Susanna Penttilä syö 1400 kcal päivässä
Kommentit (241)
Tuo määrähän menee jo häpyhuulien toipumiseen Kongon yöstä
Vierailija kirjoitti:
Lääkityksensä ei näytä olevan tarpeeksi riittävä. Meni sekaisin rokkijätkän hänet jätettyään. Nyt " kostaa".
Jos niin olisikin, mikä tuon "koston" funktio sitten olisi? Meinaako Penttilä, että sitä rokkijätkää nyt kaduttaa ja haluaisi hänet takaisin, kun Suski käyttäytyy kuin valtakunnan bimboin lut*ka.
Aika hämmästyttävää, että seksityöläisen ammatti on yhä tänä päivänä näin päänsekoittava asia. Ei osata muuta kuin solvata mitä rahvaanomaisimmilla nimittelyillä, ja sillä sitä juuri näytetään se oma sivistystaso. Tätäkään ei tajuta. Muualla maailmassa kaikki asiaan liittyvä on arkipäivää, tänne tulee kaikki sieltä vuosien viiveellä. Suski on vain suunnannäyttäjä, pian kulkee useampi bangbangbussi Suomen teillä. Realismia.
Vierailija kirjoitti:
Voi sillä pärjätä, jos koostaa ruokavalion oikein. Esimerkiksi tarpeeksi proteiinia ja rasvoja.
Ei tule riittävästi proteiinia ja rasvaa , ja varsinkin rasvaa tuohon kalorimäärään. Ja alipaino alistaa osteopenialle ja myöhemmin osteoporoosille ja luunmurtumille.
Veikkaan , että suurimmalla osalla näistä julkkisnaisista, jotka ovat tikkulsihoja on tuo. Sitten vanhoina tulee luunmurtuma luunmurtuman perään.
Johtuu ihan alipainosta. Ja myös kalsiumin puutteesta. Mutta vaikka saisit kalsiumia riittävästi, niin luun tietysti jää liian huonoksi alipainon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkityksensä ei näytä olevan tarpeeksi riittävä. Meni sekaisin rokkijätkän hänet jätettyään. Nyt " kostaa".
Jos niin olisikin, mikä tuon "koston" funktio sitten olisi? Meinaako Penttilä, että sitä rokkijätkää nyt kaduttaa ja haluaisi hänet takaisin, kun Suski käyttäytyy kuin valtakunnan bimboin lut*ka.
Muistatteko, että oli kyse syöntikerroista, ruokavaliosta ja kilokaloreista/jouleista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon verranhan sitä viisikymppinen nainen saa syödä, jos aikoo laihtua. Olen Penttilää nuorempi, mutta Yazio tarjoaa minulle noin 1300 kaloria päivässä. Jos kävelee tai juoksee 10 km, saa siihen noin 450 kaloria päälle.
Onhan se surkean vähän. Noudatin sitä pari kuukautta ja paino tippui ihan kivasti. Mutta sosiaalisissa tilanteissa se oli niin rajoittavaa, että ajattelin että elän mieluummin lievästi ylipainoisena ja annan lapsillenikin vähän rennomman mallin. Tuohon kalorimäärään nimittäin pitää perheen ruokapöydässä kieltäytyä aika monesta asiasta.
Miksi perheen pitäisi kieltäytyä mistään? Hekin voivat syödä terveellisesti.
1300kcal esimerkkipäivä
- 2 ruispalaa, oivariinia ja ohut siivu juustoa (ei sellaisia paksuja valmissiivuja!) 260kcal
- lounas kermainen lohikeitto 400kcal
- päivällinen perunamuussia kauhallinen ja 3 lihapullaa (100g) tomaattikastikkeessa, sekasalaattia, 1 rkl oliiviöljyä 560kcal
Yhteensä 1220kcal
Mikä hitto tässä on niin vaikeaa?? Pelkkiä tekosyitä.
Jos viikonloppuna syö kakkua ja juo sidukkaa niin maanantaina käy sen 450kcal lenkin tai syö vähemmän!
Mitä järkeä tollaisessa elämässä on, itse ainakin haluan nauttia elämästä. Elämäni suurimmat nautinnot on ruoka ja uni. Ja pieni tissuttelu.
Miksi pitäisi nähdä nälkää. En tajua. Miehiäkö tolla yritetään houkutella että on kukkakeppi? Minua ei miehet ole kiinnostaneet 20 vuoteen. Syön mitä haluan. Tänään taitaa olla pizzaperjantai ja irtsaripusdinhakureissu ja pientä naukkailua myös. Ai että.
Eri
Nuo tarjoavat paremman onnen, tyytyväisyyden ja elämänlaadun, kuin kukaan mies ikinä!!!
Vierailija kirjoitti:
Joskus 20v sitte oli Hyvä Terveys lehdessä tai Fit lehdessä juttu hänestä. "Päivä mukanani " yms
Aamulla ei syönyt mitään, päivällä pari mango piltti , illalla kanafilee ja kasviksia. Ja kävi pitkät lenkit kahden ison koiran kanssa.
Silloin parikymppisenä otin ruokavaliosta malli, ja hyvin putosi paino. Mutta nälkä oli.
Mä muistan tän Penttilän joskus 2000 luvun alkupuolelta seiskan jutusta jossa kertoi syövänsä pullaa joka päivä🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon verranhan sitä viisikymppinen nainen saa syödä, jos aikoo laihtua. Olen Penttilää nuorempi, mutta Yazio tarjoaa minulle noin 1300 kaloria päivässä. Jos kävelee tai juoksee 10 km, saa siihen noin 450 kaloria päälle.
Onhan se surkean vähän. Noudatin sitä pari kuukautta ja paino tippui ihan kivasti. Mutta sosiaalisissa tilanteissa se oli niin rajoittavaa, että ajattelin että elän mieluummin lievästi ylipainoisena ja annan lapsillenikin vähän rennomman mallin. Tuohon kalorimäärään nimittäin pitää perheen ruokapöydässä kieltäytyä aika monesta asiasta.
1300kcal esimerkkipäivä
- 2 ruispalaa, oivariinia ja ohut siivu juustoa (ei sellaisia paksuja valmissiivuja!) 260kcal
- päivällinen perunamuussia kauhallinen ja 3 lihapullaa (100g) tomaattikastikkeessa, sekasalaattia, 1 rkl oliiviöljyä 560kcal
Yhteensä 1220kcal
Jos viikonloppuna syö kakkua ja juo sidukkaa niin maanantaina käy sen 450kcal lenkin tai syö vähemmän!
Mitä järkeä tollaisessa elämässä on, itse ainakin haluan nauttia elämästä. Elämäni suurimmat nautinnot on ruoka ja uni. Ja pieni tissuttelu.
Miksi pitäisi nähdä nälkää. En tajua. Miehiäkö tolla yritetään houkutella että on kukkakeppi? Minua ei miehet ole kiinnostaneet 20 vuoteen. Syön mitä haluan. Tänään taitaa olla pizzaperjantai ja irtsaripusdinhakureissu ja pientä naukkailua myös. Ai että.
Eri
Jos syö 1400 kcl äivässä, niin ei siinä kyllä nälkää näe.
Kyllä minä näkisin ainakin. Tuskin olen ainoa.
Aika hento tai vanhus saa olla, ettei näe tollasella määrällä nälkää.
Tässä sulle 1400 kcl
Aamulla 200g maustamatonta jogurttia, 40g kaurahiutaleita, 100g marjoja, 10g pähkinöitä
Lounas: 120 g grillattua kanaa, 150g keitettyä petunaa, salaattiin tomaattia, kurkkua, paprikas 1rkl öljyä
Välipala: 1 omena, 150g raejuustoa
Päivällinen: 120 g uunilohta, 200g keitettyjä kasviksia, 100g keitettyä riisiä
Kyllä tuolla päivän hyvin pärjää.
1600.
Vierailija kirjoitti:
Hän on todella pienikokoinen. Kalorimäärä lienee sopiva, jos ei harrasta liikuntaa. Mutta tuohon määrään voi olla vaikea sovittaa riittävästi kaikkia ravintoaineita, ellei oikeasti tarkkaile asiaa.
Olen 162 cm ja hyvin saan ravintoaineita tarpeeksi tuolla kalorimäärällä, kun ruokavalio on terveellinen. Liikuntapäivinä syön vähän enemmän. Moni ylipainoinen mättäjähän vasta puutoksista kärsii kun ruokavalio on päin peetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1300kcal esimerkkipäivä
Yhteensä 1220kcal
Eri
Elämästä voi nauttia myös ilman löllö-mahaa. Länsimainen tauti, läskiytyminen, kamalan näköistä kun lyllerretään kävelemisen sijaan. Pitää syödä sen minkä elimistö tarvitsee, ei enemmän, ei vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nussittavana kenelle vain ja kuvattuna. " Katso mitä menetit". Hullu on katsos hullu.
Vierailija kirjoitti:
Aika hämmästyttävää, että seksityöläisen ammatti on yhä tänä päivänä näin päänsekoittava asia. Ei osata muuta kuin solvata mitä rahvaanomaisimmilla nimittelyillä, ja sillä sitä juuri näytetään se oma sivistystaso. Tätäkään ei tajuta. Muualla maailmassa kaikki asiaan liittyvä on arkipäivää, tänne tulee kaikki sieltä vuosien viiveellä. Suski on vain suunnannäyttäjä, pian kulkee useampi bangbangbussi Suomen teillä. Realismia.
Tekoäly vie työpaikat ja tilalle tulee tekotollo! Vai että ihan "realismia" ei hemmetti miten pihalla ihmiset ovat. Hra on hra, vaikka voissa paistettaisiin, tämä hrahan käyttää nuoria poikia hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1300kcal esimerkkipäivä
Yhteensä 1220kcal
Eri
Jos syö 1400 kcl äivässä, niin ei siinä kyllä nälkää näe.
Kyllä minä näkisin ainakin. Tuskin olen ainoa.
Aika hento tai vanhus saa olla, ettei näe tollasella määrällä nälkää.
Tässä sulle 1400 kcl
Aamulla 200g maustamatonta jogurttia, 40g kaurahiutaleita, 100g marjoja, 10g pähkinöitä
Lounas: 120 g grillattua kanaa, 150g keitettyä petunaa, salaattiin tomaattia, kurkkua, paprikas 1rkl öljyä
Välipala: 1 omena, 150g raejuustoa
Päivällinen: 120 g uunilohta, 200g keitettyjä kasviksia, 100g keitettyä riisiä
Kyllä tuolla päivän hyvin pärjää.
1600.
Tein virheen oliviioljy 1tl pitäisi olla. Itse jättäisin välipalan pois ja tilalle enemmän öljyä.
Vierailija kirjoitti:
1300kcal esimerkkipäivä
Yhteensä 1220kcal
Kiitos vain avusta, jota en tarvitse. Jos olisin yksinäinen seksityöläinen, jonka toimeentulo on kropasta kiinni, voisin totta kai vetää vaikka pelkkää pilttisosetta ja kananrintaa joka päivä, ja se olisi jollain tapaa jopa järkevää.
Mutta kun kuitenkin tienaan toimeentuloni aivoillani ja mieheni pitää minusta näin lievästi ylipainoisenakin, voin ottaa rennommin, syödä samaa ruokaa lasten kanssa, ottaa iltapalankin ja vaikka maistaa kahvilla lapsen tekemää marjapiirakkaa. Eli pitää katsoa panosta suhteessa tuottoon.
Valintoja, valintoja.
Susannalla on vaateliikkeen pito, julkisuus ja nyt seksityö jatkuvaa esilläoloa. Look liittyy hänen tekemisiin asioihin. Kyse on enemmän poikkeavasta elintavasta ja halu pitäytyä siinä.
Joku pankkivirkailija tai sairaanhoitaja jne. ei tarvitse noin näyttävää ulkonäköä, ellei nyt sitten vaikka harrasta jotain ulkonäköön liittyvää. Voi olla silti kaunis ja hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
No tuo on valintoja!
Itsellä lohikeitto menee herkullisuudessa AINA mättöpizzan edelle ja lasillinen hyvää viiniä ruuan kanssa tissuttelun sijaan. Irtsareita söin 4 kpl eilen ja jäätelöäkin eli mikä oli ongelma??
En ole luopunut mistään, jokainen suupala mitä syön on herkullinen nautinto.
Minä voin hyvin terveenä ja normaalipainoisena, kelpaisin kyllä miehelleni varmaan ylipainoisenakin muttei ole tarvetta kokeilla. Haluan olla aktiivinen ja liikkuva myös vanhana, en mikään laardikasa hoitokodissa
Suski on aina ollut tuon kokoinen, turhaa vetää halventavasti "miesten houkuttelua" tähän mukaan, Kyse on nyt syömisistä. On täysin hänen oma asiansa millä elättää itsensä. Vuosia on pitänyt vaateliikettäkin. Mene tekemään solvaamisketju toisaalle.
Olen eri, mutta ei kai ole mitään solvausta sanoa, että hänen tämänhetkinen ammattinsa vaatii tietynlaista kehoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihomisepidemiasta huomaa, ettei ihmisillä ole mitään hajua, paljonko ruokaa tarvitsevat. Pienikokoiselle naiselle, joka ei urheile, 1400 kcal on ihan normaali kulutus. Tuon yli alkaa lihomaan.
Varmasti on vähän enemmän. Susanna on sen verran laiha, että selkeästi ei syö tarpeeksi.
Ei Susanna Penttilä ole mitenkään poikkeuksellisen laiha, vaan normaalipainoinen. Enkä siis mitenkään ihaile häntä tai pidä häntä edes erityisen viehättävänä.
Kuten ketjussa monta kertaa todettu, tuo 1400 kcal ruokaa on ihan riittävä määrä pienikokoiselle naiselle, joka ei juuri urheile. Ja Penttilä on tosiaan jotain 155cm ja 50kg+ eli naiseksikin pienikokoinen.
No on se kyllä jo laihan puolella. Olen itsekin hoikka ja syön terveellisesti. Suskin kroppa näyttää kuihtuneelle. Tossa iässä alkaa tulla jo ostreoporoosia jos ei syö kunnolla.
Eri
Elämästä voi nauttia myös ilman löllö-mahaa. Länsimainen tauti, läskiytyminen, kamalan näköistä kun lyllerretään kävelemisen sijaan. Pitää syödä sen minkä elimistö tarvitsee, ei enemmän, ei vähemmän.
Tämä!
AVn käsitys nautiskelusta ja herkullisesta ruuasta on mättöpizza, kebu, sidukka, makkispekkikset, irtsarit jne. Sivutuotteena 50kg ylipainoa...
Syön mieluummin hyvää lihaa, kalaa, hedelmiä, marjoja, ihania pataruokia. Joskus kakkua, usein jotain pientä jälkiruokaa, pähkinöitä jne. Rakastan vitello tonnatoa ja parmankinkkua melonin kanssa. Teen itse jäätelöä. Ai että kanttarellisoosi lihapullien ja paistettujen kesäperunoitten kanssa!! Ihan parasta juuri nyt. Marjoja suoraan puskista.
Ei paskempi ruokavalio normaalipainoiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihomisepidemiasta huomaa, ettei ihmisillä ole mitään hajua, paljonko ruokaa tarvitsevat. Pienikokoiselle naiselle, joka ei urheile, 1400 kcal on ihan normaali kulutus. Tuon yli alkaa lihomaan.
Varmasti on vähän enemmän. Susanna on sen verran laiha, että selkeästi ei syö tarpeeksi.
Ei Susanna Penttilä ole mitenkään poikkeuksellisen laiha, vaan normaalipainoinen. Enkä siis mitenkään ihaile häntä tai pidä häntä edes erityisen viehättävänä.
Kuten ketjussa monta kertaa todettu, tuo 1400 kcal ruokaa on ihan riittävä määrä pienikokoiselle naiselle, joka ei juuri urheile. Ja Penttilä on tosiaan jotain 155cm ja 50kg+ eli naiseksikin pienikokoinen.
No on se kyllä jo laihan puolella. Olen itsekin hoikka ja syön terveellisesti. Suskin kroppa näyttää kuihtuneelle. Tossa iässä alkaa tulla jo ostreoporoosia jos ei syö kunnolla.
Normaalipaino bmin mukaan.
Saa sisäänsä paljon proteeinia joka on jätetty laskuista pois. Osa suun kautta osa muualle.