Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto kun hävettää: pyysin varattua miestä ulos

Vierailija
07.07.2026 |

Olen ollut jo pitkään ihastunut mieheen, jonka olen nähnyt 3-4 kertaa vuodessa. Hän on aika hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, mutta luulin tunteiden olevan molemminpuolista. Molemmilla oli jäätymistä, ujostelua, hymyjä ja vienoja kysymyksiä jne. toistemme seurassa.

Tänään päätin, että en jaksa enää tätä ja päätin, että elämäni ekan kerran pyydän jotain ulos. Kuvittelin, että tästähän voisi seurata jotain hyvää ja että voisi tulla ihana kesä yhdessä jne jne. Pilvilinnojen rakentelua. Joten rohkaistuin ja pyysin häntä viestillä ulos. 

Ja sitten vastaus: ei kiitos, hän on varattu. Pahoittelut, jos hän on antanut ymmärtää jotain toisin.

No voihan v, se olenkin mä, joka on lukenut koko tilanteen ihan väärin! Kaikki "varmat" merkit eivät sitä nyt olleetkaan. Nyt hävettää ja harmittaa ihan sikana.

Olisiko kellään ajatuksia, miten tästä pääsee eteenpäin? Joojoo, olisi pitänyt ensin kysyä onko varattu, mutta sekin olis ollut sitten ilmeistä mitä haen takaa, joten en tiedä miten se olisi tilannetta muuttanut.

Törmätään varmasti vielä tulevaisuudessa, ja jo nyt kauhistuttaa miten kehtaan.. Olisko kellään mitään lohdullista sanottavaa?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei loukkaannu tai pahastu jos nainen lähestyy tai pyytää ulos vaikka mies olisi varattu. Toisin kuin naiset, miehet ovat imarreltuja eivätkä naureskele keskenään tai pilkkaa selän takana jos nainen on aloitteellinen.

Ei muuten pidä paikkaansa. Kyllä pahastuu, jos nainen joka tietää miehen varatuksi yrittää silti tulla iskemään. Se nyt vaan on vastenmielistä, epätoivottua ja halpamaista toimintaa. Kaikki miehet eivät yllättäen ole samasta puusta, jotain imelän imartelun perässä juoksevia mieslut kia, vaan isolla osalla miehistä on todellisessa elämässä ihan hyvä moraali ja uskollinen rakkaus ja parisuhde, jos on varattu. Minkälainen narsisti pitää tyrkyn naisen oikein olla, jos hän ajattelee harhaisesti että muiden parisuhteet ei ne mitään ole, vaan MINÄ voin yrittää tosta vaan väliin, koska minä, minä, minä. Noloa! Se on todella noloa, paitsi jos ei tiennyt varatuksi, se on eri asia. Pakit voi silloin antaa siististi. Moraalittomalle tyrkylle sen sijaan voi sanoa painu v i t tuun.

Mies tekee kyllä kiinnostuksensa selväksi naiselle, niin se vaan elämässä pääosin menee, aina vaan. Luonnonlaki. Joten siitä voi päätellä jotain jos mies ei tee, jos on vaan tavallinen tuttu ja normaalia ystävällisyyttä.

Siinäpä tunteet kuumenivat nopeasti. Olkinukeltakin olivat varpaat kärähtää.

Vierailija
62/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AP, uskalsit!

Mikä sua tarkalleen ottaen hävettää?

Oon itse kans tolkuttoman ujo ja arka ja pakit on tietenkin ottanut itsetunnolle. Ja tottakai siinä ottaa siipeensä, jos tyypistä oikeasti tykkää.

Mutta en missään nimessä häpeä koska ei ainakaan jää mietityttämään tai kaduttamaan.

Itseasiassa oon hiton ylpeä että oon uskaltanut.

Sit pitää miettiä, miksi juuri tää ihminen ja mikä on se juttu siinä, mikä eniten sattuu.

Aikuisia kun ollaan, niin osaa se toinenkin ottaa ihan hienotunteisesti ja asiallisesti (jos ei niin onpahan helpompi antaa olla).

Ihan reippaasti vaan eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli sentään vielä nätti tapa torjua.

Olen tehnyt aloitteen yhden ainoan kerran, ja vastaus oli sellainen, että ette uskoisi. Miehet voivat olla aika sikoja sellaisella hetkellä, missä toinen on haavoittuvainen.

Vierailija
64/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan laittaa hänelle vielä viestiä, että "minua vähän nolottaa tämä tilanne, mutta toivon, että otat tämän kiinnostuksen osoituksen kohteliaisuutena"

Vierailija
65/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi uskaltaa kysyä kun jättää kysymättä. Pian menettää mahdollisuuden jos ei kysy. Väärin lukee toista helposti silloin kun on ihastunut. Eikä tarvitse enään ajatella asiaa niin paljon tietää miten se on.

Vierailija
66/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ihana aloitteellinen nainen! Voi kun näitä olisi enemmänkin.

Vierailija
67/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä AP, uskalsit!

Mikä sua tarkalleen ottaen hävettää?

Oon itse kans tolkuttoman ujo ja arka ja pakit on tietenkin ottanut itsetunnolle. Ja tottakai siinä ottaa siipeensä, jos tyypistä oikeasti tykkää.

Mutta en missään nimessä häpeä koska ei ainakaan jää mietityttämään tai kaduttamaan.

Itseasiassa oon hiton ylpeä että oon uskaltanut.

Sit pitää miettiä, miksi juuri tää ihminen ja mikä on se juttu siinä, mikä eniten sattuu.

Aikuisia kun ollaan, niin osaa se toinenkin ottaa ihan hienotunteisesti ja asiallisesti (jos ei niin onpahan helpompi antaa olla).

Ihan reippaasti vaan eteenpäin.

Kiitos sanoistasi! 

Harmittaa ainakin sen takia, että oikeasti luulin, että mulla on hyvät mahikset, ja olin ihastunut tähän tyyppiin pitkän aikaa. Tietyllä tavalla hyvä kun kysyin, koska nyt tiedän varmaksi, että mitään tapahdu. Sitä ennen luulin vaan, ettei kumpikaan uskalla tehdä aloitetta, ja odottelin, että ehkä jotain maagista tapahtuu. Nyt tiedän, että ei tapahdu.

Toisaalta hävettää, kun kuvittelin, että mulla oli mahiksia ja jotenkin päässäni olin varma, että hän ei seurustele. Ja näin kaikenlaisia "varmoja merkkejä", mutta hävettää olla näin pihalla. Toisaalta on ihan hirveää kohdata tää tyyppi tulevaisuudessa, koska koitan olla ku ei hävettäis ja toinen koittaa olla, kun ei mitään, ja tilanne on super-kiusallinen.

Ja myös harmittaa, kun niin harvoin tapaan hyviä tyyppejä, joista kiinnostun. Nyt meni tämäkin sitten ohi, ja vaikea sietää pettymystä (taas).

Vierailija
68/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen oli siis ap.

Ap

Vierailija
69/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kannattaa oppia että kysyy sopivassa kohdassa huumorin höystämänä että mitäs sun tyttöystävä ajatuksesta pitää/ odottaako joku sua kärsimättömänä kotona esim yrityksen pikkujouluissa ootko menossa sun naisystävän kanssa festareille jne. Tähän miehen luulisi vastaavan ettei ole naisystävää tai että emme ole menossa niille festareille tai ettei mun naisystävä ole jostain kiinnostunut. Josta siis selviää onko naisystävää.

Minäkin tapasin miehen jolla ei ole sormusta mutta on naimisissa. Ei koskaan puheessaan mainitse vaimoa vaikka lapsistaan puhuu vapaasti. Hänen kaverinsa kerran mölöytti johonkin että mitäs sun vaimo tästä pitää jonka kuulun sivukorvalla.  En tiedä minä tämän miehen juttu on. Voi olla että liitto menossa karille muttei halua asiasta puhua. Ei näistä koskaan tiedä. Mutten ole kiinnostunut miehestä nyt kun tiedän että on naimisissa. 

Vierailija
70/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaan kelvannut hänelle.

onko kukaan koskaan sanonut sulle että olet aika ilkeä ihminen...

Vierailija
71/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuo "hiljainen ja syrjäänvetäytyvä" on ihan hyvä indikaattori siitä, ettei mies ole kovin kiinnostunut. Ujommatkin nimittäin rohkaistuu, jos ovat innostuneita jostain naisesta. Ja kukaan meistähän ei halua miestä, joka ei ole meistä INNOISSAAN. 

En muutenkaan menisi pyytämään miestä ulos, mutta jos se on tyyliäsi, niin sitten se on. Mitään noloa tuossa ei sinänsä tapahtunut, ja on parempi kun kysyit itse miestä mieluummin ulos kuin oisit jatkanut haaveiluasi. Nyt tiedät, ja voit jatkaa elämääsi.

Tuo turhan haaveilu ja elämän tuhlailu sellaiseen onkin ainoa tilanne, jossa voisin kehoittaa naista pyytämään miestä ulos - ihan naisen itsensä vuoksi, että saisi kierteen katki ja pääsisi eteenpäin. Jatkossa yritä muistaa, ettet ala obsessoimaan ketään miestä johon olet ihastunut. 

Vierailija
72/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus varattu mies saattaa sanoa olevansa sinkku, jos oma nainen asuu omassa asunnossa eri osoitteessa. Mies haluaa toisen naisen panokaveriksi.

Vierailija
73/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jösses sentään! Mee nyt nurkkaan häpeämään vaikka loppuiäksi ,ja jos ukko tulee vastaan niin juokse äkkiä kauhusta kirkuen karkuun! 

Vierailija
74/74 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään häpeilyjä! Saat olla ylpeä itsestäsi siitä että otit elämäsi ohjat omiin käsiisi. Mieletöntä! Oot mun esikuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi