Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FB Dating miesten yhteydenotot; Moi, Huomenta, Hello, Mitäs sinne, Moi, Hei....

Vierailija
10.07.2026 |

...,Iltaa, Moi Kaunis!, Huomenta, Oot muuten kaunis, Moi, Moikka, Hello, Mitäs sinne, Moikka mitäs sinne, Moi, Moi! Mitäs sulle kuuluu?, Moikka.

Kukaan ei tee aloitetta keskustelulle eli tartu johonkin yksityiskohtaan ilmossani ja aloita keskustelua siitä. Miksi naisena kaipaan vähän voimakkaampaa aloitetta - ehkä siksi, että mulla on hyvä vaisto näissä asioissa. Jos mies ei satsaa alussa, se ei satsaa lopussakaan.

MOI. Sekö on nykypäivän ALOITE?

Oma ilmoni pursuaa minua (otin faktat pois ettei tunnistettaisi), ja on varmasti huumorintajuinen/persoonallinen esittely. Näiden vastanneiden profiilit suht tyhjiä/ pinnallisia (rivitalo ja "lapset jo lentäneet pesästä" tms. faktatiedot mainitaan kyllä, ei mitään syvempiä ajatuksia, pakolliset auton ja kalan kuvat tietysti myös).

Pitäiskö tässä nyt valita Moin ja Moikkan väliltä? Onko Mitäs sinne parempi kuin Mitäs iltaan`? :D

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten aloitteet:
"moi"
"moi :)"
"ota selvää ;)"
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"on miehen tehtävä tehdä aloite!!!1"

Miksi yleistät? Ystävissäni on monta aktiivista naista, jotka tekevät aloitteita koko ajan. Minä vain en ole sellainen.

Ap

Se on aina joku muu nainen, mutta juuri sinä odotat miehen aloitetta (samoin kuin ne muutkin).
Korkeintaan poikkeuksellisen komealle miehelle - joka ei ole tavistantan saatavilla - laitetaan se "moi", ":)" tai ehkä peräti "moi :)".

Ok. Ja tämä on ongelma? Että siis kaipaan aloitekykyistä miestä. Ei voi sanoa muuta kuin että Voi voi. 

Entä onko homoilla sinun mielestäsi oikeus olla olemassa?

Jos on, niin on minullakin.

Hyvää yötä, incel parka.

Ap

Kuka tässä ketjussa olikaan itkemässä kun ei sopivaa miestä löydy?
Vinkki: jos olisit puolta nuorempi ja puolta kauniimpi, haluamasi komeat ja itsevarmat miehet kirjoittaisivat muutakin kuin "moi".

Vierailija
102/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sinä tehdä aloitteita. Nykypäivänä monille miehille lähestyminen voi luoda painetta, kun ei koskaan voi olla varma, pidetäänkö jonain ahdistavana tuppautujana. Kun nainen laittaa ”asiat liikkeelle”, niin ehkä miehellekin keskustelu voisi olla rennompaa, kun tietää, että on naiselle mahdollisesti toivottu henkilö. 

Ja en tiedä, ei tarvitse lynkata. Nämä ovat ihan vain omia pohdintojani, ja voin olla väärässä.

Kiitos vinkistä, mutta en halua. ;) Syy on se, että haluan aloitekykyisen itsevarman miehen. Kaikki miehet ovat olleet vähän dominoivia - en tykkää yhtään pulkassa vedettävistä tapauksista. Siksi tuo ei toimi. Kokeiltu on, väärä roolikin, tähän ikään :D Hukkaan heitettyä aikaa, koska antaa musta täysin päinvastaisen kuvan. Ihmiset on niin erilaisia. Ja saakin olla :) 

Alkaa kuulostaa siltä, ettet oikeasti itsekään tiedä millaista aloitusta odotat, mutta on selvää ettei sellaista ole tullut vastaan. Tässä odotellaan jotain mystistä jännisaloitusta, jonka tapahtumisen todennäköisyys on tässä maailmankaikkeudessa ja todellisuudessa luokkaa 0,001%.

Muistuttelen tässä taas niistä kuuluisista kilttimiesteorioista, jotka apn aloitus taas todistaa oikeiksi👀

Vai kilttimies-teoriat. Enpä oo lukenu, tosin joskus palstalla nähny jonkun selittävän jotain. Mun miehet on kyllä olleet nk. alfa-tyypin uroita kaikki. Itsevarmoja taulapäitä, vahvatahtoisia uroksia, ei mitään lapasia todellakaan. On erikoinen miesmaku, just sellanen, josta äiti ei tykkää. 
Eli se aloitekyky pitää miehessä olla. Ihan ensimmäinen testi. 
Mies vie, minä vikisen ne Moimoit mielummin. 

Ap

Eli haluat juuri tyypillisen jänniksen.

Sama tuli minullekin mieleen. Nämä jännikset ovat usein vieläpä sellaisia, jotka töksäyttelevät ihan mitä sylki suuhun tuo. Vaikkapa jossain juhlissa missä on paljon toisilleen tuntemattomia ihmisiä, jännis menee vessaan vääntämään tortut. Sitten kun tulee sieltä niin toitottaa kovaan ääneen kaikkien kuullen, ettei kannata mennä sinne ihan heti kun nyt siellä on sellaiset käryt. Tällaista olen nähnyt omin silmin. Jänniksen nainen oli muuten hirmuisen symppiksen näköinen ja ihana, kelpaisi kenelle vain. Varmaan jotain tuollaista mautonta töksäytystä ap:kin loppujen lopuksi kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ansainnut saada ketään, jos pitkästä listasta aloituksia yksikään ei iske. Kovaksi on kriteerit menneet, jos mies joutuu jo ensimmäisellä tervehdyssanalla tekemään lähtemättömän vaikutuksen tai muuten on välittömästi pois pelistä. Kertoo vain siitä, miten epäsuhta naisten ja miesten välillä treffipalveluissa on saa päivänkakkaratkin tuntemaan itsensä ruusuksi. Todennäköisesti oma ilmosi on persoonallinen ja huumorintajua pursuava vain omasta mielestäsi, ja huumorikin on lisäksi subjektiivista, mutta miehiltä tulee viestejä sadoittain. 

Olet ilmeisesti mies.

Okei, sä avaat keskustelun sanomalla "moi". 

Mitä sä odotat? 

Pelkkä "moi" myös vastaukseksi? 

Jos olet kiinnostunut siitä lähestyjästä, niin Moi, mitäs oot hakemassa, oon etsimässä sggggegwek. Tunnistatko itseäsi yhtään tuosta? TAI / JA Profiilisi perusteella en oikein vielä saa otetta. Jutellaanko vähän, niin tutustutaan tarkemmin. 

Jos et, niin Moi, profiilisi perusteella et ehkä ole tyyppiäni. Kiva kuitenkin kun otit yhteyttä. Lykkyä tykö etsintään. Ei tunnu olevan helppoa tässä iässä.

Vastatessasi kaikuna vaan moi, niin luuletko sen vievän keskustelua johonkin suuntaan?  Sitä paitsi suoraankin voi sanoa ihan nätisti ei. Hyvät tavat kaunistavat. 

Ja jos on oikeasti hakemassa, niin onko se profiilin teko ainoa asia, jonka voit tehdä? Asettaa itsesi tarjolle. 

Vierailija
104/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oma ilmoni pursuaa minua (otin faktat pois ettei tunnistettaisi), ja on varmasti huumorintajuinen/persoonallinen esittely."
Mistä vetoa, että on samaa geneeristä paskaa kuin muillakin naisilla. Intohimosi on matkustelu, nautit hyvästä ruuasta hyvässä seurassa ja sitä rataa.

Mä olen kuule niin vanha ja mätänemisprosessin alkuvaiheessa jo, että oon matkusteluni jo matkustellut. En suosittele UudenSeelannin vaelluksia enää 55-iässä kenellekään. Kyllä ne suurimmat seikkailut kannattaa tehdä nuorena. En myöskään ole järin innostunut kaupunkikulttuurihommista (ruoka/viinit/baarit), on tää elämäntapa sen verta erikoinen, vaativakin, fyysisesti. Ja muutenkin oon melkonen outo lintu naiseksi. Mutta kaunista kesää sullekki

Ap

Vierailija
105/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pyytänyt vain yhteystiedot ja soittanut, ei ole aikaa ikuiseen viestittelyyn tai tapailuun monien kanssa. lähinnä ongelma ollut että varattuja. Yksi kerrallaan. Joskus sitten tai ei.

Mullakin on tapana soittaa mahd. pian. Tahdon kuulla miehen äänen, monestakin syystä. Se jo paljastaa pikkupojat/catfishit. Miten muuten tunnistat sen, että deittipalvelumies onkin varattu?

Tässä tapauksessa nainen. Mutta kysymällä. Ongelma on itselläni se että varatut tahtovat pitää yhteyttä. En tahdo sekaantua sellaiseen. Nuorempana koin.

Vierailija
106/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sinä tehdä aloitteita. Nykypäivänä monille miehille lähestyminen voi luoda painetta, kun ei koskaan voi olla varma, pidetäänkö jonain ahdistavana tuppautujana. Kun nainen laittaa ”asiat liikkeelle”, niin ehkä miehellekin keskustelu voisi olla rennompaa, kun tietää, että on naiselle mahdollisesti toivottu henkilö. 

Ja en tiedä, ei tarvitse lynkata. Nämä ovat ihan vain omia pohdintojani, ja voin olla väärässä.

Kiitos vinkistä, mutta en halua. ;) Syy on se, että haluan aloitekykyisen itsevarman miehen. Kaikki miehet ovat olleet vähän dominoivia - en tykkää yhtään pulkassa vedettävistä tapauksista. Siksi tuo ei toimi. Kokeiltu on, väärä roolikin, tähän ikään :D Hukkaan heitettyä aikaa, koska antaa musta täysin päinvastaisen kuvan. Ihmiset on niin erilaisia. Ja saakin olla :) 

Alkaa kuulostaa siltä, ettet oikeasti itsekään tiedä millaista aloitusta odotat, mutta on selvää ettei sellaista ole tullut vastaan. Tässä odotellaan jotain mystistä jännisaloitusta, jonka tapahtumisen todennäköisyys on tässä maailmankaikkeudessa ja todellisuudessa luokkaa 0,001%.

Muistuttelen tässä taas niistä kuuluisista kilttimiesteorioista, jotka apn aloitus taas todistaa oikeiksi👀

Vai kilttimies-teoriat. Enpä oo lukenu, tosin joskus palstalla nähny jonkun selittävän jotain. Mun miehet on kyllä olleet nk. alfa-tyypin uroita kaikki. Itsevarmoja taulapäitä, vahvatahtoisia uroksia, ei mitään lapasia todellakaan. On erikoinen miesmaku, just sellanen, josta äiti ei tykkää. 

Ap

Pitkä, raamikas, matala ääni, vie kun nainen vikisee. Sopivan jännittävä mutta toivottavasti pehmeäkin puoli sisällä.
Todella uniikki miesmaku.

Ei mitään uniikkia vaan klassinen naisten miesmaku, joka on kyhäelmä mahdottomia vastakkainasetteluja.

Vierailija
107/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hellurei ja hellät tunteet"+ silmänisku-hymiö on vakiokeskustelunavaukseni. 

M42

Vastaako kukaan tuollaiseen? 😳

Sinuun näytti tehoavan.

Vierailija
108/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarttuu tekstiin, on kiinnostunut pitkäaikaisesta suhteesta. Jos tarttuu kuvaan, on kiinnostunut siitä yhdestä asiasta. Nuo on vaan täkyjä, heittoja, olet varasijalla

Aina on kiinnostunut siitä yhdestä asiasta. Eivät naiset keskimäärin miesten kavereiksi kelpaa.

Vierailija
109/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ansainnut saada ketään, jos pitkästä listasta aloituksia yksikään ei iske. Kovaksi on kriteerit menneet, jos mies joutuu jo ensimmäisellä tervehdyssanalla tekemään lähtemättömän vaikutuksen tai muuten on välittömästi pois pelistä. Kertoo vain siitä, miten epäsuhta naisten ja miesten välillä treffipalveluissa on saa päivänkakkaratkin tuntemaan itsensä ruusuksi. Todennäköisesti oma ilmosi on persoonallinen ja huumorintajua pursuava vain omasta mielestäsi, ja huumorikin on lisäksi subjektiivista, mutta miehiltä tulee viestejä sadoittain. 

Olet ilmeisesti mies.

Okei, sä avaat keskustelun sanomalla "moi". 

Mitä sä odotat? 

Pelkkä "moi" myös vastaukseksi? 

Jos olet kiinnostunut siitä lähestyjästä, niin Moi, mitäs oot hakemassa, oon etsimässä sggggegwek. Tunnistatko itseäsi yhtään tuosta? TAI / JA Profiilisi perusteella en oikein vielä saa otetta. Jutellaanko vähän, niin tutustutaan tarkemmin. 

Jos et, niin Moi, profiilisi perusteella et ehkä ole tyyppiäni. Kiva kuitenkin kun otit yhteyttä. Lykkyä tykö etsintään. Ei tunnu olevan helppoa tässä iässä.

Vastatessasi kaikuna vaan moi, niin luuletko sen vievän keskustelua johonkin suuntaan?  Sitä paitsi suoraankin voi sanoa ihan nätisti ei. Hyvät tavat kaunistavat. 

Ja jos on oikeasti hakemassa, niin onko se profiilin teko ainoa asia, jonka voit tehdä? Asettaa itsesi tarjolle. 

Mistä ihmeestä voi olla kiinnostunut jos profiilissa ei ole mitään ja aloitus on täysin keskustelukyvytön moi? Miksi se pelkkä moi aloituksena veisi sen enempää mitään mihinkään suuntaan, kun kertoo ainoastaan että mies ei ilmeisesti ole edes osannut lukea profiilia?

Vierailija
110/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sama tuli minullekin mieleen. Nämä jännikset ovat usein vieläpä sellaisia, jotka töksäyttelevät ihan mitä sylki suuhun tuo. Vaikkapa jossain juhlissa missä on paljon toisilleen tuntemattomia ihmisiä, jännis menee vessaan vääntämään tortut. Sitten kun tulee sieltä niin toitottaa kovaan ääneen kaikkien kuullen, ettei kannata mennä sinne ihan heti kun nyt siellä on sellaiset käryt. Tällaista olen nähnyt omin silmin. Jänniksen nainen oli muuten hirmuisen symppiksen näköinen ja ihana, kelpaisi kenelle vain. Varmaan jotain tuollaista mautonta töksäytystä ap:kin loppujen lopuksi kaipaa.

Nyt alkaa alusta yhdenlainen jankkaus, josta jo päästiin. Sivunumeroa en muista, selaat tästä vähän taaksepäin. Todistin joka tap. kiltti-jännämies-teorianne vääräksi; en tykkääkään rikollisista, vaikka kaipaan domia. Härregyd.

Mistäs nyt väännätte?

Ai niin, Hyvää yötä ja Huomenta ja Päivää ja Kuis menee, ihan siltä varalta, etten enää huomenna ehi tähän ketjuun :D

Moikkaillaan, kun tavataan! 

Ap

Vierailija
111/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt tuntemattomaan kannata panostaa, sehän hullua olisi. Jos henkilö vaikuttaa tutustuessa kiinnostavalta niin sitten.

Vierailija
112/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän luki ap:n vastauksia kommentteihin, sitä enemmän tuli mieleen Kaija Koon kappaleet ja ulkoasu. "olen itsenäinen vahva nainen parhaassa kuosissaan viisikymppisenä, korkkarit kattoon ja baanalle" Nössöt älkööt vaivautuko, sillä täältä pesee.  Miksen saa vastauksia?

Vierailija
113/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos lähestyn naista, laitan vain, että "Moi"  Jos nainen on kiinnostunut niin vastaa ja esimerkiksi aloittaa keskustelun profiilissani mainituista mielenkiinnon kohteista. Tai vaikka kehuu kuviani,  joissa on muun muassa niitä kaloja.

En halua turhaan painostaa ketään keskusteluun. 

Vierailija
114/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan vastannut sanoilla "Vit....sko tässä".  Sivistyneempi versio "Paskaakos tässä"

Vierailija
115/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän luki ap:n vastauksia kommentteihin, sitä enemmän tuli mieleen Kaija Koon kappaleet ja ulkoasu. "olen itsenäinen vahva nainen parhaassa kuosissaan viisikymppisenä, korkkarit kattoon ja baanalle" Nössöt älkööt vaivautuko, sillä täältä pesee.  Miksen saa vastauksia?

Sille on ihan syynsä miksi apn aiemmat suhteet ovat päättyneet, ja uutta ukkoa ei ole löytynyt🤭🤭

Vierailija
116/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oma ilmoni pursuaa minua (otin faktat pois ettei tunnistettaisi), ja on varmasti huumorintajuinen/persoonallinen esittely."
Mistä vetoa, että on samaa geneeristä paskaa kuin muillakin naisilla. Intohimosi on matkustelu, nautit hyvästä ruuasta hyvässä seurassa ja sitä rataa.

Mä olen kuule niin vanha ja mätänemisprosessin alkuvaiheessa jo, että oon matkusteluni jo matkustellut. En suosittele UudenSeelannin vaelluksia enää 55-iässä kenellekään. Kyllä ne suurimmat seikkailut kannattaa tehdä nuorena. En myöskään ole järin innostunut kaupunkikulttuurihommista (ruoka/viinit/baarit), on tää elämäntapa sen verta erikoinen, vaativakin, fyysisesti. Ja muutenkin oon melkonen outo lintu naiseksi. Mutta kaunista kesää sullekki

Ap

Koska selvästi pidät itseäsi jonain marginaalinaisena, jolla on marginaalimaku, niin mikset kirjoittaisi sitä suoraan profiiliisi? Kertoisit, minkälaisia avauksia kaipaat ja minkälaista yhteistä kiinnostuksen kohdetta pitää tuoda ilmi, ja että lyhyt "moi" tervehdykset voi jättää kokonaan kirjoittamatta.

Vierailija
117/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vai näin on. No etkö sä sitten voisi siihen omaan profiiliisi/ilmoitukseesi selvästi selittää, että vain itsevarmat, alfatyypit kiinnostaa ja että muilta et ole lähtökohtaisesti edes kiinnostunut yhteydenottoja saamaan? Siten luulisi ainakin suurimman osan noista ei tykkäämistäsi moi-viestittelijöistä poistuvan. 

Vierailija
118/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha sulleko tulee noin paljo viestejä kuitennii ja kehtaat valittaa

Ei paljoa kiinnosta määrä jos laatu on mitä on 🙄💅🏻

Vierailija
119/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vastaan näille myös vaan sen Moi. Lähes varmasti eivät enää laita mitään. 

Ette te naisetkaan halua nähdä vaivaa. Ette tee edes sitä ensimmäistä aloitetta. Ei tule sellaista fiilistä, että olisit kiinnostunut minusta, joten mitenpä siinä itsekään kiinnostuisin. Moi on siinä kohtaa ihan hyvä aloitus ja jos nainen on kiinnostunut, lähtee keskutelu siitä luonnollisesti soljumaan.

Joku alakoululainen ihastunut poika voi laittaa tytölle viestin, jossa lukee pelkästään moi.

Kyllä aikuisen pitää pystyä parempaan.

Ja klassikko 

t vai p 

Vierailija
120/144 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaatko vielä ne sun itse lähettämät aloitusviestit, niin voidaan verrata, että ovatko ne parempia, kuin ne viestit mitä olet vastaanottanut.