Miksi moni mies ajattelee, että nainen ottaisi mieluummin huonon vaihtoehdon kuin olisi yksin?
Jos nainen on sinkku niin jotenkin ajatellaan, että hän huolisi jonkun ikävän miehen.
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekee itse niin. Kökkökin parisuhde tuo miehelle yleensä seksiä (heillehän se on sama ketä panee), kodikkuutta kotiin, parempaa ruokaa ja yleisesti kaikenlaista pientä plussaa. Suomalaisella naisella on myös kohtuu tulot jakamaan kustannuksia.
Naiselle taas miehestä on enimmäkseen vaivaa. Miehen täytyy olla hauskaa seuraa, miellyttävä katsella ja olla jotenkin erityisen mielenkiintoinen, että pääsee edes tasoihin sen elämän kanssa jota nainen voi yksin elää.Tässä on tosi hyvin kuvattu parisuhteiden ero miehen ja naisen kannalta.
Tämä asia herättää myös naisvihaa. Surkeimmat miehet ajattelevat, että jos naiset painetaan kunnolla maanrakoon ja heidän ihmisoikeutensa viedään, naisten on pakko huolia joku sovinistinen ja pahoinpitelevä persujuntti, koska kunnon Taleban-menossa nainen tarvii suojelijaa tai holhoojaa miesten mielivallan ja väkivallan vuoksi. Sellaisessa maailmassa nainen saa olla olemassa vain miehen vuoksi, miestä palvellen, seksi - ja huushollausorjana. Eikä tarvitse mennä kuin 100 vuoden taakse, jolloin sellainen meininki vielä vallitsi. Vaikka erityisesti silloin huono mies oli naiselle kuolemantuomio, ja hyvä mies lottovoitto.
En tiedä miksi aloittajan mielestä moni mies kuvittelisi näin tapahtuvan. Osa naisista toimii tuon kuvitelman mukaisesti mutta suurin osa ei.
Ennen ja varmaan edelleen joidenkin harvojen tradwife - haaveita elättelevien mielestä yksin jääminen oli naiselle kova kohtalo. Nykyään suurin osa niin miehistä kuin naisistakin ymmärtää, että vääränlainen kumppani on paljon huonompi valinta kuin yksin eläminen.
M60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska moni mies on typerä idiootti.
Siinä on jo tarpeeksi syytä olla sinkkuna.
Siksi että moni mies on typerä idiootti pitäisi naisten olla pariutumatta myös niiden enemmistöön kuuluvien miesten kanssa, joissa tuota vikaa ei ole? Minun mielestäni tuo olisi aika kevyt peruste elämänkulkuun hyvin paljon vaikuttavalle päätökselle. Yleistyksillä päätyy harhaan.
Kas kun on yrittänyt suhdetta riittävän monen idiootiksi paljastuneen kanssa, ei jossain kohtaa huvita ottaa selvää, kuka on idiootti ja kuka ei. Mukavampaa ja paljon stressittömämpää olla sinkkuna.
Miehistä suurin osa ei kuitenkaan ei ole idiootteja. Kannattaisi pikemminkin miettiä mitkä omat valinnat tuon idioottien miesten kanssa yhteen päätymisen sinulla aiheuttivat. Ja kertoa ne virheet jotta muut voivat niistä oppia.
Yksin eläminen on tietenkin toimiva vaihtoehto. Siinä on hyvät ja huonot puolensa.
Hohhoijjaa taas. Tilastojen valossa on todennäköisempää, että suhde kariutuu kuin että kestäisi, joten jos jo elää sinkkuna tyytyväisenä, miksi edes ottaa riskiä? Monet ihmiset osaa feikata suhteen alussa jopa vuosia, monen miehen todellinen luonto tulee esille vasta, kun syntyy lapsia.
Täälläkin on miljoona kertaa kysytty, miten tunnistaa hyvä mies, mutta eipä siihen ole kukaan osannut antaa vastausta, oisko sulla?
Hyvän miehen valitsemisesta oli juuri äsken oma keskustelunsa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6571828/miten-sen-kunnollisen-miehen-lo…
Sosiaalisia harrastuksia joissa kohtaa fiksujakin miehiä on otettu esille näissä keskusteluissa
https://www.vauva.fi/haku?keys=Sosiaalinen%20harrastus
Eikö näistä mielestäsi löytynyt edes vihjeitä oikeaan suuntaan?
M60+
Vierailija kirjoitti:
Totta kai huolii. Se on hänen geeneissään hankkia mies jota voi passuttaa ja tehdä voikkuleipää.
Lol.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset ottaakin. On olemassa paljonkin ihmisiä sukupuoleen katsomatta, jotka haluavat mielummin huononkin suhteen kuin olla yksin.
Deittailun idea on että voit tavata kaltaisesi ihmisen. Jos haluat suhteen vain suhteen vuoksi, ei tosiaan oikeasti kannata yrittää vaikuttaa ihmiseen joka ei halua vaan etsii jotain enemmän. Uudet verkot vesille vaan :)
Tiedän ainakin 3 naista, jotka ovat ottaneet ihan kivan miehen, jonka kanssa ovat menneet naimisiin ja saaneet lapsia.
Aika ei ole ollut puolella ja on pitänyt tehdä kompromissejä. 1 on vieläkin yhdessä, rakkaus tuli sitten myöhemmin kuvioihin
Vierailija kirjoitti:
Koska mies on rationaalinen ja nainen haihattelija.
Juu, mänspleinaajia ei ainakaan jatkoon. Niitä on tuttavapiirissä joitakin ja ovat todella rasittavaa seuraa. Kaiken tietävät paremmin, siis ihan kaiken, jopa oman erikoisalasi, jota olet opiskellut vuosia.
Miksi naiset ajattelee, että miehelle kelpaisi kuka vaan nainen?
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on miehen omaisuutta ja piste. Nainen ei kykene itsenäiseen ajatteluun, vaan joutuu aina kysymään miehen mielipidettä asiasta.
Olen puhunut.
1800-luvulta möliset.
Pitää saada se ihana tumma(hipiäinen) eksoottinen jännämies, joka lyö ja rökittää uppiniskaista akan perhanaa. Ehkä pistää uuden hengitysreiänkin toiseen keuhkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee itse niin ja kuvittelee naisen toimivan samoin.
Minä en ainakaan tee niin, ja olen mies.
Mutta tällaist ajattelua on todella paljon. Minullakin on ystäviä, jotka jatkuvasti kyselevät minulta, miksi en tingi standardeista, että saisin naisen. Sitten kun kysyy että miksi minun pitäisi saada nainen, niin selitystä ei oikein löydy.
Nautin omasta elämästäni yksin, enkä halua siihen ketään toista ihmistä elämänlaatuani huonontamaan.
Nuorena toki oli toisin, ja silloin oli mahdollisuuksiakin. Tässä iässä vapaana on lähinnä vain naisia, jotka eivät ole muille kelvanneet.
Miksi nainen kuvittelee osaavansa lukea ajatuksia?
Ja yleensähän nainen tahtoo nimenomaan sen huonon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mies on rationaalinen ja nainen haihattelija.
Vankilat pullollaan näitä rationaalisesti ajattelevia 😂 Mikään järki ei käskenyt toimia toisin?
Naisten vankilatkin?
Itse asiassa naisten vankiloissa on jo miehiä, koska niissä on ollut tilaa ja miesten vankiloissa ei. Kestilän naisvankila jopa muutettiin vankilaksi miehille.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0ae092e5-b50d-41de-ba36-d25199c7341a
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että moni mies on typerä idiootti pitäisi naisten olla pariutumatta myös niiden enemmistöön kuuluvien miesten kanssa, joissa tuota vikaa ei ole? Minun mielestäni tuo olisi aika kevyt peruste elämänkulkuun hyvin paljon vaikuttavalle päätökselle. Yleistyksillä päätyy harhaan.
Se enemmistö miehisä on jo parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun on yrittänyt suhdetta riittävän monen idiootiksi paljastuneen kanssa, ei jossain kohtaa huvita ottaa selvää, kuka on idiootti ja kuka ei. Mukavampaa ja paljon stressittömämpää olla sinkkuna.
Miehistä suurin osa ei kuitenkaan ei ole idiootteja. Kannattaisi pikemminkin miettiä mitkä omat valinnat tuon idioottien miesten kanssa yhteen päätymisen sinulla aiheuttivat. Ja kertoa ne virheet jotta muut voivat niistä oppia.
Yksin eläminen on tietenkin toimiva vaihtoehto. Siinä on hyvät ja huonot puolensa.
Entäs, jos miehillä ei vaan ole tarjota mitään?
Olen ollut parisuhteissa 28 ja 5 vuotta, enkä keksi mitään, mitä sellaista mies voisi tarjota, jota ilman en voisi olla onnellinen.
Mä keksin. Läheisyyttä, kumppanuutta ja rakkautta. Näitä en saa sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulevat että naiset ajattelee samoin kuin ne itse, että naiset himoaa yhtä paljon munaa kuin ne himoaa pimpukkaa ja että naiset olisi yhtä surkeita ilman miestä kuin itse ovat ilman naista.
Voi kun tietäisivät kuinka vähän naiset ylipäätä ajattelee miehiä, voisi olla aikamoinen shokki.
Siihen nähden, miten vähän naiset ajattelevat miehiä, he kyllä tälläkin palstalla puhuvat miehistä melkoisen paljon.
Tuhannen muun aiheen joukossa toki on aloituksia miehistä.
Ja yleensä aloitukset koskevat omaa miestä, ei miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio ei ole luonut naista olemaan yksin.
Ei nainen ole yksin vain sen takia, ettei sillä ole miestä. On perhettä, ystäviä, tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset ottaakin. On olemassa paljonkin ihmisiä sukupuoleen katsomatta, jotka haluavat mielummin huononkin suhteen kuin olla yksin.
Deittailun idea on että voit tavata kaltaisesi ihmisen. Jos haluat suhteen vain suhteen vuoksi, ei tosiaan oikeasti kannata yrittää vaikuttaa ihmiseen joka ei halua vaan etsii jotain enemmän. Uudet verkot vesille vaan :)
Tiedän ainakin 3 naista, jotka ovat ottaneet ihan kivan miehen, jonka kanssa ovat menneet naimisiin ja saaneet lapsia.
Aika ei ole ollut puolella ja on pitänyt tehdä kompromissejä. 1 on vieläkin yhdessä, rakkaus tuli sitten myöhemmin kuvioihin
Tiedät siis jopa 3 tällaista paria ja 2 heistä erosi. EI kovin kova onnistumisprosentti.
Sitäpaitsi, kirjoitit ihan kivoista miehistä, et huonosta suhteesta kuten aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoihoinen heteromies on luomakunnan kruunu. Mikä siinä on kun ei prinsessoille kelpaa?
Se, ettei valkoinen heteromies todellakaan ole mikään luomakunnan kruunu muualla kuin mielikuvituksessaan. Miksi sellaisen pitäisi kelvata?
Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa.
Ilman valkoisia miehiä maailma asuisi luolissa.
Get over it Ladies!
Ilman naisia miehet eivät olisi edes älynneet etsiä luolaa vaan karjuneet taivaalle ja vaatineet sadetta loppumaan - samalla kun nainen on jo rakentanut itselleen ja lapsille majan suojaksi.
Valkoisia miehiä tai muitakaan valkoisia ei ollut olemassakaan silloin kun tuo tapahtui. Vaalea ihonväri kehittyi vasta n. 30 000 vuotta sitten, sitä ennen oli 270 000 vuotta vain tummaihoisia.
Get over it, man, you're not the number one of the universe.
Jos nyt tullaan haaveista todellisuuteen niin miehet ovat rakentaneet tämän maailman.
Ja samalla itse jarruttaneet sen kehitystä toistuvasti, koska niin sodat kuin ahdasmieliset ideologiat ovat lähes aina olleet miesten aiheuttamia. Muutenkin turha on miesten keulia saavutuksillaan jos eivät anna muiden edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ajattelee, että miehelle kelpaisi kuka vaan nainen?
Koska joillekin miehille kelpaa kuka tahansa ja he ovat niin äänekkäitä.
Naisen sinkkuus on kaiken kaikkiaan asia, jota ei näytetä tajuavan. Se ei vaan mene muille kaaliin, jos nainen haluaa olla yksin. Murjautellaan kaiken näköistä, kuten "ai et vieläkään ole löytänyt ketään" tai "no kyllä se mies sieltä eteen vielä tulee" ym., joka viittaa siihen, ettei naisen uskosta oikeasti haluavan olla yksin. Kuinka idiootteja muut oikein ovat?! Olen itsekin jo yli 10 vuotta ollut sinkkuna ja sanonut, etten halukaan ketään, ja silti tämä touhu ei vain lopu. Ja kaikki tämä vouhotus perustuu luultavasti vain siihen, että tarvitsen joskus myös muiden apua elämässäni. No jos joskus tarvitsen muiden apua, niin ei kai se nyt sitä tarkoita, että haluan elämääni jonkun 24/7. 😂