Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni mies ajattelee, että nainen ottaisi mieluummin huonon vaihtoehdon kuin olisi yksin?

Vierailija
08.07.2026 |

Jos nainen on sinkku niin jotenkin ajatellaan, että hän huolisi jonkun ikävän miehen. 

Kommentit (301)

Vierailija
221/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahan tähden. Varakas setämies, omakotitalo ja ulkomaan matkat hakkaavat yksiön ja toimeentulotuen.

Minulla on varallisuutta itsellänikin, omakotitaloa en tarvitse koska on kerrostalokolmio ja voin tehdä matkoja ihan omin päin. Mihin muka tarvitsisin jotain setämiestä kylkeen huohottamaan?

En tiedä missä ajassa ja maailmankolkassa oikein elät, mutta nainen ei ole automaattisesti pikku yksiössä elävä yhteiskunnan elätti jos ei ole rikasta vanhaa perverssiä elättämässä.

Vierailija
222/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ajattelee, että miehelle kelpaisi kuka vaan nainen?

Koska miehet itse toimivat niin, ensin valittavat naisettomuuttaan ja lopulta huolivat kenet vain kunhan saavat pesää ja edes jonkun vierelleen.

Korjaus. Noin ne suosimanne miehet tekevät. Ajatella. Suositut.

-sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies on rationaalinen ja nainen haihattelija.

Juu, mänspleinaajia ei ainakaan jatkoon. Niitä on tuttavapiirissä joitakin ja ovat todella rasittavaa seuraa. Kaiken tietävät paremmin, siis ihan kaiken, jopa oman erikoisalasi, jota olet opiskellut vuosia. 

No mikä on sinun erikoisalasi? Tarkistetaan sun väite.

Vierailija
224/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä minäkään. Ilmeisesti joillekin miehille parisuhde sinänsä on ehdoton tavoite, riippumatta siitä, millainen se on. Eivätkä ymmärrä, että näin ei välttämättä ole kaikille.

Monelle miehelle se on ainoa tapa saada seksiä ja läheisyyttä. Komea mies taas voi harrastaa helposti irtosuhteita ja/tai olla muuten sinkkuna, koska tietää voivansa saada naisia lähes milloin vain. 

Vierailija
225/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevat että naiset ajattelee samoin kuin ne itse, että naiset himoaa yhtä paljon munaa kuin ne himoaa pimpukkaa ja että naiset olisi yhtä surkeita ilman miestä kuin itse ovat ilman naista.

Voi kun tietäisivät kuinka vähän naiset ylipäätä ajattelee miehiä, voisi olla aikamoinen shokki. 

Siihen nähden, miten vähän naiset ajattelevat miehiä, he kyllä tälläkin palstalla puhuvat miehistä melkoisen paljon.

Touché! 🤣🤣🤣

Vierailija
226/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni sinkkuäiti ajattelee että lapseton mies ottaisi mieluummin sinkkuäidin kuin lapsettoman naisen?

Samaa voi kysyä, että miksi moni mies kuvittelee, että lapseton nainen huolisi miehen, jolla on lapsia?

En halua omia lapsia, joten en myöskään tahdo passata muiden lapsia.

N35

Ja miksi taas joillain on kuvitelma, että on huono asia olla sellaisen kanssa, jolla on lapsia ennestään? Hyvä, jos itsekin tiedostaa ettei lapsia halua, niin ei turhaan ole yh-vanhemman kanssa, toisille se taas sopii. 

T: uusioperheen isähahmo

Vierailija
227/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä minäkään. Ilmeisesti joillekin miehille parisuhde sinänsä on ehdoton tavoite, riippumatta siitä, millainen se on. Eivätkä ymmärrä, että näin ei välttämättä ole kaikille.

Monelle miehelle se on ainoa tapa saada seksiä ja läheisyyttä. Komea mies taas voi harrastaa helposti irtosuhteita ja/tai olla muuten sinkkuna, koska tietää voivansa saada naisia lähes milloin vain. 

Ei ole monelle. Ei voi eikä tiedä.

Vierailija
228/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole monelle. Ei voi eikä tiedä.

Aha.

Vierailija
229/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies on rationaalinen ja nainen haihattelija.

Juu, mänspleinaajia ei ainakaan jatkoon. Niitä on tuttavapiirissä joitakin ja ovat todella rasittavaa seuraa. Kaiken tietävät paremmin, siis ihan kaiken, jopa oman erikoisalasi, jota olet opiskellut vuosia. 

No mikä on sinun erikoisalasi? Tarkistetaan sun väite.

Oli mikä tahansa, hän hallitsee sen paljon paremmin kuin joku kasvoton nettitrolli.

sivusta

Vierailija
230/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska konservatiiviset miehet kuvittelee, että nainen tarvitsee miestä elämiseen. KUKAAN nykyaikainen nainen ei tarvitse pysyvästi naista yhtään mihinkään. 

Miestä siis..

Tarvitset miehiä jo siihen että sähköt on päällä mutta ethän sitäkään ymmärrä.

Mihin siinä miestä erityisesti tarvitaan? Myös naispuolisia sähköasentajia on olemassa ja joitain asioita oppii tekemään itsekin. 

Jos minulla on sähköissä ongelmaa, en kutsu paikalle ensisijaisesti miestä vaan sähköalan ammattilaisen, koska ei niitä sähköjä asennella ja korjailla kullilla vaan käsillä. Ne löytyy naisilta yhtä lailla.

Hän varmaan kuvittelee, että koska sähkön uraunuurtajat oli miehiä, tämä ei olisi onnistunut naisilta.

Vierailija
231/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet itse toimivat niin, ensin valittavat naisettomuuttaan ja lopulta huolivat kenet vain kunhan saavat pesää ja edes jonkun vierelleen.

-sivusta

Millähän tavalla he muka ovat suosittuja, jos kerran joutuvat valituskimaran jälkeen tyytymään siihen mitä saavat? Luulisi ettei suositun tarvitse valittaa ja sitten tyytyä ihan vain johonkin.

Vierailija
232/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakoon vaikka sen karhun

Onpa mennyt ulilla tunteisiin.

Vierailija
233/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevat että naiset ajattelee samoin kuin ne itse, että naiset himoaa yhtä paljon munaa kuin ne himoaa pimpukkaa ja että naiset olisi yhtä surkeita ilman miestä kuin itse ovat ilman naista.

Voi kun tietäisivät kuinka vähän naiset ylipäätä ajattelee miehiä, voisi olla aikamoinen shokki. 

Siihen nähden, miten vähän naiset ajattelevat miehiä, he kyllä tälläkin palstalla puhuvat miehistä melkoisen paljon.

Tänne kirjoittavat sellaiset, joilla juuri siinä hetkessä on joku asia mielessä. 

Ja sitten me, jotka tulemme naureskelemaan näille miesten aloittamille typeryyksille. 😊 

Juu juu yhtään ette ajattele miehiä, ja silti päivittäin kirjoitatte satoja tai tuhansia kommentteja miehistä 😉

Kuka ajattelee, kuka ei. Tuliko mieleen ettei naiset ole yhtenäinen joukko, vaan osalle miehet ovat vakioaihe ja osaa ei kiinnosta?

Ja osa on naista larppaavia miehiä..

Vierailija
234/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska moni mies ottaa mieluummin huonon vaihtoehdon kuin on yksin.

Vierailija
235/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Touché! 🤣🤣🤣

Osa puhuu, kaikki eivät. Jos joku aloittaa miesaiheisen keskustelun, siihen vastataan, eikä se silloinkaan ole kuin yksi ketju muiden joukossa. Ja niistä ketjuistakin selvä enemmistö on inceleiden ja vastaavien valitusta naisista.

Vierailija
236/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska moni mies ottaa mieluummin huonon vaihtoehdon kuin on yksin.

Ei ota moni.

Vierailija
237/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen kuvittelee osaavansa lukea ajatuksia?

Ja yleensähän nainen tahtoo nimenomaan sen huonon.

Ei kuvittele, vaan ne päätelmät tehdään ihan miesten omien puheiden ja käytöksen perusteella.

Entä millä ihmeen logiikalla nainen muka tahtoo huonon?

Mä tiedän! Koska joskus jossain parisuhteessa mies on lyönyt naista. Insel-logiikalla nainen on tieten tahtoen valinnut pahiksen vaikka heitä kilttiksiäkin olisi olemassa.

Vierailija
238/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska konservatiiviset miehet kuvittelee, että nainen tarvitsee miestä elämiseen. KUKAAN nykyaikainen nainen ei tarvitse pysyvästi naista yhtään mihinkään. 

Miestä siis..

Tarvitset miehiä jo siihen että sähköt on päällä mutta ethän sitäkään ymmärrä.

Mihin siinä miestä erityisesti tarvitaan? Myös naispuolisia sähköasentajia on olemassa ja joitain asioita oppii tekemään itsekin. 

Jos minulla on sähköissä ongelmaa, en kutsu paikalle ensisijaisesti miestä vaan sähköalan ammattilaisen, koska ei niitä sähköjä asennella ja korjailla kullilla vaan käsillä. Ne löytyy naisilta yhtä lailla.

Hän varmaan kuvittelee, että koska sähkön uraunuurtajat oli miehiä, tämä ei olisi onnistunut naisilta.

Ja koska joku kaverinsa on mies ja sähköasentaja, niin pakko kaikkien asentajien on olla miehiä. Ei naisia voi olla alalla, kun ei hän ole koskaan nähnyt yhtäkään.

Vierailija
239/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska moni mies on typerä idiootti.

Siinä on jo tarpeeksi syytä olla sinkkuna.

Siksi että moni mies on typerä idiootti pitäisi naisten olla pariutumatta myös niiden enemmistöön kuuluvien miesten kanssa, joissa tuota vikaa ei ole? Minun mielestäni tuo olisi aika kevyt peruste elämänkulkuun hyvin paljon vaikuttavalle päätökselle. Yleistyksillä päätyy harhaan.

Kas kun on yrittänyt suhdetta riittävän monen idiootiksi paljastuneen kanssa, ei jossain kohtaa huvita ottaa selvää, kuka on idiootti ja kuka ei. Mukavampaa ja paljon stressittömämpää olla sinkkuna. 

Miehistä suurin osa ei kuitenkaan ei ole idiootteja. Kannattaisi pikemminkin miettiä mitkä omat valinnat tuon idioottien miesten kanssa yhteen päätymisen sinulla aiheuttivat. Ja kertoa ne virheet jotta muut voivat niistä oppia.

Yksin eläminen on tietenkin toimiva vaihtoehto. Siinä on hyvät ja huonot puolensa.

Entäs, jos miehillä ei vaan ole tarjota mitään? 

Olen ollut parisuhteissa 28 ja 5 vuotta, enkä keksi mitään, mitä sellaista mies voisi tarjota, jota ilman en voisi olla onnellinen. 

Mä keksin. Läheisyyttä, kumppanuutta ja rakkautta. Näitä en saa sinkkuna.

Niitä voi saada myös platonisena. Ja jos sopivaa kumppania ei löydy, ei niitä saa parisuhteessakaan. Ei ole syytä olla kenenkään kanssa, jos ei oikeasti ole hyvä olla.

En sanonutkaan, että  olisi syytä olla jonkun kanssa, jos ei ole hyvä olla. Kerroin vain mitä mies voi tarjota, mitä ilman en voisi olla onnellinen. Onnellinen. Tuo sana ei tarkoita sitä, että sen toisen kanssa ei ole hyvä olla.

Vierailija
240/301 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta

No eihän toimi! Suositut miehet saa ihan kenet he itse haluavat. EI heidän tarvi valittaa naisettomuutta.