Uuden mallinen sisaristuin :)
Löysin sattumalta ja olis kiva kuulla muiden mielipiteitä :) itselläni tuli mieleen ettei tuossa varmaan lapsi kauaa jaksa istua (??) on kuin pyöränsatula ja peppu kai siinä kipeytyy?? :)
http://www.shoppi-piste.net/index.php?selected=more&id=5&proid=268&sel_…
Kommentit (7)
sopiiko eri korkuisiin työntöaisoihin vai saako tuota itse sisaristuimen korkeutta säädettyä, onko kellään kokemusta? Mietin että 3,5vuotiaalle tuo voisi olla ihan kätevä kun välillä pidemmillä matkoilla väsy iskee eikä jaksaisi enää kävellä. Tuon ikäinen tuossa varmaan mielellään istuisikin...luulisin.. :)
Mitkäs liikkeet noita sitten jo myy, livenä voisi käydä kurkkaamassa jo mielenkiinnostakin...summassa en kyllä uskaltaisi lähteä tilaamaan.
niin paljon tuossa vanhassa ketjussa (kiitos sulle joka sen lisäsit tähän!) Ei sitä vielä tiedä vaikka tämä mamma siihen hullaantuu ja kokeilee vielä :D Mutta tuntuu on jotenkin niin pyörän mallinen :)
luulen että meillä tuo voisi olla toimiva, kun meidän tupliin ei jää enää seisomalaudalle tilaa ja 3,5v ei aina jaksa kilometri tolkulla kävellä...ainakaan kovin reippahasti.. :)
saisi koko katraan tarvittaessa kyytiin.
Minusta tuo tuntuu tosi hyvältä idealta, kun kaksi aiempaa lasta ei ole seisomalaudalla viihtyneet metriäkään, josko tämä kolmas saataisiin mukaan kun saadaan istumaan. Itse olen todella kiinnostunut tuosta " vekottimesta"
niin tulkaahan kertomaan kokemukset sitten! ;)
On kuulemma ollut jo ainakin vuoden myynnissä jo muissa lastentarvikeliikkeissä mutta vaikuttaa aika hankalalta systeemiltä. Huomasin että Bugaboolle on vastaava istuin tulossa mikä kiinnitetään seisomalautaan. On kai se apu joskus mutta tuskin pitkään istumiseen.