FB Dating miesten yhteydenotot; Moi, Huomenta, Hello, Mitäs sinne, Moi, Hei....
...,Iltaa, Moi Kaunis!, Huomenta, Oot muuten kaunis, Moi, Moikka, Hello, Mitäs sinne, Moikka mitäs sinne, Moi, Moi! Mitäs sulle kuuluu?, Moikka.
Kukaan ei tee aloitetta keskustelulle eli tartu johonkin yksityiskohtaan ilmossani ja aloita keskustelua siitä. Miksi naisena kaipaan vähän voimakkaampaa aloitetta - ehkä siksi, että mulla on hyvä vaisto näissä asioissa. Jos mies ei satsaa alussa, se ei satsaa lopussakaan.
MOI. Sekö on nykypäivän ALOITE?
Oma ilmoni pursuaa minua (otin faktat pois ettei tunnistettaisi), ja on varmasti huumorintajuinen/persoonallinen esittely. Näiden vastanneiden profiilit suht tyhjiä/ pinnallisia (rivitalo ja "lapset jo lentäneet pesästä" tms. faktatiedot mainitaan kyllä, ei mitään syvempiä ajatuksia, pakolliset auton ja kalan kuvat tietysti myös).
Pitäiskö tässä nyt valita Moin ja Moikkan väliltä? Onko Mitäs sinne parempi kuin Mitäs iltaan`? :D
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen neitsyt. Kaikki ristiäiset nähty. Siskolla samat geenit ja useita lapsia. Tällaista on miehen elämä.
Aikoinaan kirjoitin pitkiä sepustuksia naisille ja nauratin monia naisia, mutta naurattaminen ei tarkoita seksuaalista kiinnostusta ja ne pitkät avaukset menivät hukkaan.
Miehet siinä testaavat, että herättääkö heidän ulkonäkönsä kiinnostuksen, jolloin nainenkin rupeaa vähän panostamaan. Jos ei herätä kiinnostusta, mies ymmärtää sen eikä ala raivokompensoimaan erikoisilla tempuilla, joita ei kuitenkaan jaksa loputtomasti.
Nelikymppinen nainen haluaa että mies tietää, miten sängyssä toimitaan. Nelikymppinen neitsyt on sama, kuin pitäisi alkaa niihin teini-aikohen räpellyksiin uudelleen.
Ei jatkoon.
Äläkä turhaa ulise, itse olet elämäsi tuohon jamaan saattanut. Miten sinun kanssasi voisi olla, kun ei sinulla ole kokemustai ihmissuhteista. Lisäksi negatiivisuus huokuu sinusta. Tulee tulle, että olet ankeuttaja
Mitä sitä turhaan kirjoittaa mitään profiiliin. Ulkonäkö ratkaisee kuitenkin kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ansainnut saada ketään, jos pitkästä listasta aloituksia yksikään ei iske. Kovaksi on kriteerit menneet, jos mies joutuu jo ensimmäisellä tervehdyssanalla tekemään lähtemättömän vaikutuksen tai muuten on välittömästi pois pelistä. Kertoo vain siitä, miten epäsuhta naisten ja miesten välillä treffipalveluissa on saa päivänkakkaratkin tuntemaan itsensä ruusuksi. Todennäköisesti oma ilmosi on persoonallinen ja huumorintajua pursuava vain omasta mielestäsi, ja huumorikin on lisäksi subjektiivista, mutta miehiltä tulee viestejä sadoittain.
Olipa ikävästi sanottu.
En odota vaikutusta, muhun ei tarvitse tehdä vaikutusta. Odotan ainoastaan aitoutta ja kiinnostusta. (Jatkan kirjakielilinjalla tässä ketjussa, mutta ilmoni on persoonallinen, siinä on huumoria, sillä elämäntapani ei todellakaan ole mikään perusraijan tyyli elää.) Oma logiikkani on, että jos joku miehistä olisi kiinnostunut minusta ihmisenä, ei pelkkänä varaP:nä, hän olisi kirjoittanut edes yhden lauseen, edes yhden kysymyksen jostain ilmoon liittyvästä asiasta.
Hauskaa illan jatkoa, Ilkimys. Toivottavasti elämässäsi rakkautta riittää.
Ap
Ehkä se on liian persoonallinen. Olen se jo aiemmin kommentoinut 45-vuotiss nainen
Minulle moni persoonallinen (miehen) ilmoitus luo tunteen, että hän etsii juuri itsensä kopiota. Että onko siinä elämässä tilaa minulle, onko joustavuutta. Ehkä minä en riitä tai ole juuri sellainen, mitä hän etsii.
Eli miehet eivät voi samaistua sinuun, he vain kokeilevat onneaan. Ehkä saat juuri niitä mätsejä, jotka tykkäävät jokaisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama se oli jo reilut 10 vuotta sitten kun itse nettideittailin 35 vuoden molemmin puolin.
Uskotko, että se johtuu iästä, vai onko joku koko deittikulttuurissa ylipäätään muuttunut? Tuntuu, että miehet oli paljon aloitteellisempia, miehekkäämpiä ennen. Jotenkin älytöntä, että joku lähettää naiselle "moikka". En kirjoita hymiöitä tähän. Ei kiinnosta ruusun kuvat eikä sydämet, jos miehellä ei oo mitään syvällisempää asiaa tai henkilökohtaisempaa sanottavaa.. Minusta jos mies on kiinnostunut naisesta, hän kirjoittaa jotakin, joka liittyy tämän ilm.tekstiin, kysyy vaikka jotakin paikkakuntaan/ harrastukseen/ elämäntapaan/ uskontoon liittyvää asiaa heti siinä ensimmäisessä viestissä.
Ap
Olen 45 vuotias, ja ollut pitkään sinkku. Minä koen ne aloitus viestit, joissa tartutaan johonkin profiilissa olevaan, hieman teennäisiksi. Tulee tunne, että toinen yrittää väkisin. Vielä pahempia on ne, joissa koetetaan erottua massasta jotenkin.
Mutta minuun vetoaakin sellainen tavallinen mies. Sellainen, joka jutustelee arkisia kuulumisia. En ole romantikko itsekään. Voisin kuvailla että minuun vetoaa kainuulainen mies.
Kertoo siis siitä, minkä tyyppistä miehistä pidän.
Käytännöllinen, isot kourat, roteva, voi olla myös hieman ylipainoa, luonnossa liikkuja, parta, pitää lapsista ja eläimistä, kaikenlaiset kädentaidot on plussaa. Toki toivon että osaa kertoa tunteistaan muttei tarvi henkeviä jutella. Olen itse puhelias, joten jos se ei mistä haittaa, hiljaisempikin mies käy.
Mutten minä mykkäkouluja jaksa, eli riidaton ja sellainen että kertoo mikä mättää, pitää olla.
Miksi sinusta tuntuu teennäiseltä, jos toinen kysyy jotain, mikä liittyy profiiliisi? Näköjään me ihmiset ollaan tosi erilaisia, koska itse koen sellaisen arkisista kuulumisista jutustelun ihan vaan tylsänä. En koe, että opin tuntemaan toista, jos ei vaihdeta ajatuksia ollenkaan vaan raportoidaan vaan jotain päivän pintapuolisia tapahtumia. Mutta hyvä puoli sinulle tietysti on se, että jos etsit tuollaista miestä, joka vieläpä ei ole romantikko, niin luulisi, että tarjontaa olisi paljon. On helppo löytää mies, joka kertoilee vaan jotain "normipäivä töissä, sen jälkeen vein roskat ja söin, kohta ehkä menen saunaan" ja ei ole romantikko, kuin sellainen mies, joka oikeasti kertoisi ajatuksistaan ja jonka kanssa syntyisi kiinnostavaa keskustelua, ja joka olisi vielä romanttinenkin. Joten good for you! Ei voi muuta sanoa. Ja hyvä uutinen tietysti kainuulaistyyppisille miehille, että heillekin on ottajansa!
Sellaista avausrepliikkiä ei olekaan, joka kaikkien mielestä olisi toimiva. Mutta itse käyttäisin kyllä jotakin vähän persoonallisempaa kuin pelkkä tervehdys. Myöskin naisen kehuminen kauniiksi näkemättä on aika typerää. No, eipä enää itse tarvitse näitä miettiä.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää, miten itse avaat keskustelun, vai odotatko vain sitä, että mies ottaa yhteyttä?
Jos mies tekee aloitteen, ts kysyy jotain henk.koht, vastaan. Ja omasta vuorostani luen miehen profiilin vielä uusiksi, ja kysyn sitten jotakin, mitä ikinä tahdonkin hänestä tietää lisää. Mutta haluan, että mies tekee aloitteen. Se on mulla järjestys. Aina. Muuten kuolee erotiikkakin ja kuivuu lähde :D
Ap
Vaikutat todella hankalalta ja vaativalta persoonalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netin irtopilluihin ei kannata tuon enempää vaivaa nähdä. Jos sadalle akalle sanoo moi, kyllä niistä joku levittää haaransa.
Vain mies voi olla niin tyhmä, että etsii seksiä noin hankalalla ja hitaalla tavalla.
Ei mun itse tarvi niitä viestejä kirjoittaa, tietenkään, vaan AI hoitaa homman. Ei siitä ole yhtään enempää vaivaa, kontaktoiko agentti 1000 vai 2 naista.
Voihan vee mikä sadistinen temppurata deittailusta on tullut.
Onneksi sain elää vilkkaimmat deittivuodet ennen tinderaikaa ja nyt kypsemmällä iällä riittääkin ihan hyvin oman kodin rauha ja satunnainen maksullinen palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netin irtopilluihin ei kannata tuon enempää vaivaa nähdä. Jos sadalle akalle sanoo moi, kyllä niistä joku levittää haaransa.
Vain mies voi olla niin tyhmä, että etsii seksiä noin hankalalla ja hitaalla tavalla.
Ei mun itse tarvi niitä viestejä kirjoittaa, tietenkään, vaan AI hoitaa homman. Ei siitä ole yhtään enempää vaivaa, kontaktoiko agentti 1000 vai 2 naista.
Nopeamminhan silti saisit seksiä, jos hakisit muulla tavoin. Ihan sama hoitaako moikkailun tekoäly vai ihminen, yhtä hidasta se seksin etsiminen moikkausviesteillä on. (Seuraavaksi toki tulet kertomaan, että yleensä saat seksiä päivässä tai kahdessa moikkailuiden seurauksena, eikä sun tarvitse sohvalta edes nousta kun joku tulee tarjoamaan sitä kotiin.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on komea, "mitäpä iltaan" riittää oikein hyvin. Vielä kun jaksaa heittää one-linereita samalla kun selailee löytyisikö nuorempaa ja kauniimpaa, keskustelu backup-panon kanssa pysyy käynnissä.
Suomessakin kokeiltiin sitä kun mallimies kertoi Tinder-profiilissaan olevansa pedo jolla on tuomio lapsen hyväksikäytöstä, ja vitsaili biossa, että tykkää nuoremmista. Suominaiset jakelivat auliisti puhelinnumeroita miehelle.Eikö teidän kaikkien sitten kannattaisi tehdä noin, niin pääsisitte treffeille, kuten toivotte? Jos kerran tuo toimii paremmin niin jatkossa kertokaa noita juttuja moikkailuiden sijaan.
Kannattaisi tehdä noin? Olennainen asia oli "komea mallimies". Naamaa minkä on symtymässä saanut on hankalahko vaihtaa mallimalliin.
No mitä sä niitä nuorempia ja kauniimpia sitten efes kyttäät kun eihän sulla ole niihin mitään saumaa.
Koska olen mielummin sitten ilman kuin tyydyn vanhaan pötkylämammaan joka ei sytytä millään tasolla.
Sitähän naisetkin ovat vailla: aitoa halua ja kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta vain mies voi olla niin tyhmä, että tarvitse moikkaukseenkin tekoälyn apua.
Naisten yleisin aloitus ei ole edes moi vaan pelkkä kädenheilutus-emoji.
Hauskaa kun naiset sanoo että miehen pitää kirjoittaa pitkä viesti, mutta heille tekee tiukkaa sanoa edes Moi.
Vierailija kirjoitti:
Naisten yleisin aloitus ei ole edes moi vaan pelkkä kädenheilutus-emoji.
Hauskaa kun naiset sanoo että miehen pitää kirjoittaa pitkä viesti, mutta heille tekee tiukkaa sanoa edes Moi.
Tässä on nyt se ero, että miehille tuo aloitusviesti riittää, naisille ei. Mies on silti kiinnostunut.
Hei! Mulla on BMW 2 series koupe.
Koska miehet lähestyvät noissa deittiapeissa kaikkia naisia, siis kaikkia. Sitä kutsutaan ' Spray and Pray'- taktiikaksi. Eli yritetään saada mahdollisimman monta kontaktia, ja sitten alkaa valkkaaminen, jossa naiset aletaan rankkaamaan parhaasta huonoimpaan, eli paras= mahdollisimman nuori ja kaunis. Siksi ne viestit ovat tuota luokkaa. Ei niitä miehiä edes kiinnosta, mitä kirjoitat sinne, vain se ulkonäkö. Tuo on massaviestintää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nähdä vaivaa jonkun viisitoista aborttia ja kuudesti Klamydian hoidattaneen Suominaisen takia?
Miksi ylipäätään sitten olet jossain deittiaåissa missä on vain näitä "........ suominaisia"?
Oletko idiootti vai eikö kielitaitosi riitä? " Juuu menee faki faki!" - kieli, mitä olet käyttänyt siellä Pattayassa ei riitä pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko myymässä autoasi?
Täällä et saa sitä kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on komea, "mitäpä iltaan" riittää oikein hyvin. Vielä kun jaksaa heittää one-linereita samalla kun selailee löytyisikö nuorempaa ja kauniimpaa, keskustelu backup-panon kanssa pysyy käynnissä.
Suomessakin kokeiltiin sitä kun mallimies kertoi Tinder-profiilissaan olevansa pedo jolla on tuomio lapsen hyväksikäytöstä, ja vitsaili biossa, että tykkää nuoremmista. Suominaiset jakelivat auliisti puhelinnumeroita miehelle.Eikö teidän kaikkien sitten kannattaisi tehdä noin, niin pääsisitte treffeille, kuten toivotte? Jos kerran tuo toimii paremmin niin jatkossa kertokaa noita juttuja moikkailuiden sijaan.
Kannattaisi tehdä noin? Olennainen asia oli "komea mallimies". Naamaa minkä on symtymässä saanut on hankalahko vaihtaa mallimalliin.
No mitä sä niitä nuorempia ja kauniimpia sitten efes kyttäät kun eihän sulla ole niihin mitään saumaa.
Koska olen mielummin sitten ilman kuin tyydyn vanhaan pötkylämammaan joka ei sytytä millään tasolla.
Sitähän naisetkin ovat vailla: aitoa halua ja kiinnostusta.
Miksi sitten lähestyt heitä deittiapeissa???? Koska siitä tässä ketjussa on kysymys.
Jos haluat taas kerran itkeä miten rumia, läskejä, rupsahtanut suomiämmät ovat, niin perusta jälleen se sadas ketjusi aiheesta!!!
Vierailija kirjoitti:
Hei, hauska kuulla. Mulla on HPV 18.