Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ ENSIKOT viikoilla 21-22 +++

20.05.2007 |

[color=00868B]Haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta, mutta jostakin syystä Täti Punaisen sijaan Herra Haikara on eksynyt matkalla ja tarvitsee nyt vähän apua! Tutkimuksiin ja hoitoihin on siis tiemme käynyt.

[color=00C5CD]Mukaan mukavaan joukkoomme saavat liittyä kaikki halukkaat esikoistaan toivovat, oli sitten hoitopolkusi vasta alussa tai olet ehtinyt jo sitä pidemmälle kulkemaan!

[color=00868B]Esittelethän itsesi vastaamalla tähän viestiin. Jos

esittelyssäsi on myöhemmin lisättävää tai muutettavaa, vastaa taas, niin päivitämme tietosi.

[color=00E5EE][b][size=2]Ensikot:[/b][/size][/color]

[color=FF69B4]Adette

[color=CD1076] Ikä: Molemmat 27 vuotiaita

Yritystä takana: Syyskuusta 2005

Hoidot: clomit+terolutit. munatorvien aukiolo tutkimus joka ok. verikokeita liuta otettu musta josta löytyi vika keskenmenoille (2 keskenmenoa 8/2006 ja 10/2006 ) verenhyytymistekijöissä häiriö. Viimeistään kesäkuussa 2007 jatkuu tutkimukset/hoidot.

[color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]Afternoon

[color=CD1076]Ikä: molemmat vuosimallia -73

Kotipaikka: Etelä-Pohjanmaa

Virallinen yritys aloitettu 07/05, pillerit jätetty pois 04/05

Tutkimukset: verikokeet, simppatesti, aukiolotutkimus, useita ultria, 4

kiertoa clomifenia, 2 inssiä tehty tuloksettomina. Siirrytään yksityiselle

hoitoihin 17.1. lähtien. Vikana ilmeisesti ovuloimattomuus, muuta syytä ei tiedossa.

[color=FF69B4]amalia78

[color=CD1076]Eli mulla ikää 27v, mies samaa vuosimallia

Kotipaikka: pohjosen tyttöjä olen

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimukset: miehen simpat tutkittu, hitaita ovat, mutta muuten ok. Laparoskopia tehty ja siellä kaikki hyvin. Ensimmäinen inssi 02/07.

[color=FF69B4]AnnaLeena78

[color=CD1076]Ikä: 28 v, mies 31

Asustellaan etelä-suomessa.

Yritystä takana: Esikoista ollaan yritetty nyt viitisen vuotta, ja ilman mitään tuloksia.

Tutkimukset: Meillä vika miehen simpoissa, vasta-aineita, yms.., Hoitohistoria meillä on sellainen, että meidät laitettiin suoraan ivf:n, eli meille ei siis ole tehty inssejä. Lääkäri sitä mieltä, ettei niistä olisi tulosta tullut. Nyt siis ensimmäinen ivf takana. [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]_apila_

[color=CD1076]Ikä: minä 84 ja mies 83

Asuinpaikka: pohjanmaalla asustellaan

Yritystä takana: tammikuusta 06

Tutkimukset: munasarjat aukiolotutkimuksessa auki. Seuraavaksi verikokeita ja miehen simpat syynissä.

[color=FF69B4]Buumi73

[color=CD1076] Ikä: kumpikin 33v.

Kotipaikka: Pääkaupunkiseutu

Pillerit jätetty pois 01/06

Tutkimukset: verikokeita, ultria, simppatesti. Oma kierto olematon, sitä käynnistämään Terolut-kuuri ja eilen ensimmäinen Puregon-piikki, maanantaina ultraan...

[color=FF69B4]Brooke73

[color=CD1076]Ikä: minä 33, mies yli 40-v.

Mistä kotoisin: Kaakkois-Suomesta

Yritystä kesäkuusta -05, tutkimukset aloitettu tammikuussa -07. Vikaa löytyi molemmista: miehellä huonot siittiöt ja vasta-aineita, minulla hormonihäikkää. Mies saanut lääkitystä joka auttoi vähän mutta ei ratkaisevasti. Hoitona meillä ICSI, ja ensimmäinen yritys on huhti-toukokuun vaihteessa.

[color=FF69B4]desejo, yleensä vaan dese

[color=CD1076]Ikä: sekä minä että mieheni 28v.

Yritys aloitettu 09/05

Tutkimukset: Perusverikokeet otettu 04/06, kaikki ok. 06/06 ultrattu

pco-tyyppiset munasarjat, gyneltä lugesteronia kiertoja tasoittamaan. 09/09 gyne totesi, ettei ovista taida tapahtua luomusti kuin silloin tällöin

sattumalta ja sain sitten clomit. Resepti odottelee vielä kaapissa, mutta

eiköhän apteekkireissu ole edessä jo ensi viikolla. Miehellä on lähete

simppatutkimuksiin, mutta hidasteena on aikataulusta johtuvia

järjestelyongelmia. Ehkäpä sekin saadaan vielä hoidettua.

[color=FF69B4]-Diina-

[color=CD1076] Ikä: minä 26, mies 27

Asuinpaikka: Etelä-Suomi

Yritys aloitettu: 10/05

Tutkimukset: Tutkimuksissa selvisi, että en ovuloi ainakaan joka kuukausi, joten tilannetta korjaamaan määrättiin Clomit 02/07. Eka Clomikierto ei auttanut, nyt annos tuplattu. Kiertoa säännöllistämään sain Terot. Aukiolotutkimus ok. Mieheltä otettu 2 x näyte, tulos normaalin rajoissa, hieman hitautta. Ensimmäistä inssiä odotellaan.

[color=FF69B4]ElisaDay tai pelkkä ED

[color=CD1076] Ikä: 29 v., mies 31

Mistä kotoisin: pk-seudulta

Koska yritys aloitettu: 02/05

Mitä tutkimuksia tehty: miehellä siittiöitä vähän & hitaita, minulla ei

ainakaan kierronkartoituksessa ovulaatiota. Jonotellaan ICSI:in julkisella

puolella.

[color=FF69B4]hapö2

[color=CD1076]Ikä: molemmat -78

Kotipaikka: pääkaupunkiseutu

Yritys aloitettu: ¿tositoimiin¿ 02/06, pillereistä luovuttu vähän aiemmin

Tutkimukset: pco-tyyppiset munasarjat todettu 02/07, aukiolotutkimus oikea puoli ok vasen??, lisäksi verikokeita ja ultria. Simpat epänormaaleja ja vähän.

Hoito: yksi inssi touko-kesäkuussa ja sitten ICSI

[color=FF69B4]hellikki

[color=CD1076]Ikä: vuosirenkaita kertynyt itselle 32, miehelle 35

Kotipaikka: Pk-seudulla asutaan

Yritys aloitettu: esikoinen on ollut toiveissa elokuusta 2005 lähtien.

Tutkimukset ja hoidot: kaikki ensivaiheen tutkimukset takana ja toukokuussa on tarkoitus tehdä ensimmäinen inssi.

[color=FF69B4]hyntty-

[color=CD1076]Ikä: Ikää mulla on 22 ja miehuudella 23

Kotipaikka: asustellaan täällä melkeen pääkaupunkiseudulla

Yritys alotettu: 3/06 ja eilen oli sitten ensimmäinen polikäynti lääkärillä.

[color=FF69B4]Jessica

[color=CD1076]Ikä: Minä 31, mies 34

Kotipaikka: Turun seutu

Yritys aloitettu: 05/05

Tutkimukset aloitettu 9/06; kaikki ok (lievä endoepäilys); inssit 12/06, 02/07, 03/07 negaa. Seuraavaksi ivf syksy -07. [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]Kathy@

[color=CD1076] Ikä: minä vm.-79, mies vm.-78

Kotipaikka: Jyväskylän maalaiskunta

Yritys aloitettu 09/05

Mulla todettu PCO 05/06, miehen simppatestissä todettiin, että epänormaaleja siittiöitä normaalia enemmän. Lääkityksenä on ollut nyt terolut. Kolme viimesintä kiertoa syönyt terojen lisäksi clomeja, Clomit eivät saaneet muniksia kasvaan eli en ovuloi ollenkaan. Kesän hoidot tauolla ja syksyllä aloitetaan Menopurin pistely ja toivottavasti päästään ensimmäiseen inssiin.

[color=FF69B4]Keiju

[color=CD1076]Ikä: 29v. (mies 28v.)

Kotipaikka: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: pillerit jätettiin pois 8/2005. " Tositoimiin" ryhdyttiin

2/2006. Terolut aloitettu 5/2006. Teroista huolimatta kierto muuttunut taas epäsäännölliseksi. Clomit aloitettu 01/07. Siemenneste erinomaista.

[color=FF69B4]Killa

[color=CD1076]Ikä: molemmat 31v

Kotipaikka: Helsinki

Yritys aloitettu: 8/05

Perustutkimukset tehty. Vikaa ei löytynyt. Inssiä suositeltiin ekaksi hoidoksi. Hoidot aloitettiin huhtikuussa -07.

[color=FF69B4]käärö

[color=CD1076]Ikä: minä 24 ja mies 27

Kotipaikka: Pohjois-suomi

Yritys aloitettu 06/04

Tutkimukset: mulla on todettu etten ovuloin tai sitten ovuloin todella harvoin, endo epäily. Clomeja syöty 3 kiertoa 50mg ja 100mg, ilman ovista ja tulosta. Miehen simppatestin tulosta odotellaan

[color=FF69B4]-marge-

[color=CD1076]Ikä: olen 25v. ja mieheni 26

Kotipaikka: hämeessä asustellaan.

Yritys aloitettu 05/06

Tutkimukset: pco-tyyppiset munasarjat todettu 11/06. Simpat ok, kierronkartoitus mahdollisimman pian. Clomit ja puregon kokeiltu, ei sopineet (sekoittivat tuotannon täysin). 02/07 lähete ivf-jonoon julkiselle puolelle, yksityisen vastausta odotellaan. [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]Naksu

[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 26-v.

Kotipaikka: Tampere

Yritys aloitettu: 09/2005

Tutkimukset: Tehty kierronkartoituksia, ssg, ultria, simppatestit, ei mitään vikaa missään. Inssit 12/06, 02/07, 05/07 kaikki negaa ja lisäksi suunnitellut mutta ei toteutuneet 01/07 ja 03/07. Viimeisessä inssissä todettu mun kropan toiminta täysin ennustamattomaksi ja oikukkaaksi > ivf suunnitteilla JO vkolle 26!

[color=FF69B4]-ninnuli1-

[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 27v.

Mistä päin: Kaakkois-suomi

Yritys aloitettu: 04/05

Tutkimukset: Aloitettu elokuussa 06. Miehen simpat, verikokeita, ultra.

Muuten kaikki ok, paitsi pco-epäily. Aukiolotutkimus ok, Metforem-lääkitys ovulaation tukena tällä hetkellä ja maalis-huhtikuussa alkaa " oikeat" hoidot. Yllätys luomuplussa juuri ennen hoitojen aloittamista, mutta KM 5/07.

[color=FF69B4]-piggeliina

[color=CD1076]Ikä: minä 32v ja mies 31v.

Kotoisin Etelä-Suomesta

Yritys alkanut: pillerit jätetty pois 09/01

Tutkimukset: clomit+terot 3kk 07/02 tuloksetta

02/06 hoitoihin yksityiselle, verikokeet, ultrat, munatorvien

aukiolotutkimus tehty ja kaikki ok, mieheltä otettu 2x simppakoe joista

ensimmäinen oli normaali ja toinen oli normaalin rajoissa, uus clomikuuri 06/06 tuloksetta edessä inssi ens keväänä ja sitten mahdollisesti IVF.

[color=FF69B4]Rouwa

[color=CD1076] Ikä: minä 24v. ja ukko 25v.

Kotipaikka: Pirkanmaa

Yritys aloitettu: 06/06

Taustaa: 2003 endo epäily, 08/06 PCO, minulla ei ole spontaaneja menkkoja enkä myöskään luomusti ovuloi

Tutkimukset: Miehen simpat tutkittu, jotka ovat hyvät, ultria tehty,

clomeja+teroja kokeiltu (eivät sopineet ja käyttö kiellettiin :( ). Vuoden

lopusta saadaan lähete TAYS lapsettomuuspolille. Sitä ennen ei tehdä enää mitään.

[color=FF69B4]s-a-a-r-a, saara vaan;)

[color=CD1076]Ikä:minä22v, mies 23

Mistä kotoisin: tampereen lähikunta...

Koska yritys aloitettu:09/04 on pillerit jätetty pois

Mitä tutkimuksia tehty:mieheltä on tutkittu simpat, niissä vähän häikkää, eli määrä hiukan pienempi kun olis suotavaa ja myös epämuodostuneita on niistä osa. testosteronitaso myös hiukan matala. tosin näiden kummankaan asian ei kuulemma pitäisi ratkaisevasti lapsettomuuteen vaikuttaa...? sitten vielä joku kromosomitutkimus on otettu, mutta tulokset ei ole vielä tulleet. itelle tehty jotain verikokeita...en muista tarkalleen mitä, jotain hormoneja niistäkin mitattiin,niissä kaikki ok. ja myös sokerirasitustesti, kuu-lemma varmuuden vuoksi että jos olis jotain sokerihäikkää joka estäis

ovuloimasta.kaikki kuitenkin ok. munanjohtimien aukiolotutkimus myös

takana,sekin ok. kaks tuloksetonta inssiä takana, nyt on mies

clomifen-kuurilla, ja tää kierto on taukoa, ja sit joulukuussa taas uusi

yritys.

[color=FF69B4]sannuli-80

[color=CD1076]Ikä: Minä 26 ja mies vuoden vanhempi

Kotipaikka: Olemme lounais-suomesta

Yritys aloitettu: pillerit lopetettu alkuvuodesta 2004, tehokkaasti aloitettu yritys elokuussa 2004

Tutkimukset: Siemenneste todella hyvä, ovuloin normaalisti.

Aukiolotutkimuksessa munajohtimet todettiin tukkeessa oleviksi ja niitä yritettiin laparoskopiassa avata siinä kuitenkaan ilmeisesti onnistumattta ja eka ivf hoito nyt ohitse ja mäkeen meni se yritys ja nyt viikolla 7-8 toivottavasti päästään PAS hoitoon. Mulla myös pco toisessa munasarjassa,toinen munasarja onkin vähän niinkuin nuukahtanut..edes stimuloimalla siihen ei saatu potkua. Hoidossa olemme käyneet ensin tyksissä ja nyttemmin turun ava-klinikalla.

[color=FF69B4]tuutimari

[color=CD1076]Ikä: Ollaan miehen kanssa molemmat 31 v.

Mistä päin: asustellaan Pohjoisessa Suomessa.

Yritys aloitettu: Ensimmäinen lapsi ollut toiveissa jo yli kaksi vuotta ja " todellinen" yritys aloitettu 10/05 (kun huomattiin, että ei se tullutkaan kun on tullakseen... :).

Tutkimukset: Viime syksynä on tehty kaikki perustutkimukset (siittiöt ok, hormonilabrat ok, munatorvet ok) ja siis selittämättömiä ollaan.

Hoidot: Muutaman kierron ajan Lugesteroni loppukierrossa (lyhyeen kiertoon ja tiputteluun) ja nyt kevään ajan Clomifeneja. Kesän jälkeen ollaan päätetty lähteä järeämpiin hoitoihin, jos ei vielä sittenkään tulosta ole tullut.

[color=FF69B4]Vannis

[color=CD1076]Ikä: 25, mies 26

yritys aloitettu: 3/05

tutkimukset: verikokeet kaikki ok, SSG normaali, 10/06 todettu PCO, simpat melko ok (epämuodostuneita paljon, mutta kokonaismäärä hyvä)

hoidot: clomeja 3 kk/2006, 1. IVF 1/07, 2. IVF tulossa 4/07 [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]VihervaaranAnna

[color=CD1076]Ikä 28, mies 25.

Paikka: Lounais-Suomi

Taustat: ekat PCO-epäilyt 3/2006, nyt diagnoosi varmentunut.

Lääkitys: E-pillerit jätin 11/2005, mutta ehkäisy pois kokonaan vasta

5/2006, Terolutit sain jo 3/2006 ja Clomifenit aloitin yhdellä tbl/pvä

10/2006. Mies simppatesteissä 11/06, jatkotutkimukset ja mahdollisesti ICSI edessä. Hoitojonossa olemme julkiselle puolelle. (Jonoon 12/06.) Clomit lopetettu.

[color=FF69B4]YksityinenAsia

[color=CD1076]Ikä: Minä -71 ja mies -69 (siis patavanhoja molemmat)

Sijainti: Yhdysvallat

Yritystä: vähän on ja off vuodesta -97 (siis vuosiin ei olla yritettykään)

Hoitoja: ei vielä mitään, menossa ollaan kyllä

[color=FFC0CB]*********************************************************

[color=00E5EE][b][size=2]Plussanneet Ensikot:[/color][/b][/size]

[color=FFC0CB]*********************************************************

[color=CD1076]milka1

[color=FF69B4]Ikä: 32

Mistä kotoisin: pk-seutu

Koska yritys aloitettu: klinikalla eka käynti tammikuussa 06

Mitä tutkimuksia tehty: aukiolot, progesteronit ym hormonit, kilpirauhaset, toistaiseksi ei syytä löytynyt miksi ei toimi, takana 5 inseminaatiota luonnonkierrolla, 1 hormoneilla joka johti raskauteen, josta km rv8. Uusi raskaus seuraavasta inssistä.

[color=CD1076]EmmaEmilia eli lyhyesti EE

[color=FF69B4] Ikä: minä ja mies molemmat vuosimallia -79

Kotoisin: Pohjois-Suomesta

Yritys aloitettu: tammikuussa 2005

Tutkimukset: miehen simppatesteistä paljastui karu totuus eli omia siittiöitä ei ole lainkaan. Tilannetta yritettiin korjata kahdella hormonikuurilla, mutta se ei valitettavasti auttanut. Itselleni ei ole juuri tutkimuksia tehty paria verikoetta lukuun ottamatta.

Hoitohistoria: syksyllä 2006 tehtiin yhteensä 4 inssiä lahjasiittiöillä (1. luomukiertoon, 2. clomit+pregnyl, 3. clomit+pregnyl, 4. clomit+menopur+pregnyl) ja kaikista puhdasta negaa. Ensimmäinen IVF tammikuussa 2007, tuloksena 8 top-alkiota, joista 7 pakkaseen ja yksi siirrettiin. Tuosta tuoresiirrosta siis elämäni ensimmäinen plussa :)

LA (jos toivottavasti sinne asti päästään) olisi lokakuun puolivälissä¿

[color=CD1076]Bianco

[color=FF69B4] Ikä: minä 30, mies 32

Kotipaikka: pk-seutu

Yritys aloitettu 03/05

Perustutkimukset tehty loka-marraskuussa ja kaikki periaatteessa ok.

Ensimmäinen inssi 12/06, negaa. Toisesta, tammikuun 07 lopussa tehdystä inssistä siis tärppäsi, la on 23.10.07

[color=CD1076]Tuittu78

[color=FF69B4]Ikä: 28 ja mies 30

Kotipaikka: Espoo

Yritystä 12/04 alkaen ja hoitoihin hakeuduttiin 2/06. Kilpirauhasarvot saatiin kuntoon 12/06 ja elämäni ensimmäinen plussa tuli toisesta inssistä 2/07. LA olisi näillä näkymin 6.11, tosin todennäköisesti vielä muuttuu raskauden edetessä.

[color=CD1076]trixie2

[color=FF69B4]Ikä: Minä 27 ja mies 24v

Kotipaikka: Olemme pohjanmaalta.

Yritys aloitettu: Pillerit jätetty 05/05.

Tutkimukset: Simppatesti ok. Labrat ok. Aukiolotutkimus ok. Kaikki ok.

Eka ivf takana. Pakkaseen 6 alkiota ja siirtoon 1. Tulos nega. Seuraavaan kiertoon zumenon ja luge ja siirtoon 2. Toinen kiinnittyi ja la 9.12.07

[color=CD1076]kille75

[color=FF69B4]Ika: kumpikin vuonna -75 syntyneita

yritysta takana reilu vuosi (enaa ei itsekaan muista tarkalleen)

tutkimukset: Mitaan syyta lapsettomuuteen ei ole loytynyt. Nyt 11/06 kolme inssia takana ja neljas ensi viikolla. Tammikuussa olisi tarkoitus menna ivf:aan. 1. ivf ja tuoresiirto negaa ja eka pas plussaa. La 14.12.07

[color=CD1076]Tuiskutiusku

[color=FF69B4]Ikä: 25 v. ja miehellä 28 v.

Mistä päin: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: 08/05

Tutkimukset: Tehty normaalit molemmille + miehelle lisäksi ultra. Selvisi, että miehellä vähän siittiöitä ja huonosti liikkuvia.

Hoito: ICSI huhtikuussa

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit, luin tuon pinon pikaisesti ja ehdin jo vetistellä tuota Killan aikaisempaa viestiä - ja sitten pääsinkin vikalle sivulle!!!!!! :) Huhhuh, että siellä on nyt tiukat paikat, mutta kyllä se nyt kuule niin taitaa olla! ;) En onnittele en, koska tiedän ettet vielä sitä halua! :) Hihiiiiiiihihiiiihihiiiiii *naksu hytkyy niin että putoo kohta tuolilta* Maailman ihanin juttu kyllä!!!!

Jotenka Hellikinkään ei kannata vielä luovuttaa ennen kuin se vuoto sieltä kunnolla alkaa!

Brookelle pitää vielä nopsaan kirjoittaa... Mä oon ilmeisesti ilmaissut itteäni jotenkin epäselvästi. En siis tietystikään ajatellut, että sen sumuttelun AIKANA vois raskautua, mutta en näe sitä mahdottomaksi tämän kierron ovulaation aikana (joka on siis ennen kuin sumut aloitan) - äh, nyt ei oikein tuo itsensä ilmaiseminen suju tänään! Tällaisista kun olen lukenut, että joku on raskautunut samassa kierrossa kun sumut on aloitettu - ennen sitä sumuttelua! No niin, nyt loppui tämä vääntö, ymmärrät varmaan nyt mitä tarkoitan! :)

Huh, Killan uutiset sai nyt ihan pasmat sekaisin, lopetan tähän! Hauskaa sunnuntain jatkoa!

Vierailija
102/139 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt siis EN tullut onnittelemaan Killaa ;) vaan toivottamaan onnea, että viiva vahvistuisi entisestään! +++ Ja kävi kuin kävi, niin nyt ainakin tietää, että VOIT tulla raskaaksi! :))))

Terveisin ihan täpinässä oleva taustailija!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=7B68EE] En tiedä muistaako kukaan täällä enää minua, mutta kirjoittelin joskus tuolla Vauvakuumeilu-puolella joidenkin teidän kanssa:)

Nyt oli pakko tulla toivottamaan Killalle paaaaaaljon kesäisiä plussatuulahduksia ja iso tsempitys!!! Toivotaan peukut pystyssä, että pikkutyyppi se siellä ilmoittelisi itsestään:)!!!

Auringonsäteitä ja plussapalleroita myös kaikille muillekin tutuille ja tuntemattomille lähettelen näin virtuaalisesti!!!

~ ♥ ~ Viipuli ja Julius ~ ♥ ~

Vierailija
104/139 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onpa Killalla siellä jännät paikat. Täällä puhallellaan naama punaisena plussatuulia sinnepäin ja pidetään lisäksi tiukasti peukkuja pystyssä ja annetaanpa vielä onnenpotku pehvaankin!

Hellikille myös isot tsempit, mitäs sinnepäin kuuluu...?

Tuutimarilla siellä ovistuntemuksia, eikun makkarin puolelle mars!

Vilkutukset kaikille muillekin!

Täällä on selkä ja reidet ihan tönkköinä kun on tullut kyykittyä tuntikaupalla pihatöissä sekä eilen että tänään. Kädetkin tärisee kuin horkassa kun oon kaiken maailman saksilla kyninyt puskia ja kukkapenkkaa. Eilen tuli myös tökkäistyä irroituspiikki mahamakkaroihin, joten pihatöiden lomassa ollaan myös tehty töitä ;-) makkarin puolella.

Nyt suihkuun ja sit telkan ääreen rentoutumaan - hyvät sunnuntai-illan jatkot!

-Buumi

Vierailija
105/139 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin... Täällä tämä yksi hämmentynyt, ei tule hullua hurskaammaksi näköjään... Olen siis testannut tänään kolmella eri testillä heikon, mutta selvän haamun, mutta en siltikään usko että raskaana olisin. Täydellinen oireettomuus nimittäin jatkuu, samoin tuhruttelu. Ne luget, jotka pari päivää sitten lopetin, aloitin nyt hädissäni uudestaan. Kai se van vaan pakko testata uudestaan ja toivoa, että viiva siitä vahvistuisi. Todennäköisemmin käy kuitenkin niin, että viiva katoaa tai menkat alkaa...

Huiskutukset vaan Hanille ja Viipulille (joka myös hyvin muistetaan)! Kiva, kun uskoitte, ettekä onnitelleet! ;)

Mites Hellikki, piinailukamu? Mitkäs tilanteet?

Tuutimari: toivottavasti sait ukon kellistettyä ja simpat kohtaamaan muniksen! ;)

Brooke: syksy on tosiaan taas ennen kuin huomataankaan! Ja varmasti hyvä, että suunnitelmat on selvillä, niin tietää missä aikataulussa seuraavaksi edetään. Ei odotuskaan silloin tunnu niin pitkältä!

Aftis: halitukset sinnekin! Kiitos tuesta! :) Koskas se sun seuraava ultra olikaan, sori jo unohdin...?!

Buumi: toivottavasti siellä tuli tilanne hyödynnettyä täysillä! :) Sit vaan piinailemaan!

Piggis: oliko sulla jo jotain oireita?! Mua nimittäin ihmetyttää ja epäilyttää tää oireettomuus, vaikka toisaalta kai jollain sekin on ollut oire...

Naksu: ihana oot! :) Sulle plussa sit ekasta IVF:stä! Jos tässä nyt onnellisesti kävisikin, niin mä jätän oven rakoselleen, niin livahdat tonne o-puolelle heti perässä! :D

Aqua: kiva kuulla, että oot vielä olemassa! :) Käyhän nyt sentään joskus omiakin kuulumisiasi kertomassa!

Hapö: piinailuonnea sinne! bd Voihan se olla, että munis oli just saapunut kohtuun irrottuaan ja odotteli siellä simppoja valmiina! :) Ja ehkä mä perun puheeni, kun kai sitten inssilläkin voi onnistua.... ;)

ED:lle huiskutus pitkästä aikaa! o/

Oona: mikäs siellä on tilanne? Löysikö tätsä paikalle? Outoa, että nyt alkaa sulla kroppa sekoilla! Voisiko olla kuitenkin onnellinen loppu...?!

No mä jatkan ihmettelyä, katotaan miten ämmän käy...

Killa pp 15

Vierailija
106/139 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tullut onnittelemaan.

Mulla oli muuten vähän samankaltainen juttu. kp 29/28 Acon ja pari muuta testiä näyttivät haamua, just ja just erotti ja piti valoa vasten tihrustaa ni jotain näki. Tuolla se haamu nyt nukkuu yöunia.

Hedelmöittyminen oli tapahtunut kp 14/28 se varmistettiin useassa ultrassa. Kunnon plussan sain näkyviin muistaakseni kp 34/28.

Tämän viestin tarkoitus ei ole lietsoa sinua suuntaan tai toiseen, halusin vain kertoa oman kokemukseni.

Siitä voit kuitenkin olla varma että jotain on tapahtunut. :)

T: Ull-Maij & Jani 8,5kk

Vierailija
107/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa kävisikin niin kuin Ull-Maijlle, mutta huonolta näyttää: tänä aamuna Acon 10:ssä eilistä hailakampi haamu ja Predictorissa ei niin mitään eli nega. Acon taitaa noista olla herkempi. Sitä paitsi ihan selvät menkkakivut iski siinä samassa, kun olin testannut. Taitaa pieni kyytiläinen olla sitä mieltä, ettei tähän kyytiin kannata jäädä... :(

Tää pino onkin nyt " vanhentunut" , mutta mä avaan sit myöhemmin uuden pinon, kun koitan vielä tarkistaa että listassa on kaikki päivitykset oikein laitettu!

Killa pp 16 (edellisen inssin jälkeen tänä päivänä tuli täti...)

Vierailija
108/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILLA, ihana piiniskaiffarini, peukut ja varpaat on tanakasti pystyssä, että alkanut raskaus jatkuisi onnellisesti. Pidä kiinni siitä plussasta!

Täällä takana mökkiviikonloppu ja tunteetkin tasaantuneet. Pettymys oli kova, kun tajusi piinailun vaihtuvan uudeksi kierroksi, mutta ylös on taas kammettu -en vielä mainostaisi, että entistäkin vahvempana ja sisuuntuneena, mutta suunta on ylös kuitenkin.

Kesä-heinäkuu nautitaan lomasta ja toisistamme, samoin rakkaasta karvakasasta, jonka jo hetken pelästyin menettäväni viikonlopun aikana (pitkä tarina...). Hoidot jatkuvat elokuussa, ellemme mekin sitten kesällä entistä vahvemmin ala kallistua adoption suuntaan. Jättäydyn varmaankin loivasti takavasemmalle, vaikka eiköhän kuulumiset tule luettua jatkossakin päivittäin.

Ihanaa kesäkuuta kaikille!

hellikki (pp16/kp1)

Vierailija
109/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut piinailukamu Hellikki! :( Tiedän niin hyvin tunteen, vaan aallon pohjalta ei onneksi pääse kuin ylöspäin! Toivotaan onnea uusiin hoitoihin syksyllä, inssilläkin voi sitten kai onnistua!

Kävin sitten tänään siinä veritestissä ja hcg on vain 19. Taulukon mukaan näihin aikoihin ihan normaalin rajoissa (http://metku.net/~pesu/faq.php):

2 viikkoa hedelmöityksestä pitäisi tuon arvon olla olla 3-426, joten kai tässä sitten raskaana ollaan.

En vaan jaksa uskoa, että näillä arvoilla pieni kyytiläinen jaksaisi pysyä menossa mukana. Inssi tehtiin kyllä ennen kuin munasolu oli irronnut ja voihan sen matka kohtuun olla kestänyt tavallista pitempään... Taitaa olla turha toivoa, mutta pakko yrittää vähän positiivistakin ajattelua!

Mutta juhliin ei ole aihetta, ennen kuin nuo arvot nousevat... Niin siis JOS nousevat! :S Ei kai tässä auta kuin odotella uutta testiä ja katsoa miten käy. No tänään sentään ei ole tuhrutellut juurikaan, joten jos ne nyt on sitten joku merkki jostain...

Ääh, anteeksi vaan kun mä täytän tätä pinoa omanapaisella pohdinnalla. Tekee vaan koko ajan mieli kirjoittaa jotain johonkin, jos saisi siten ajatuksia selkeämmiksi.

No niin, häivytäänpäs taas... Niin, Naksun suunnittelukäyntikuulumisia kyllä odotellaan vielä, kuis meni?!?!

Ai niin, Piggis! Saako sut päivittää jo plussanneeksi kuitenkin? Laittaisin sen uuden pinon ja listan huomenissa!

Killa pp 16 (ei uskalla ajattella rv:ja vielä läheskään...)

Vierailija
110/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muistatko mua, mutta viime vuonna tähän aikaan piinailtiin yhdessä tuolla enskoissa.

Eilisestä asti oon käyny tunnin välein kattomassa, että mikä sun tilanne on =) Mieskin tuossa jo käski tulla katsomaan että onko uutta!!

Aivan mielettömästi onnea, kai saan jo onnitella?!

Ihan itku tuli kun oon niin onnellinen sun ja miehes puolesta!!! Kummallista, miten sitä myötäelää, vaikka vieraita ihmisiä ollaan =)

Enkeleitä teidän perheelle toivottaa

Hanna ja Nea kohta 4kk

Vierailija
111/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan pikakäynnillä ja mitä mun silmäni näkevätkään? Voihan Killa minkä teit :o)!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vetäähän jännäks!!!

Kyselit mun oireista eli tässä tapauksessa oireettomuudesta. Menkkaolo oli koko ajan plussauksen jälkeen ja joka kerta vessassa käynti oli yhtä jännittävää. En ookkaan ikinä aikaisemmin pyttyyn kurkkinu...

Ainoona muuna oireena mulla oli nännit kipeet. Ja sama homma on vieläkin eli ei muita oireita paitsi että menkkaolo on melkein lähteny ja uutena tullu, että aina välillä jomottaa masussa toiselta puolelta.

That' s it! Toivottavasti toi jomotus on asiaan kuuluvaa, eikä mitään vakavaa. Vainoharhaseks tässä kohta tulee..

Vuodoista vielä... Nyt viime viikon lopulla hyppäs mun sydän kurkkuun, kun pissalla käydessä tuli sellasta vaaleenruskeeta " vuotoo" . Siis ei voi vuodoks sanoo, mut siis pyyhkiessä tuli ihan kun valkkarii, mut vaan siis vaaleenruskeeta. Sitä tuli noin kolmena päivänä muutamana kertana, mut nyt ei enää.

Että ethän Killa murehdi ennen kuin on murheen aihetta!

Ja älä vielä laita plussanneeks, pliis. Mä haluan odottaa sen ultran ensin ja katotaan sitten tilanne. Toivottavasti on ok?

Muillekin Enskoille oikein hirmuisesti haleja ja terveisiä!

Piggeliina, joka vielä täällä roikkuu kun ei muualle uskalla mennä...

Vierailija
112/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia] IIIIHAAAANAAAAA!!!! Ja nyt et sori vaan välty tältä enää, ei voi mitään: SUUREN SUURET ONNITTELUT!!!!!! :D Tuo arvo on nyt kyllä niin tuossa jakaumassa kuin vain voi, joten turha tässä enää jarrutella onnea, nyt nojaat vaan taakse ja katsot mitä tuleman pitää!! Täältä tullaan sitten perässä muutaman viikon päästä! ;) [/color]

Pigge: Siellä oireettomuus jatkuu, mutta eiköhän se ole vaan hyvä juttu... Tuossa raskauden aikana ehtii varmasti kyllä vielä kerrakseen " nauttia" raskauden iloista, joten kiva että alku on ollut rentoa! Tai mistäpä minä tiedän... ;)

Nea: Täällä ainakin muistetaan sut, ei olekaan piiiiiitkään aikaan kuulunut mitään susta! Mukavaa vauva-arkea vaan sinne!

Ja sitten omaan napaan: Tänään oltiin suunnittelukäynnillä, ultrattiin samalla ja kaikki oli kerrankin kuten pitääkin. Ovulaatio oli tapahtunut, sen näki keltarauhasesta... Keskiviikkona aloitan sumut ja sitten ensi viikon torstaina (mikäli vuoto on alkanut) mennään tsekkaamaan tilanne. Nyt jännitetään vielä, onko punktio sitten vkolla 26 vai 28, riippuu siitä minkä pituinen kierto tästä nyt tulee... Jos on tuolla vkolla 28 niin sitten vaan piikitysten jälkeen jatkan sumuttelua, kunnes lääkärillä on aikaa tehdä punktio - munikset ei kuulemma karkaa minnekään vaan odottavat kyllä Synarelan ansiosta! Näinhän näppärää tämä on! :) Eli hyvillä mielin täällä!

Nyt on pakko mennä pihalle, tuolla jo fetasalaatti ja valkosipulipatonkin huutelee mun nimeä! :D

Vierailija
113/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut!!!

toiottavasti salamatkustaja pysyy mukana loppuun asti. Ainakin nyt on vahan enemman toivoa, kun hedelmoittyminen on onnistunut. Ja kyllahan tuo 19 siihen haarukkaan mahtuu!

Ma olen niin onnellinen sun puolesta!

Juli ja s-k oli siirtynyt tanne puolelle. Halit vanhoille kamuille siis.

Brookelle pahoittelut negasta...jos sun tamma sateilyttaa sut raskaus energialla syksya varten niin sit varmaan tarppaa!

Aftikselle, Jessicalle, margelle ja deselle iso halitus ja heilutus!

Naksulle tsemppia IVF:n.

Muillekin tutuille hirmusti vilkutuksia!

Talla tuhruttaa jo, toiveet oli jostain syysta tosi korkealla. Mulla ei ole yleensa edes mitaan kuviteltuja raskaus oireita, mutta nyt oli rinnat super arat, itku herkassa, valkkaria runsaasti, kaikkea mahdollista, mutta tuttuun tapaansa tati kolkuttelee dpo 12, tanaan pitais muuttua kp 1. lammotkin oli laskenut aamulla.

Nyt lahtee siis yk 13 kayntiin, eli kai me nyt sit ollaan virallisesti lapsettomia.

Me ollaan tulossa suomeen juhannukseksi, eli tutkimukset alkaa heinakuussa. Mies on luvannut menna simppatestiin kun tullaan takaisin tanne.

Yksikselta pitikin kysya etta, paljon se teidan simppatesti maksoi? Meidan hinta ilman vakuutusta on $75. Jotenkin muistin etta se oli paljosti enemman teilla. oliko siina jotain erikois tutkimisia?

Hyvaa kesaa kaikille vanhoille ja uusille tutuille. Ootte mahtavia

peace out

nuutti

Vierailija
114/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=lime]IHAN MIELETÖNTÄ!

[color=red]Joko NYT saa Killa-kulta onnitella?!? Aivan superhuippuihanaa, että juuri teitä kohtasi tämä onni juuri nyt! Uskotaan ja toivotaan, että kaikki menee hyvin ja saat alkaa pian nauttimaan raskaudestasi täysin siemauksin.

Diina täältä taustalta lähettää sata ämpäriä vauvaliimaa, tuhat paria tarrasukkia ja miljoona suuren suurta halausta!

[color=lime]Ihan on kyynel silmäkulmassa... <3

Vierailija
115/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kullat, te olette parhaita! :) Isot halaukset takaisin Piggeliinalle, Diinalle, Jessikselle (joka kävi tuolla toisessa pinossa), Naksu-hanille, Hellikille, Nuutille ja Nealle (tietty sut muistan, onpa sullakin iso tyttö jo!)! Ja tietty muille jo aiemmin muistaneille, jos en oo muistanut sanoa!

Mä en kyllä vielä tuulettele, kun mitä vaan voi käydä. Ehkä JOS se hcg-arvo nousee, niin voi olla vähän luottavaisempi. Nyt en usko vielä mitään. Vaikka kai mä sitten raskaana olen. Toivotaan, ettei mene heti alkumetreillä (tai tietenkään myöhemminkään) kesken! Luulin, että plussatestin tekeminen olisi elämäni onnellisinta aikaa, mutta mitä vielä! Ihan kamalaa! ;) Mies parkakin: joka toisessa lauseessa miettii jo sitä mihin kouluun lapsi laitetaan ja joka toisessa toteaa, että kesken tää varmasti menee... :D

Jännittää soittaa huomenna klinikalle! Jos ne sanookin, että liian pienet lukemat on?! :/

Ok, Piggis, en päivitä sua enkä kyllä itseänikään! :) Aloittelen sen uuden pinon huomenna sitten.

Naksu: mä oon vakuuttunut, että sä seuraat mua heti perässä! Niinhän me suunniteltiin tää homma ja kun ajatellaan, että samaan aikaan liityttiin aikanaan vk-puolen Ensikoihin ja yritystäkin on takana saman verran, niin pakkohan sen on mennä niin! :)

No mä varmaan ehdin täytellä tätäkin pinoa moneen kertaan vielä, mutta häivyn taas hetkeksi!

Killa

Vierailija
116/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytynyt jo kaksi tarinaa alhaisista hcg:stä ja tuhruttelusta, jotka päättyivät kohdunulkoisina raskauksina... :( Että ei tosiaan juhlita, ennen kiun on aihetta!

Vierailija
117/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]...pois selailemasta enää mitään tuollaisia sivuja! Ja tämä on käsky. Jokainen raskaus on oma tarinansa. Mieti, kumpi kirvoittaa useammat ihmiset kirjoittamaan nettiin alhaisista arvoista yms: onnellisesti päättyneet tarinat (joita kuitenkin on valtaosa) vai surulliset yksittäiset tapaukset? Niin, kyllä se kirjoittaminen on varmasti sydämen purkamista, ja siksi olet juuri näihin surullisiin tarinoihin törmännyt.

Tällä hetkellä sulla on pienen pieni nyytti matkassa, nauti siitä joka ikinen sekunti. Koskaan ei tiedä miten elämässä käy, joten etukäteen murehtiminen vie voimavaroja ihan vääriin asioihin. Tätä olette miehenne kanssa toivoneet ja odottaneet, antakaa itsellenne ja toisillenne lupa olla onnellisia.

Kun laitat tänään silmät kiinni, niin voit lähettää toiveen eteenpäin. Muuta et voi tehdä. Toivo ja ole onnellinen. Niin mekin olemme onnellisia puolestanne.

-Diina-

Vierailija
118/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on juostu joka päivä useamman kerran lukemassa sun kuulumisia, oikeastaan heti sun ppo1 alkaen;)

Varovaiset onnittelut sinulle ja tosiaan tarrasukkia paljon matkaan=) Voi että mä olen ONNELLINEN sun puolesta!!:=) Toivotaan että kaikki menee hyvin. *hali*

Aurora & Oliver (kohta 4kk)

Vierailija
119/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Suuren suuret onnittelut minunkin puolestani!! Et varmaan muista kun niin hetken aikaa ehdittiin kuumeilla yhdessä.. Mutta jäit hyvin mieleen aina niin positiivisena ja muita tsemppaavana ihanana ihmisenä :)

Sydämestäni toivon että kaikki menee hyvin ja saatte sen lahjoista kalleimman.

Viipero ja Aleksi n. 7kk

P.S. Täälläkin tuhrutteli ja jomotteli menkkamaisesti ja pelotti ja vaikka ties mitä - mutta tuolla se viiva tikussa nyt tuhisee sängyssään :)[/color]

Vierailija
120/139 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa-kulta onnea, onnea, onnea ¿ onnittelen ihan kaiken uhallakin... kyllä sä raskaana oot!

Beachillä oli ihanaa (kuten aina) ¿ se huvila jota me vuokrataan ei todellakaan ole sellainen kuin kaikissa elokuvissa ja sarjoissa, mutta itse ranta on sellainen samanlainen ¿ heinikkoa ja hiekkaa ja ihanat isot aallot. Ilma oli aurinkoinen ja ihana ja oli kyllä todella rentouttava viikonloppu.

Nuutti: Kyselit siitä siemennesteanalyysistä ¿ ihan tavallinen Sperm Count ja Motility olis todella ollut vaan $85 meidän klinikalla, mutta miehelle tehtiin ns. Acrosome Reaction Test (voit googlata) jonka hinta oli huikeat $710 ilman vakuutusta... Tuloksia vielä odotellaan, toivottavasti saadaan ne huomenna.

Tänne ei siis kuulu kummempia ¿ tultiin just kotiin, tai siis mies meni töihin ja minä ryhdyin pyykkäämään... aamu on siis mennyt pyykkiä pestessä ja vakuutusyhtiön kanssa tapellessa ;(

Yksis