Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä kuuluisaa naista muistutat niin paljon, että siitä on sinulle huomautettu?

Vierailija
11.07.2026 |

Minulle on sanottu monasti että olen yksi yhteen Julianna Moore tai Marcia Cross Breen roomissa Desperate Housewives’issa.

Kyllähän se pitää ihan paikkansa. Hiusten väri, kasvojen luusto ja ihon sävy täsmäävät. Mitä pituuteen ja vartalomalliin tulee, olen hyvilla Marciaa, joka on 180/61 kuin Juliannaa, joka on vain 161 cm!

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Ylitaloa, kun olin 12. Li Anderssonia kun olin 45. Arvatkaa kumpi ilahdutti enemmän?

Vierailija
62/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pamela Andersonia. Nuorena ysärin lopussa tätä kuulin tosi usein, enkä vieläkään ymmärrä miksi. Vartalo ei ollut samanlainen seksikäs, meikkasin huomattavasti vähemmän, hiuksetkin erilaiset. Ei sillä, mielestäni Pamela on tosi kaunis ollut aina. Mutta en minä häntä muistuttanut.

Ihan hyvin oot voinu muistuttaa, on kasvoiltaan tosi suomalaisen näköinen, edelleen. Täällä on paljon ihmisiä, joilla on Pamelan piirteitä, vaikkeivat olis sen tyyliä noudattaneet. Itsellänikin on nokassa ja silmissä vähän samaa, mutta en ole ikinä siis mikään hottis ollut, vaan ihan tavispulliainen. Kukaan ei kyllä sen näköiseksi ole sanonut, mutta itse näen kasvonpiirteissä samaa mutta turpeana versiona nykyään. Pamelan papan nimi oli Hyytiäinen. Voishan se Pamsu olla vaikka sukua monelle täällä. . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mervi Tapiolaa muistutin Pelle Miljoonan mielestä. Kailotti tätä mikkiin ja käski mun painua helvetti in, vaikken mitään tehnyt, lavan edessä seisoin. Oikein kunnon maailmanparantaja se Pellekin. En oo sen jälkeen pystyny kuuntelemaan. Loukkasi minun lisäkseni Mervi Tapolaa, en tiedä mistä se viha pursui. Hullu ukko. 

Onpas ällöttävä tyyppi, en ois noin mulkuksi uskonut. Pelle nimeä myöten.

Vierailija
64/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markku Aro

Otan osaa.

Vierailija
65/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mervi Tapiolaa muistutin Pelle Miljoonan mielestä. Kailotti tätä mikkiin ja käski mun painua helvetti in, vaikken mitään tehnyt, lavan edessä seisoin. Oikein kunnon maailmanparantaja se Pellekin. En oo sen jälkeen pystyny kuuntelemaan. Loukkasi minun lisäkseni Mervi Tapolaa, en tiedä mistä se viha pursui. Hullu ukko. 

Se ei varmaan pitänyt mervistä.

Ei selvästi. 

Vierailija
66/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Krista Kiurun asenne, Riikka Purran kirkasotsaisuus, Kirsi pihan nännit ja Sanna Antikaisen juomatavat. 

Sun kanssa ois kiva ottaa kuppia, oletan. 🤣

T.  Tapola

Tuskin sentään. Minulla on Sari Essayahin moraali, Laura Huhtasaaren yleissivystys, Sirpa Pietikäisen ajokortti ja Jenna Simulan jalat. 

Onko myös Aki Linnanahteen hiuskuontalo?

Vierailija
67/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierluigi Collina

t. sinkku N 72

Vierailija
68/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on sanottu Romy Schneiderin näköiseksi.

Vierailija
69/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Krista Kiurun asenne, Riikka Purran kirkasotsaisuus, Kirsi pihan nännit ja Sanna Antikaisen juomatavat. 

T.  Tapola

Tuskin sentään. Minulla on Sari Essayahin moraali, Laura Huhtasaaren yleissivystys, Sirpa Pietikäisen ajokortti ja Jenna Simulan jalat. 

😂no nyt on kyllä coctail😂 etenkin tuo yleissivistys pistää ihan silmään vai pitäisikö sanoa että ottaa korvaan, riippuu tietty siitä kuuleeko vai lukeeeko jotain 😂😂

Vierailija
70/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektion perusteella Lulu Ranteeksi, rintojen perusteella Anita Hirvoseksi.

Vierailija
71/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.  Tapola

En tunne koko neitiä.

Vierailija
72/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarja Ylitaloa, kun olin 12. Li Anderssonia kun olin 45. Arvatkaa kumpi ilahdutti enemmän?

Li Andersson koska hän on älykkö 👍

Vierailija
73/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Paquin, 2 eri kuvaan ja kerran livenä sanottu

Vierailija
74/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia Roberts. 

Niin hän sä kuvittelet.

Vierailija
75/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Malmivaaran näköiseksi on mainittu

Vierailija
76/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori niin kaikki sanoi että muistutan sitä Kike Elomaata joka pärjäsi fitness kisoissa. Mulla oli samanlainen tukkakin vaikka en kyllä tiennyt mitään Kiken olemassaolostakaan saatika voitoista. Piti ihan hakea tietoa ja kuvia kun kaikki aina sanoi Kikeksi.

Vierailija
77/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas ällöttävä tyyppi, en ois noin mulkuksi uskonut. Pelle nimeä myöten.

Juu. Oli kyllä kamala tilanne. Mahtaakohan nimitellä yleisöään useinkin, vai olinkohan spesiaalitapaus. En oo muulloin keikoillaan käynyt, tonne menin vain tuttuni takia, joka nuoresta asti ollut Pellen suuri fani. 

Vierailija
78/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.  Tapola

Ei sentään, mutta on Sirkka-Liisa Anttilan ryntäät, Anneli Jäätteenmäen selkäranka ja Saara-Sofia Sirénin silmät. Joko meillä on treffit?

Vierailija
79/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.  Tapola

😂no nyt on kyllä coctail😂 etenkin tuo yleissivistys pistää ihan silmään vai pitäisikö sanoa että ottaa korvaan, riippuu tietty siitä kuuleeko vai lukeeeko jotain 😂😂

Mulla pisti silmään Jenna simulan jalat. 🤣

Millaset on, letkukoivet vai persjalat vai siltä väliltä? 

Vierailija
80/93 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on ylioppilaskuvissa ihan Meghanin näköinen.