Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ ENSIKOT viikoilla 21-22 +++

20.05.2007 |

[color=00868B]Haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta, mutta jostakin syystä Täti Punaisen sijaan Herra Haikara on eksynyt matkalla ja tarvitsee nyt vähän apua! Tutkimuksiin ja hoitoihin on siis tiemme käynyt.

[color=00C5CD]Mukaan mukavaan joukkoomme saavat liittyä kaikki halukkaat esikoistaan toivovat, oli sitten hoitopolkusi vasta alussa tai olet ehtinyt jo sitä pidemmälle kulkemaan!

[color=00868B]Esittelethän itsesi vastaamalla tähän viestiin. Jos

esittelyssäsi on myöhemmin lisättävää tai muutettavaa, vastaa taas, niin päivitämme tietosi.

[color=00E5EE][b][size=2]Ensikot:[/b][/size][/color]

[color=FF69B4]Adette

[color=CD1076] Ikä: Molemmat 27 vuotiaita

Yritystä takana: Syyskuusta 2005

Hoidot: clomit+terolutit. munatorvien aukiolo tutkimus joka ok. verikokeita liuta otettu musta josta löytyi vika keskenmenoille (2 keskenmenoa 8/2006 ja 10/2006 ) verenhyytymistekijöissä häiriö. Viimeistään kesäkuussa 2007 jatkuu tutkimukset/hoidot.

[color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]Afternoon

[color=CD1076]Ikä: molemmat vuosimallia -73

Kotipaikka: Etelä-Pohjanmaa

Virallinen yritys aloitettu 07/05, pillerit jätetty pois 04/05

Tutkimukset: verikokeet, simppatesti, aukiolotutkimus, useita ultria, 4

kiertoa clomifenia, 2 inssiä tehty tuloksettomina. Siirrytään yksityiselle

hoitoihin 17.1. lähtien. Vikana ilmeisesti ovuloimattomuus, muuta syytä ei tiedossa.

[color=FF69B4]amalia78

[color=CD1076]Eli mulla ikää 27v, mies samaa vuosimallia

Kotipaikka: pohjosen tyttöjä olen

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimukset: miehen simpat tutkittu, hitaita ovat, mutta muuten ok. Laparoskopia tehty ja siellä kaikki hyvin. Ensimmäinen inssi 02/07.

[color=FF69B4]AnnaLeena78

[color=CD1076]Ikä: 28 v, mies 31

Asustellaan etelä-suomessa.

Yritystä takana: Esikoista ollaan yritetty nyt viitisen vuotta, ja ilman mitään tuloksia.

Tutkimukset: Meillä vika miehen simpoissa, vasta-aineita, yms.., Hoitohistoria meillä on sellainen, että meidät laitettiin suoraan ivf:n, eli meille ei siis ole tehty inssejä. Lääkäri sitä mieltä, ettei niistä olisi tulosta tullut. Nyt siis ensimmäinen ivf takana. [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]_apila_

[color=CD1076]Ikä: minä 84 ja mies 83

Asuinpaikka: pohjanmaalla asustellaan

Yritystä takana: tammikuusta 06

Tutkimukset: munasarjat aukiolotutkimuksessa auki. Seuraavaksi verikokeita ja miehen simpat syynissä.

[color=FF69B4]Buumi73

[color=CD1076] Ikä: kumpikin 33v.

Kotipaikka: Pääkaupunkiseutu

Pillerit jätetty pois 01/06

Tutkimukset: verikokeita, ultria, simppatesti. Oma kierto olematon, sitä käynnistämään Terolut-kuuri ja eilen ensimmäinen Puregon-piikki, maanantaina ultraan...

[color=FF69B4]Brooke73

[color=CD1076]Ikä: minä 33, mies yli 40-v.

Mistä kotoisin: Kaakkois-Suomesta

Yritystä kesäkuusta -05, tutkimukset aloitettu tammikuussa -07. Vikaa löytyi molemmista: miehellä huonot siittiöt ja vasta-aineita, minulla hormonihäikkää. Mies saanut lääkitystä joka auttoi vähän mutta ei ratkaisevasti. Hoitona meillä ICSI, ja ensimmäinen yritys on huhti-toukokuun vaihteessa.

[color=FF69B4]desejo, yleensä vaan dese

[color=CD1076]Ikä: sekä minä että mieheni 28v.

Yritys aloitettu 09/05

Tutkimukset: Perusverikokeet otettu 04/06, kaikki ok. 06/06 ultrattu

pco-tyyppiset munasarjat, gyneltä lugesteronia kiertoja tasoittamaan. 09/09 gyne totesi, ettei ovista taida tapahtua luomusti kuin silloin tällöin

sattumalta ja sain sitten clomit. Resepti odottelee vielä kaapissa, mutta

eiköhän apteekkireissu ole edessä jo ensi viikolla. Miehellä on lähete

simppatutkimuksiin, mutta hidasteena on aikataulusta johtuvia

järjestelyongelmia. Ehkäpä sekin saadaan vielä hoidettua.

[color=FF69B4]-Diina-

[color=CD1076] Ikä: minä 26, mies 27

Asuinpaikka: Etelä-Suomi

Yritys aloitettu: 10/05

Tutkimukset: Tutkimuksissa selvisi, että en ovuloi ainakaan joka kuukausi, joten tilannetta korjaamaan määrättiin Clomit 02/07. Eka Clomikierto ei auttanut, nyt annos tuplattu. Kiertoa säännöllistämään sain Terot. Aukiolotutkimus ok. Mieheltä otettu 2 x näyte, tulos normaalin rajoissa, hieman hitautta. Ensimmäistä inssiä odotellaan.

[color=FF69B4]ElisaDay tai pelkkä ED

[color=CD1076] Ikä: 29 v., mies 31

Mistä kotoisin: pk-seudulta

Koska yritys aloitettu: 02/05

Mitä tutkimuksia tehty: miehellä siittiöitä vähän & hitaita, minulla ei

ainakaan kierronkartoituksessa ovulaatiota. Jonotellaan ICSI:in julkisella

puolella.

[color=FF69B4]hapö2

[color=CD1076]Ikä: molemmat -78

Kotipaikka: pääkaupunkiseutu

Yritys aloitettu: ¿tositoimiin¿ 02/06, pillereistä luovuttu vähän aiemmin

Tutkimukset: pco-tyyppiset munasarjat todettu 02/07, aukiolotutkimus oikea puoli ok vasen??, lisäksi verikokeita ja ultria. Simpat epänormaaleja ja vähän.

Hoito: yksi inssi touko-kesäkuussa ja sitten ICSI

[color=FF69B4]hellikki

[color=CD1076]Ikä: vuosirenkaita kertynyt itselle 32, miehelle 35

Kotipaikka: Pk-seudulla asutaan

Yritys aloitettu: esikoinen on ollut toiveissa elokuusta 2005 lähtien.

Tutkimukset ja hoidot: kaikki ensivaiheen tutkimukset takana ja toukokuussa on tarkoitus tehdä ensimmäinen inssi.

[color=FF69B4]hyntty-

[color=CD1076]Ikä: Ikää mulla on 22 ja miehuudella 23

Kotipaikka: asustellaan täällä melkeen pääkaupunkiseudulla

Yritys alotettu: 3/06 ja eilen oli sitten ensimmäinen polikäynti lääkärillä.

[color=FF69B4]Jessica

[color=CD1076]Ikä: Minä 31, mies 34

Kotipaikka: Turun seutu

Yritys aloitettu: 05/05

Tutkimukset aloitettu 9/06; kaikki ok (lievä endoepäilys); inssit 12/06, 02/07, 03/07 negaa. Seuraavaksi ivf syksy -07. [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]Kathy@

[color=CD1076] Ikä: minä vm.-79, mies vm.-78

Kotipaikka: Jyväskylän maalaiskunta

Yritys aloitettu 09/05

Mulla todettu PCO 05/06, miehen simppatestissä todettiin, että epänormaaleja siittiöitä normaalia enemmän. Lääkityksenä on ollut nyt terolut. Kolme viimesintä kiertoa syönyt terojen lisäksi clomeja, Clomit eivät saaneet muniksia kasvaan eli en ovuloi ollenkaan. Kesän hoidot tauolla ja syksyllä aloitetaan Menopurin pistely ja toivottavasti päästään ensimmäiseen inssiin.

[color=FF69B4]Keiju

[color=CD1076]Ikä: 29v. (mies 28v.)

Kotipaikka: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: pillerit jätettiin pois 8/2005. " Tositoimiin" ryhdyttiin

2/2006. Terolut aloitettu 5/2006. Teroista huolimatta kierto muuttunut taas epäsäännölliseksi. Clomit aloitettu 01/07. Siemenneste erinomaista.

[color=FF69B4]Killa

[color=CD1076]Ikä: molemmat 31v

Kotipaikka: Helsinki

Yritys aloitettu: 8/05

Perustutkimukset tehty. Vikaa ei löytynyt. Inssiä suositeltiin ekaksi hoidoksi. Hoidot aloitettiin huhtikuussa -07.

[color=FF69B4]käärö

[color=CD1076]Ikä: minä 24 ja mies 27

Kotipaikka: Pohjois-suomi

Yritys aloitettu 06/04

Tutkimukset: mulla on todettu etten ovuloin tai sitten ovuloin todella harvoin, endo epäily. Clomeja syöty 3 kiertoa 50mg ja 100mg, ilman ovista ja tulosta. Miehen simppatestin tulosta odotellaan

[color=FF69B4]-marge-

[color=CD1076]Ikä: olen 25v. ja mieheni 26

Kotipaikka: hämeessä asustellaan.

Yritys aloitettu 05/06

Tutkimukset: pco-tyyppiset munasarjat todettu 11/06. Simpat ok, kierronkartoitus mahdollisimman pian. Clomit ja puregon kokeiltu, ei sopineet (sekoittivat tuotannon täysin). 02/07 lähete ivf-jonoon julkiselle puolelle, yksityisen vastausta odotellaan. [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]Naksu

[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 26-v.

Kotipaikka: Tampere

Yritys aloitettu: 09/2005

Tutkimukset: Tehty kierronkartoituksia, ssg, ultria, simppatestit, ei mitään vikaa missään. Inssit 12/06, 02/07, 05/07 kaikki negaa ja lisäksi suunnitellut mutta ei toteutuneet 01/07 ja 03/07. Viimeisessä inssissä todettu mun kropan toiminta täysin ennustamattomaksi ja oikukkaaksi > ivf suunnitteilla JO vkolle 26!

[color=FF69B4]-ninnuli1-

[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 27v.

Mistä päin: Kaakkois-suomi

Yritys aloitettu: 04/05

Tutkimukset: Aloitettu elokuussa 06. Miehen simpat, verikokeita, ultra.

Muuten kaikki ok, paitsi pco-epäily. Aukiolotutkimus ok, Metforem-lääkitys ovulaation tukena tällä hetkellä ja maalis-huhtikuussa alkaa " oikeat" hoidot. Yllätys luomuplussa juuri ennen hoitojen aloittamista, mutta KM 5/07.

[color=FF69B4]-piggeliina

[color=CD1076]Ikä: minä 32v ja mies 31v.

Kotoisin Etelä-Suomesta

Yritys alkanut: pillerit jätetty pois 09/01

Tutkimukset: clomit+terot 3kk 07/02 tuloksetta

02/06 hoitoihin yksityiselle, verikokeet, ultrat, munatorvien

aukiolotutkimus tehty ja kaikki ok, mieheltä otettu 2x simppakoe joista

ensimmäinen oli normaali ja toinen oli normaalin rajoissa, uus clomikuuri 06/06 tuloksetta edessä inssi ens keväänä ja sitten mahdollisesti IVF.

[color=FF69B4]Rouwa

[color=CD1076] Ikä: minä 24v. ja ukko 25v.

Kotipaikka: Pirkanmaa

Yritys aloitettu: 06/06

Taustaa: 2003 endo epäily, 08/06 PCO, minulla ei ole spontaaneja menkkoja enkä myöskään luomusti ovuloi

Tutkimukset: Miehen simpat tutkittu, jotka ovat hyvät, ultria tehty,

clomeja+teroja kokeiltu (eivät sopineet ja käyttö kiellettiin :( ). Vuoden

lopusta saadaan lähete TAYS lapsettomuuspolille. Sitä ennen ei tehdä enää mitään.

[color=FF69B4]s-a-a-r-a, saara vaan;)

[color=CD1076]Ikä:minä22v, mies 23

Mistä kotoisin: tampereen lähikunta...

Koska yritys aloitettu:09/04 on pillerit jätetty pois

Mitä tutkimuksia tehty:mieheltä on tutkittu simpat, niissä vähän häikkää, eli määrä hiukan pienempi kun olis suotavaa ja myös epämuodostuneita on niistä osa. testosteronitaso myös hiukan matala. tosin näiden kummankaan asian ei kuulemma pitäisi ratkaisevasti lapsettomuuteen vaikuttaa...? sitten vielä joku kromosomitutkimus on otettu, mutta tulokset ei ole vielä tulleet. itelle tehty jotain verikokeita...en muista tarkalleen mitä, jotain hormoneja niistäkin mitattiin,niissä kaikki ok. ja myös sokerirasitustesti, kuu-lemma varmuuden vuoksi että jos olis jotain sokerihäikkää joka estäis

ovuloimasta.kaikki kuitenkin ok. munanjohtimien aukiolotutkimus myös

takana,sekin ok. kaks tuloksetonta inssiä takana, nyt on mies

clomifen-kuurilla, ja tää kierto on taukoa, ja sit joulukuussa taas uusi

yritys.

[color=FF69B4]sannuli-80

[color=CD1076]Ikä: Minä 26 ja mies vuoden vanhempi

Kotipaikka: Olemme lounais-suomesta

Yritys aloitettu: pillerit lopetettu alkuvuodesta 2004, tehokkaasti aloitettu yritys elokuussa 2004

Tutkimukset: Siemenneste todella hyvä, ovuloin normaalisti.

Aukiolotutkimuksessa munajohtimet todettiin tukkeessa oleviksi ja niitä yritettiin laparoskopiassa avata siinä kuitenkaan ilmeisesti onnistumattta ja eka ivf hoito nyt ohitse ja mäkeen meni se yritys ja nyt viikolla 7-8 toivottavasti päästään PAS hoitoon. Mulla myös pco toisessa munasarjassa,toinen munasarja onkin vähän niinkuin nuukahtanut..edes stimuloimalla siihen ei saatu potkua. Hoidossa olemme käyneet ensin tyksissä ja nyttemmin turun ava-klinikalla.

[color=FF69B4]tuutimari

[color=CD1076]Ikä: Ollaan miehen kanssa molemmat 31 v.

Mistä päin: asustellaan Pohjoisessa Suomessa.

Yritys aloitettu: Ensimmäinen lapsi ollut toiveissa jo yli kaksi vuotta ja " todellinen" yritys aloitettu 10/05 (kun huomattiin, että ei se tullutkaan kun on tullakseen... :).

Tutkimukset: Viime syksynä on tehty kaikki perustutkimukset (siittiöt ok, hormonilabrat ok, munatorvet ok) ja siis selittämättömiä ollaan.

Hoidot: Muutaman kierron ajan Lugesteroni loppukierrossa (lyhyeen kiertoon ja tiputteluun) ja nyt kevään ajan Clomifeneja. Kesän jälkeen ollaan päätetty lähteä järeämpiin hoitoihin, jos ei vielä sittenkään tulosta ole tullut.

[color=FF69B4]Vannis

[color=CD1076]Ikä: 25, mies 26

yritys aloitettu: 3/05

tutkimukset: verikokeet kaikki ok, SSG normaali, 10/06 todettu PCO, simpat melko ok (epämuodostuneita paljon, mutta kokonaismäärä hyvä)

hoidot: clomeja 3 kk/2006, 1. IVF 1/07, 2. IVF tulossa 4/07 [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]VihervaaranAnna

[color=CD1076]Ikä 28, mies 25.

Paikka: Lounais-Suomi

Taustat: ekat PCO-epäilyt 3/2006, nyt diagnoosi varmentunut.

Lääkitys: E-pillerit jätin 11/2005, mutta ehkäisy pois kokonaan vasta

5/2006, Terolutit sain jo 3/2006 ja Clomifenit aloitin yhdellä tbl/pvä

10/2006. Mies simppatesteissä 11/06, jatkotutkimukset ja mahdollisesti ICSI edessä. Hoitojonossa olemme julkiselle puolelle. (Jonoon 12/06.) Clomit lopetettu.

[color=FF69B4]YksityinenAsia

[color=CD1076]Ikä: Minä -71 ja mies -69 (siis patavanhoja molemmat)

Sijainti: Yhdysvallat

Yritystä: vähän on ja off vuodesta -97 (siis vuosiin ei olla yritettykään)

Hoitoja: ei vielä mitään, menossa ollaan kyllä

[color=FFC0CB]*********************************************************

[color=00E5EE][b][size=2]Plussanneet Ensikot:[/color][/b][/size]

[color=FFC0CB]*********************************************************

[color=CD1076]milka1

[color=FF69B4]Ikä: 32

Mistä kotoisin: pk-seutu

Koska yritys aloitettu: klinikalla eka käynti tammikuussa 06

Mitä tutkimuksia tehty: aukiolot, progesteronit ym hormonit, kilpirauhaset, toistaiseksi ei syytä löytynyt miksi ei toimi, takana 5 inseminaatiota luonnonkierrolla, 1 hormoneilla joka johti raskauteen, josta km rv8. Uusi raskaus seuraavasta inssistä.

[color=CD1076]EmmaEmilia eli lyhyesti EE

[color=FF69B4] Ikä: minä ja mies molemmat vuosimallia -79

Kotoisin: Pohjois-Suomesta

Yritys aloitettu: tammikuussa 2005

Tutkimukset: miehen simppatesteistä paljastui karu totuus eli omia siittiöitä ei ole lainkaan. Tilannetta yritettiin korjata kahdella hormonikuurilla, mutta se ei valitettavasti auttanut. Itselleni ei ole juuri tutkimuksia tehty paria verikoetta lukuun ottamatta.

Hoitohistoria: syksyllä 2006 tehtiin yhteensä 4 inssiä lahjasiittiöillä (1. luomukiertoon, 2. clomit+pregnyl, 3. clomit+pregnyl, 4. clomit+menopur+pregnyl) ja kaikista puhdasta negaa. Ensimmäinen IVF tammikuussa 2007, tuloksena 8 top-alkiota, joista 7 pakkaseen ja yksi siirrettiin. Tuosta tuoresiirrosta siis elämäni ensimmäinen plussa :)

LA (jos toivottavasti sinne asti päästään) olisi lokakuun puolivälissä¿

[color=CD1076]Bianco

[color=FF69B4] Ikä: minä 30, mies 32

Kotipaikka: pk-seutu

Yritys aloitettu 03/05

Perustutkimukset tehty loka-marraskuussa ja kaikki periaatteessa ok.

Ensimmäinen inssi 12/06, negaa. Toisesta, tammikuun 07 lopussa tehdystä inssistä siis tärppäsi, la on 23.10.07

[color=CD1076]Tuittu78

[color=FF69B4]Ikä: 28 ja mies 30

Kotipaikka: Espoo

Yritystä 12/04 alkaen ja hoitoihin hakeuduttiin 2/06. Kilpirauhasarvot saatiin kuntoon 12/06 ja elämäni ensimmäinen plussa tuli toisesta inssistä 2/07. LA olisi näillä näkymin 6.11, tosin todennäköisesti vielä muuttuu raskauden edetessä.

[color=CD1076]trixie2

[color=FF69B4]Ikä: Minä 27 ja mies 24v

Kotipaikka: Olemme pohjanmaalta.

Yritys aloitettu: Pillerit jätetty 05/05.

Tutkimukset: Simppatesti ok. Labrat ok. Aukiolotutkimus ok. Kaikki ok.

Eka ivf takana. Pakkaseen 6 alkiota ja siirtoon 1. Tulos nega. Seuraavaan kiertoon zumenon ja luge ja siirtoon 2. Toinen kiinnittyi ja la 9.12.07

[color=CD1076]kille75

[color=FF69B4]Ika: kumpikin vuonna -75 syntyneita

yritysta takana reilu vuosi (enaa ei itsekaan muista tarkalleen)

tutkimukset: Mitaan syyta lapsettomuuteen ei ole loytynyt. Nyt 11/06 kolme inssia takana ja neljas ensi viikolla. Tammikuussa olisi tarkoitus menna ivf:aan. 1. ivf ja tuoresiirto negaa ja eka pas plussaa. La 14.12.07

[color=CD1076]Tuiskutiusku

[color=FF69B4]Ikä: 25 v. ja miehellä 28 v.

Mistä päin: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: 08/05

Tutkimukset: Tehty normaalit molemmille + miehelle lisäksi ultra. Selvisi, että miehellä vähän siittiöitä ja huonosti liikkuvia.

Hoito: ICSI huhtikuussa

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Piggeliina! Sädetän täältä ajatuksen voimalla sinulle niitä perinteisiä tarriksia ja liimoja.

Olipas teilläkin jo järkyttävän pitkä yritys takana, ihanaa että päättyi näin : )

Jessica

Vierailija
62/139 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Piggeliina!!! Olen oikein onnellinen puolestanne. Voin vain kuvitella, millainen tunnemyrsky vallitsee perheessänne. Ihanaa, että pitkä odotuksenne palkittiin. Puhaltelehan tännekin päin niitä suotuisia plussatuulia. Jospa ne vaikka jonkun venettä veisi oikeaan suuntaa.

Lämmintä ja aurinkoista tiistain jatkoa kaikille! Täällä hiki pukkaa päälle pelkästään istumisesta ja kirjoittamisesta. Ja ehkäpä tuolla +uutisellakin on pieni vaikutus tähän sydämen pamppailuun.

o/ ~dese

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hienoja uutisia! [color=EE6363]ONNEA PIGGELIINA!!![/color] Aivan mahtavaa kuulla, että inssilläkin voi onnistua! Kovasti paljon liimoja ja muita tykötarpeita matkaan mukaan! :)

Killa pp 10 (eikä normaalista poikkeavia oireita)

64/139 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania uutisia, nauti nyt olostasi täysillä, tätä onnen tunnetta olet odottanut!

Voi kuinka itselläkin usko kasvaa inssiä kohtaan, aloin heti uutisesi kuultua jo malttamattomana odottamaan meidän inssiä syksyllä. Olet hyvä todiste siitä, että se tepsii!

Tuutimari

Vierailija
65/139 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia täällä taas pitkästä aikaa! Mielettömästi onnea koko Piggeliinan poppoolle (onhan se kolme tyyppiä jo poppoo??)!

Mielettömästi nostaa omiakin fiiliksiä, kun aina joku meistä tuhat vuotta yrittäneistä sitten vihdoin onnistuu :) jospa me muutkin joskus?

Ja samaan hengenvetoon Brookelle haleja.. Toivoin NIIN paljon sitä plussaa sinullekin!

Oon@n oma-napa onkin sitten taas sekaisin: kp:t taitaa olla jo 34/25-28, eikä tättärää näy. Viime viikolla oli ihan selkeät menkkakivut, mutta nyt on lähinnä sellaista ovistuskaa hetkittäin. Tarvii varmaan mennä taasen lekuriin, että mikä ihme siellä nyt TÄLLÄ KERTAA mättää... :(

Kaikesta huolimatta OIKEIN AURINKOISTA TIISTAITA KAIKILLE!

Oon@

Vierailija
66/139 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan KILLALLE on kaikki varpaat ja peukut pystyssä!

Vierailija
67/139 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja kyllähän niitä parhaitakin täältä löytyi! Mielettömästi onnea PIGGELIINA! Vihdoinkin odotus palkitaan, ihanaa :)

Kun kissa on poissa jne... eli heti kun hetkeksi joutuu palstailun jättämään väliin, niin johan on pinouduttu. Oltiin viikonloppu mökillä, joten nytkin ehdin vain pikaisesti lukaista läpi kuumimmat uutiset.

Brookelle iso halaus -kyllä teillekin olisi mielellään plussan suonut.

Täälläkin siis pp 10 eikä mitään normaalista poikkeavaa. Monen muun enskan tavoin katseet alkaa vähitellen kääntyä kohti syksyä, sillä mekin aiomme pitää tauon hoidoissa kesällä.

Mutta nyt ulos -siellä on kesä! I' ll be back...

Vierailija
68/139 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=olive]...tulin vain ilmoittamaan, että hengissä olen, vaikkei pitkään aikaan minusta mitään ole kuulunutkaan. Olen ihan tarkoituksella pysytellyt poissa ja koittanut olla ajattelematta tätä vauva-asiaa.

Täti perkules yllätti tällä kertaa oudon aikaisin. Kierto jäi 25 päivän mittaiseksi. Ensin toiveikkaana luulin, että kyse olisi ollut kiinnittymisvuodosta, mutta sieltä se pahalainen sitten rynnisti ihan kunnolla sisään. Ja oikein karsieden kipujen kanssa. Taitaa siis meikäläisellä olla hormoonit kunnolla sekaisin. Tai jotain.

Nyt jo kp7 ja katse kohti tulevaisuutta. Kesä varmaan meneekin suurempia stressailematta. Eka palkallinen loma tiedossa ja etelän lämpöönkin ollaan miehen kanssa lähdössä. Ja elokuussa voinkin jo soitella sairaalaan itselleni sitä aukiolotutkimusaikaa.

Voikaa hyvin ja nauttikaa kesästä. Minä tein juuri raparperikiisseliä omista raparpereista. Ihanaa!

Keiju[/color]

Vierailija
69/139 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]...ONNEA PIGGELIINA!!! Kerrassaan mahtavia uutisia!

-Keiju[/color]

Vierailija
70/139 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve. Tulin minäkin Julin imussa ilmoittautumaan tuolta vauvakuume-enskojen puolelta. Eka lääkärikäynti takana ja näyttää itsessä olevan jotain vikaa, vaikka kierrot onki normaalit. Ei näkyny ku pieniä munarakkuloita ja yks iso jo jokin aika sitten puhjennut.. Saas nähä nyt ku simppatestin tulokset tulee. Oon aluksi taustalla, sulattelen juttuja ja tuun sitte mukaan kunhan aika on kypsä.

Tässä tämä esittely:

s-k-

Ikä: molemmat 23, mies muutaman kuukauden nuorempi

Kotipaikka: Oulun seutu

Yritys aloitettu 05/06

Tutkimukset: simppatesti (vastausta ei vielä tiedossa), ultra, jossa näkyi helminauhaa molemmissa munasarjoissa (lääkäri positiivisilla fiiliksillä, minä en)

Vilkutuksia Margelle, Hyntylle, Killalle, Hapölle erityisesti ja muillekin paljon terkkuja.

s-k- kp 13/28-35

Ja onnea Piggeliinalle! Täällä iloitaan teän onnesta.

Vierailija
71/139 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi ONNEA PIGGIS! Ihania uutisia¿Ajattelinkin, kun pino oli kasvanut, että täällä olisi jotain, joka nostattaa hymyn korviin =) Paljon masuun liimaa ja sukkia!

Brookelle oikein superisot halaukset *halaa ruttuiseksi* Eipä tässä mitkään sanat tuo lohtua, mutta täällä me ollaan, tukenasi!

Aftiskin oli käynyt, moikka vaan! Kyllä ne lääkärit osaa olla tosiaan tunteettomia, sen oon huomannut. Siellä täti taas yllätti, pahoittelut ja vielä se kystan turjakekin kiusaa! Toivottavasti se nyt häipyisi¿

Naksu, kiitos myötäelämisestä¿Mulla ei tullut kyllä edes mieleenkään että voisin soitella ja selvitellä asiaa lisää. Kai sitä jotenkin tyyty siihen mitä annettiin, vaikka edelleen pistää vihaks. Laitoin nyt ne paperit itse postissa ja saatteeksi kirjeen, jossa toive on, että mahdollisimman pian laittavat kirjallisena ohjeet/suunnitelmat jatkosta. Jos kirjettä ei kuulu tai on epäselvä, aion soittaa, tai ehkä muutenkin¿Siellä lekurikäynti sen kun lähenee =)

Dese, mukava kuulla, että paistaa se aurinko taas sinne suuntaan¿Kyllä sitä on haettava niitä positiivisia puolia välillä siitä tädistä, vaikka usein se tuntuu mitä vaikeimmalta tehtävältä. Meillä kummasti auttaa tuleva reissu, joka häämöttää¿

Tuutimari, jos tarvitsen nimiä, käännyn ekana teidän puoleen ;) Vähän samaa vikaa, että lotossa tai arpajaisissa ei tuuria ole, mutta kuinka ihmeessä nyt on suosinut ja päässyt siihen joukkoon! Naatihan kunnolla kesästä, ennen syksyn hoitoja =)

Vilkutuksia s-k, tulet sitten kun siltä tuntuu, mukavaan porukkaan¿=)

Mites Buumilla meni? Entä missäs Hapö?

ON; Täällä siis tarkemmat hoitotiedot lähti postissa tänään. Laitoin saatekirjeen, jossa toivotaan ohjeet/suunitelma kirjallisena. Mietin sitä soittoakin, mutta odottolen nyt eka tuon kirjeen. Täällä jo tuleva lomareissu polttelee, joten ajatukset on suunnattu etelään =)

Vilkutuksia kaikille muillekin!

-marge-

Vierailija
72/139 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiken paljon haleja kaikille teille ja syvä niiaus siihen perään. On tää vaan ihan käsittämätöntä, että se + sieltä sittenkin tuli.

Mä en kolmee sanaa enempää -" ei oo totta" - saanu aamulla suustani ja en kyllä vieläkään oikein tahdo testiin uskoa ja ajattelin testata huomenna varmuuden vuoksi uudestaan.

On aina välillä tosi menkkamaiset tunteet alamasussa, joten vielähän tässä voi vaikka mitä ikävää tapahtua, mutta sen ajatuksen yritän siirtää taka-alalle ja nauttia tästä tämänhetkisestä, aika sekavastakin, tunteesta.

Mä en vielä uskalla täältä mihinkään muualle siirtyä, joten toivottavasti on ok, että täällä vielä roikun? Soitin omalle lääkärille tänään ja mulla on eka ultra 2,5 viikon kuluttua jos sinne asti selvitään. Joten jos ei teillä oo mitään sitä vastaan, niin täällä mielelläni siihen asti majailisin.

Kiitos vielä kerran! ja

Siellä on ainakin KILLA ja HELLIKKI kohta hyvää vauhtia piinailemassa. Täältä on ++++pölylähetys teille sinne tulossa!

iki-onnellinen, mutta yhä ymmällään oleva Piggeliina :o)

Vierailija
73/139 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Piggeliina!!! Hienoa, upeeta!!! =)

Brookelle iso halaus ja katse kohti uutta hoitoa! Pääasia että asiat etenevät.

Killalle piinailuonnea! Nyt seuraat vain Piggeliinan mallia =)

Kiitos kaikille kystan karkoitusloitsuista =) Valitettavasti näillä kulmilla on gyneajat tiukassa ja sainkin seuraavan ajan vasta 12.6. Silloin on todennäköisesti jo uusi tätikin kaartamassa paikalle. Ava:lta kun suositeltiin käytettävän samaa lääkäriä, että pysyy tilanteen tasalla. En päässyt työmatkan takia aikaa varaamaan aiemmin.

Yritän pysyä mukana jutuissa, vaikka omassa navassa ei mitään tapahdukaan. Hiljalleen hyväksyen, että näin se on tarkoitettu....Sitten kun te olette kaikki plussanneet niin lupaan häipyä palstalta minäkin =)

t. Afternoon

Vierailija
74/139 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihanaa tulla tänne lueskelemaan ja huomata, että kaikki ovat olleet niin aktiivisia! Ihan mä vaan viikonlopun olen ollut poissa koneelta...

Brookelle vilpittömät pahoittelut ja halaus... syksymmällä sitten ¿ ja alkukesästä synnytätte tammasi kanssa yhtäaikaa ;) Ethän meitä kuitenkaan kokonaan hylkää?

Piggeliinalle iloistakin iloisemmat onnittelut!!! Ihanaa kuulla, että inssilläkin onnistuu :) Nyt vaan tarrasukkia ja liimaa mukaan matkaan... Kivaa vaan jos täällä jaksat vielä meidän kanssa käkkiä ¿ ei ainakaan yhtään mua haittaa!

Marge: Tee ihmeessä kantelu siitä teidän lääkärikokemuksesta ja sitten vaihdat sille mukavammalle lääkärille. Meillä seuraava pykälä oli tänään miehen simppatesti ja sen jälkeen, jos kaikki näyttää edelleen hyvältä tehdään kesä-heinäkuussa inssi.

Diinalle aurinkoista kesää ja ihania häitä!

Buumi: Kyllä se karhu täälläkin ihan uutisiin saakka pääsi... harvoinhan niitä näin asutulla alueella liikkuu vaikka metsissä niitä on, kuten myös puumia ja kojootteja. Arkisempiin eläimiin täällä kuluvat opossumi ja pesukarhu. Sinä se senkun kasvattelet muniksia ¿ toivottvasti kasvavat hyvin ja tärppi käy!

Aftis: Eikö kystat ole nestetäytteisiä? Myooma on lihaskasvain ja kasvaa nimenomaan kohtulihaksen sisä/ulkopinnalla tai ihan lihaksessa sisällä. Myoomaa ei kuulemma tarvitse poistaa jos se on niin kuin mulla kohtulihaksen ulkoseinässä ja jos se ei hormonihoidoista ihan villiinny. Toivottavasti sun kysta saadaan kutistettua pois ja pääset jatkamaan hoitoja!

Käärölle tsemppiä ja jaksamista ¿ tulet siellä meidän muiden perässä ihan omassa tahdissa :)

Naksulla suunnittelukäynti lähestyy ja kohta jo pääsee sumuttelemaan :)

Hyvä Dese, että jaksat ja osaat nauttia elämästä!

Killalla ja Hellikillä testailut lähestyy ja piina lähestyy loppuaan ++++++++ säteitä ja tuulia sinne molemmille!

Tuutimari: Oli se hoitsukin aika ihmeissään kun perjantaina sanoin sen pelastaneen mun päivän kun mitään ei löytynyt... suurin osa kai haluaisi jonkinmoisen syyn saada. Me ollaan kuitenkin siitä onnellisessa tai onnettomassa tilanteessa, että meillä on tämän lastenteon kanssa ns. Teknisiä ongelmia ¿ eli tavaraa ei saada perille, kun mies ei yhdynnässä ejakuloi... toivottavaa siis oli ettei musta mitään vikaa löydykään ja toivottavasti myös miehen uimarit ovat kunnossa ja näin siis ainakin teoriassa ongelmat jäisivät tänne toteutuksen puolelle ;) Tutkimukset ovat todella aika perusteellisia, miehen simpostakin selvitetään liuta asioista mm. Elossaolevat lasketaan heti, 24h ja 36h kohdalla, lisäksi tehdään sitten geneettisiä yms. Tutkimuksia ja katsotaan vasta-aineita. Jos siis mieskin saa puhtaat paperit lähdetään liikkeelle inssillä heti seuraavassa kierrossa... Teilläkin lähestyy suunnittelukäynti syksyn hoitoihin. Toivottavasti kaikki siellä menee hyvin ja tietty vielä toivottavampaa olis että nappaisit tässä kesän aikana vielä luomuplussan.

Killelle taas vilkutuksia, kun kerran olit käymässä :)

Keijulle hyvää kesää ja ansaittua lomaa!

s-k- Tervetuloa tänne meidän joukkoon ¿ toivottavasti visiittisi jää lyhyeksi!

ON Täällä siis simppatestin tuloksia odotellaan ja saadaan vissiin viikonpäivät odotellakin ja sitten seuraavaksi toivon mukaan katse kohden inssiä.

T. Yksis

Vierailija
75/139 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä taas roikun¿

OONA: onko tullu selvyyttä niihin sun mahakipuihin?? Ei kannata kauheen kauaa kärsiä vaan ottaa tosiaan yhteys lääkäriin, kuten jo itsekin suunnittelit.

HELLIKKI: sulla nyt pp12 eikös olekin? Onko mitään oloja? Mulla tosiaan ei ollut muuta kuin ne arat nännit eli oireiden tai oireettomuuden varaan ei aina kannata laskea! Hirmuisesti lähettelen täältä tädinkarkoitusmanauksia ja puhallan +++++ tilalle

KILLA: samat karkoitukset ja puhallukset sulle kuin Hellikillekin! sulla myös laskujeni mukaan pp12. Mikäs tilanne? Onko oloja tai tuntemuksia?

KEIJU: naatihan lomasta etelän lämmössä!!

S-K: no niin, teilläkin lähteneet tutkimukset käyntiin. Hyvä homma niin pääsette asioissa eteenpäin!

MARGE: sullekin oikein ihanaa etelän lomaa!! Ja toivottavasti nyt saat selvyyden siihen lääkäriasiaan :o)

AFTIS: älähän vielä heitä hanskoja tiskiin! arvaa vaan monta kertaa mä noina 6 vuotena luovutin¿ Tsemppiä sulle! :o)

YKSIS: Onko toi sun miehen ejakuloimattomuus harvinaista? No, toivottavasti kaikki tulokset on ok ja pääsisitte inssiin :o)

Ai niin, Killalle vielä: mun tietoja saa varmaan päivittää sitten kun ehdit niin seuraavasti. En kuitenkaan vielä uskalla mitään plussauksesta mainita kun kaikki on nyt niin alussa vasta.

Ikä: 32v, mies 31v

Kotoisin ollaan Etelä-Suomesta

Yritys aloitettu: pillerit jätetty pois 09/2001

Tutkimukset: clomit+terot 3kiertoa 07/2002 tuloksetta, 02/2006 hoitoihin yksityiselle, jossa verikokeet, ultrat, munatorvien aukiolotutkimus tehty ja kaikki oli ok. Mulla vaan pitkät kierrot, ei pco epäilyjä. Miehen simpat tutkittu 2 kertaa ja eka oli normaali ja toinen normaalin rajoissa. Pelkät clomit uudestaan 06 ja 07/2006 tuloksetta. Tuplaclomit 04/2007 ja samaan kiertoon inssi 05/2007.

Terkkuja muillekin Enskoille ja hauskaa keskiviikoa!!

terkuin Piggeliina

Vierailija
76/139 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelemaan Piggeliinaa! Vau, ihan mielettömästi onnea ja tarrasukkia teille! Varmaan tuntuu vielä tosi uskomattomalta noin pitkän yrityksen jälkeen. Toivon todella, että kaikki menee jatkossakin hyvin.

Brookella ei ollut yhtä hyviä uutisia, pahoittelut sulle. Hyvä, jos oot kuitenkin sillä mielellä, että nyt keskitytään hevosen raskauttamiseen ja syksyllä sitten uutta yritystä kehiin. Voi olla, että piinaillaankin sitten syksyllä yhtä aikaa, meillä tosin lähtee sitten vasta ensimmäinen ICSI-yritys käyntiin.

En tiedä, muistaako kukaan enää mua, kun niin harvoin palstailen, mutta roikun edelleen aina välillä taustalla kurkkimassa teidän kuulumisia. Ja omaan napaan ei tosiaankaan kuulu mitään uutta, täti kolkuttelee jo portilla (yäh, oliko vähän turhan havainnollista?), mutta nyt olen ihan oikeesti sellasessa vaiheessa, ettei tunnu missään, kun en mitään luomuihmeitä enää odottele.

Yritetään kaikki nauttia tästä kesästä, oltiin sitten missä vaiheessa hoitoja/tutkimuksia tahansa! Täällä ainakin on lämmintä piisannut jo nyt...

Vierailija
77/139 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen visusti taustaillut ja lukenut viestejänne. Aivan mahtavia uutisia sinulla Piggeliina ja erityisisot onnittelut pitkän yrityksen jälkeen. Menkkatuntemukset olivat minullakin voimakkaat ja ne oli yksi syy siihen, että testasin päivää aikaisemmin. Ne kivut alavatsalla ja alaselän jomotus jatkuvat satunnaisesti vieläkin. Itsellä toisaalta helpottaa, kun on tuntemuksia :) Outo on tämä ihmisen mieli.

Brookelle iso lohtuhali *rutistaa*. Koeta nauttia kesästä ja syksyllä uuteen taistoon. Ei se varmasti helppoa ole...

Margen lääkärikokemuksia lukieassa ärtymystaso nousi ihan omiin atmosfääreihin. MITEN IHMEESSÄ IHMISTÄ VOIDAAN KOHDELLA NOIN TÖRKEÄSTI!!! Heti vaihdat lääkäriä, jotta voit kokea olevasi arvostettu ihminen, joka saa tuntea myös negatiivisia asioita, ilman että niistä naljaillaan... Huh huh... mitä touhua ammattilaiselta. Vie ihmeessä asia eteenpäin ja ota yhteys potilasasiamiheen, jotta kukaan muu ei joudu kokemaan tuollaista.

Piinailijoille paljon tsemppiä ja pidetään porukassa paikkoja kaikille piinailijoille plussajunaan. Tulkaahan kyytiin.

Omasta kokemuksesta suosittelen teille useiden inssien sijaan suoraan kovempia hoitoja. Tarkoitan siis, ettei mielestäni kannata esim. 7 inssiä tehdä, vaan parin yrityksen jälkeen siirtyä " rankempiin" hoitoihin. Oliko niin, että esimerkiksi Brookella lapsettomuuden syy selvisi nimenomaan vasta näissä hoidoissa. Eikös se syy ollut siinä, ettei hedelmöittyneet munasolut lähteneet jakautumaan?!? Vai muistanko väärin (pahoittelen, jos muistan väärin). Mutta insseissä tällaisia ongelmia ei pystytä tietämään... Jaahas... meni melkein saarnaamisen puolelle ja se ei suinkaan ollut tarkoitus. Siirrytäänpäs sitten omaan napaan :)

(.) Tänään kävin ultrassa ja uskalsin tännekin tulla pitkästä aikaa kirjoittelemaan. Pikkuinen köllötteli oikeassa paikassa ja sydän sykki tiheästi. Huimasti oli pituutta 7,5 mm ;) Eihän tässä vielä voi huokaista, mutta nyt voi itselleen myöntää olevansa raskaana. Nyt pitää soitella neuvolaan ja sopia sinne aika. Rakenneultraan varattiin jo nyt aika rv 12.

Tuisku rv 7+1

Vierailija
78/139 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua miten täällä on tyttäret taas kirjoitellut, mulla on viikko ollut taas niin työntäyteinen, että en ole missään vaiheessa ehtinyt tänne kurkkimaan.

Piggeliina: JEEEE!!!! Ihan fantastista *hihkuu ilosta* Aivan upeata kuulla, että plussatuulet noin pitkän yrityksen jälkeen vihdoinkin löysivät perille! Nyt vaan tullaan toivon mukaan muutkin vauhdilla perässä :) Ja tottakai hengailet täällä hyvässä seurassa niin pitkään kun siltä tuntuu!

Brookelle heti perään isot pahoittelut mönkään menneestä yrityksestä *rutistaa lohduttavasti*. Kiva kuitenkin kuulla, että olet ihan hyvissä fiiliksissä ja katse jo eteenpäin suunnattuna. Usko pois, syksy tulee nopeammin kuin uskotkaan ja sitten taas uutta yritystä kehiin! Oikein rentouttavaa kesää :)

Margella ajatukset jo lomareissussa :) Täytyy sanoa, että kyllä tuollaiset kivat pienet poissaolot Suomesta ihmeesti piristävät ja saavat ajatukset taas uusille raiteille! Meidänkin Rooman reissu tuli just kuin tilauksesta, siellä unohtui kyllä kutsumattomat tädit ja kaikki muu. Hyvä, että hoitotiedot lähtivät eteenpäin - älä kuitenkaan kovin kauaa odottele vastausta vaan mene lankoja pitkin jos ei sieltä päin oteta pikimiten yhteyttä. Piru kun vieläkin pistää vihaksi se törppölääkäri joka osui teidän kohdalle *murrr*!

s-k: tervetuloa joukkoon mukavaan :)

Hellikillä ja Killalla on jännät paikat, iiks! Nyt otatte Piggeliinasta mallia ja riipaisette tänne oikein tuplasti +++++ Täällä on peukut ja varpaat pystyssä kummankin puolesta!

Keiju: \o/ Sielläkin katse jo lomassa ja tulevassa reissussa - ja raparperikiisseliä, nam!

YA: sielläkin hommat etenee hitaasti mutta varmasti, hienoa! Ei kuule mene kuin hetki niin siellä jo inssiä pukkaa :)

Tuiskulle \o/ Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia!

Voi hemmetti, nyt mies tuli töistä ja pitää hipsaista kauppaan - nopea ON-katsaus ennen sitä: Tiistaina siis piipahdin taas ultrassa ja pientä edistymistä oli tapahtunut (olen nääs " hieman" hitaasti syttyvää sorttia) ja kaksi munista siellä edelleenkin kasvaa hissukseen - ja elämäni ensimmäistä kertaa lääkäri sanoi että mun limis oli hyvän näköinen, jee!! Täytyy sitä nääs jostain sitä iloa repäistä - jos ei muusta niin sitten limakalvon paksuudesta ;-) Piikityksiä jatketaan ja perjantaina taas uudestaan näytille.

Kuulin muuten taas ystävältä raskausuutisen ja asiaa sen enempää miettimättä kerroin hänelle meidän yrityksestä ja hoidoista. Ihan hyvältä tuntui, saas nyt sitten nähdä miltä tuntuu kun ens viikolla nähdään naamakkain kahvin merkeissä...

Isot terkut & halaukset myös kaikille muille, nyt pitää rientää kauppaan kun jääkaappi möllöttää tyhjillään!

*Viuh viuh* vilkuttaa isosti!

-Buumi

Vierailija
79/139 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tänään on luvattu hellettä (+32C).

Aamunalkajaisiksi olen jo ehtinyt haukkua taloyhtiömme aitoja pesevän Josen pataluhaksi, kun oli painepesurilla vetäissyt myös puutarhaamme vastaistuttamani kukat ja pensaat sellaiseksi puuroksi ettei auta muu kuin hakea kaupasta uudet tilalle... Ei se tainnut kyllä meikäläisen raivonpurkauksesta muuta ymmärtää kuin että Mrs on hyvin hyvin huonolla päällä , kun multaa on vähän lennellyt ;)

Piggeliina kyseli siitä ejakuloimattomuudesta ja ei kai se Suomessa ole kovin yleistä, mutta täällä paljon yleisempää... Se on yleensä ympärileikattujen miesten ongelma ja niinhän se minunkin mieheni on suomalaisittain harvinaisesti ympärileikattu (täällä yhdeksän kymmenestä miehestä on ympärileikattuja).

Tuiskutiusku markkinoi kovasti IVF:ää ja kyllä se meilläkin on mielessä käynyt, mutta yritetään nyt alkuun näillä pehmeämmillä ja ennen kaikkea halvemmilla keinoilla... jos vaikka onnistais kuin piggeliinaa konsanaan...

Nyt taidan lähteä nauttimaan tuosta ihanasta säästä ja ehkä sitten iltapäivästä taimimyymälään...

Yksis

Vierailija
80/139 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Alkoipas laiskasti tää mun palstailu tällä puolella. Olen taas ollut tosi kiireinen hääjärjestelyjen tiimoilta ja puutarhaakin olen koittanut laittaa. Viikonloppuna (tai jo ennemmin) koitan kirjoittaa kunnolla, kun isäntäkin lähtee kolmeksi päiväksi kaverinsa polttareihin. Omansa oli jo viime viikonloppuna. Mä odotan että koskas mua viedään :D[/color]

[color=blue]PIGGELIINA: Aivan valtava onnittelurutistus!! Mahtava juttu!! Luo uskoa meidän kaikkien mieliin. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan.[/color]

[color=fuchsia]Lämmin kiitos kaikille jotka minut toivotti tervetulleeksi! (kommentoin yksilöllisemmin myöhemmin) Todella mukava tulla kun on mukava vastaanotto ja ihanat kaverit. Tervetuloa myös S-K!! :)[/color]

[color=blue]Nyt en tosiaan ehdi tämän enempää kirjoittaa kun pitää jo kohta mennä nukkumaan. Olevinaan väsyttääkin nuo metut, mutten tuntuu sopivan. Clomeja en vielä ole päässyt aloittamaan, enkä varmaan pääsekään vielä pitkään aikaan.[/color]

[color=fuchsia]Palataan asiaan! Hauskaa loppuviikkoa kaikille ja Killalta ja Hellikiltä odottelemme plussauutisia :)[/color]

[color=blue]T. Juli[/color]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi