Miksi moni mies ajattelee, että nainen ottaisi mieluummin huonon vaihtoehdon kuin olisi yksin?
Jos nainen on sinkku niin jotenkin ajatellaan, että hän huolisi jonkun ikävän miehen.
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä minäkään. Ilmeisesti joillekin miehille parisuhde sinänsä on ehdoton tavoite, riippumatta siitä, millainen se on. Eivätkä ymmärrä, että näin ei välttämättä ole kaikille.
Evolutiivisesti näin onkin. Pariutumatta jättävät ovat elämän kilpajuoksussa häviäjiä. Nykyisen feministisen voimaantumiskulttuurin sisäistäneinä suorastaan höynäytettyjä.
Nainen ei tarvitse parisuhdetta että sillä on perhe. En minä ainakaan. Mulla on lapsi, kaksi lapsenlasta, äiti vielä elossa ja sisko lapsineen. Nämä on minun perhe ja kaikissa virtaa, sama veri. Mikään poikaystävä ei olisi perhettäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska moni mies on typerä idiootti.
Siinä on jo tarpeeksi syytä olla sinkkuna.
Siksi että moni mies on typerä idiootti pitäisi naisten olla pariutumatta myös niiden enemmistöön kuuluvien miesten kanssa, joissa tuota vikaa ei ole? Minun mielestäni tuo olisi aika kevyt peruste elämänkulkuun hyvin paljon vaikuttavalle päätökselle. Yleistyksillä päätyy harhaan.
Kas kun on yrittänyt suhdetta riittävän monen idiootiksi paljastuneen kanssa, ei jossain kohtaa huvita ottaa selvää, kuka on idiootti ja kuka ei. Mukavampaa ja paljon stressittömämpää olla sinkkuna.
Miehistä suurin osa ei kuitenkaan ei ole idiootteja. Kannattaisi pikemminkin miettiä mitkä omat valinnat tuon idioottien miesten kanssa yhteen päätymisen sinulla aiheuttivat. Ja kertoa ne virheet jotta muut voivat niistä oppia.
Yksin eläminen on tietenkin toimiva vaihtoehto. Siinä on hyvät ja huonot puolensa.
Hohhoijjaa taas. Tilastojen valossa on todennäköisempää, että suhde kariutuu kuin että kestäisi, joten jos jo elää sinkkuna tyytyväisenä, miksi edes ottaa riskiä? Monet ihmiset osaa feikata suhteen alussa jopa vuosia, monen miehen todellinen luonto tulee esille vasta, kun syntyy lapsia.
Täälläkin on miljoona kertaa kysytty, miten tunnistaa hyvä mies, mutta eipä siihen ole kukaan osannut antaa vastausta, oisko sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä minäkään. Ilmeisesti joillekin miehille parisuhde sinänsä on ehdoton tavoite, riippumatta siitä, millainen se on. Eivätkä ymmärrä, että näin ei välttämättä ole kaikille.
Evolutiivisesti näin onkin. Pariutumatta jättävät ovat elämän kilpajuoksussa häviäjiä. Nykyisen feministisen voimaantumiskulttuurin sisäistäneinä suorastaan höynäytettyjä.
Nainen ei tarvitse parisuhdetta että sillä on perhe. En minä ainakaan. Mulla on lapsi, kaksi lapsenlasta, äiti vielä elossa ja sisko lapsineen. Nämä on minun perhe ja kaikissa virtaa, sama veri. Mikään poikaystävä ei olisi perhettäni.
Ja mulla neljä lasta, näiden kumppanit ja oma suku. Miten tämä ei ole perhe niin, että yhtäkkiä joku mies tekisi siitä perheen?
Vierailija kirjoitti:
Luulevat että naiset ajattelee samoin kuin ne itse, että naiset himoaa yhtä paljon munaa kuin ne himoaa pimpukkaa ja että naiset olisi yhtä surkeita ilman miestä kuin itse ovat ilman naista.
Voi kun tietäisivät kuinka vähän naiset ylipäätä ajattelee miehiä, voisi olla aikamoinen shokki.
Siihen nähden, miten vähän naiset ajattelevat miehiä, he kyllä tälläkin palstalla puhuvat miehistä melkoisen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulevat että naiset ajattelee samoin kuin ne itse, että naiset himoaa yhtä paljon munaa kuin ne himoaa pimpukkaa ja että naiset olisi yhtä surkeita ilman miestä kuin itse ovat ilman naista.
Voi kun tietäisivät kuinka vähän naiset ylipäätä ajattelee miehiä, voisi olla aikamoinen shokki.
Siihen nähden, miten vähän naiset ajattelevat miehiä, he kyllä tälläkin palstalla puhuvat miehistä melkoisen paljon.
Tänne kirjoittavat sellaiset, joilla juuri siinä hetkessä on joku asia mielessä.
Ja sitten me, jotka tulemme naureskelemaan näille miesten aloittamille typeryyksille. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla neljä lasta, näiden kumppanit ja oma suku. Miten tämä ei ole perhe niin, että yhtäkkiä joku mies tekisi siitä perheen?
No kun miehen logiikalla sulla ei ole nyt perhettä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoittavat sellaiset, joilla juuri siinä hetkessä on joku asia mielessä.
Ja sitten me, jotka tulemme naureskelemaan näille miesten aloittamille typeryyksille. 😊
Juu juu yhtään ette ajattele miehiä, ja silti päivittäin kirjoitatte satoja tai tuhansia kommentteja miehistä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi kun te incelit täällä vongutte milloin mitäkin, pakko vähän ojentaa.
Minä en muista millon oikeessa elämässäni olisin ajatellut jotain miestä tai miehiin liittyvää, siitä lienee jo kymmeniä vuosia. Isäni kuoli 96, ehkä silloin viimeksi. Ei millään pahalla, mutta elämääni ei miehet kuulu oikein millään tavalla kaikkein vähiten ajatuksen tasolla. Minulle tärkein on perhe.
Koska nainen on miehen omaisuutta ja piste. Nainen ei kykene itsenäiseen ajatteluun, vaan joutuu aina kysymään miehen mielipidettä asiasta.
Olen puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi kun te incelit täällä vongutte milloin mitäkin, pakko vähän ojentaa.
Minä en muista millon oikeessa elämässäni olisin ajatellut jotain miestä tai miehiin liittyvää, siitä lienee jo kymmeniä vuosia. Isäni kuoli 96, ehkä silloin viimeksi. Ei millään pahalla, mutta elämääni ei miehet kuulu oikein millään tavalla kaikkein vähiten ajatuksen tasolla. Minulle tärkein on perhe.
Ja silti katsoit tarpeelliseksi avata tämän miehiä koskevan ketjun ja käyttää arvokasta (?) aikaasi miesten solvaamiseen. Koko tämä aloituskin on tehty puhtaasti riidanhaastamistarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekee itse niin. Kökkökin parisuhde tuo miehelle yleensä seksiä (heillehän se on sama ketä panee), kodikkuutta kotiin, parempaa ruokaa ja yleisesti kaikenlaista pientä plussaa. Suomalaisella naisella on myös kohtuu tulot jakamaan kustannuksia.
Naiselle taas miehestä on enimmäkseen vaivaa. Miehen täytyy olla hauskaa seuraa, miellyttävä katsella ja olla jotenkin erityisen mielenkiintoinen, että pääsee edes tasoihin sen elämän kanssa jota nainen voi yksin elää.
Tässä on tosi hyvin kuvattu parisuhteiden ero miehen ja naisen kannalta.
Evoluutio ei ole luonut naista olemaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu yhtään ette ajattele miehiä, ja silti päivittäin kirjoitatte satoja tai tuhansia kommentteja miehistä 😉
Ei se ole miesten ajattelemista kun vastaa tällaiseen typerään yhden ihmisen ketjuun. Se on huumorin ottamista irti tästä typeryksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole miesten ajattelemista kun vastaa tällaiseen typerään yhden ihmisen ketjuun. Se on huumorin ottamista irti tästä typeryksestä.
Siitä olen kanssasi samaa mieltä, tämä ketju on typerä.
Moni nainen tyytyy kumppaniinsa. Tiedän itsekin useita tällaisia naisia.
(Ja kyllä, moni mieskin tyytyy)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on aiheena aloituksessa tai kysytään jotakin miehiin liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on miehen omaisuutta ja piste. Nainen ei kykene itsenäiseen ajatteluun, vaan joutuu aina kysymään miehen mielipidettä asiasta.
Olen puhunut.
Olet puhunut p askaa.
Hoidan sinkkuna omakotitaloni, autoni, lapseni, matkani, muut asiat (verot, Trafit...) ja pääomatuloni, vuokralaiseni jne kysymättä yhdeltäkään mieheltä mitään. Nyt sua harmittaa 🤗
Ja kyllä, mun auton huoltaa nainen, mun sähkäri on nainen ja lvityyppikin on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Buahhhahhha, johan murjaisit, miesten ulonasta täälläkin voi päätellä, ettei miehet pärjää ilman naista😂😂 😂 😂
Mistä tulee nimitys miesvauva? Siitä, että te miehet ette voi olla hetkeäkään ilman viihdyttäjää ja jotakuta, joka täyttää teidän tarpeita joka hetki.
Vierailija kirjoitti:
Jäikö peruskoulu käymättä? Ei tarvita kuin yksi mies, niin ihmisten sukukunta jatkuu. Te pippelitelineet sen sijaan kuolisitte sukurutsaan samassa tilanteessa kolmessa sukupolvessa.
Toki kloonaaminenkin voi olla joku päivä varteen otettava vaihtoehto, jolloin miehet on täysin turhia. Mikä ihana ajatus!
Entäs, jos miehillä ei vaan ole tarjota mitään?
Olen ollut parisuhteissa 28 ja 5 vuotta, enkä keksi mitään, mitä sellaista mies voisi tarjota, jota ilman en voisi olla onnellinen.