Nainen, onko miesten nimiä joista tiedät jo pelkän nimen perusteella ettet ole miehestä kiinnostunut?
Millaisia tunteita seppo, jani, pertti ym herättää?
Kommentit (30)
Jouni, jotenkin sellainen lyhyt janttara ja haisee hielle tulee mieleen.
"Ei nimi miestä pahenna ellei mies nimä."
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sun nimesi on, kirjoitustaidoton?
Allan, Rainer ja Mohammed jää ihan varmasti väliin. Jorma on todennäköisesti aivan liian vanha.
Miehen nimi voi olla vaikka Kyllikki, jos mies on kiva ja fiksu.
Ja jos mies on tyhmä ja ilkeä persu, aivan sama minkä niminen. Paskaa se on kuitenkin.
En sano mitään tai satavarmasti mätsään jossain Tinderissä sen nimisen kanssa :D Luonnon laki. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä se sulle kuuluu vit tuili ja
Trollarit on inceleitä.
Kiva nähdä että persu-boikotti edelleen toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä se sulle kuuluu vit tuili ja
Kirjoitustaidoton mies pahensi nimensä. Jos ei osaa kirjoittaa, jää vaille minua.
Vierailija kirjoitti:
Teemu
Teemut on joko hyvännäköisiä pelimiehiä tai sitten läskejä autisteja. Välimuotoa ei ole.
Santtu
Jonne
Veeti
Aku
Aaron
Axelll
Marco
Justus
Eihän se mies mitään mahda vanhemmilleen, jotka ovat nimen päättäneet. Jos nimi haiskahtaa siltä että mies onkin itse vaihtanut sen nimekseen niin en kyllä ehkä ole kauhean kiinnostunut. Siis jos se on joku Paju-Tulenkantaja tms.
Nico ja Luca on kyllä aivan kauheita nimiä, ei paljon innostaisi olla appivanhempien kanssa tekemisissä jos nuo edustaisi heidän nimimakuaan. Olen kyllä siis vm -86 ja tykkään yleensä vanhemmista miehistä, että Luca-ongelmia ei onneksi ole ilmennyt. :D
Tuollaisia entisten wt-amisteini lempinimiä. Jusa, jeppe, pera, pertsa, jakke, make, patte.
Ne on tuollaisia jotka miesten pukkarissa kerskuu "tiinalla eli sillä viime viikonlopun säädöllä oli ihan vit un löysä haiseva pilu ja oli täys lahna sängyssä."
Ali Alham Mustafa <3