pitäisikö sanoa että ottaa korvaan, riippuu tietty siitä kuuleeko vai lukeeeko jotain 😂😂
Avointa mallia....
Vierailija kirjoitti:
Pamela Andersson (Baywatch-tissityttö). Ihan tosi paljon saman näköisiä ollaan.
Hänen iso-isovanhempansa emigroituivat Suomesta Jenkkeihin yli 100 vuotta sitten, eli hän on 1/8 suomalainen. Ja kyllä vaan, samaa sukua ollaan.
Isot daisarit kulkee meillä geeneissä, ja kaunis ulkomuoto ja mukava luonne. Ja taipumus riippuvuussairauksiin.
On siinä paljon enemmän suomalaisverta, näyttää paljon suomalaisemmalta kuin moni suomalainen. Näyttää suomalaisen naisen prototyypiltä kasvoiltaan ja ääni ja luonne kin on todella suomalainen.
Esim Maija Vilkkumaa ei näytä suomalaiselta YHTÄÄN. Voitasko lähettää Maija pohjois-Amerikkaan ja ottaa Pamela oikeaan kotiinsa. Kiitos. Oon nainen Huom, enkä lesbokaan.
Vierailija kirjoitti:
Erektion perusteella Lulu Ranteeksi, rintojen perusteella Anita Hirvoseksi.
Nyt on nainen minun makuuni!
T. Mauri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tapola
En oo nähnyt sen kinttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tapola
En oo nähnyt sen kinttuja.
Minäkin vain kuvissa
Ihonväri Leena Mereltä, hammaskalusto Mari Rantaselta ja hymy Riikka Purralta. Juomatavat kaikilta kolmelta. Ei ole kehumista, ei.
Kuulemma Minna Haapkylää 2000-luvulla.