Miksi moni mies ajattelee, että nainen ottaisi mieluummin huonon vaihtoehdon kuin olisi yksin?
Jos nainen on sinkku niin jotenkin ajatellaan, että hän huolisi jonkun ikävän miehen.
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen kuvittelee osaavansa lukea ajatuksia?
Ja yleensähän nainen tahtoo nimenomaan sen huonon.
Laitas linkki tutkimukseen, jonka nojalla nainen tahtoo nimenomaan sen huonon.
Suuri osa miehistä on ihan tavallisia, ei huonoja. Ja yli 70% aikuisista miehistä on parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska konservatiiviset miehet kuvittelee, että nainen tarvitsee miestä elämiseen. KUKAAN nykyaikainen nainen ei tarvitse pysyvästi naista yhtään mihinkään.
Miestä siis..
Tarvitset miehiä jo siihen että sähköt on päällä mutta ethän sitäkään ymmärrä.
Mihin siinä miestä erityisesti tarvitaan? Myös naispuolisia sähköasentajia on olemassa ja joitain asioita oppii tekemään itsekin.
Jos minulla on sähköissä ongelmaa, en kutsu paikalle ensisijaisesti miestä vaan sähköalan ammattilaisen, koska ei niitä sähköjä asennella ja korjailla kullilla vaan käsillä. Ne löytyy naisilta yhtä lailla.
Rahan tähden. Varakas setämies, omakotitalo ja ulkomaan matkat hakkaavat yksiön ja toimeentulotuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska konservatiiviset miehet kuvittelee, että nainen tarvitsee miestä elämiseen. KUKAAN nykyaikainen nainen ei tarvitse pysyvästi naista yhtään mihinkään.
Miestä siis..
Tarvitset miehiä jo siihen että sähköt on päällä mutta ethän sitäkään ymmärrä.
Jahas, herra Ylivoimainen on jälleen paikalla fantasioimassa harhoissaan täydellisestä maailmasta, jonka miehet on luoneet. Sähän oot se sama, joka jankkaa seitsemän kertaa päivässä naisten äänioikeudesta. Voivoi, onpas harmillista.
En ole kirjoittanut täällä naisten äänioikeudesta. Tuo mitä kirjoitin pitää paikkansa vaikket halua sitä myöntää.
Olet silti sen naisten äänioikeudesta jankkaavan hullun hengenheimolainen seksistisine juttuinesi. Ja se mitä kirjoitit, ei pidä paikkaansa, eikä sitä siksi tarvitse kenenkään "myöntää". Sähköala ei edellytä kullia haaroissa, enkä minä ainakaan ala kiitellä koko miessukupuolta asioista, jotka eivät ole sukupuoleen sidottuja.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä minäkään. Ilmeisesti joillekin miehille parisuhde sinänsä on ehdoton tavoite, riippumatta siitä, millainen se on. Eivätkä ymmärrä, että näin ei välttämättä ole kaikille.
Evolutiivisesti näin onkin. Pariutumatta jättävät ovat elämän kilpajuoksussa häviäjiä. Nykyisen feministisen voimaantumiskulttuurin sisäistäneinä suorastaan höynäytettyjä.
Millähän tavalla tämä "häviäminen" siis näkyy?
Mieluummin elän sinkkuna kuin paskassa suhteessa. Pariudun jos sopiva osuu kohdalle, en muuten ja se juuri pitää elämänlaadun hyvänä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Luulevat että naiset ajattelee samoin kuin ne itse, että naiset himoaa yhtä paljon munaa kuin ne himoaa pimpukkaa ja että naiset olisi yhtä surkeita ilman miestä kuin itse ovat ilman naista.
Voi kun tietäisivät kuinka vähän naiset ylipäätä ajattelee miehiä, voisi olla aikamoinen shokki.
Ja toisaalta miehistäkään ei suurin osa ole jatkuvasti seksi mielessä, kyllä meidänkin elämään mahtuu muutakin. Tympeää on, että nämä pelkän pillun ympärille elämänsä rakentaneet incelit pilaavat maineen meiltä muilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on miehen omaisuutta ja piste. Nainen ei kykene itsenäiseen ajatteluun, vaan joutuu aina kysymään miehen mielipidettä asiasta.
Olen puhunut.
Eikä kukaan kuuntele. Kärpäsen surinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulevat että naiset ajattelee samoin kuin ne itse, että naiset himoaa yhtä paljon munaa kuin ne himoaa pimpukkaa ja että naiset olisi yhtä surkeita ilman miestä kuin itse ovat ilman naista.
Voi kun tietäisivät kuinka vähän naiset ylipäätä ajattelee miehiä, voisi olla aikamoinen shokki.
Siihen nähden, miten vähän naiset ajattelevat miehiä, he kyllä tälläkin palstalla puhuvat miehistä melkoisen paljon.
Tänne kirjoittavat sellaiset, joilla juuri siinä hetkessä on joku asia mielessä.
Ja sitten me, jotka tulemme naureskelemaan näille miesten aloittamille typeryyksille. 😊
Juu juu yhtään ette ajattele miehiä, ja silti päivittäin kirjoitatte satoja tai tuhansia kommentteja miehistä 😉
Kuka ajattelee, kuka ei. Tuliko mieleen ettei naiset ole yhtenäinen joukko, vaan osalle miehet ovat vakioaihe ja osaa ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on miehen omaisuutta ja piste. Nainen ei kykene itsenäiseen ajatteluun, vaan joutuu aina kysymään miehen mielipidettä asiasta.
Olen puhunut.
Olet puhunut eikä ketään kiinnosta.
Kenenkään ei tarvitse jakaa tuota saastaa jota tänne juuri oksensit, mutta toivottavasti sait edes nautintoa siihen käyttämistäsi sekunneista
T: mies, jolle nainen ei ole omaisuutta, vaan ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen nähden, miten vähän naiset ajattelevat miehiä, he kyllä tälläkin palstalla puhuvat miehistä melkoisen paljon.
Tänne kirjoittavat sellaiset, joilla juuri siinä hetkessä on joku asia mielessä.
Ja sitten me, jotka tulemme naureskelemaan näille miesten aloittamille typeryyksille. 😊
Juu juu yhtään ette ajattele miehiä, ja silti päivittäin kirjoitatte satoja tai tuhansia kommentteja miehistä 😉
Kuka ajattelee, kuka ei. Tuliko mieleen ettei naiset ole yhtenäinen joukko, vaan osalle miehet ovat vakioaihe ja osaa ei kiinnosta?
Olet varmasti ensimmäinen ihminen koko maailmassa, joka tuon on ymmärtänyt ja sanoiksi sovittanut....
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio ei ole luonut naista olemaan yksin.
Evoluutio loi uroksen ja naaraan ja jätti molemmille mahdollisuuden päättää itse elämästään.
Jotenkin hassu ajatus että kaikki täällä keskiokäisten palstalla olisivat sinkkuja. Ei ainakaan näin varattuna tarvitse ajatella mitään miehiä, siinä ovat olemassa kuin muutkin, siinä kaikki. Oma kulta on ollut jo 21 v.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ajattelee, että miehelle kelpaisi kuka vaan nainen?
Koska miehet itse toimivat niin, ensin valittavat naisettomuuttaan ja lopulta huolivat kenet vain kunhan saavat pesää ja edes jonkun vierelleen.
Vierailija kirjoitti:
Pitää saada se ihana tumma(hipiäinen) eksoottinen jännämies, joka lyö ja rökittää uppiniskaista akan perhanaa. Ehkä pistää uuden hengitysreiänkin toiseen keuhkoon.
Miten tuo eroaa siitä mitä saa ihan vitivalkoiselta Pertsaltakin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen kuvittelee osaavansa lukea ajatuksia?
Ja yleensähän nainen tahtoo nimenomaan sen huonon.
Ei kuvittele, vaan ne päätelmät tehdään ihan miesten omien puheiden ja käytöksen perusteella.
Entä millä ihmeen logiikalla nainen muka tahtoo huonon?
Vierailija kirjoitti:
Miksi moni sinkkuäiti ajattelee että lapseton mies ottaisi mieluummin sinkkuäidin kuin lapsettoman naisen?
Samaa voi kysyä, että miksi moni mies kuvittelee, että lapseton nainen huolisi miehen, jolla on lapsia?
En halua omia lapsia, joten en myöskään tahdo passata muiden lapsia.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska moni mies on typerä idiootti.
Siinä on jo tarpeeksi syytä olla sinkkuna.
Siksi että moni mies on typerä idiootti pitäisi naisten olla pariutumatta myös niiden enemmistöön kuuluvien miesten kanssa, joissa tuota vikaa ei ole? Minun mielestäni tuo olisi aika kevyt peruste elämänkulkuun hyvin paljon vaikuttavalle päätökselle. Yleistyksillä päätyy harhaan.
Kas kun on yrittänyt suhdetta riittävän monen idiootiksi paljastuneen kanssa, ei jossain kohtaa huvita ottaa selvää, kuka on idiootti ja kuka ei. Mukavampaa ja paljon stressittömämpää olla sinkkuna.
Miehistä suurin osa ei kuitenkaan ei ole idiootteja. Kannattaisi pikemminkin miettiä mitkä omat valinnat tuon idioottien miesten kanssa yhteen päätymisen sinulla aiheuttivat. Ja kertoa ne virheet jotta muut voivat niistä oppia.
Yksin eläminen on tietenkin toimiva vaihtoehto. Siinä on hyvät ja huonot puolensa.
Entäs, jos miehillä ei vaan ole tarjota mitään?
Olen ollut parisuhteissa 28 ja 5 vuotta, enkä keksi mitään, mitä sellaista mies voisi tarjota, jota ilman en voisi olla onnellinen.
Mä keksin. Läheisyyttä, kumppanuutta ja rakkautta. Näitä en saa sinkkuna.
Niitä voi saada myös platonisena. Ja jos sopivaa kumppania ei löydy, ei niitä saa parisuhteessakaan. Ei ole syytä olla kenenkään kanssa, jos ei oikeasti ole hyvä olla.
Rasisti much?