Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksua noin 40km kyydityksestä?

Vierailija
04.05.2023 |

Lapsen harrastuskuskaus, jos kulkee säännöllisesti muiden kyydillä, paljonko maksaa 1?
Matka harrastuspaikasta riippuen noin 20-40km. Tähän laskettu meno-paluu matkat.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy laskureita

Vierailija
2/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sähkönhinnasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sinun lapsi hakea jostain? Onko kyse yksittäisistä kerroista vai koko kaudesta? Mä en ota mistään yksittäisistä reissuista ikinä maksua. Jos yhtään vastavuoroista niin menee sillä. Koko kaudesta ehkä joku järkevä konttäsumna. Alle 5 eur/kerta

Vierailija
4/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verottajan hyväksymä kilometrikorvaus on 53c/km eli 40 km matkalta 21,20 euroa. Koska samalla kyydillä menee muitakin, voinee kulut puolittaa eli kymppi minimissään per kerta on kohtuukorvaus.

Vierailija
5/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene matka kerran kokeeksi taksilla. saat kuitin ja vertailukelpoisen hinnan

Vierailija
6/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton kokonaiskulut laskien 0,53c/km eli 11 euroa per 20 km - se se todellinen kulu.

Tosin autottomat aina vinkuvat että etkö heittää autolla kun sulla kuitenkin se auto on

Kimppakyyti on ok jos kaikki osallistuvat siihen eikä niin että aina muut ovat toisen perheen lasten päivähoitajia

Vierailija
7/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä punikki ja viedäänkö itärajan yli ( =ilmaiskyyti)?

Vierailija
8/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton kokonaiskulut laskien 0,53c/km eli 11 euroa per 20 km - se se todellinen kulu.

Tosin autottomat aina vinkuvat että etkö heittää autolla kun sulla kuitenkin se auto on

Kimppakyyti on ok jos kaikki osallistuvat siihen eikä niin että aina muut ovat toisen perheen lasten päivähoitajia

Niin, paitsi että itse tein ystävälleni paljon isoja palveluksia, enkä niistä vaatinut maksua. Hoidin esim hänen koiraansa usein yms. Sitten kun itse tarvitsin apua, eräs tavara piti hakea 40 km päästä, vaati hän siitä maksua. Ja hän otti siitä 35€. Tämä tapahtui vielä 12 vuotta sitten= hän maksatti minulla ylimääräistä. Taksi olisi tullut halvemmaksi.

Vierailija
9/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuthan on Suomen venäjämielisin puolue. Teissä on paljon tuonne itään kallellaan olevista ja Putinin kannattajia.

Vierailija
10/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, paitsi että itse tein ystävälleni paljon isoja palveluksia, enkä niistä vaatinut maksua. Hoidin esim hänen koiraansa usein yms. Sitten kun itse tarvitsin apua, eräs tavara piti hakea 40 km päästä, vaati hän siitä maksua. Ja hän otti siitä 35€. Tämä tapahtui vielä 12 vuotta sitten= hän maksatti minulla ylimääräistä. Taksi olisi tullut halvemmaksi.

Aloitko sitten pyytämään koiranvahtipalkkaa, vai jatkoitko samalla linjalla?

En kyllä usko että olisit edes 12 vuotta sitten saanut 40 km sinne ja takaisin taksimatkaa halvemmalla, veikkaan että hinta olisi jo silloin ollut lähempänä 200 euroa.

Vierailija
11/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyditys? :O Hieman eri asia kuin kyyti ja kyydin tarjoaminen. Kyllä pistää silmään - ja vihaksi! Hyi, noloa.

Vierailija
12/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verottajalta voi? saada vastauksen, joka ei kyllä sido heitä mitenkään.

Vierailija
13/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 1-2€. Sähköautot kuluttaa tosi vähän.

Vierailija
14/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitko sitten pyytämään koiranvahtipalkkaa, vai jatkoitko samalla linjalla?

En kyllä usko että olisit edes 12 vuotta sitten saanut 40 km sinne ja takaisin taksimatkaa halvemmalla, veikkaan että hinta olisi jo silloin ollut lähempänä 200 euroa.

Feidasin ko ystävän.

Vierailija
15/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verottajan hyväksymä kilometrikorvaus on 53c/km eli 40 km matkalta 21,20 euroa. Koska samalla kyydillä menee muitakin, voinee kulut puolittaa eli kymppi minimissään per kerta on kohtuukorvaus.

Miksi tätä on alapeukutettu?

Vierailija
16/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kuski-isälle huulihölkkää pari kertaa kuukaudessa.

Hyvin riittää maksuksi.

Vierailija
17/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on laskuttanut sinua, ja moninkertaisesti. Tuon matkan hinta ollut tuolloin noin 10€.

Vierailija
18/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavuoroisena, kukin ajaa vuorollaan menisikin ilman maksuja.

Mutta valitettavasti minulla ei ole mahdollisuutta osallistua kuskaukseen. Joten lapsi menisi muiden kyydillä, siksi maksu. Ei tarvitse erikseen hakea, menee matkan varrelta kyytiin.

Järjestely olisi pysyvä. Itse voisin kuskata poikkeustapauksissa.

Vierailija
19/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on laskuttanut sinua, ja moninkertaisesti. Tuon matkan hinta ollut tuolloin noin 10€.

Ne joilla ei ole autoa niin niillä ei ole käsitystäkään mitä se matka oikeasti maksaa. 100 eurolla olisin nippa nappa lähtenyt tuolle reissulle ja siitä olisi vielä tuntipalkka kuskina otettu pois.

Vierailija
20/23 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla tyhmä kuin saapas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä