FB Dating miesten yhteydenotot; Moi, Huomenta, Hello, Mitäs sinne, Moi, Hei....
...,Iltaa, Moi Kaunis!, Huomenta, Oot muuten kaunis, Moi, Moikka, Hello, Mitäs sinne, Moikka mitäs sinne, Moi, Moi! Mitäs sulle kuuluu?, Moikka.
Kukaan ei tee aloitetta keskustelulle eli tartu johonkin yksityiskohtaan ilmossani ja aloita keskustelua siitä. Miksi naisena kaipaan vähän voimakkaampaa aloitetta - ehkä siksi, että mulla on hyvä vaisto näissä asioissa. Jos mies ei satsaa alussa, se ei satsaa lopussakaan.
MOI. Sekö on nykypäivän ALOITE?
Oma ilmoni pursuaa minua (otin faktat pois ettei tunnistettaisi), ja on varmasti huumorintajuinen/persoonallinen esittely. Näiden vastanneiden profiilit suht tyhjiä/ pinnallisia (rivitalo ja "lapset jo lentäneet pesästä" tms. faktatiedot mainitaan kyllä, ei mitään syvempiä ajatuksia, pakolliset auton ja kalan kuvat tietysti myös).
Pitäiskö tässä nyt valita Moin ja Moikkan väliltä? Onko Mitäs sinne parempi kuin Mitäs iltaan`? :D
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se on ja samanlaista on muissakin deittisovelluksissa. Ihan kuin miehet tahallaan olisivat heittäytyneet ihan urpoiksi näissä. Todella moni ei puhu mitään tai sitten viestit on just tuota "hyvää päivää kirvesvartta, kaunis oot"-tasoa. Joskus viestittely on aloitettu kysymällä miten olet tuon ikäinen, eikä ole lapsia?
Joskus sattui joku hyvä keskustelija, mutta nämä yleensä ovat sitten liiankin intensiivisiä. Menee maku, jos toinen alkaa muutaman viestin jälkeen tenttaamaan esim. Parisuhdehistoriaa.
Eli haluat kevyttä "ei-intensiivistä", mutta et halua kevyttä keskustelua.
Selvä.
Juttelet jonkun toisen, et minun kanssani
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tinder on vielä pahempi...
Hyi kun alkoi ihan "ahdistaa" kun luin tuon aloituksen.. onneksi ei enää ole tuota elämää. Joskus 20v sitte Suomi24 sinkkupalstalla oli just tuota samaa. Ja joillain vielä jotai sydänemojeita tai niitä animaatiokuvia mitä ne nyt onkaan et tähtiä satelee ja sydämiä lentelee tms kaikkea sen moin perään. Vastasin monesti vaan takas moihin et moi. Sit olikin hiljaista. Hahhah. Tai joku ilmeisesti vähän yksinkertainen tyyppi vaan jatkoi noiden kuvien lähettämistä, ihan kuin ei osais sanoa/kirjoittaa sitte yhtään mitään??
Vierailija kirjoitti:
Et ole ansainnut saada ketään, jos pitkästä listasta aloituksia yksikään ei iske. Kovaksi on kriteerit menneet, jos mies joutuu jo ensimmäisellä tervehdyssanalla tekemään lähtemättömän vaikutuksen tai muuten on välittömästi pois pelistä. Kertoo vain siitä, miten epäsuhta naisten ja miesten välillä treffipalveluissa on saa päivänkakkaratkin tuntemaan itsensä ruusuksi. Todennäköisesti oma ilmosi on persoonallinen ja huumorintajua pursuava vain omasta mielestäsi, ja huumorikin on lisäksi subjektiivista, mutta miehiltä tulee viestejä sadoittain.
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs iltaan ainakin tarkoittaa, että haluaisitko munaa vielä tänään?
Ei tarkoita. Sillä kysytään mitä suunnitelmia on tai mitä aiot tehdä.
Jos nyt lähdetään siitä, että n. 0,1% naisista vastaa yhteydenottoon sen sisällöstä riippumatta, ei välttämättä kiinnosta jokaiselle romaania kirjoittaa.
Tätä samaa se oli noin 20v sitten, kun olin 25-30v väliltä ja miehet oli ehkä 20-60v väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sinä tehdä aloitteita. Nykypäivänä monille miehille lähestyminen voi luoda painetta, kun ei koskaan voi olla varma, pidetäänkö jonain ahdistavana tuppautujana. Kun nainen laittaa ”asiat liikkeelle”, niin ehkä miehellekin keskustelu voisi olla rennompaa, kun tietää, että on naiselle mahdollisesti toivottu henkilö.
Ja en tiedä, ei tarvitse lynkata. Nämä ovat ihan vain omia pohdintojani, ja voin olla väärässä.Kiitos vinkistä, mutta en halua. ;) Syy on se, että haluan aloitekykyisen itsevarman miehen. Kaikki miehet ovat olleet vähän dominoivia - en tykkää yhtään pulkassa vedettävistä tapauksista. Siksi tuo ei toimi. Kokeiltu on, väärä roolikin, tähän ikään :D Hukkaan heitettyä aikaa, koska antaa musta täysin päinvastaisen kuvan. Ihmiset on niin erilaisia. Ja saakin olla :)
Alkaa kuulostaa siltä, ettet oikeasti itsekään tiedä millaista aloitusta odotat, mutta on selvää ettei sellaista ole tullut vastaan. Tässä odotellaan jotain mystistä jännisaloitusta, jonka tapahtumisen todennäköisyys on tässä maailmankaikkeudessa ja todellisuudessa luokkaa 0,001%.
Höpö höpö. Olen 50+ ja mulla on monta pitkää parisuhdetta takana. Tiedän todellakin mitä tahdon. Se taitaaakin olla sulle ongelma? Että löytyy yksi heteronainen, joka tietää, mitä tahtoo kumppaniltaan? Todellakin tiedän, mitä tahdon. Sängyssä ja päiväsaikaan. Tästä olen saanut positiivista palautetta myös. Että olen harvinainen nainen: Suora, ja tiedän, mitä tahdon.
Ja on löytynyt pitkään suhteeseen hyviä fiksuja miehiä, joidan kanssa sujuu niin päivä- kuin yöelämäkin. Teidän kilttimies-teorian pohjalta ilmeisesti mua ei ole olemassa?Ei kaikkien eroottiset toiveet ja taipumukset ole samanlaisia, heterouden sisälläkään. Toiset on enemmän bdsm-tyyppisiä, kuten minä. Se ei tarkoita, ettetkö haluaisi aitoa pitkää ihmissuhdetta.
Jos eroottiset taipumukset eivät sovi yhteen, suhde jää lyhyeksi.
Oliko sulla vielä jotakin kysyttävää?
Ap
Olen melko varma, että ne itsevarmat alfat, jotka ovat töissä KRP:ssä ja vievät eivätkä vikise, ovat juurikin niitä moi -tyyppejä. Ei sellaisia kiinnosta alkaa mielistelemään jotain naista, heittäytyä runebergiksi ja alkaa jotain kirjedeittailua, missä kirjoitellaan heti ekasta viestistä lähtien pitkiä novelleja.
Yksikään huippuälykäs mies ei vastaa naisen ilmoon: "Moi".
Ite oon 40+ nainen ja tinderissä nyt hetken seikkaillut. Musta kaikista ärsyttävin osuus koko hommassa on keskustelun aloitus kun siihen pitäis muka yrittää ladata jotain nasevaa, kiinnostavaa..ja mun mielestä teennäistä. En ymmärrä miksei normaali tervehdys ja joku perus kysymys riittäisi? Ite vastaan aina kaikille. Sittenpä se nopeesti selviää onko sitä keskustelukykyä ja luistaako juttu vai ei.
Kuvitteletko naisten aloitusten olevan erilaisempia? Minkä verran olet kirjoitellut naisten kanssa siellä? Aivan samanlaista puuduttavaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon 40+ nainen ja tinderissä nyt hetken seikkaillut. Musta kaikista ärsyttävin osuus koko hommassa on keskustelun aloitus kun siihen pitäis muka yrittää ladata jotain nasevaa, kiinnostavaa..ja mun mielestä teennäistä. En ymmärrä miksei normaali tervehdys ja joku perus kysymys riittäisi? Ite vastaan aina kaikille. Sittenpä se nopeesti selviää onko sitä keskustelukykyä ja luistaako juttu vai ei.
Nykyään on väärin aloittaa yhteys normaalilla tervehdyksellä. Kaiken aina valmiina saaneet kermaperseet pahastuu. Lopulta heistä tulee sarjadeittailijoita ja ikisinkkuja, ja vika on tietysti vain muissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nähdä vaivaa jonkun viisitoista aborttia ja kuudesti Klamydian hoidattaneen Suominaisen takia?
Mene suihkuun ja siivoa kämppäsi. Haisee tänne asti.
Ai saakeli. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sinä tehdä aloitteita. Nykypäivänä monille miehille lähestyminen voi luoda painetta, kun ei koskaan voi olla varma, pidetäänkö jonain ahdistavana tuppautujana. Kun nainen laittaa ”asiat liikkeelle”, niin ehkä miehellekin keskustelu voisi olla rennompaa, kun tietää, että on naiselle mahdollisesti toivottu henkilö.
Ja en tiedä, ei tarvitse lynkata. Nämä ovat ihan vain omia pohdintojani, ja voin olla väärässä.Kiitos vinkistä, mutta en halua. ;) Syy on se, että haluan aloitekykyisen itsevarman miehen. Kaikki miehet ovat olleet vähän dominoivia - en tykkää yhtään pulkassa vedettävistä tapauksista. Siksi tuo ei toimi. Kokeiltu on, väärä roolikin, tähän ikään :D Hukkaan heitettyä aikaa, koska antaa musta täysin päinvastaisen kuvan. Ihmiset on niin erilaisia. Ja saakin olla :)
Alkaa kuulostaa siltä, ettet oikeasti itsekään tiedä millaista aloitusta odotat, mutta on selvää ettei sellaista ole tullut vastaan. Tässä odotellaan jotain mystistä jännisaloitusta, jonka tapahtumisen todennäköisyys on tässä maailmankaikkeudessa ja todellisuudessa luokkaa 0,001%.
Muistuttelen tässä taas niistä kuuluisista kilttimiesteorioista, jotka apn aloitus taas todistaa oikeiksi👀
Vai kilttimies-teoriat. Enpä oo lukenu, tosin joskus palstalla nähny jonkun selittävän jotain. Mun miehet on kyllä olleet nk. alfa-tyypin uroita kaikki. Itsevarmoja taulapäitä, vahvatahtoisia uroksia, ei mitään lapasia todellakaan. On erikoinen miesmaku, just sellanen, josta äiti ei tykkää.
Eli se aloitekyky pitää miehessä olla. Ihan ensimmäinen testi.
Mies vie, minä vikisen ne Moimoit mielummin.Ap
Eli haluat juuri tyypillisen jänniksen.
Pitkä, raamikas, matala ääni, vie kun nainen vikisee. Sopivan jännittävä mutta toivottavasti pehmeäkin puoli sisällä.
Todella uniikki miesmaku.
Muun allekirjoitan, mutta tuota jännittävää en tajua. En halua jännittävää, vaan huippuälykkään, uskollisen miehen, jonka kanssa sovitaan yhteen sängyssä. Minä kun en etsi pelkkää ystävää.
Olen niin pahoillani, että tuhoan esimerkilläni teidän hyvän teorian :( Ja rikollisistakaan en tykännyt :( Ainoastaan dominoivista otteista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko naisten aloitusten olevan erilaisempia? Minkä verran olet kirjoitellut naisten kanssa siellä? Aivan samanlaista puuduttavaa paskaa.
Hakeudu hoitoon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuttelen tässä taas niistä kuuluisista kilttimiesteorioista, jotka apn aloitus taas todistaa oikeiksi👀
Vai kilttimies-teoriat. Enpä oo lukenu, tosin joskus palstalla nähny jonkun selittävän jotain. Mun miehet on kyllä olleet nk. alfa-tyypin uroita kaikki. Itsevarmoja taulapäitä, vahvatahtoisia uroksia, ei mitään lapasia todellakaan. On erikoinen miesmaku, just sellanen, josta äiti ei tykkää.
Eli se aloitekyky pitää miehessä olla. Ihan ensimmäinen testi.
Mies vie, minä vikisen ne Moimoit mielummin.Ap
Eli haluat juuri tyypillisen jänniksen.
Pitkä, raamikas, matala ääni, vie kun nainen vikisee. Sopivan jännittävä mutta toivottavasti pehmeäkin puoli sisällä.
Todella uniikki miesmaku.Muun allekirjoitan, mutta tuota jännittävää en tajua. En halua jännittävää, vaan huippuälykkään, uskollisen miehen, jonka kanssa sovitaan yhteen sängyssä. Minä kun en etsi pelkkää ystävää.
Olen niin pahoillani, että tuhoan esimerkilläni teidän hyvän teorian :( Ja rikollisistakaan en tykännyt :( Ainoastaan dominoivista otteista.Ap
Monella huippuälykkäällä miehellä on psykopaatille ominaisia piirteitä jos ei sitten psykopaatti. Joten jännittävää miestä sinä etsit kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten aloitteet:
"moi"
"moi :)"
"ota selvää ;)"
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"..."
"on miehen tehtävä tehdä aloite!!!1"Miksi yleistät? Ystävissäni on monta aktiivista naista, jotka tekevät aloitteita koko ajan. Minä vain en ole sellainen.
Ap
Se on aina joku muu nainen, mutta juuri sinä odotat miehen aloitetta (samoin kuin ne muutkin).
Korkeintaan poikkeuksellisen komealle miehelle - joka ei ole tavistantan saatavilla - laitetaan se "moi", ":)" tai ehkä peräti "moi :)".Ok. Ja tämä on ongelma? Että siis kaipaan aloitekykyistä miestä. Ei voi sanoa muuta kuin että Voi voi.
Entä onko homoilla sinun mielestäsi oikeus olla olemassa?
Jos on, niin on minullakin.
Hyvää yötä, incel parka.
Ap
Kuka tässä ketjussa olikaan itkemässä kun ei sopivaa miestä löydy?
Vinkki: jos olisit puolta nuorempi ja puolta kauniimpi, haluamasi komeat ja itsevarmat miehet kirjoittaisivat muutakin kuin "moi".
1. En itke. Viihdyn tosi hyvin yksinkin, tykkään olla sinkkuna. 2. Mulla on myös hyvä itsetunto. 3. Mutta: kun nyt tommosen ilmon menin pitkästä aikaa tekemään, ihmettelin tätä moimottelijoiden määrää. 4, Otan tuon selityksesi siis yhtenä vaihtoehtona avoimesti vastaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pyytänyt vain yhteystiedot ja soittanut, ei ole aikaa ikuiseen viestittelyyn tai tapailuun monien kanssa. lähinnä ongelma ollut että varattuja. Yksi kerrallaan. Joskus sitten tai ei.
Mullakin on tapana soittaa mahd. pian. Tahdon kuulla miehen äänen, monestakin syystä. Se jo paljastaa pikkupojat/catfishit. Miten muuten tunnistat sen, että deittipalvelumies onkin varattu?
Tässä tapauksessa nainen. Mutta kysymällä. Ongelma on itselläni se että varatut tahtovat pitää yhteyttä. En tahdo sekaantua sellaiseen. Nuorempana koin.
Ei siihen vastaukseen voi aina luottaa. Joskus olen huomannut, että tietyt kellonajat tuntuvat sopivan. Esim. yksi mies, se oli aina joku iltapäiväaika, ja hän oli aina ajamassa kuntosalilla. Ei siis uskaltanut puhua kotonaan? Samoin juhlapyhät ja viikonloput saatetaan säästää perheelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu hoitoon. Ap
Mulla ei ole tarvetta kirjoittaa kenellekään noin rumasti. Mutta hienoa, imartelevaa, että joku haluaa esiintyä jo minuna :D
Ap
AP, ole itse se muutos jonka haluat tapahtuvan maailmassa.
Jos et pidä siitä minkälaisilla viesteillä miehet avaavat keskusteluja, niin rupea itse aloittamaan keskusteluja sellaisilla viesteillä, jotka sinun mielestäsi ovat hyviä avauksia.
Muutos lähtee meistä itsestämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ansainnut saada ketään, jos pitkästä listasta aloituksia yksikään ei iske. Kovaksi on kriteerit menneet, jos mies joutuu jo ensimmäisellä tervehdyssanalla tekemään lähtemättömän vaikutuksen tai muuten on välittömästi pois pelistä. Kertoo vain siitä, miten epäsuhta naisten ja miesten välillä treffipalveluissa on saa päivänkakkaratkin tuntemaan itsensä ruusuksi. Todennäköisesti oma ilmosi on persoonallinen ja huumorintajua pursuava vain omasta mielestäsi, ja huumorikin on lisäksi subjektiivista, mutta miehiltä tulee viestejä sadoittain.
Olet ilmeisesti mies.
Okei, sä avaat keskustelun sanomalla "moi".
Mitä sä odotat?
Pelkkä "moi" myös vastaukseksi?
Jos olet kiinnostunut siitä lähestyjästä, niin Moi, mitäs oot hakemassa, oon etsimässä sggggegwek. Tunnistatko itseäsi yhtään tuosta? TAI / JA Profiilisi perusteella en oikein vielä saa otetta. Jutellaanko vähän, niin tutustutaan tarkemmin.
Jos et, niin Moi, profiilisi perusteella et ehkä ole tyyppiäni. Kiva kuitenkin kun otit yhteyttä. Lykkyä tykö etsintään. Ei tunnu olevan helppoa tässä iässä.
Vastatessasi kaikuna vaan moi, niin luuletko sen vievän keskustelua johonkin suuntaan? Sitä paitsi suoraankin voi sanoa ihan nätisti ei. Hyvät tavat kaunistavat.
Ja jos on oikeasti hakemassa, niin onko se profiilin teko ainoa asia, jonka voit tehdä? Asettaa itsesi tarjolle.
Eli "moin" tarkoitus on vain sysätä keskustelun aloitus sille toiselle, vai?
Sun pitäis AP kirjoittaa profiiliisi miehille ohje, minkälaisen avausviestin sinulle saa/kannattaa lähettää. Tai ehkä voisit jopa kirjoittaa valmiin avausviestin profiiliisi, jonka miehet voivat suoraan kopioida, ja lähettää sinulle takaisin?
Näin sinulle ei tulisi pahaa mieli siitä, että sinulle ei lähetetä juuri sellaista avausviestiä kuin haluat :D