Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB Dating miesten yhteydenotot; Moi, Huomenta, Hello, Mitäs sinne, Moi, Hei....

Vierailija
10.07.2026 |

...,Iltaa, Moi Kaunis!, Huomenta, Oot muuten kaunis, Moi, Moikka, Hello, Mitäs sinne, Moikka mitäs sinne, Moi, Moi! Mitäs sulle kuuluu?, Moikka.

Kukaan ei tee aloitetta keskustelulle eli tartu johonkin yksityiskohtaan ilmossani ja aloita keskustelua siitä. Miksi naisena kaipaan vähän voimakkaampaa aloitetta - ehkä siksi, että mulla on hyvä vaisto näissä asioissa. Jos mies ei satsaa alussa, se ei satsaa lopussakaan.

MOI. Sekö on nykypäivän ALOITE?

Oma ilmoni pursuaa minua (otin faktat pois ettei tunnistettaisi), ja on varmasti huumorintajuinen/persoonallinen esittely. Näiden vastanneiden profiilit suht tyhjiä/ pinnallisia (rivitalo ja "lapset jo lentäneet pesästä" tms. faktatiedot mainitaan kyllä, ei mitään syvempiä ajatuksia, pakolliset auton ja kalan kuvat tietysti myös).

Pitäiskö tässä nyt valita Moin ja Moikkan väliltä? Onko Mitäs sinne parempi kuin Mitäs iltaan`? :D

Kommentit (357)

Vierailija
141/357 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että moikkailijoiden kanssa ei koskaan synny mitään kiinnostavaa keskustelua. He ovat niitä, jotka jatkavat keskustelua niillä "mitäs sun iltaan", "miten on päivä mennyt", "mitä suunnitelmia viikonlopulle" ja kertovat itsestään tyyliin "normipäivä töissä, nyt kotona ja kohta katon jotain tv:stä" (ja kysyttäessä ei edes kerro mitä aikoo katsoa tai mitä yleensä tykkää katsoa, vaan vastaus on jotain "ei oo niin väliä, mitä milloinkin"). Jostain syystä tällaiset tyypit kuvittelevat naisen kiinnostuvan miehestä, josta ei saa mitään irti. Sitten ihmetellään, kun naisia ei kiinnosta lähteä treffeille.

Vierailija
142/357 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on komea, "mitäpä iltaan" riittää oikein hyvin. Vielä kun jaksaa heittää one-linereita samalla kun selailee löytyisikö nuorempaa ja kauniimpaa, keskustelu backup-panon kanssa pysyy käynnissä.
Suomessakin kokeiltiin sitä kun mallimies kertoi Tinder-profiilissaan olevansa pedo jolla on tuomio lapsen hyväksikäytöstä, ja vitsaili biossa, että tykkää nuoremmista. Suominaiset jakelivat auliisti puhelinnumeroita miehelle.

Eikö teidän kaikkien sitten kannattaisi tehdä noin, niin pääsisitte treffeille, kuten toivotte? Jos kerran tuo toimii paremmin niin jatkossa kertokaa noita juttuja moikkailuiden sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/357 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sinä tehdä aloitteita. Nykypäivänä monille miehille lähestyminen voi luoda painetta, kun ei koskaan voi olla varma, pidetäänkö jonain ahdistavana tuppautujana. Kun nainen laittaa ”asiat liikkeelle”, niin ehkä miehellekin keskustelu voisi olla rennompaa, kun tietää, että on naiselle mahdollisesti toivottu henkilö. 

Ja en tiedä, ei tarvitse lynkata. Nämä ovat ihan vain omia pohdintojani, ja voin olla väärässä.

Kiitos vinkistä, mutta en halua. ;) Syy on se, että haluan aloitekykyisen itsevarman miehen. Kaikki miehet ovat olleet vähän dominoivia - en tykkää yhtään pulkassa vedettävistä tapauksista. Siksi tuo ei toimi. Kokeiltu on, väärä roolikin, tähän ikään :D Hukkaan heitettyä aikaa, koska antaa musta täysin päinvastaisen kuvan. Ihmiset on niin erilaisia. Ja saakin olla :) 

Alkaa kuulostaa siltä, ettet oikeasti itsekään tiedä millaista aloitusta odotat, mutta on selvää ettei sellaista ole tullut vastaan. Tässä odotellaan jotain mystistä jännisaloitusta, jonka tapahtumisen todennäköisyys on tässä maailmankaikkeudessa ja todellisuudessa luokkaa 0,001%.

Muistuttelen tässä taas niistä kuuluisista kilttimiesteorioista, jotka apn aloitus taas todistaa oikeiksi👀

Vai kilttimies-teoriat. Enpä oo lukenu, tosin joskus palstalla nähny jonkun selittävän jotain. Mun miehet on kyllä olleet nk. alfa-tyypin uroita kaikki. Itsevarmoja taulapäitä, vahvatahtoisia uroksia, ei mitään lapasia todellakaan. On erikoinen miesmaku, just sellanen, josta äiti ei tykkää. 
Eli se aloitekyky pitää miehessä olla. Ihan ensimmäinen testi. 
Mies vie, minä vikisen ne Moimoit mielummin. 

Ap

Eli haluat juuri tyypillisen jänniksen.

Pitkä, raamikas, matala ääni, vie kun nainen vikisee. Sopivan jännittävä mutta toivottavasti pehmeäkin puoli sisällä.
Todella uniikki miesmaku.

Muun allekirjoitan, mutta tuota jännittävää en tajua. En halua jännittävää, vaan huippuälykkään, uskollisen miehen, jonka kanssa sovitaan yhteen sängyssä. Minä kun en etsi pelkkää ystävää.
Olen niin pahoillani, että tuhoan esimerkilläni teidän hyvän teorian :( Ja rikollisistakaan en tykännyt :( Ainoastaan dominoivista otteista. 

Ap

Monella huippuälykkäällä miehellä on psykopaatille ominaisia piirteitä jos ei sitten psykopaatti. Joten jännittävää miestä sinä etsit kuitenkin.

Se on totta. Psykopaatit ovat valitettavan usein huippuälykkäitä. Kannattaa yrittää erottaa psykot muutamin pikku kysymyksin ihan tutustumisprosessin alussa. Melko hyvä on kysyä eläinrakkaudesta jotain. Muistaakseni yksi psykopaatin tunnusmerkki on eläinten kiduttaminen lapsuusiässä, empatiakyvyn täydellinen puute. Monet ovat myös aloittaneet päihteiden käytön jo ala-asteiässä.
En etsi enkä tarvi jännitystä mihinkään. Etsin älykästä ihmistä, jonka kanssa voi käydä kiinnostavia keskusteluja. 

Etsin aktiivista ja aloitekykyistä miehekästä miestä, eikä SILLÄKÄÄN asialla ei ole mitään tekemistä jännämies-teorian kanssa. Teidän jännämies-teorianne on surkea yritys todistaa jotain oman saamattomuutenne läpi tai yli, saada huonolle tuurillenne naiten maailmassa edes jonkinlainen selitys. Mutta ette saa sillä aikaan mitään muuta kuin mustavalkoisuuden lisääntymistä täällä vauvainceleiden, puusilmien ja trolliapinoiden  maailmassa. 

Ap

Vierailija
144/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on komea, "mitäpä iltaan" riittää oikein hyvin. Vielä kun jaksaa heittää one-linereita samalla kun selailee löytyisikö nuorempaa ja kauniimpaa, keskustelu backup-panon kanssa pysyy käynnissä.
Suomessakin kokeiltiin sitä kun mallimies kertoi Tinder-profiilissaan olevansa pedo jolla on tuomio lapsen hyväksikäytöstä, ja vitsaili biossa, että tykkää nuoremmista. Suominaiset jakelivat auliisti puhelinnumeroita miehelle.

Eikö teidän kaikkien sitten kannattaisi tehdä noin, niin pääsisitte treffeille, kuten toivotte? Jos kerran tuo toimii paremmin niin jatkossa kertokaa noita juttuja moikkailuiden sijaan.

Kannattaisi tehdä noin? Olennainen asia oli "komea mallimies". Naamaa minkä on symtymässä saanut on hankalahko vaihtaa mallimalliin.

Vierailija
145/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi tehdä noin? Olennainen asia oli "komea mallimies". Naamaa minkä on symtymässä saanut on hankalahko vaihtaa mallimalliin.

No mitä sä niitä nuorempia ja kauniimpia sitten efes kyttäät kun eihän sulla ole niihin mitään saumaa.

Vierailija
146/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon 40+ nainen ja tinderissä nyt hetken seikkaillut. Musta kaikista ärsyttävin osuus koko hommassa on keskustelun aloitus kun siihen pitäis muka yrittää ladata jotain nasevaa, kiinnostavaa..ja mun mielestä teennäistä. En ymmärrä miksei normaali tervehdys ja joku perus kysymys riittäisi? Ite vastaan aina kaikille. Sittenpä se nopeesti selviää onko sitä keskustelukykyä ja luistaako juttu vai ei.

Nykyään on väärin aloittaa yhteys normaalilla tervehdyksellä. Kaiken aina valmiina saaneet kermaperseet pahastuu. Lopulta heistä tulee sarjadeittailijoita ja ikisinkkuja, ja vika on tietysti vain muissa.

Jatka sinä hikikomori inseli tatin hakkaamista siellä läävä yksiössä ja jätä meidät naiset rauhaan.

Vierailija
147/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitan aina näin:

Halloota! Täällä kieku, kuuleeko kaiku? PS. Älä vastaa jos olet oikeasti läski.

Vierailija
148/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska puhut fb:stä, käsitän et ollaan samaa ikäluokkaa, 50+. Tietty ikäkysymys, ei houkutella enää kärpäsiä ythä paljon, mutta totta seki, et ei nää nykymiehet osaa tehdä aloitteita. Varsinkin, jos vastanneiden joukossa on yhtään nuorempia. Se Moi on todellakin iso kynnys heille :D Ja mut on joskus kannettu viljalaariin" :D kiinnostuksen osoituksena.

Itse taas ajattelin, että AP:n kuvailema on ilmeisesti vanhemman ikäluokan juttu. 
Minä nimittäin sain ainakin ikäisiltäni kunnon aloitteet silloin muutama vuosi sitten, kun testasin FB Datingia hieman alle kolmikymppisenä.

Myös Tinderissä enimmäkseen kunnon aloitteet parikymppisiltä, ei mitään AP:n kuvailemaa. 

Vierailija
149/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se on ja samanlaista on muissakin deittisovelluksissa. Ihan kuin miehet tahallaan olisivat heittäytyneet ihan urpoiksi näissä. Todella moni ei puhu mitään tai sitten viestit on just tuota "hyvää päivää kirvesvartta, kaunis oot"-tasoa. Joskus viestittely on aloitettu kysymällä miten olet tuon ikäinen, eikä ole lapsia?

Joskus sattui joku hyvä keskustelija, mutta nämä yleensä ovat sitten liiankin intensiivisiä. Menee maku, jos toinen alkaa muutaman viestin jälkeen tenttaamaan esim. Parisuhdehistoriaa. 

Eivät ole "heittäytyneet" urpoksi vaan valtaosa miehistä on matalaälyisiä olmeja ja urpoja vailla mitään korkeampaa kognitiota. Haaste on löytää se 1%.

Vierailija
150/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska puhut fb:stä, käsitän et ollaan samaa ikäluokkaa, 50+. Tietty ikäkysymys, ei houkutella enää kärpäsiä ythä paljon, mutta totta seki, et ei nää nykymiehet osaa tehdä aloitteita. Varsinkin, jos vastanneiden joukossa on yhtään nuorempia. Se Moi on todellakin iso kynnys heille :D Ja mut on joskus kannettu viljalaariin" :D kiinnostuksen osoituksena.

Itse taas ajattelin, että AP:n kuvailema on ilmeisesti vanhemman ikäluokan juttu. 
Minä nimittäin sain ainakin ikäisiltäni kunnon aloitteet silloin muutama vuosi sitten, kun testasin FB Datingia hieman alle kolmikymppisenä.

Myös Tinderissä enimmäkseen kunnon aloitteet parikymppisiltä, ei mitään AP:n kuvailemaa. 

Nuoret miehet osaa tehdä asiallisia kohteliaita aloitteita. Näitä "morienttes" ja "hyvää päivää kirvesvartta"-juttuja kirjoittelee 55+ miehet.

Vierailija
151/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitan aina näin:

Ei tarvitse ihmetellä elinikäistä neitsyyttäsi.

Vierailija
152/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin irtopilluihin ei kannata tuon enempää vaivaa nähdä. Jos sadalle akalle sanoo moi, kyllä niistä joku levittää haaransa.

Vierailija
153/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitan aina näin:

Ei tarvitse ihmetellä elinikäistä neitsyyttäsi.

Ok läski

Vierailija
154/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon 40+ nainen ja tinderissä nyt hetken seikkaillut. Musta kaikista ärsyttävin osuus koko hommassa on keskustelun aloitus kun siihen pitäis muka yrittää ladata jotain nasevaa, kiinnostavaa..ja mun mielestä teennäistä. En ymmärrä miksei normaali tervehdys ja joku perus kysymys riittäisi? Ite vastaan aina kaikille. Sittenpä se nopeesti selviää onko sitä keskustelukykyä ja luistaako juttu vai ei.

Nykyään on väärin aloittaa yhteys normaalilla tervehdyksellä. Kaiken aina valmiina saaneet kermaperseet pahastuu. Lopulta heistä tulee sarjadeittailijoita ja ikisinkkuja, ja vika on tietysti vain muissa.

Jatka sinä hikikomori inseli tatin hakkaamista siellä läävä yksiössä ja jätä meidät naiset rauhaan.

Miksi sä spermviemäri olet deittiappseissakun on noin vaikeaa 😂😂😂 noh…naaraat💁🏼

Vierailija
155/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sinä tehdä aloitteita. Nykypäivänä monille miehille lähestyminen voi luoda painetta, kun ei koskaan voi olla varma, pidetäänkö jonain ahdistavana tuppautujana. Kun nainen laittaa ”asiat liikkeelle”, niin ehkä miehellekin keskustelu voisi olla rennompaa, kun tietää, että on naiselle mahdollisesti toivottu henkilö. 

Ja en tiedä, ei tarvitse lynkata. Nämä ovat ihan vain omia pohdintojani, ja voin olla väärässä.

Kiitos vinkistä, mutta en halua. ;) Syy on se, että haluan aloitekykyisen itsevarman miehen. Kaikki miehet ovat olleet vähän dominoivia - en tykkää yhtään pulkassa vedettävistä tapauksista. Siksi tuo ei toimi. Kokeiltu on, väärä roolikin, tähän ikään :D Hukkaan heitettyä aikaa, koska antaa musta täysin päinvastaisen kuvan. Ihmiset on niin erilaisia. Ja saakin olla :) 

Alkaa kuulostaa siltä, ettet oikeasti itsekään tiedä millaista aloitusta odotat, mutta on selvää ettei sellaista ole tullut vastaan. Tässä odotellaan jotain mystistä jännisaloitusta, jonka tapahtumisen todennäköisyys on tässä maailmankaikkeudessa ja todellisuudessa luokkaa 0,001%.

Höpö höpö. Olen 50+ ja mulla on monta pitkää parisuhdetta takana. Tiedän todellakin mitä tahdon. Se taitaaakin olla sulle ongelma? Että löytyy yksi heteronainen, joka tietää, mitä tahtoo kumppaniltaan? Todellakin tiedän, mitä tahdon. Sängyssä ja päiväsaikaan. Tästä olen saanut positiivista palautetta myös. Että olen harvinainen nainen: Suora, ja tiedän, mitä tahdon.  
Ja on löytynyt pitkään suhteeseen hyviä fiksuja miehiä, joidan kanssa sujuu niin päivä- kuin yöelämäkin. Teidän kilttimies-teorian pohjalta ilmeisesti mua ei ole olemassa? 

Ei kaikkien eroottiset toiveet ja taipumukset ole samanlaisia, heterouden sisälläkään. Toiset on enemmän bdsm-tyyppisiä, kuten minä. Se ei tarkoita, ettetkö haluaisi aitoa pitkää ihmissuhdetta.

Jos eroottiset taipumukset eivät sovi yhteen, suhde jää lyhyeksi.

Oliko sulla vielä jotakin kysyttävää?

Ap

50+ ja MONTA pitkää parisuhdetta takana?

Mikä siinä on, ettei suhteesi kestä?

Mä olen 43v ja elänyt saman ihmisen kanssa viimeiset 25 vuotta.

Vierailija
156/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se on ja samanlaista on muissakin deittisovelluksissa. Ihan kuin miehet tahallaan olisivat heittäytyneet ihan urpoiksi näissä. Todella moni ei puhu mitään tai sitten viestit on just tuota "hyvää päivää kirvesvartta, kaunis oot"-tasoa. Joskus viestittely on aloitettu kysymällä miten olet tuon ikäinen, eikä ole lapsia?

Joskus sattui joku hyvä keskustelija, mutta nämä yleensä ovat sitten liiankin intensiivisiä. Menee maku, jos toinen alkaa muutaman viestin jälkeen tenttaamaan esim. Parisuhdehistoriaa. 

Eivät ole "heittäytyneet" urpoksi vaan valtaosa miehistä on matalaälyisiä olmeja ja urpoja vailla mitään korkeampaa kognitiota. Haaste on löytää se 1%.

Ei se ole ongelma tasokkaalle naiselle….jos sinulla on vaikeuksia, kuu.ut itse siihen matalatasoiseen 99%naisten alelaariin

Vierailija
157/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olen 50+ ja mulla on monta pitkää parisuhdetta takana. Tiedän todellakin mitä tahdon. Se taitaaakin olla sulle ongelma? Että löytyy yksi heteronainen, joka tietää, mitä tahtoo kumppaniltaan? Todellakin tiedän, mitä tahdon. Sängyssä ja päiväsaikaan. Tästä olen saanut positiivista palautetta myös. Että olen harvinainen nainen: Suora, ja tiedän, mitä tahdon.  
Ja on löytynyt pitkään suhteeseen hyviä fiksuja miehiä, joidan kanssa sujuu niin päivä- kuin yöelämäkin. Teidän kilttimies-teorian pohjalta ilmeisesti mua ei ole olemassa? 

Ei kaikkien eroottiset toiveet ja taipumukset ole samanlaisia, heterouden sisälläkään. Toiset on enemmän bdsm-tyyppisiä, kuten minä. Se ei tarkoita, ettetkö haluaisi aitoa pitkää ihmissuhdetta.

Ap

50+ = 97-vuotias

Vierailija
158/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha sulleko tulee noin paljo viestejä kuitennii ja kehtaat valittaa

Ei paljoa kiinnosta määrä jos laatu on mitä on 🙄💅🏻

Laatu on ihan teidän tason mukaista. Miksi ihmeessä hyvä mies olisi vapailla markkinoilla, sinua kosiskelemassa 😂. Siihen on syynsä, että sä olet sinkku, mutta hyvä mies ei ole 

Vierailija
159/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden profiili on "Digitaalinen tyhjäntoimittaja", kuten aika monella muullakin netissä. Ne vaan puhuu mutta kukaan ei sano mitää. 

Geneerisiä aivokuolleita viestejä, "Hei kaunotar", "mitä kaunottarella on päällä" "Mitä kaunottarelle kuuluu" jne, ne robotit luulee olevansa kivoja ja huomaavaisia, vaikka oikeasti pelkkä tollanen viesti laskee samantien niiden arvon sadasta puhtaaseen nollaan. 

Jos ei ole mitää sanottavaa, hiljasuus on viettelevämpi vaihtoehto kuin maneerinen tyhjäntoimitus.

Vierailija
160/357 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

50+ = 97-vuotias

Noille naaraille yli tunnin suhde on pitkä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi