Hitto kun hävettää: pyysin varattua miestä ulos
Olen ollut jo pitkään ihastunut mieheen, jonka olen nähnyt 3-4 kertaa vuodessa. Hän on aika hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, mutta luulin tunteiden olevan molemminpuolista. Molemmilla oli jäätymistä, ujostelua, hymyjä ja vienoja kysymyksiä jne. toistemme seurassa.
Tänään päätin, että en jaksa enää tätä ja päätin, että elämäni ekan kerran pyydän jotain ulos. Kuvittelin, että tästähän voisi seurata jotain hyvää ja että voisi tulla ihana kesä yhdessä jne jne. Pilvilinnojen rakentelua. Joten rohkaistuin ja pyysin häntä viestillä ulos.
Ja sitten vastaus: ei kiitos, hän on varattu. Pahoittelut, jos hän on antanut ymmärtää jotain toisin.
No voihan v, se olenkin mä, joka on lukenut koko tilanteen ihan väärin! Kaikki "varmat" merkit eivät sitä nyt olleetkaan. Nyt hävettää ja harmittaa ihan sikana.
Olisiko kellään ajatuksia, miten tästä pääsee eteenpäin? Joojoo, olisi pitänyt ensin kysyä onko varattu, mutta sekin olis ollut sitten ilmeistä mitä haen takaa, joten en tiedä miten se olisi tilannetta muuttanut.
Törmätään varmasti vielä tulevaisuudessa, ja jo nyt kauhistuttaa miten kehtaan.. Olisko kellään mitään lohdullista sanottavaa?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei loukkaannu tai pahastu jos nainen lähestyy tai pyytää ulos vaikka mies olisi varattu. Toisin kuin naiset, miehet ovat imarreltuja eivätkä naureskele keskenään tai pilkkaa selän takana jos nainen on aloitteellinen.
Paitsi jos naisen ulkonäkö ei miellytä, niin johan naureskellaan ja ilkutaan.
Voin sanoa varmasti, että häntä kyllä ulkonäköni mielyttää. Se, jos jokin on varmaa. Siksi ehkä meninkin lankaan, kun luulin, että kyseessä oli ihastus vaikka hän ehkä näkikin minut vaan söpönä naisena, jota on kiva katsella.
Ap
Ei se parisuhde naisistakaan mitään rääväsuita tee mistä näkee heti päällepäin että suhteessa ovat, vaan miesten seurassa ujoja kainostelevia parisuhdetytteleitä riittää jotka ovat sosiaalisesti awkwardeja.
Minä olen muutaman kerran pyytänyt varattua ulos. Viimeisimmästä ja viimeisestä kerrasta on parikymmentä vuotta, mutta kyllä se vähäsen hävettää aina, kun muistuu mieleen. Pyynnön kohdekin on jo edesmennyt, mutta silti.
Ikävä tunne lieventyy ajan mittaan. Se varmasti poistuu kokonaan, jos löydät Sen Oikean.
Tuolla taaempana oli puhetta siitä, että varatun kyllä tunnistaa tai että varattua ei kyllä tunnista. Moni mies esittää sinkkua ihan vain sen vuoksi, että on kiva kuvitella olevansa vielä villi ja vapaa; ei tarvitse edes valehdella, kunhan vain ei kerro kaikkea. Ja ihan liian moni mies pakit annettuaan on antanut ymmärtää, että pitkäaikainen tai lyhytkin salaseksisuhde olisi kiva juttu.
t. Ikisinkku 61 v.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan mistään silmäanalyyseistä päättele onko toinen sinkku vai ei vaan vähintään kiertäen otan asiasta ensin selvää ennenkuin menisin ketään kyselemään mihinkään. Eikö nämä ole ihan perusasioita.
Nähdään tosi harvoin, ja keskusteluissa on usein mukana muita. Siksi päätin ottaa yhteyttä somen kautta, ja en nää juuri eroa siinä kysynkö onko toinen sinkku vai haluaisitko mennä minun kanssa treffeille joskus.
Ap
No minua on pyytänyt aika monikin. Olen kulkenut aina paljon treffeillä ja naiset luulleet että olen sinkku. M40
No eihän tuossa ole mitään häpeilemistä. Et tiennyt että tyyppi on varattu. En usko, että välttämättä olet ihan kokonaan väärin tulkinnut, sillä olet voinut olla hänen mielestään kuitenkin ihastuttava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän hyvinkin joskus eroaa, ja on nyt tietoinen kiinnostuksestasi. Lohduttaudu vaikka sillä.
Heh heh, joo. Kiitos, tämä piristi vähän, mutta jos he eroavat vuosien päästä, niin eipä se paljoa lohduta.
Ap
Miksei muka? Kait sulla seksiä tekee mieli vielä vuosien päästäkin? Vai pitääkö sillon saada vuosia nuorempi mies?
No ehkä toivoisin löytäväni pitkäaikaisen suhteen aiemmin kun sitten joskus vuosien päästä.
Ap
No daa, mä olen miehenä pyytänyt vahingossa lukemattomia varattuja naisia ulos, nolotukseen tottuu.
Onnittelut että uskalsit kysyä. :) Toivottavasti on parempi onni tulevaisuudessa. Ajan kanssa pääsee yli. Saatat jopa oppia tuntemaan sen paremmin ja huomata että hei ei se ollutkaan niin ihmeellinen. Tai että et sinä hänen kanssaan oikeasti toimeen olisi tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei loukkaannu tai pahastu jos nainen lähestyy tai pyytää ulos vaikka mies olisi varattu. Toisin kuin naiset, miehet ovat imarreltuja eivätkä naureskele keskenään tai pilkkaa selän takana jos nainen on aloitteellinen.
Ei muuten pidä paikkaansa. Kyllä pahastuu, jos nainen joka tietää miehen varatuksi yrittää silti tulla iskemään. Se nyt vaan on vastenmielistä, epätoivottua ja halpamaista toimintaa. Kaikki miehet eivät yllättäen ole samasta puusta, jotain imelän imartelun perässä juoksevia mieslut kia, vaan isolla osalla miehistä on todellisessa elämässä ihan hyvä moraali ja uskollinen rakkaus ja parisuhde, jos on varattu. Minkälainen narsisti pitää tyrkyn naisen oikein olla, jos hän ajattelee harhaisesti että muiden parisuhteet ei ne mitään ole, vaan MINÄ voin yrittää tosta vaan väliin, koska minä, minä, minä. Noloa! Se on todella noloa, paitsi jos ei tiennyt varatuksi, se on eri asia. Pakit voi silloin antaa siististi. Moraalittomalle tyrkylle sen sijaan voi sanoa painu v i t tuun.
Mies tekee kyllä kiinnostuksensa selväksi naiselle, niin se vaan elämässä pääosin menee, aina vaan. Luonnonlaki. Joten siitä voi päätellä jotain jos mies ei tee, jos on vaan tavallinen tuttu ja normaalia ystävällisyyttä.
Mitä hävettävää tuossa muka on? Liioittelet.
Kerjäät huomiota palstalta vaan. Ei mitään syytä hävetä.
Vierailija kirjoitti:
No daa, mä olen miehenä pyytänyt vahingossa lukemattomia varattuja naisia ulos, nolotukseen tottuu.
Minä miehenä olen pyytänyt varattuja naisia toimiston vessaan panemaan. Ahtaaseen tilaan tottuu nopeasti ja homma hoituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa voi lukea ketä tahansa väärin. Toisen pään sisälle kun ei pääse. Joten ei mitään syytä hävetä. Et tehnyt mitään noloa.
Ainoastaan täysi idiootti ei kysy enimmäiseksi että oletko varattu.
Miksi sellasta pitäis kysyä? Olis mennyt monet hyvät panot ohi jos olisin naisia muistuttanut puolisoistaan kyselemällä.
Näin on. Monesti minuakin on naiset muistuttaneet, että olen varattu ja sitten on jäänyt saamatta.
Turha sitä on hävetä. Haittaa vaan itseä jos tässä elämässä alkaa kaiken maailman asioita häpeämään. Ja mitään hirveää tai aidosti hävettäväähän tuossa ei tapahtunut.
Mies on just pistänyt eron vireille, kun vientiä on.
Vierailija kirjoitti:
On aika heikot juttelulahjat jos ei nyt ole edes sitä saanut selville onko ukko varattu
olin sanomassa samanlaista, että kumma kun ei ole käynyt jo selväksi… tuskinpa nyt ihan tuikituntematonta lähtee ulos pyytelemään…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Kyllä pahastuu, jos nainen joka tietää miehen varatuksi yrittää silti tulla iskemään. Se nyt vaan on vastenmielistä, epätoivottua ja halpamaista toimintaa. Kaikki miehet eivät yllättäen ole samasta puusta, jotain imelän imartelun perässä juoksevia mieslut kia, vaan isolla osalla miehistä on todellisessa elämässä ihan hyvä moraali ja uskollinen rakkaus ja parisuhde, jos on varattu. Minkälainen narsisti pitää tyrkyn naisen oikein olla, jos hän ajattelee harhaisesti että muiden parisuhteet ei ne mitään ole, vaan MINÄ voin yrittää tosta vaan väliin, koska minä, minä, minä. Noloa! Se on todella noloa, paitsi jos ei tiennyt varatuksi, se on eri asia. Pakit voi silloin antaa siististi. Moraalittomalle tyrkylle sen sijaan voi sanoa painu v i t tuun.
Mies tekee kyllä kiinnostuksensa selväksi naiselle, niin se vaan elämässä pääosin menee, aina vaan. Luonnonlaki. Joten siitä voi päätellä jotain jos mies ei tee, jos on vaan tavallinen tuttu ja normaalia ystävällisyyttä.
Eri. En nyt siitä ole erityisemmin pahastunut vaikka tällaisia pyyntöjä on tullut. Olen heidät laittanut muistiin jos joku päivä.
Miksei muka? Kait sulla seksiä tekee mieli vielä vuosien päästäkin? Vai pitääkö sillon saada vuosia nuorempi mies?