Hitto kun hävettää: pyysin varattua miestä ulos
Olen ollut jo pitkään ihastunut mieheen, jonka olen nähnyt 3-4 kertaa vuodessa. Hän on aika hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, mutta luulin tunteiden olevan molemminpuolista. Molemmilla oli jäätymistä, ujostelua, hymyjä ja vienoja kysymyksiä jne. toistemme seurassa.
Tänään päätin, että en jaksa enää tätä ja päätin, että elämäni ekan kerran pyydän jotain ulos. Kuvittelin, että tästähän voisi seurata jotain hyvää ja että voisi tulla ihana kesä yhdessä jne jne. Pilvilinnojen rakentelua. Joten rohkaistuin ja pyysin häntä viestillä ulos.
Ja sitten vastaus: ei kiitos, hän on varattu. Pahoittelut, jos hän on antanut ymmärtää jotain toisin.
No voihan v, se olenkin mä, joka on lukenut koko tilanteen ihan väärin! Kaikki "varmat" merkit eivät sitä nyt olleetkaan. Nyt hävettää ja harmittaa ihan sikana.
Olisiko kellään ajatuksia, miten tästä pääsee eteenpäin? Joojoo, olisi pitänyt ensin kysyä onko varattu, mutta sekin olis ollut sitten ilmeistä mitä haen takaa, joten en tiedä miten se olisi tilannetta muuttanut.
Törmätään varmasti vielä tulevaisuudessa, ja jo nyt kauhistuttaa miten kehtaan.. Olisko kellään mitään lohdullista sanottavaa?
Kommentit (142)
Ei tuossa ole mitään hävettävää. Pyysit kohteliaasti treffeille ja mies kieltäytyi kohteliaasti. Molemmille jäi hyvä mieli ja mies varmasti arvostaa aloitteellisuuttasi, vaikkei sitä ilmaissut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän hyvinkin joskus eroaa, ja on nyt tietoinen kiinnostuksestasi. Lohduttaudu vaikka sillä.
Heh heh, joo. Kiitos, tämä piristi vähän, mutta jos he eroavat vuosien päästä, niin eipä se paljoa lohduta.
Ap
Miksei muka? Kait sulla seksiä tekee mieli vielä vuosien päästäkin? Vai pitääkö sillon saada vuosia nuorempi mies?
AP haluaa kumppanin nyt. Nyt.
Ei tuo niin vakavaa ole kunhan et jatkossa ole tekemisissä miehen kanssa. Se ei ole soveliasta. Miehen olisi ollut kyllä hyvä tuoda vaikka ohimennen parisuhteensa ilmi jos useamminkin juttelitte niitä näitä.
Ymmärrän, että ujoa tuo nolottaa. Tosiasiassa et vain tiennyt hänen psrisuhdetilaansa. Kuka tahansa voi erehtyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei loukkaannu tai pahastu jos nainen lähestyy tai pyytää ulos vaikka mies olisi varattu. Toisin kuin naiset, miehet ovat imarreltuja eivätkä naureskele keskenään tai pilkkaa selän takana jos nainen on aloitteellinen.
Ei muuten pidä paikkaansa. Kyllä pahastuu, jos nainen joka tietää miehen varatuksi yrittää silti tulla iskemään. Se nyt vaan on vastenmielistä, epätoivottua ja halpamaista toimintaa. Kaikki miehet eivät yllättäen ole samasta puusta, jotain imelän imartelun perässä juoksevia mieslut kia, vaan isolla osalla miehistä on todellisessa elämässä ihan hyvä moraali ja uskollinen rakkaus ja parisuhde, jos on varattu. Minkälainen narsisti pitää tyrkyn naisen oikein olla, jos hän ajattelee harhaisesti että muiden parisuhteet ei ne mitään ole, vaan MINÄ voin yrittää tosta vaan väliin, koska minä, minä, minä. Noloa! Se on todella noloa, paitsi jos ei tiennyt varatuksi, se on eri asia. Pakit voi silloin antaa siististi. Moraalittomalle tyrkylle sen sijaan voi sanoa painu v i t tuun.
Mies tekee kyllä kiinnostuksensa selväksi naiselle, niin se vaan elämässä pääosin menee, aina vaan. Luonnonlaki. Joten siitä voi päätellä jotain jos mies ei tee, jos on vaan tavallinen tuttu ja normaalia ystävällisyyttä.
EIhän tuossa skenaariossa se kysyjä tiennyt kysyttävää varatuksi. Mistä se sen keksit?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet häntä jatkossa vaan kaverina ei siinä sen kummoisemmin tarvitse hävetä.
Hän on varmaan otettu, kun kiinnostuit. Voithan jotenkin puhdistaa ilmaa mainitsemalla asiasta: unohdetaan koko juttu, sori kun kysyin tms
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen nainen taas rikkomassa kotia. Mikä teitä pimppitelineitä oikein vaivaa?
Onko mennyt tunteisiin kun kukaan - ei kukaan - pyydä sua ulos? yhyy
Hyvä, että kysyit. Reipasta. Nyt vaan uudet kuviot kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei loukkaannu tai pahastu jos nainen lähestyy tai pyytää ulos vaikka mies olisi varattu. Toisin kuin naiset, miehet ovat imarreltuja eivätkä naureskele keskenään tai pilkkaa selän takana jos nainen on aloitteellinen.
Ei muuten pidä paikkaansa. Kyllä pahastuu, jos nainen joka tietää miehen varatuksi yrittää silti tulla iskemään. Se nyt vaan on vastenmielistä, epätoivottua ja halpamaista toimintaa. Kaikki miehet eivät yllättäen ole samasta puusta, jotain imelän imartelun perässä juoksevia mieslut kia, vaan isolla osalla miehistä on todellisessa elämässä ihan hyvä moraali ja uskollinen rakkaus ja parisuhde, jos on varattu. Minkälainen narsisti pitää tyrkyn naisen oikein olla, jos hän ajattelee harhaisesti että muiden parisuhteet ei ne mitään ole, vaan MINÄ voin yrittää tosta vaan väliin, koska minä, minä, minä. Noloa! Se on todella noloa, paitsi jos ei tiennyt varatuksi, se on eri asia. Pakit voi silloin antaa siististi. Moraalittomalle tyrkylle sen sijaan voi sanoa painu v i t tuun.
Mies tekee kyllä kiinnostuksensa selväksi naiselle, niin se vaan elämässä pääosin menee, aina vaan. Luonnonlaki. Joten siitä voi päätellä jotain jos mies ei tee, jos on vaan tavallinen tuttu ja normaalia ystävällisyyttä.
Kirjoittaa joku, jonka miestä on vongattu. 😂
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua, niin en tiedä oletko vastannut hänelle.
Sinuna vastaisin vielä jotain "Pahoittelut, mulla on jotenkin mennyt tuo ihan kokonaan ohi. Voi ei, nyt vähän nolottaa. No mutta, onnea teille jatkoon ja nähdään!"
Kun tuot sen esille, että sua nolottaa ja ettet olisi kysynyt, jos olisit tiennyt, niin ei jää mitään epämääräistä välttelyä ilmaan, hän tietää ettet jää mököttämään etkä roikkumaan perään jne. Asia on selvitetty. Pidä viesti kepeänä ja iloisena, mutta ota vastuu kämmistä itsellesi (vaikka hän olisi piilotellut sitä, että on varattu, tosin hän jo viestissään otti myös vastuuta itselleen). Näin olet toiminut fiksusti ja ei tarvitse noloilla.
Miksi sitä nyt pitää selitellä ja pahoitella?
Mitä enemmän selittelee sitä nolompaa se on.
AP ei ole kämmännyt mitenkään.
Joku "onnea vaan jatkoon" on vaan merkki siitä että kismittää niin pirusti.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna vastaisin vielä jotain "Pahoittelut, mulla on jotenkin mennyt tuo ihan kokonaan ohi. Voi ei, nyt vähän nolottaa. No mutta, onnea teille jatkoon ja nähdään!"
Kun tuot sen esille, että sua nolottaa ja ettet olisi kysynyt, jos olisit tiennyt, niin ei jää mitään epämääräistä välttelyä ilmaan, hän tietää ettet jää mököttämään etkä roikkumaan perään jne. Asia on selvitetty. Pidä viesti kepeänä ja iloisena, mutta ota vastuu kämmistä itsellesi (vaikka hän olisi piilotellut sitä, että on varattu, tosin hän jo viestissään otti myös vastuuta itselleen). Näin olet toiminut fiksusti ja ei tarvitse noloilla.
Tämä on hyvä ja näin itse toivoisin naisen toimivan. Ei ole sitten kiusallista nähdä taas joskus kun asia on NS käsitelty
Vierailija kirjoitti:
Voithan laittaa hänelle vielä viestiä, että "minua vähän nolottaa tämä tilanne, mutta toivon, että otat tämän kiinnostuksen osoituksen kohteliaisuutena"
No tuo se noloa on. Annat olla turhan tuttavallisuuden ja jatkat kuten tähänkin asti eli juttelette vain livenä ja just niissä tilanteissa missä ennenkin ihan normaalisti ja entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä nyt pitää selitellä ja pahoitella?
Mitä enemmän selittelee sitä nolompaa se on.
AP ei ole kämmännyt mitenkään.
Joku "onnea vaan jatkoon" on vaan merkki siitä että kismittää niin pirusti.
Joo, tuollaiset "Onnea teille!", "Onnea jatkoon!" -tyyppiset viestit ne noloja olisi.
Tuo hänen ehdottama selittelyviesti on nolo, ei se että joku on pyytänyt tietämättään varattua ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä ja näin itse toivoisin naisen toimivan. Ei ole sitten kiusallista nähdä taas joskus kun asia on NS käsitelty
No taidat olla nainen itsekin. En ole koskaan törmännyt muilta kuin joiltain naisilta tuollaiseen ihme tarpeeseen käsitellä aivan turhiakin juttuja joissa ei ole mitään käsiteltävää.
Se, että joku on pyytänyt jotain ulos, tai vaikka jotkut on käyneet kerran Tinder-treffeillä, ei ole asia jota pitäisi alkaa selvittelemään ja KÄSITTELEMÄÄN.
Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Menet ja päräytät sille pillua, niin johan äijä herää.
nii herääkin
Sinulla on hyvä maku miesten suhteen. Ei ollut petturi.
Melkein kävi samoin. Silmäpeliä usein, ajattelin olevan kiinnostunut. Sitten törmäsin kaupassa miehen ja lapsen kanssa. Pää kyllä kääntyi puoleeni monta kertaa. Miehen olisin voinut sivuuttaa, mutta lapsi vaikutti onnelliselta. En sentään mokannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä kuullut tätä miesten naureskelua kaveriporukassa yöelämässä runsaasti. Miehet yliarvioivat tunnetusti tasonsa ja usein loukkaantuvat jo siitä, että ulkoisesti samanoloinen nainen lähestyy.
Minä en ole koskaan kuullut tuollaisesta.
Kuulostaa suoraan sanoen rumien ja tyylittömien miesten touhulta. Ei yllätä, että sellaiset luulee itsestään liikoja ja ovat ilkeitä luonteeltaan :D
Mä en oo tehnyt noin ikinä, lähinnä kun tyyliin kukaan ei saa huomiotani, kiinnostustani.
Turhan moni varattu tosin jossakin vaiheessa elämänlinjaani koettanut/läähättänyt perään.
Olen kokenut sen mauttomana.
- Mina/Dina.
Menet ja päräytät sille pillua, niin johan äijä herää.